Αρχικα θα πρεπει να επιλεξεις τον σωστο τυπο, ευκολο, μετα το τυπο led που υπαρχουν, σε γεκικες γραμμες 6000Κ με 6500Κ για το ψυχρο λευκο και σε watt καλο θα ειναι στα 20w με 25w. Οσο για τα lm σε αθτα τα watt συνηθως ειναι 2000 με 3000lm. Προσοχη αλλο τα lumen και αλλο τα lux, αυτα για αρχη, απο εκει και περα και σωστη επιλογη να γινει θα πρεπει να δουμε αν συνεργαζεται με το κατοπτρο ωστε να εχει σωστη δεσμη και να μην κανει ανεξελεκτη διασπορα, πως το ξερεις αυτο;;; Η καποιος που εχει δοκιμασει η απλα αγοραζεις και δοκιμαζεις, προσωπικα και λογο δουλειας εχω πεταξει πολλα ζευγαρια λαμπες για.να καταληξω σε συγκεκριμενους τυπους που θα μπορω να προτεινωΠοια ειναι τα χαρακτηριστικα που θελουμε σε μια λαμπα led?
Οταν ψαχνει καποιος δηλαδη που πρεπει να στοχευσει...watt,cob,lum...?
Παίδες καλημέρα, πολύ μεγάλη κουβέντα έχουμε ανοίξει σχετικά με το φωτισμό στις κυρίες μας και οι απόψεις φυσικά είναι πολλές και διαφορετικές, άλλωστε αυτό είναι και τι υγιές ώστε το αποτέλεσμα να είναι το ιδανικότερο.
Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους φίλους για την εξέλιξη της τεχνολογίας του φωτισμού των οχημάτων, παλιά είχαμε να διαλέξουμε μεταξύ λαμπτήρων αλογόνου μόνο σε σχέση με την μάρκα και την αξιοπιστία που πρόσφερε κάθε εταιρεία, μετά ήρθαν τα xenon που σε κάθε περίπτωση ήταν τεχνολογικά καλύτερα, εντελώς διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας με πολλά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Σαφώς πιο δυνατά, σχεδόν διπλάσια η ένταση της φωτεινής πηγής (lm) και σε θερμοκρασία φωτισμού που ξεφεύγαμε από την κουραστική κίτρινη απόχρωση που είχαμε τόσα χρόνια. Ένα από τα προβλήματα που είχαν και έχουν τα ξένον είναι η παραγόμενη δέσμη, αυτό έχει να κάνει με το εκάστοτε κάτοπτρο, δυστυχώς δεν είναι συμβατά με τον σχεδιασμό των κατόπτρων με αποτέλεσμα να κάνει πολύ μεγάλη διασπορά η δέσμη και να ενοχλεί τους διερχόμενους οδηγούς αλλά και να υπάρχει μεγάλη απώλεια στη δέσμη, επίσης με την εκτόνωση του αερίου xenon σαν αποτέλεσμα είχε να θολώνει το κάτοπτρο μετά από πολυετή χρήση, βέβαια ήταν αναγκαίο κακό αν θέλαμε να βελτιώσουμε το φωτισμό. Η χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος μας βοηθούσε αν είχαμε και προβολάκια αλλά δεν είναι πάντα το καλύτερο για το ηλεκτρολογικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας μας, και αυτό γιατί υπήρχε παραγωγή ρεύματος από τα πηνία η το δυναμό το οποίο δεν καταναλωνόταν, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αλλοιωνόντουσαν πηνία η ανορθωτές, πρέπει δηλαδή να υπάρχει κατανάλωση για να υπάρχει μια ισορροπία, όχι υπερβολές βέβαια.
Το ίδιο ισχύει και για τις led όσο αφορά το θέμα της κατανάλωσης, εδώ όπως έχουμε πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους λαμπτήρες xenon, έχουμε πολύ χαμηλότερη παραγόμενη θερμότητα, χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος, μεγαλύτερη ένταση φωτείνης πηγής και καλύτερη αποβολή θερμότητας με αποτέλεσμα να μην επηρεάζει την καλή κατάσταση του κατόπτρου και την ικανότητα που έχει να παράγει σωστή δέσμη. Για την σωστή δέσμη βασικό ρόλο παιζεί και η λάμπα led πόσο καλά είναι σχεδιασμένη ώστε η πηγή φωτός της λάμπας να είναι στη προβλεπόμενη απόσταση από την βάση του κατόπτρου, υπάρχουν δεκάδες λάμπες που υπόσχονται πολύ δυνατό και καλό φωτισμό και σε διάφορες ποιότητες και τιμές, εδώ μπαίνει το ότι πληρώνεις παίρνεις και φυσικά από τον καιρό που ξεκίνησε η μαζική παραγωγή λαμπτήρων led για τα οχήματα υπάρχει μεγάλη εξέλιξη στην ποιότητα των chip led.
Άρα που καταλήγουμε; ότι θα πρέπει να γίνει προσεκτική επιλογή του λαμπτήρα, ανάλογα το όχημα και το τι θέλουμε να έχουμε σαν αποτέλεσμα.
Σας κούρασα λιγάκι με την πολυλογία μου, θα μπορουσα να μιλάω ώρες σχετικά με τον φωτισμό των μοτοσυκλετών μας όπως και για σωστή και ασφαλή τοποθέτηση και συνδεσμολογία.
καλή συνέχεια σας εύχομαι και να έχουμε μια καλή μέρα, πάντα όρθιοι με πολλά όμορφα χιλίομετρα
Καλημέρα φίλε συνοδοιπόρε, δεν θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο θέμα του σχεδιασμού μιας λάμπας και αυτό για΄τι αν αλλάξει έστω και το ελάχιστο την γωνία δέσμης θα έχει σαν αποτέλεσμα διαφορετική παραγόμενη δέσμη από το κάτοπτρο, για παράδειγμα αν βάλεις μια λάμπα σε ένα φανάρι και έχεις την δυνατότητα να την κουνήσεις η μέσα έξω για να αλλάξεις την απόσταση την πηγής από την βάση του κατόπτρου η αν την κουνήσεις αριστερά η δεξιά για να αλλάξεις την γωνιακή δέσμη της λάμπας, θα δεις ότι αλλοιώνετε και η δέσμη του κατόπτρου.
Όσο άφορα τώρα για το θέμα λαμπτήρων με δικό τους κάτοπτρο, μάλλον αναφέρεσαι στους προτζέκτορες, άλλη φιλοσοφία και κατά την γνώμη μου και σύμφωνα με την εμπειρία μου είναι ότι ιδανικότερο μπορεί να κάνει κάποιος για να έχει σωστό φωτισμό, συγκεντρωμένη δέσμη και να μην είναι ενοχλητικό.
Για την ονομαστική ισχύ μια λάμπας και για την παραγωγή φωτεινή πηγής βασικό είναι η ποιότητα των chip led και ο τύπος τους, δηλαδή άλλη έντασή έχει ένα cob led, άλλη ένα csp led και άλλη ένα zes led, είναι πολλές οι λεπτομέρειες που θα πρέπει να δει κάποιος. Το κάθε chip led έχει διαφορετικές δυνατότητες ισχύς και τα watt παίζουν ρόλο στην απόδοση, φαντάσου δύο ίδιες λάμπες, η μία 35w και η άλλη 55w, δεν θα έχουν την ίδια απόδοση, το ίδιο είναι και τις led,βασικό είναι το led που χρησιμοποιεί κάθε λάμπα. Μια λάμπα που έχει cob led και είναι 25w έχει χαμηλότερη απόδοση από μία λάμπα με csp ή zes luxeon στα ίδια watt και αυτό γιατί led με led έχουν διαφορετικές δυνατότητες. Είναι πολύ μεγάλο το θέμα και πολλά τα παρακλάδια που υπάρχουν στις led λάμπες που θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες και να σου πω την αλήθεια δεν θα καταλήξουμε στην ιδανικότερη λάμπα.
Σε κούρασα φαντάζομαι λιγάκι και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ
Προσωπικά!..Αρχικα θα πρεπει να επιλεξεις τον σωστο τυπο, ευκολο, μετα το τυπο led που υπαρχουν, σε γεκικες γραμμες 6000Κ με 6500Κ για το ψυχρο λευκο και σε watt καλο θα ειναι στα 20w με 25w. Οσο για τα lm σε αθτα τα watt συνηθως ειναι 2000 με 3000lm. Προσοχη αλλο τα lumen και αλλο τα lux, αυτα για αρχη, απο εκει και περα και σωστη επιλογη να γινει θα πρεπει να δουμε αν συνεργαζεται με το κατοπτρο ωστε να εχει σωστη δεσμη και να μην κανει ανεξελεκτη διασπορα, πως το ξερεις αυτο;;; Η καποιος που εχει δοκιμασει η απλα αγοραζεις και δοκιμαζεις, προσωπικα και λογο δουλειας εχω πεταξει πολλα ζευγαρια λαμπες για.να καταληξω σε συγκεκριμενους τυπους που θα μπορω να προτεινω
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν χάνεται καμία αίσθηση Στέλιο αν βλέπεις καλύτερα ή αν η τεχνολογία κάνει την ζωή του αναβάτη καλύτερη ούτως ώστε να απολαύσει αυτά που οι δύο τροχοί προσφέρουν. Η εξέλιξη κατά την γνώμη μου είναι ευπρόσδεκτη. Δεν θεωρώ επί του προκειμένου καλύτερο να μη βλέπω τίποτα με τα καντηλάκια πούχαν για φανάρια κάποτε τα μοτοσακά και να πηγαίνουμε με την ψυχή στο στόμα ή να τσακιζόμαστε στην όποια παγίδα του δρόμου δεν είδαμε.Αυτη η αθροιστικη πολυπλοκοτητα της τεχνολογιας αυτοκινητων πανω στην μοτοσυκλετα δεν με φοβιζει πλεον .... οτι χανεται η εννοια και ο ορισμος της αισθησης των 2τροχων ...!
Δεν χάνεται καμία αίσθηση Στέλιο αν βλέπεις καλύτερα ή αν η τεχνολογία κάνει την ζωή του αναβάτη καλύτερη ούτως ώστε να απολαύσει αυτά που οι δύο τροχοί προσφέρουν. Η εξέλιξη κατά την γνώμη μου είναι ευπρόσδεκτη. Δεν θεωρώ επί του προκειμένου καλύτερο να μη βλέπω τίποτα με τα καντηλάκια πούχαν για φανάρια κάποτε τα μοτοσακά και να πηγαίνουμε με την ψυχή στο στόμα ή να τσακιζόμαστε στην όποια παγίδα του δρόμου δεν είδαμε.
Δεν μπορείς να αποφύγεις την εξέλιξη δυστυχώς ή ευτυχώς.Η τεχνολογια αυτη ειναι για λιγους.Περα απο αυτο αλλος ενας πονοκεφαλος οι 25+ αισθητηρες.
Δεν μπορείς να αποφύγεις την εξέλιξη δυστυχώς ή ευτυχώς.
Με μεταχειρισμένο ναι με καινούργιο χμμμ όλα πλέον εκεί βαδίζουν.Μπορω Σαββα.Οσο πιο απλα τοσο πιο καλα μερικα πραγματα.
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.Δεν χάνεται καμία αίσθηση Στέλιο αν βλέπεις καλύτερα ή αν η τεχνολογία κάνει την ζωή του αναβάτη καλύτερη ούτως ώστε να απολαύσει αυτά που οι δύο τροχοί προσφέρουν. Η εξέλιξη κατά την γνώμη μου είναι ευπρόσδεκτη. Δεν θεωρώ επί του προκειμένου καλύτερο να μη βλέπω τίποτα με τα καντηλάκια πούχαν για φανάρια κάποτε τα μοτοσακά και να πηγαίνουμε με την ψυχή στο στόμα ή να τσακιζόμαστε στην όποια παγίδα του δρόμου δεν είδαμε.
Βαζουμε ενα ζευγαρι προβολακια και κανουμε την νυχτα μερα.Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
Με τα μισά και παραπανω μοτοσυκλετιστικα χιλιόμετρα νύχτα .
Όποιος έχει αντίθετη άποψη ,ας οδηγήσει μαύρα μεσάνυχτα ,για αρκετη ωρα σε στροφιλικι .
Θεωρώ πως εδώ η τεχνολογία είναι φίλος και σύμμαχος .
Κι ας ανακληθεί αν χρειαστεί.
Philips diamond vision δουλεμένο χρόνια.