ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.338
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ρε! Αφήστε την τεχνολογία ήσυχη να αναπτύσσεται όπως θέλει απλώς ... δώστε για αρχή μόνον 10 λίτρα βενζίνης για όλον τον αγώνα μαζί και οι γύροι ... προθέρμανσης...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.674
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda ακόμα δεν μπορεί να βρει τον δρόμο της στο MotoGP​


Η Honda συνεχίζει το ταξίδι της ψάχνοντας μέσα στην έρημο των αποτελεσμάτων να βρει το δρόμο της και πάλι προς την κορυφη στο MotoGP.

Δεν υπάρχει τρόπος να βγει από τον λαβύρινθο και να εγκαταλείψει τις τελευταίες θέσεις που συνήθως καταλαμβάνει και φέτος το 2024. Δεν υπάρχει τρόπος για τους Ιάπωνες να πατήσουν το κλειδί και να δημιουργήσουν μια τεχνική βελτίωση που θα τους φέρει πιο κοντά στους καλύτερους.

Μετά την επίτευξη καλύτερων παραχωρήσεων, με περισσότερες ιδιωτικές δοκιμές, για παράδειγμα, η ελπίδα για το HRC ήταν στη δοκιμή της Χερέθ, εκείνη μετά το Ισπανικό Γκραν Πρι και όλα τα βλέμματα ήταν πάνω τους. Ωστόσο, ούτε οι χρόνοι ούτε οι αισθήσεις των οδηγών της φαίνεται να αποδίδουν, σύμφωνα με τους ίδιους τους πρωταγωνιστές.

Ο ίδιος ο Alberto Puig , διευθυντής της Repsol Honda, προσπάθησε να αναζητήσει το θετικό, μέσα στην ανησυχία. «Μπορώ να πω λίγο-πολύ αυτό που λέγαμε τους τελευταίους μήνες. Προσπαθούμε πολλά, πολλά πράγματα και προσπαθούμε να βρούμε μια λύση, γιατί ακόμα δεν είμαστε ξεκάθαρα εκεί που θέλουμε να είμαστε.» δήλωσε στο motogp.com.

«Έχουμε τέσσερις οδηγούς και προσπαθούμε να τους χρησιμοποιήσουμε όλους για να δοκιμάσουμε διαφορετικά πράγματα. Άρα όλοι δοκιμάζουν διαφορετικά πράγματα . Προσπαθούμε να βρούμε τους καλύτερους δυνατούς συνδυασμούς, φυσικά», αποκάλυψε.

Ο Puig ομολογεί ότι δεν είναι σίγουροι πού να πάνε. «Εάν μπορούμε να καταλάβουμε την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε, μπορούμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός. Φυσικά, πολλά από τα πράγματα που ανακαλύπτουμε δεν είναι αυτόματα. Θέλω να πω, πιθανότατα δεν θα μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στο επόμενο Γκραν Πρι, αλλά μπορούμε να ξεκινήσουμε την προετοιμασία άλλων εξαρτημάτων, μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε Η Honda δεν κοιμάται. Πρέπει να βρούμε την κατεύθυνση που περιμένουμε και θέλουμε », παραδέχτηκε.

Ο Joan Mir αισθάνθηκε ότι βρήκε ένα μονοπάτι. «Ο χρόνος του γύρου δεν δείχνει καμία διαφορά, αλλά πραγματικά αισθάνομαι ότι είμαστε πιο κοντά στο να κάνουμε ένα βήμα, αφού η κατεύθυνση προς την οποία πρέπει να πάμε είναι ξεκάθαρη . Πρέπει να πω ότι είμαι χαρούμενος με την προσπάθεια που επιδεικνύει η Honda», διαβεβαίωσε.

Ο Luca Marini, από την άλλη, δεν το βλέπει τόσο καθαρά. «Καταφέραμε να κάνουμε πολλές δοκιμές για το μέλλον. Είμαστε ακόμα μακριά από εκεί που πρέπει να είμαστε , αλλά η Honda δεν επαναπαύεται», δήλωσε.

Ο Johann Zarco δεν φαίνεται να βλέπει άμεσα αποτελέσματα. «Υπάρχουν δυνατότητες και μου αρέσει αυτή η πρόκληση, αλλά πρέπει να κάνουμε αρκετές αλλαγές για να παλέψουμε για καλύτερες θέσεις. Επικεντρώθηκα στο να δώσω τη μέγιστη ανατροφοδότηση για να βοηθήσω τη Honda να βρει τη σωστή κατεύθυνση.»
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.338
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν ειναι δυνατον απο εναν πρωτοπορο κατασκευαστη..... facepalm 2
Οχι τιποτα αλλο , φανταζομαι τι κανουν τωρα στο υπογειο του R&D οι καϋμενοι γιαπωνεζοι μηχανικοι της ....!Banging head
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.674
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Luca Marini: “Φέτος οι αγώνες είναι πιο όμορφοι κι ας τους βλέπω μόνο στην τηλεόραση”​


Ο Luca Marini ήταν ειρωνικός αυτή την Πέμπτη στο Le Mans όταν μίλησε για προσπεράσματα στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος, μια μάχη που από τη μέχρι τώρα θέση του πίσω μπορεί να απολαύσει μόνο όταν την παρακολουθεί στην τηλεόραση.

Την περασμένη Δευτέρα το MotoGP ανακοίνωσε τους νέους τεχνικούς κανονισμούς για το 2027 και η πλειοψηφία των οδηγών μίλησε αυτή την Πέμπτη στο Le Mans για το θέμα. Ένας από αυτούς που ήταν πιο προσεκτικοί με τις ανακοινωθείσες αλλαγές ήταν ο οδηγός της Honda Luca Marini.
«Το 2027 είναι πολύ μακριά. Αυτή τη στιγμή έχω αρκετά να σκεφτώ μακροπρόθεσμα, τώρα είμαι συγκεντρωμένος στο φέτος και στη μοτοσυκλέτα μας για να προσπαθήσω να βελτιώσω την κατάσταση», εξήγησε.
Αν και ο Marini έχει συμβόλαιο τη φετινή και την επόμενη σεζόν με τη Honda, ρωτήθηκε αν έβλεπε τον εαυτό του στο πλέγμα του MotoGP για το 2027, μια ερώτηση που δεν περίμενε ο Ιταλός.
«Θα δούμε, θα δούμε, δεν ξέρω», είπε με ένα ελαφρώς αναγκαστικό χαμόγελο. «Θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι αναβάτης MotoGP για μερικά ακόμη χρόνια».

«Το μόνο που μπορώ να πω για τον νέο κανονισμό είναι ότι η αλλαγή στην αεροδυναμική, καθιστώντας τον πιο περιορισμένο, θα απαιτήσει μια μελέτη που θα κάνει το κόστος ακόμη υψηλότερο»,
«Όπως είδαμε αυτά τα χρόνια στο MotoGP, η αεροδυναμική είναι αυτή που έχει κάνει τη διαφορά πάνω από οτιδήποτε άλλο. Σου επιτρέπει να επιταχύνεις καλύτερα, να στρίβεις, να έχεις περισσότερο κράτημα, να φρενάρεις καλύτερα… Νομίζω απλώς αλλάζοντας το πλάτος της περιοχής των φτερών “Θα απαιτήσει περισσότερη αεροδυναμική εργασία από μηχανικούς, ξεκινώντας ξανά από το μηδέν, εκτινάσσοντας τις δαπάνες στα ύψη. Θα είναι δύσκολο γιατί οι κατασκευαστές θα θέλουν το ίδιο αποτέλεσμα τώρα με λιγότερη επιφάνεια. Είναι δύσκολο να μιλήσουμε τώρα για το πώς μπορούν να επηρεάσουν τα υπόλοιπα οι κανόνες.»


Για το πρόβλημα με το προσπέρασμα, στο οποίο έχουν πρόβλημα πολλοί αυτά τα χρόνια λόγω αναταράξεων στις πτέρυγες είπε:
«Αδύνατον να το ξέρω τώρα. Αλλά νομίζω ότι φέτος, με τα νέα ελαστικά, που έχουν βελτιωθεί φέτος, το προσπέρασμα έχει κάνει ένα καλό βήμα μπροστά. Οι αγώνες φέτος μου φαίνονται πολύ πιο όμορφοι, αν και δυστυχώς αυτή τη στιγμή τους βλέπω μόνο στην τηλεόραση», είπε αστειευόμενος ότι συνήθως αγωνίζεται για τις τελευταίες θέσεις. «Εκεί πίσω έχουμε και καλές μάχες», κατέληξε γελώντας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.674
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ​

Το σύστημα παραχωρήσεων θέλουν να εκμεταλλευτούν οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές
motomag MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ


Μπορεί η εμφάνιση του Fabio Quartararo στο Le Mans να έφερε κάποια χαμόγελα στο στρατόπεδο της Yamaha ωστόσο ο δρόμος για να φτάσει ξανά στην κορυφή η εταιρεία από την Iwata είναι πολύ μακρύς, από την άλλη στην Honda τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα καθώς σχεδόν όλοι οι αναβάτες της ψάχνουν να βρουν φως στην άκρη ενός τούνελ που μοιάζει να είναι ατελείωτο.

Αμφότερες οι δύο ιαπωνικές εταιρείες θα βρεθούν δύο ημέρες -Τρίτη και Τετάρτη- στην πίστα του Mugello για δοκιμές, κάνοντας χρήση του νέου συστήματος παραχωρήσεων του MotoGP. Για τη Yamaha αυτές οι δύο ημέρες θα είναι πολύ σημαντικές καθώς οι Fabio Quartararo και Alex Rins για πρώτη φορά θα πραγματοποιήσουν κάποιο τεστ καθώς ο μόνος χρόνος που είχαν για να δουλέψουν με τις μοτοσυκλέτες τους ήταν αυτός που υπήρχε στα Grand Prix που έχουν διεξαχθεί μέχρι και σήμερα.
MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ

Στο γαλλικό GP o Alex Rins ανέφερε πως αυτό το τεστ είναι πολύ σημαντικό ενώ ο Fabio Quartararo με την σειρά του δήλωσε: “Θέλουμε να επιβεβαιώσουμε την αποτελεσματικότητα των αλλαγών στο στήσιμο που πραγματοποιήσαμε στο Warm-Up στην Γαλλία. Ένας από τους στόχους μας θα είναι επίσης η επαναξιολόγηση των σημαντικών νέων εξαρτημάτων που φέραμε στη Jerez. Θα είμαστε σε θέση να κάνουμε συγκρίσεις σε μια εντελώς διαφορετική πίστα δίνοντας έμφαση στη νέα αεροδυναμική, η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει στη διόρθωση των προβλημάτων της μοτοσυκλέτας στις στροφές.

Είναι περίπλοκο γιατί ειλικρινά, έχουμε δοκιμάσει τα πάντα. Από το Portimao, νομίζω ότι έχω κάνει περισσότερες αλλαγές από ό,τι σε τέσσερα χρόνια και το πρόβλημα είναι το ίδιο. Έχουμε περισσότερη δύναμη από το μοτέρ ωστόσο έχουμε χάσει στο δυνατό μας σημείο που ήταν οι στροφές και πρέπει να το ανακτήσουμε αυτό το συντομότερο δυνατό. Όσον αφορά την αεροδυναμική, θα τη βελτιώσουμε. Θα χρησιμοποιήσουμε και το νέο ψαλίδι που δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω στο Le Mans αλλά μάλλον όχι για πολύ. Οι δύο ημέρες στο Mugello νομίζω ότι θα μπορούσαν να είναι πολύ θετικές".

MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ

Στο αντίπαλο ιαπωνικό στρατόπεδο τα πράγματα επίσης είναι δύσκολα αν και η Honda έχει περισσότερους αναβάτες οι οποίοι θεωρητικά θα μπορούσαν να εξελίξουν ταχύτερα την RC213V και να βρουν λύσεις στα πολλά προβλήματα που υπάρχουν. Στη Βαρκελώνη ο δοκιμαστής της εταιρείας Stefan Bradl δοκίμασε μία νέα μοτοσυκλέτα ωστόσο οι αναβάτες της LCR δεν την βρήκαν και τόσο καλή. Από την άλλη η Honda πιστεύει ότι η νέα αυτή μοτοσυκλέτα έχει αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία… άβυσσος το μυαλό των Ιαπώνων.

Στο Mugello παρόντες στο τεστ θα είναι και οι δύο αναβάτες του HRC με τους Luca Marini και Joan Mir να ανυπομονούν να σημειώσουν κάποια πρόοδο. Ο Marini ανέφερε χαρακτηριστικά: “Έχουμε μπόλικη δουλειά να κάνουμε με τη νέα μοτοσυκλέτα, τα νέα χαρακτηριστικά της θα μας επιτρέψουν να γίνουμε λίγο ταχύτεροι. Θα κάνουμε ένα καλό συμβιβασμό ανάμεσα σε πολλά εξαρτήματα. Δεν πρόκειται να αλλάξουν όλα από την μία μέρα στην άλλη, αλλά για μένα μπορεί να υπάρξει καλή πρόοδος και κινούμενοι προς αυτή την κατεύθυνση μπορούμε να σημειώσουμε περαιτέρω πρόοδο για το τέλος της σεζόν".
MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ

Για πρώτη φορά σε τεστ παραχωρήσεων θα βρεθούν και οι αναβάτες της LCR. O Johann Zarco θα δοκιμάσει για πρώτη φορά την RC213V στο Mugello και πιστεύει πως ακόμη και αυτά τα εξαρτήματα που δεν δουλεύουν δίνουν ωστόσο μια πληροφορία στην ομάδα. Ο Γάλλος παραδέχτηκε πως προσπαθεί και στους αγώνες να αντιμετωπίσει την κύρια πηγή των προβλημάτων της Honda και πως αυτό το τεστ πρόκειται να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά: "Αν ήταν τόσο εύκολο δεν θα είχαμε αυτό το πρόβλημα. Υπάρχει ένας συνδυασμός πραγμάτων που σημαίνει ότι η Honda δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτό. Η δουλειά μου ως αναβάτης είναι να συγκεντρώνομαι και να δίνω τα πάντα με την μοτοσυκλέτα που οδηγώ. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να απαντήσω τι φταίει. Σε ποιο τομέα θα δουλέψουμε στο τεστ θα το γνωρίζω είτε το βράδυ της Τρίτης είτε το πρωί της Τετάρτης”.
Κρίσιμο λοιπόν το διήμερο τεστ στο Mugello για τις Yamaha και Honda όπου αμφότερες θα πρέπει να βρουν λύσεις στα προβλήματα που τους ταλαιπωρούν τόσο καιρό.
MotoGP – Διήμερο τεστ για Honda και Yamaha στο Mugello μήπως βρεθεί φως στην άκρη του τούνελ
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.338
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βρε μπας και τάχουν τσακωσει κρυφα οι γιαπωνεζικες εταιρειες απο τους Γερμανο-Ιταλους και κανουν την παλαβη πως ... κατι ψαχνουν ...? cdefghigi
 
Top Bottom