Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέλος στις πόρτες που ανοίγουν ξαφνικά και προκαλούν ατυχήματα με θύματα τις μοτοσυκλέτες υπόσχεται η Ford [Video]​

Το σύστημα Exit Warning θα αποτρέπει ατυχήματα εξ αιτίας του απρόβλεπτου ανοίγματος των θυρών των αυτοκινήτων
motomag Τέλος στις πόρτες που ανοίγουν ξαφνικά και προκαλούν ατυχήματα με θύματα της μοτοσυκλέτες υπόσχεται η Ford [Video]


Κάθε χρόνο χιλιάδες ατυχήματα προκαλούνται εξαιτίας του ανοίγματος μιας πόρτας αυτοκινήτου από την πλευρά που διέρχεται ένα δίκυκλο, αυτό το πρόβλημα θέλει να λύσει η Ford με το σύστημα Exit Warning.

Λίγο πολύ σε όλους μας θα έχει τύχει ενώ οδηγούμε την μοτοσυκλέτα μας να βρεθούμε αντιμέτωποι με μία πόρτα ενός αυτοκινήτου η οποία ξαφνικά ανοίγει καθώς ο χρήστης του οχήματος άθελα του δεν μας έχει δει ενώ πλησιάζουμε. Για να καταλάβουμε πόσο σοβαρό είναι αυτό το πρόβλημα, το αιφνίδιο άνοιγμα θυρών επιφέρει το σοβαρό ή μοιραίο τραυματισμό 60 αναβατών κάθε χρόνο μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ στη Γερμανία το 2018 υπήρξαν 3.500 ατυχήματα από το αιφνίδιο άνοιγμα θυρών.

Το εν λόγω πρόβλημα αναμένεται να επιδεινωθεί καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να κυκλοφορούν εντός αστικού ιστού με μοτοσυκλέτες, ηλεκτρικά πατίνια καθώς και ποδήλατα.
Τέλος στις πόρτες που ανοίγουν ξαφνικά και προκαλούν ατυχήματα με θύματα της μοτοσυκλέτες υπόσχεται η Ford [Video]

Για να περιοριστούν ανάλογα περιστατικά η Ford ανέπτυξε μία τεχνολογία η οποία ονομάζεται Exit Warning και έχει ως στόχο να μειώσει τα ατυχήματα τα οποία προέρχονται από το αιφνίδιο άνοιγμα θυρών. Το Exit Warning το οποίο υπάρχει στα οχήματα της Ford, μέσω αισθητήρων θα μπορεί αυτόματα να ανιχνεύει τους δικυκλιστές οι οποίοι βρίσκονται στα λεγόμενα τυφλά σημεία και προσεγγίζουν το όχημα προειδοποιώντας τους οπτικά και ηχητικά ώστε να μην ανοίξουν αιφνίδια την πόρτα.

Εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το άνοιγμα μιας πόρτας μπορεί να προκαλέσει ατύχημα, ενεργοποιεί μία ηχητική προειδοποίηση για τον οδηγό ή τον επιβάτη προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος. Φωτεινές, κόκκινες λυχνίες LED στον εξωτερικό καθρέπτη θα αρχίζουν να αναβοσβήνουν ως οπτική προειδοποίηση για τους αναβάτες οι οποίοι θα προσεγγίζουν το αυτοκίνητο, ενώ μία σειρά κόκκινων λυχνιών LED κατά μήκος της εσωτερικής επένδυσης της πόρτας -που γίνεται ορατή όταν η πόρτα ανοίγει- θα λειτουργεί ως πρόσθετη προειδοποίηση για τον χρήστη του αυτοκινήτου.

Το Exit Warning επιπρόσθετα θα διαβάζει και θα αναλύει τις κινήσεις των χρηστών του δρόμου -είτε πρόκειται για μοτοσυκλετιστές, είτε για ποδηλάτες είτε για χρήστες ηλεκτρικών πατινιών- που πλησιάζουν από την αριστερή ή τη δεξιά πλευρά του οχήματος.
Τέλος στις πόρτες που ανοίγουν ξαφνικά και προκαλούν ατυχήματα με θύματα της μοτοσυκλέτες υπόσχεται η Ford [Video]


Οι μηχανικοί της Ford δοκιμάζουν επίσης ένα νέο μηχανισμό για την πόρτα του αυτοκινήτου που την εμποδίζει να ανοίξει τελείως, μέχρις ότου το σύστημα Exit Warning αποφασίσει ότι ο αναβάτης έχει απομακρυνθεί με ασφάλεια από το σημείο. Ο κάτοχος του οχήματος θα μπορεί μηχανικά να παρακάμπτει αυτή τη λειτουργία σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ενώ για την αποφυγή της άσκοπης ενεργοποίησης του, το σύστημα θα λειτουργεί μόνο όταν η ταχύτητα άλλων χρηστών του οδικού δικτύου υπερβαίνει τα 7 χλμ/ώρα.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bosch – Θέλει stability control σε όλες τις μοτοσυκλέτες στα επόμενα χρόνια​

msc_panorama_components_base_small-bike_w1800h900.jpg

Η γερμανική εταιρεία πιστεύει ότι έτσι, θα μειωθούν τα ατυχήματα κατά 30%.

Μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στα ηλεκτρονιπκά των μοτοσυκλετών, τα τελευταία χρόνια, είναι το Traction Control που, από εκεί που το συναντούσες στις πολύ μεγάλες και πολύ γρήγορες μοτοσυκλέτες, πλέον εξοπλίζει και δίκυκλα στα 125 κυβικά! Σίγουρα όλο αυτό είναι αποτέλεσμα τόσο της ανάπτυξης της τεχνολογίας, όσο και του νέου «παραδείγματος» των μεταφορών που επιδιώκει να κάνει τα οχήματα, όσο πιο ασφαλή γίνονται.

Το επόμενο βήμα του Traction Control, είναι το Stability Control ή, αλλιώς, έλεγχος σταθερότητας του οχήματος: ένα σύστημα που πηγαίνει παρακάτω από τον απλό έλεγχο της πρόσφυσης του πίσω τροχού, χρησιμοποιώντας περισσότερους αισθητήρες, συνεργαζόμενο και με τα φρένα μέσω του ABS αλλά και με τις νέες τεχνολογίες ραντάρ. Υπέρμαχος της καθολικής υιοθέτησης του stability control ή αλλιώς MSC, σε όλα τα δίκυκλα, είναι ο επικεφαλής του τμήματος μοτοσυκλετών και Powersports της Bosch, Geoff Liersch.

O Liersch δήλωσε συγκεκριμένα: «Είναι πολύ απλό για εμένα, θα ήθελα να δω 100% MSC συστήματα σε όλες τις μοτοσυκλέτες στον κόσμο. Γιατί; Διότι μπορούμε να μειώσουμε τα ατυχήματα κατά 30% τα επόμενα χρόνια. H πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι να κατεβάσουμε τα κόστη, ώστε η τεχνολογία να γίνει προσιτή και σε εκείνες τις κατηγορίες. (σ.σ. στις μικρότερες μοτοσυκλέτες).

Σε αυτές τις αγορές, θα μειώσουμε την απόδοση του συστήματος, σε μία κατεύθυνση προς την ασφάλεια, παρά προς τις επιδόσεις.»

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda – Ίδρυσε νέα θυγατρική στην Κίνα – Μετακινεί την παραγωγή;​

1a896cd05059bbc12c30a1748d7c4e82_XL.jpg

Η ευκαιρία για νέες εργασίες από την Honda έχει την σημαία της Κίνας, με την εταιρεία να ιδρύει μία ολόκληρη θυγατρική για να την εκμεταλλευτεί. Θα έρθουν μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού από την Κίνα και την Honda;

Και μόνο που… υπάρχει, η Κίνα έχει αλλάξει εντελώς την βιομηχανία μοτοσυκλέτας όπως την γνωρίζαμε. Όχι μόνο με τις δυνατότητες παραγωγής που προσφέρει σε εταιρείες-πελάτες, ούτε και με τις δικές της μάρκες, αλλά και χάρη στην τεράστια αγορά της που αναπτύσσεται και προς τα μεγαλύτερα κυβικά.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που δημοσιεύονται σε διεθνή δίκτυα, στην Κίνα πωλούνται ετησίως πάνω από 800.000 μοτοσυκλέτες από 500 κυβικά και άνω! Δηλαδή, πάνω από 14 φορές τις πωλήσεις στην Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο, που ήταν και χρονιά ρεκόρ. Και μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι μικρό συγκριτικά με το μέγεθος της αγοράς της Κίνας, η οποία πουλά έως και 15 εκατομμύρια (!) δίκυκλα το χρόνο!

Η Honda, βλέποντας την εμπορική ευκαιρία που γεννά η αγορά της Κίνας, ίδρυσε μία νέα εταιρεία, με την οποία θα πουλά μοντέλα άνω των 500 κυβικών, στην κολοσσιαία χώρα της Ασίας. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε, ότι η συγκεκριμένη τουλάχιστον συμφωνία, δεν αναφέρεται σε κατασκευή εντός Κίνας, αλλά μόνο σε πώληση, τουλάχιστον σε μια πρώτη φάση. Η εκκίνηση του project έχει προγραμματιστεί για την 1η Απριλίου.

Για τι μοντέλα μιλάμε; Στην Κίνα, είναι της μόδας τα τετρακύλινδρα εν σειρά και οι μοτοσυκλέτες που δεν εμπίπτουν στην κατηγορία του «δικύλινδρου-κλώνου 500 κυβικών». Οπότε όλα παίζουν, που λέμε και στην καθομιλουμένη και αυτό, θα μπορούσε να σημάνει και την δημιουργία νέων μοντέλων Honda, που ίσως βρουν τον δρόμο και για τις δικές μας αγορές.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda VFR 750R (RC 30) Replica από την Tyga Performance​

Όπως το αληθινό… περίπου!
1



Ποτέ δεν ήταν φτηνά τα VFR 750 R (RC 30), ούτε καν όσα είχαν στουκάρει δεκάδες φορές στους αγώνες. Με τεχνολογία διαστημόπλοιου για την εποχή των ‘80ies που παρουσιάστηκε και με ένα εντυπωσιακό ιστορικών νικών σε παγκόσμιου επιπέδου πρωταθλήματα, το RC 30 ήταν μύθος από την πρώτη ημέρα που γεννήθηκε μέσα στα εργαστήρια του HRC.

Για τον υπόλοιπο κόσμο η Honda είχε τα VFR 750 F, με sport-touring χαρακτήρα, αλλά και αρκετά στοιχεία από την “καθαρόαιμη” αδερφή της, όπως το μονόμπρατσο ψαλίδι και τον αντίστοιχου κυβισμού V4 κινητήρα, αλλά με πολλές και ουσιαστικές διαφορές στα εσωτερικά μηχανικά μέρη που περιόριζαν την ιπποδύναμη του στους 100.

Φυσικά διαφορές υπήρχαν στην κατασκευή του αλουμινένιου πλαισίου και υποπλαισίου, τις αναρτήσεις και τα φρένα.
Όμως αυτές οι διαφορές δεν ήταν τεράστιες στο μάτι και όπως βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες, η Tyga Performance κατάφερε να φτιάξει ένα kit οπτικής μετατροπής του VFR 750 F (RC 36-2) που δύσκολα μπορείς να το ξεχωρίσεις από ένα γνήσιο RC 30.

Το VFR 750 F που χρειάζεσαι ως βάση...
2

Πέρα από το φαίρινγκ και το ρεζερβουάρ, το Kit της Tyga Performance περιλαμβάνει διαφορετικό υποπλαίσιο, εξάτμιση, ζάντες, πάνω πλάκα τιμονιού με κλιπ-ον, μαρσπιέ, πίσω ζάντα και αλυσίδα-γρανάζια.
Η Replica της Tyga Performance... αν δεν κοιτάξεις το πιρούνι δεν το ξεχωρίζεις από το γνήσιο!
3


Το αποτέλεσμα είναι τόσο άρτιο αισθητικά, που ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσεις με την πρώτη ματιά το γνήσιο RC 30 από το Replica είναι το πιρούνι και συγκεκριμένα η μπότα του πιρουνιού, όπου στο γνήσιο υπάρχει σύστημα ταχείας αφαίρεσης του άξονα.

Προφανώς ένας μηχανικός του HRC θα βρει εκατοντάδες διαφορές, όμως για τον περισσότερο κόσμο είναι αδύνατον να καταλάβει ποιο από τα δύο είναι το γνήσιο.
Άλλωστε είναι ελάχιστοι εκείνοι που έχουν δει από κοντά ένα RC 30 σε νορμάλ μορφή.
5

Είχε σχεδιαστεί για αγώνες (ειδικά για αγώνες αντοχής όπως ο 8ωρος της Suzuka γι΄αυτό είχε μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω και σύστημα ταχείας αφαίρεσης του άξονα εμπρός) και σχεδόν όλα τους βρέθηκαν στις πίστες από την πρώτη ημέρα.

Σήμερα η συλλεκτική αξία τους είναι πολύ μεγάλη και πολλοί ιδιοκτήτες τα επαναφέρουν σε νορμάλ μορφή, ενώ το HRC έκανε μια πλήρη ανακατασκευή σε ένα RC 30 και έφτιαξε από την αρχή νέα ανταλλακτικά για να υποστηρίξει τους ιδιώτες.

Προφανώς η αγορά και η ανακατασκευή ενός RC 30 είναι ΠΟΛΥ ακριβό σπορ, οπότε η ιδέα να φτιάξεις μια Replica χρησιμοποιώντας ένα “ταπεινό” VFR 750 F δεν ακούγεται καθόλου άσχημα…
7
7


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Internet μίλησε – Αυτή είναι η πιο Instagram-ική μοτοσυκλέτα παγκοσμίως​

5ab31f0ec0fdbdb4c0a0b41ed80a7e04_XL.jpg

Και όχι, δεν είναι η R1M που βλέπετε στην εικόνα... Ούτε καν η Ducati Panigale!

Το Instagram, πριν καν την επέλαση του Tiktok τα τελευταία χρόνια, έχει αποτελέσει την «Μέκκα» μιας δικής του κοινότητας μοτοσυκλετιστών με χιλιάδες ή και εκατομμύρια ακόλουθους. Ερασιτέχνες και επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές μοιράζονται τις φωτογραφίες τους στο κοινωνικό δίκτυο, ενώ σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να πει κανείς, ότι το Instagram ξεκίνησε πολλές καριέρες στον κόσμο των media και του influencing.

Ποια όμως είναι η δημοφιλέστερη μοτοσυκλέτα σε ολόκληρο το Instagram; Γάλλοι συνάδελφοι μας, από το μέσο Moto-Station, αποφάσισαν να κάνουν την δική τους έρευνα και κατέληξαν σε μία λίστα μοτοσυκλετών, με τις περισσότερες αναφορές. Πρωταθλήτρια σε αυτή την άτυπη έρευνα, αναδείχθηκε η Yamaha R6, με πάνω από 4 εκατομμύρια αναφορές! Η «ταπεινή» 600άρα supersport μοτοσυκλέτα άφησε πίσω της, μοντέλα όπως το Yamaha R1M και BMW S 1000 RR, ενώ εξολόθρευσε άλλα μοντέλα που πολλοί μπορεί να έβλεπαν ως φαβορί, όπως π.χ την Ducati Panigale.

Με βάση τα ίδια δεδομένα, διακρίνεται ότι η Yamaha είναι η μάρκα με τους περισσότερους φίλους ως προς το δημογραφικό του Instagram, δεσμεύοντας 4 θέσεις στο Top-10 της λίστας.
Οι 10 δημοφιλέστερες μοτοσυκλέτες στο Instagram
  • Yamaha R6 – Πάνω από 4 εκατ. Αναφορές
  • Yamaha R1 – Πάνω από 3 εκατ. Αναφορές
  • BMW S 1000 RR – Πάνω από 2,3 εκατ. Αναφορές
  • Honda CBR1000RR – Πάνω από 1,8 εκατ. Αναφορές
  • Yamaha MT-07 – Πάνω από 1,46 εκατ. Αναφορές
  • Suzuki Hayabusa – Πάνω από 1,45 εκατ. Αναφορές
  • Yamaha MT-09 – Πάνω από 1,44 εκατ. Αναφορές
  • Kawasaki ZX-6R – Πάνω από 1,42 εκατ. Αναφορές
  • Ducati Panigale – Πάνω από 1,09 εκατ. Αναφορές
  • Royal Enfield Himalayan – Πάνω από 1,07 εκατ. Αναφορές
Φυσικά αξίζει να αναφέρουμε εδώ, ότι τα συγκεκριμένα δεδομένα προφανώς δεν αντικατοπτρίζουν την εικόνα της αγοράς (καθώς είναι γνωστό ότι τα Superbikes σχεδόν... δεν υπάρχουν πια, στις πωλήσεις), αλλά αποτελούν ένα ενδιαφέρον βαρόμετρο για τα γούστα και τις αρεσκείες των νέων, κυρίως ηλικίας 18-25 ετών, που ενδιαφέρονται για τις μοτοσυκλέτες και χρησιμοποιούν το Instagram. Από την άλλη, είμαστε βέβαιοι ότι τα νέα θα φέρουν χαμόγελα στους ιδιοκτήτες R6...

Αυτα ειναι εργαλεια ρεεεεεεεεε μας εχουν ζαλισει τον ερωτα με κατι συρομενα επικαθημενα και σκαλωσιες DancingHappy
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο τραπέζι απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών την νύχτα – Ποιο μέρος αφορά​

aab17dc5aaf898e8d881ecc0a9501a8c_XL.jpg

Άντε, πάλι, τα ίδια...
Το ότι οι νομοθέτες και άλλοι λοιποί... κουστουμάτοι, μισούν τις μοτοσυκλέτες, είναι μάλλον σαφές, δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνουμε. Κι όμως, οι απίστευτες προτάσεις που πέφτουν στο τραπέζι για την διαχείριση των παραβατικών ομάδων των δικυκλιστών, που χαλάνε την φήμη όλων, συνεχίζονται με τελευταίο επεισόδιο στην Γαλλία.

Πιο συγκεκριμένα, ο κεντροδεξιός βουλευτής Pierre-Yves Bournazel πρότεινε απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών στο Παρίσι, κατά την διάρκεια της νύχτας και πιο συγκεκριμένα, τις ώρες 22.00-07.00, με μόνες εξαιρέσεις όσους έχουν ανάγκη να μετακινούνται για λόγους εργασίας ή έχουν σοβαρούς λόγους για αυτό (Lockdown κανείς;). Ο λόγος; Επειδή, σύμφωνα με τον ίδιο, τα δίκυκλα παράγουν απαράδεκτα υψηλά επίπεδα θορύβου κατά την διάρκεια της νύχτας και ενοχλούν τους κοιμώμενους Παριζιάνους...

Όπως είναι λογικό, η πρόταση αυτή έφερε σφοδρές αντιδράσεις, μεταξύ των οποίων και από τους FFMC, την Γαλλική Ομοσπονδία Αγανακτισμένων Μοτοσυκλετιστών. Ο εκπρόσωπος τους Jean-Marc Belotti, δήλωσε συγκεκριμένα για την πρόταση Bournazel: «Κάνουμε τον ίδιο θόρυβο με την υπόλοιπη κυκλοφορία, αλλά μπορώ να πω ότι τον περισσότερο θόρυβο τον παράγουν τα βαριά οχήματα πάνω στο πλακόστρωτο, οι κόρνες και οι σειρήνες.» Αν είναι δυνατόν, δηλαδή!

Ρε τι ειναι ετουτη εδω καμια γκομενα δεν εχουν να ξεχαρμανιασουν μπα και γλυτωσουμε απο τους μ@λακες DevilDevil
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.530
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Στο τραπέζι απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών την νύχτα – Ποιο μέρος αφορά​

View attachment 55983

Άντε, πάλι, τα ίδια...
Το ότι οι νομοθέτες και άλλοι λοιποί... κουστουμάτοι, μισούν τις μοτοσυκλέτες, είναι μάλλον σαφές, δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνουμε. Κι όμως, οι απίστευτες προτάσεις που πέφτουν στο τραπέζι για την διαχείριση των παραβατικών ομάδων των δικυκλιστών, που χαλάνε την φήμη όλων, συνεχίζονται με τελευταίο επεισόδιο στην Γαλλία.

Πιο συγκεκριμένα, ο κεντροδεξιός βουλευτής Pierre-Yves Bournazel πρότεινε απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών στο Παρίσι, κατά την διάρκεια της νύχτας και πιο συγκεκριμένα, τις ώρες 22.00-07.00, με μόνες εξαιρέσεις όσους έχουν ανάγκη να μετακινούνται για λόγους εργασίας ή έχουν σοβαρούς λόγους για αυτό (Lockdown κανείς;). Ο λόγος; Επειδή, σύμφωνα με τον ίδιο, τα δίκυκλα παράγουν απαράδεκτα υψηλά επίπεδα θορύβου κατά την διάρκεια της νύχτας και ενοχλούν τους κοιμώμενους Παριζιάνους...

Όπως είναι λογικό, η πρόταση αυτή έφερε σφοδρές αντιδράσεις, μεταξύ των οποίων και από τους FFMC, την Γαλλική Ομοσπονδία Αγανακτισμένων Μοτοσυκλετιστών. Ο εκπρόσωπος τους Jean-Marc Belotti, δήλωσε συγκεκριμένα για την πρόταση Bournazel: «Κάνουμε τον ίδιο θόρυβο με την υπόλοιπη κυκλοφορία, αλλά μπορώ να πω ότι τον περισσότερο θόρυβο τον παράγουν τα βαριά οχήματα πάνω στο πλακόστρωτο, οι κόρνες και οι σειρήνες.» Αν είναι δυνατόν, δηλαδή!

Ρε τι ειναι ετουτη εδω καμια γκομενα δεν εχουν να ξεχαρμανιασουν μπα και γλυτωσουμε απο τους μ@λακες DevilDevil
Ποιο ζώα από τα ζώα είναι αυτοί. Με τι λογική να λειτουργήσουν ?
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Σιγά σιγά , έρχεται για το ... καλό μας ...! abcdefghgkThe Finger
Με πατινι μετα της 10 μμ να σε βλεπω απο μια μερια ToothTooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Με πατινι μετα της 10 μμ να σε βλεπω απο μια μερια ToothTooth

Οταν εμεις ειχαμε ... ρουλεμανατο hand made ξυλινο αεροπλανακι το πάλαι ποτέ ...! Tooth Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB1000 «X», 2025: Η έκπληξη του ’25​

Τετρακύλινδρη… ΝΤ για το μέλλον

Θα μπορούσε να είναι η έκπληξη της Honda για το 2025, που προορίζεται για όσους θέλουν να ταξιδεύουν με μοτοσυκλέτα χωρίς να εγκαταλείπουν τη διασκέδαση της σπορ οδήγησης. Ο ιαπωνικός Τύπος δίνει μεγάλη έμφαση σε ένα μελλοντικό CB1000 ‘Type X’, που υποτίθεται πως θα είναι ένα νέο τετρακύλινδρο GT, το οποίο θα τοποθετείται μεταξύ του NT1100 και του Africa Twin.

Απλώς δείτε τον αριθμό των μοντέλων που παρουσιάστηκαν στην EICMA 2023 και θα διαπιστώσετε ότι η Honda βρίσκεται σε σημαντική φάση δυναμικής ανανέωσης προϊόντων.

Σύμφωνα με τον ιαπωνικό Τύπο, το νέο Honda CB 1000 Χ θα μπορούσε να ενταχθεί στη γκάμα της εταιρίας όπως έκανε για παράδειγμα η Suzuki με το νέο “έξυπνο” σπορ crossover GSX-S 1000 GX, μαζί με τα BMW S1000XR, Yamaha Tracer 9 GT+ και Kawasaki Versys 1000.

Παρότι αποτελούν μια ιδιαιτερότητα της κατηγορίας Adventure με την ευρύτερή της ένοια, οι παραπάνω μοτοσυκλέτες έχουν τη δυναμική υψηλότερων πωλήσεων, αφού ουσιαστικά πατούν πάνω στην ολοένα συρρικνούμενη κατηγορία των Supersport μεγάλου κυβισμού.
Για τη Honda, θα υπήρχε μια λογική πίσω από την κατασκευή ενός τέτοιου σπορ Crossover GT που θα κινείται ανάμεσα στο NT1100 και το νέο Africa Twin.

Έτσι η ιδέα των συναδέλφων μας δημοσιογράφων του γιαπωνέζικου περιοδικού/ιστοσελίδας Young Machine φαίνεται ρεαλιστική.
Το Honda CB1000 «X» θα ήταν ένα τετρακύλινδρο crossover εναλλακτικό του σημερινού δικύλινδρου Honda NT1100, για τους λάτρεις των τετρακύλινδρων κινητήρων με περισσότερους από 100 ίππους.

Και υπάρχουν πολλοί που νοσταλγούν τους πολυκύλινδρους κινητήρες της ιαπωνικής εταιρίας. Η αισθητική του Honda CB1000 Type-X θα ήταν εμπνευσμένη από την Honda X-ADV, με ίσιες λιτές γραμμές, αλλά επιθετικές και επίκαιρες, όπως τα τελευταία σχέδια της εταιρίας του Τόκιο.
Θα υπήρχε ένα φαρδύ, ψηλό τιμόνι, προστατευτικές χούφτες χεριών, ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας και μια φαρδιά άνετη σέλα.
Οι αναρτήσεις θα μπορούσαν να είναι ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονοσόκ ανάρτηση πίσω, ζάντες αλουμινίου 17” με διπλούς μπροστινούς δίσκους με ακτινικές δαγκάνες Nissin.

Για να αποφευχθεί η υψηλότερη τιμή της μοτοσυκλέτας, τα ηλεκτρονικά θα ήταν τα βασικά: σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ABS χωρίς μονάδα ελέγχου αδρανειακής μέτρησης, όπως συμβαίνει ήδη με άλλες μοτοσυκλέτες της Honda.
Τα υπερβολικά ηλεκτρονικά ως γνωστόν αυξάνουν την τελική τιμή και είναι πολύ συνηθισμένο να μην εκτιμούνται από όλους τους μοτοσυκλετιστές.
Πηγή: Υoung Machine Japan
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέλος του δρόμου για τη Yamaha YZF-R1;​

c747c7907a75686fbb72b390cac67000_XL.jpg

Σύμφωνα με επίσημη δήλωση που αποδίδεται στη αγγλική αντιπροσωπεία, η απόφαση να μην περάσει στην εποχή των Euro 5+ τη superbike της Yamaha είναι ήδη ειλημμένη.

"To Yamaha Motor Group πήρε την απόφαση να μην εξελίξει μια EU5+ εκδοχή της R1 ή της R1M, εστιάζοντας σε άλλες μεσοπρόθεσμες επιχειρηματικές και προϊοντικές στρατηγικές που θα προσφέρουν μελλοντικές ευκαιρίες."
Τάδε έφη Yamaha UK ως απάντηση σε σχετικό ερώτημα του αγγλικού Visordown περί φημών για κατάργηση των R1 και R1M.

Τον τελευταίο καιρό η επικαιρότητα παγκοσμίως έχει πλημμυρίσει με σχέδια, πληροφορίες και εικασίες περί μιας τρικύλινδρης R9 με τον κινητήρα CP3 των MT-09, Tracer 9 κ.ο.κ. που θα έρθει του χρόνου για να πάρει θέση και στο WorldSSP με ταυτόχρονη απόσυρση της R6. Για την κορυφαία κατηγορία ωστόσο, εκεί όπου μόλις το 2021 ο Toprak Razgatlioglu έχριζε παγκόσμια πρωταθλήτρια τη Yamaha R1M, οι φήμες περί τέλους του μοντέλου ήταν λιγότερο ηχηρές, πιο αραιές και δίχως πλάνο για την επόμενη μέρα.

Το κακό είναι πως έχει ήδη προηγηθεί το ξαφνικό άδειασμα της Suzuki στα παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας - και μάλιστα σε θεσμούς όπου πρωταγωνιστούσε με πολύ πρόσφατους θριάμβους, όπως το Παγκόσμιο Endurance και το MotoGP. Αυτός ο κεραυνός εν αιθρία που εξαφάνισε τις τετρακύλινδρες Suzuki από κορυφαίους αγωνιστικούς θεσμούς χωρίς καν να έχει προηγηθεί σχετική φημολογία μας έδειξε πως τίποτα δεν αποκλείεται.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση της R1 το χρονικό όριο προσαρμογής στις ενδιάμεσες προδιαγραφές Euro 5+ (προθάλαμος των επερχόμενων σε μερικά χρόνια Euro 6) είναι το τέλος του 2025, άρα στη σημερινή της μορφή η superbike της Yamaha έχει άλλον έναν χρόνο στις αγορές.

Εφόσον η Yamaha δεν έχει σκοπό να παρουσιάσει είτε μια συμμορφωμένη R1 ή ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο για το 2026, αυτό που μας φαίνεται πιθανότερο είναι να διατηρήσει στη γκάμα της μια R1 χωρίς δυνατότητα έκδοσης πινακίδων, όπως ακριβώς έχει κάνει με τη R6 Race που είναι πλέον η μόνη εκδοχή της θρυλικής supersport που μπορεί κανείς να αγοράσει καινούργια σήμερα.

Αν προσέξετε την ανακοίνωση της Yamaha UK δε μιλά για κατάργηση του μοντέλου, αλλά για την "απόφαση να μην εξελίξει μια EU5+ εκδοχή", δηλαδή στην παρούσα της μορφή η μοτοσυκλέτα μπορεί να συνεχίσει να παράγεται και να πωλείται για αποκλειστικά χρήση πίστας, συνεχίζοντας την εξαιρετική αγωνιστική πορεία της με τίτλους σε πολλά πρωταθλήματα superbikes, συμπεριλαμβανομένου του Παγκοσμίου αλλά και του (πολύ σημαντικού για τους κατασκευαστές) Αμερικανικού όπου η Yamaha πρωταγωνιστεί.

Ούτως ή άλλως σε αυτήν την κατηγορία οι εξελίξεις τρέχουν πια αργά, πάνε οι εποχές του νέου μοντέλου κάθε χρόνο, τώρα κάθε γενιά έχει πολύχρονη διάρκεια ζωής σε αγορές και πίστες.

Εμείς από την πλευρά μας επιμένουμε να ευχόμαστε για μια νέα γενιά R1 ή όπως αλλιώς θέλει να την ονομάσει η Yamaha από το 2026. Η απουσία της θα ήταν ένα σημαντικότατο πλήγμα στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας όπως τον γνωρίζουμε, το δεύτερο μετά τον χαμό του GSX-R1000.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιταλία – Η βουλή εγκρίνει την «μοτο-θεραπεία», για άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας​

50872799fafb3d89007ab5e50b5a1130_XL.jpg

Ένα έργο ζωής του Vanni Oddera πέρασε από το πρώτο νομοθετικό σώμα των Ιταλών, όμως έχει προκαλέσει και σφοδρές αντιδράσεις.

Εύλογα θα ρωτήσετε: Μα τι είναι η μοτοθεραπεία και γιατί δεν το έχω ξανακούσει; Λοιπόν, πρόκειται για το «πνευματικό παιδί» του Ιταλού αναβάτη Vanni Oddera, ο οποίος έχοντας ζήσει πολλές δυσκολίες ο ίδιος και αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα υγείας που θα μπορούσε να του στερήσει την δυνατότητα να ζήσει όπως ακριβώς θα ήθελε, πιστεύει στην δύναμη των δυνατών συγκινήσεων και των έντονων συναισθημάτων καιν θέλει να κάνει και τους άλλους ανθρώπους, να νιώθουν όπως αυτός.

Τώρα, με μία είδηση από την Ιταλία, φαίνεται ότι ο Oddera πέτυχε ίσως το πιο σημαντικό επίτευγμα για αυτό που κάνει, αν και με μία γερή δόση αντιδράσεων και δυσπιστίας.

Τι κάνει ο Oddera λοιπόν, ακριβώς; Μέσα από την «μοτοθεραπεία» που δημιούργησε ο ίδιος, φέρνει παιδιά με σοβαρά προβλήματα υγείας ή/και αυτισμό, σε επαφή με μοτοσυκλέτες, με την εμπειρία οδήγησης τους, ή βοηθώντας τα με άλλους τρόπους πραγματοποιώντας κάποια επιθυμία τους -κάτι σαν το Make a Wish, σκεφτείτε. Ωστόσο, η κύρια δραστηριότητα που περιγράφεται ως «μοτοθεραπεία», αφορά την επαφή κυρίως παιδιών με σοβαρά προβλήματα υγείας, με τις μοτοσυκλέτες, κάτι που τους προσδίδει θετικά συναισθήματα και ψυχική ανάταση.
Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι ο Oddera δεν κάνει αυτό το πράγμα, στο «κουτουρού»: Έχει εκπαιδευτεί ειδικά στην επαφή με άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας και αναπηρίες, ενώ κάνει τις «μοτοθεραπείες» του τουλάχιστον από το 2009, με αποτέλεσμα να είναι γνωστός σε μεγάλο βαθμό στους κύκλους που πρέπει. Μέσα από δηλώσεις του ίδιου, διαβάζουμε: «Η μοτοσυκλέτα έχει μείνει ένα από τα ελάχιστα μέσα που μας κάνουν να νιώθουμε απόλυτη ελευθερία.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που μου λένε τα παιδιά που παίρνω μαζί μου στις μοτοσυκλέτες, είναι ακριβώς αυτό, νιώθουν ελευθερία. Οι γιατροί ενθουσιάζονται, διότι τα παιδιά που έχουν συμμετάσχει ήδη ή ξέρουν ότι θα συμμετάσχουν ξανά, είναι ενθουσιασμένα εβδομάδες πριν. (...) Μας βλέπουν με τις φόρμες και τα κράνη, λες και είμαστε υπερήρωες.».

Σύμφωνα με τα τελευταία νέα από την Ιταλία, η βουλή «πέρασε» το νομοσχέδιο που ορίζει, ρυθμίζει και προωθεί την «μοτοθεραπεία», ως συμπληρωματική μέθοδο θεραπείας για παιδιά με αναπηρίες, σοβαρά προβλήματα ή αυτισμό. Φυσικά ήταν αναμενόμενο ότι η μοτοθεραπεία θα συγκέντρωνε και αρκετές αντιδράσεις, πολλές από τις οποίες μιλούν για κατασπατάληση πόρων, έλλειψη επαρκών δεδομένων που επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα της μεθόδου, απουσία επιστημονικών βάσεων και διάφορες άλλες -βάσιμες- αμφιβολίες.

Συμβάλλει η μοτοσυκλέτα στην ψυχολογική ανάταση; Φυσικά και αποδεδειγμένα. Μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση ενός ανθρώπου με προβλήματα; Πολύ πιθανόν, αν και θα πρέπει να δειχθεί επιστημονικά. Μπορούμε να μιλάμε για μια νέα «θεραπεία»; Δύσκολο καθώς τα ερωτήματα που τίθενται είναι βάσιμα.

Σίγουρα, ο Oddera πέτυχε κάτι πολύ μεγάλο για το ίδιο του το έργο και εμείς του ευχόμαστε, ότι θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και ότι η «μοτοθεραπεία» δεν θα είναι μόνο μία ενδιαφέρουσα λέξη, αλλά θα δώσει έναυσμα και για νέες προόδους στον τομέα της ιατρικής επιστήμης. Επόμενο βήμα, είναι η θέση του νομοσχεδίου στην διάθεση της Γερουσίας της Ιταλίας, για συζήτηση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο εργοστάσιο μοτοσυκλετών BSA στην Αγγλία το 2024​

Παρακολουθώντας την ιστορία της αναβίωσης της εταιρείας BSA τα τελευταία χρόνια, τα αναπάντητα ερωτήματα για το πως εξελίσσεται αυτή η μάρκα είναι πολλά




Παρακολουθώντας την ιστορία της αναβίωσης της εταιρείας BSA τα τελευταία χρόνια, τα αναπάντητα ερωτήματα για το πως εξελίσσεται αυτή η μάρκα είναι πολλά. Ενώ οι νέες μοτοσυκλέτες BSA Gold Star 650 κυκλοφορούν στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές, τα σχέδια για ένα εργοστάσιο στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν σε αναμονή.

Η Classic Legends που ανήκει στην Mahindra απέκτησε την BSA το 2016. Η Classic Legends είναι επίσης η μητρική εταιρεία των Jawa και Yezdi. Οι μοτοσυκλέτες Yezdi πωλούνται στην Ινδία, ενώ οι Jawa πωλούνται κυρίως εκεί, αλλά εξάγονται επίσης και στην Ευρώπη.

Τον Νοέμβριο του 2020, η Classic Legends έκανε γνωστό μέσω των The Guardian και Financial Times στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα φιλόδοξα σχέδιά της για ενσωμάτωση στην Βρετανία. Η συζήτηση εκείνη την εποχή ήταν γύρω από μια επιχορήγηση της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου για την κατασκευή μιας νέας τεχνολογικής και σχεδιαστικής μονάδας στο Banbury, Oxfordshire, καθώς και μια ξεχωριστή μονάδα εργοστασίου κοντά στο Coventry.

Τα σχέδια για τις μοτοσυκλέτες BSA νέας γενιάς περιστρέφονταν επίσης γύρω από την παραγωγή μοτοσυκλετών με δύο επιλογές μετάδοσης κίνησης: Μια έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια νέα ηλεκτρική έκδοση. Επίσης, όλα τα εξαρτήματα για την ηλεκτρική έκδοση (με πιθανή εξαίρεση τις μπαταρίες) σχεδιάστηκε να κατασκευαστούν και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ενώ η BSA και η Classic Legends δεν έχουν δηλώσει ρητά ότι η παγκόσμια πανδημία καθυστέρησε τα σχέδιά της , είναι κάτι το αναμενόμενο. Είναι μια φυσική καταστροφή διαφορετικού τύπου από ό,τι έχουμε συνηθίσει να σκεφτόμαστε, αλλά ο αντίκτυπός της και η εμβέλειά της είναι ακόμα αναμφισβήτητες. Πηγαίνοντας γρήγορα προς τα εμπρός για το 2024, τα πράγματα φαίνεται να προχωρούν


Σύμφωνα με μια πρόσφατη ανακοίνωση από τα μέσα ενημέρωσης της Ινδίας (India’s Economic Times), η Classic Legends σχεδιάζει να προχωρήσει με την κατασκευή αυτού του εργοστασίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ακόμα καλύτερα, η εταιρεία θέλει να το κάνει ξεκινώντας κάποια στιγμή στο επόμενο οικονομικό έτος, το οποίο ξεκινά τον Απρίλιο του 2024. Δεδομένου ότι είμαστε πλέον στον Μάρτιο του 2024, η έναρξη κατασκευής αυτών των νέων Εργοστασιακών Μονάδων πλησιάζει γρήγορα. Περισσότερες πληροφορίες για την BSA και τα σχέδιά της για τις νέες εγκαταστάσεις θα έχουμε στο μέλλον, ενώ προς το παρόν, όπως βλέπουμε τους πρώτους σπόρους να αναπτύσσονται πάνω από το έδαφος την άνοιξη, αν και δεν έχει σχηματιστεί ακόμα μεγάλη, όμορφη πρασινάδα, το να βλέπεις να ξεκινούν να φυτρώνουν είναι η ελπίδα για τη συνέχεια.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο San Carlos των Φιλιππίνων απαγορεύτηκε η χρήση full face κράνους στους δικυκλιστές​

Για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας καθώς υπάρχουν παραβάτες οι οποίοι φορούν full face κράνος για να κρύψουν την ταυτότητα τους
motomag Στο San Carlos των Φιλιππίνων απαγορεύτηκε η χρήση full face κράνους στους δικυκλιστές


Μέτρο "πονάει πόδι - κόβει πόδι" στην άλλη άκρη του κόσμου για να δείτε ότι συμβαίνουν και αλλού, μας έρχεται από την πόλη San Carlos στις Φιλιππίνες όπου νομοθετούν δίχως να σκέφτονται τις παρενέργειες και με φανερή έλλειψη κατανόησης του πραγματικού προβλήματος που είναι η έλλειψη αστυνόμευσης.

Ο δήμαρχος της πόλης San Carlos στις Φιλιππίνες Rene Gustilo προχώρησε σε εκτελεστικό διάταγμα το οποίο απαγορεύει στους δικυκλιστές εντός των ορίων της συγκεκριμένης πόλης να φορούν full face κράνος.

Η πολιτική ηγεσία του San Carlos δήλωσε ότι η κίνηση αυτή γίνεται για να αποτραπούν τα εγκλήματα που διεξάγονται από άτομα που επιβαίνουν σε δίκυκλα και χρησιμοποιούν κράνη full face για να κρύψουν την ταυτότητά τους.
Στο San Carlos των Φιλιππίνων απαγορεύτηκε η χρήση full face κράνους στους δικυκλιστές

Ταυτόχρονα σε διάφορα μέρη στην πόλη San Carlos θα υπάρχουν σημεία ελέγχου στα οποία οι αναβάτες και οι συνεπιβάτες των δικύκλων θα βγάζουν τα jet κράνη τους πλέον και θα ελέγχονται από τις αρμόδιες ομάδες οι οποίες θα είναι επιφορτισμένες για τους συγκεκριμένους ελέγχους. Εκτός από την απαγόρευση του full face κράνους στην συγκεκριμένη πόλη έχει εισαχθεί νέο όριο ταχύτητας στα 40 χλμ./ώρα.

Το συγκεκριμένο διάταγμα προκαλεί ερωτηματικά όσον αφορά την εφαρμογή του, ενώ η εύκολη λύση και η πιο ενδεδειγμένη θα ήταν αυτή της πιο αυστηρής αστυνόμευσης.

Πηγη www.motomag.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.484
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Στο San Carlos των Φιλιππίνων απαγορεύτηκε η χρήση full face κράνους στους δικυκλιστές​

Για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας καθώς υπάρχουν παραβάτες οι οποίοι φορούν full face κράνος για να κρύψουν την ταυτότητα τους
motomag Στο San Carlos των Φιλιππίνων απαγορεύτηκε η χρήση full face κράνους στους δικυκλιστές


Μέτρο "πονάει πόδι - κόβει πόδι" στην άλλη άκρη του κόσμου για να δείτε ότι συμβαίνουν και αλλού, μας έρχεται από την πόλη San Carlos στις Φιλιππίνες όπου νομοθετούν δίχως να σκέφτονται τις παρενέργειες και με φανερή έλλειψη κατανόησης του πραγματικού προβλήματος που είναι η έλλειψη αστυνόμευσης.

Ο δήμαρχος της πόλης San Carlos στις Φιλιππίνες Rene Gustilo προχώρησε σε εκτελεστικό διάταγμα το οποίο απαγορεύει στους δικυκλιστές εντός των ορίων της συγκεκριμένης πόλης να φορούν full face κράνος.

Η πολιτική ηγεσία του San Carlos δήλωσε ότι η κίνηση αυτή γίνεται για να αποτραπούν τα εγκλήματα που διεξάγονται από άτομα που επιβαίνουν σε δίκυκλα και χρησιμοποιούν κράνη full face για να κρύψουν την ταυτότητά τους.
Στο San Carlos των Φιλιππίνων απαγορεύτηκε η χρήση full face κράνους στους δικυκλιστές

Ταυτόχρονα σε διάφορα μέρη στην πόλη San Carlos θα υπάρχουν σημεία ελέγχου στα οποία οι αναβάτες και οι συνεπιβάτες των δικύκλων θα βγάζουν τα jet κράνη τους πλέον και θα ελέγχονται από τις αρμόδιες ομάδες οι οποίες θα είναι επιφορτισμένες για τους συγκεκριμένους ελέγχους. Εκτός από την απαγόρευση του full face κράνους στην συγκεκριμένη πόλη έχει εισαχθεί νέο όριο ταχύτητας στα 40 χλμ./ώρα.

Το συγκεκριμένο διάταγμα προκαλεί ερωτηματικά όσον αφορά την εφαρμογή του, ενώ η εύκολη λύση και η πιο ενδεδειγμένη θα ήταν αυτή της πιο αυστηρής αστυνόμευσης.

Πηγη www.motomag.gr
Banging head
 
Top Bottom