- Δημοσιεύσεις
- 19.492
- Περιοχή
- Λεπτοκαρυά Κατερίνη
- Μοτοσυκλέτα
- Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
- Όνομα
- Γιαννης
- Περιοχή
- Pieria
Από τώρα γουρλωσε τα μάτια χαχαχαχαχαχαΑααα σοβαρά ρώταγες εγώ νόμιζα ότι έκανες πλάκα. Ο giamar έχει την λύση.
Από τώρα γουρλωσε τα μάτια χαχαχαχαχαχαΑααα σοβαρά ρώταγες εγώ νόμιζα ότι έκανες πλάκα. Ο giamar έχει την λύση.
Ερωτηση..
Στις κηλες μεσοσπονδυλιου δισκου στην οσφυικη μοιρα, βοηθαει να διατηρεις τη σπονδυλικη στηλη σε λορδωση...
Ισχυει το ιδιο και για την αυχενικη μοιρα?
Δηλ η sportouring σταση που ο αυχενας καμπτεται προς τα πισω, σε επιβαρυνει?
στις μηχανες...το κεφαλι θα ειναι η σε ουδετερη θεση ,(ορθια θεση οδηγησης), η με καμψη προς τα πισω (ss, sportouring)Μπαμπη θα σου πω τι εχω παρατηρησει ολα αυτα τα χρονια χωρις να γνωριζω αν ισχυει το ιδιο για ολες τις περιπτωσεις.
Οταν το κεφαλι ειναι σε καθετη θεση τοτε εχω την μικροτερη εως καθολου ενοχληση.Οταν γερνω το κεφαλι πισω εχω μικροτερη ενοχληση απ οτι οταν σκυβω σε ποσοτο 30-70 αντιστοιχα,Επισης αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι ο αυχενας δεν θελει πολλες κινησεις και κρυο.
Προσπαθω λοιπον να κραταω το κεφαλι μου σε οσο πιο ορθια θεση γινεται.Επειδη ομως στα μεγαλα ταξιδια λογω κουρασης αρχιζει να γερνει μπροστα μου απο ενα σημειο και μετα δημιουργει προβλημα.Το συγκεκριμενο κολαρο βοηθαει το κεφαλι να στεκεται καθετα και περιοριζει κινησεις που σιγα σιγα κουραζουν χωρις να το καταλαβαινεις.Περιοριζει επισης το κουνημα απο τον αερα που δεν νοιωθεις απο την αρχη τι ζημια σου,αλλα το καταλαβαινεις με τον ασχημο τροπο αργοτερα.
Στο bandit παρολο που ειχα σηκωσει το τιμονι και ειχα φτιαξει την σελα ετσι ωστε να ειναι οσο πιο ορθια γινοταν η θεση οδηγησης,αναγκαζομουν να κανω το κεφαλι προς τα πισω για να βλεπω.Ηταν καλυτερο απ οτι αν εγερνα μπροστα αλλα με ταλαιπωρουσε και αυτος ηταν ο λογος που πηγα στα on-off.
Τελος σταματα να κανεις παρεα με τον Αγγελο...εχει κολητο τον μελαμψο κυριο που στον πασαρει για γιατρικο.
Άσχετα από την πλάκα έχεις απόλυτο δίκιο. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα 3ο και 4ο, μέσα στην πόλη φοράω τζετάκι κράνος επειδή είναι πιο ελαφρύ και δεν με βαραίνει πολύ στον αυχένα αλλά εθνική ή οδήγηση πάνω από 1 ώρα με full face κράνος με κουράζει πολύ. Είναι ένας λόγος που δεν ακολουθώ σε βόλτες. Κολάρο στην οδήγηση δεν είχα σκεφτεί αν και φορούσα ανά καιρούς μέσα στο σπίτι για να με βοηθάει. Το κρύο πάντως επηρεάζει πολύ το αυχενικό.Μπαμπη θα σου πω τι εχω παρατηρησει ολα αυτα τα χρονια χωρις να γνωριζω αν ισχυει το ιδιο για ολες τις περιπτωσεις.
Οταν το κεφαλι ειναι σε καθετη θεση τοτε εχω την μικροτερη εως καθολου ενοχληση.Οταν γερνω το κεφαλι πισω εχω μικροτερη ενοχληση απ οτι οταν σκυβω σε ποσοτο 30-70 αντιστοιχα,Επισης αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι ο αυχενας δεν θελει πολλες κινησεις και κρυο.
Προσπαθω λοιπον να κραταω το κεφαλι μου σε οσο πιο ορθια θεση γινεται.Επειδη ομως στα μεγαλα ταξιδια λογω κουρασης αρχιζει να γερνει μπροστα μου απο ενα σημειο και μετα δημιουργει προβλημα.Το συγκεκριμενο κολαρο βοηθαει το κεφαλι να στεκεται καθετα και περιοριζει κινησεις που σιγα σιγα κουραζουν χωρις να το καταλαβαινεις.Περιοριζει επισης το κουνημα απο τον αερα που δεν νοιωθεις απο την αρχη τι ζημια σου,αλλα το καταλαβαινεις με τον ασχημο τροπο αργοτερα.
Στο bandit παρολο που ειχα σηκωσει το τιμονι και ειχα φτιαξει την σελα ετσι ωστε να ειναι οσο πιο ορθια γινοταν η θεση οδηγησης,αναγκαζομουν να κανω το κεφαλι προς τα πισω για να βλεπω.Ηταν καλυτερο απ οτι αν εγερνα μπροστα αλλα με ταλαιπωρουσε και αυτος ηταν ο λογος που πηγα στα on-off.
Τελος σταματα να κανεις παρεα με τον Αγγελο...εχει κολητο τον μελαμψο κυριο που στον πασαρει για γιατρικο.
στις μηχανες...το κεφαλι θα ειναι η σε ουδετερη θεση ,(ορθια θεση οδηγησης), η με καμψη προς τα πισω (ss, sportouring)
Τωρα θεση οδηγησης με το κεφαλι να γερνει εμπρος δεν ξερω
Ισως επειδη δεν κανω μεγαλα ταξιδια, δεν μου εχει συμβει κατι τετοιο
Προβλημα ομως δημιουργει ο αερας. και οι λακουβες..
Οταν εισαι σε ορθια θεση, δεν πεφτει βαρος στα χερια και σε αυχενα...
Ειδικα στο ΡΤ , αερα δεν εχεις. λακουβες δεν περνανε λογω τελελεβερ.....νιρβανα...η μαλλον....σε αφασια...αφου βαραω νταγκλες απ τη βαρεμαρα
Σε σκυφτη θεση οταν περνας απο λακουβες ο αυχενας τρωει παραπανω ζορι...
και ο αερας επισης ζοριζει αφου σπρωχνει ενα κεφαλι που ηδη εχει καμψη προς τα πισω
ο αυχενας λοιπον επιβαρυνεται παραπανω στα sportouring.....
Η μεση ομως οχι!!!
Αυτο το καταλαβα οταν για μερικες μερες ειχα ενα τραβηγμα στη μεση , και το ζζρ ηταν αυτο που με ενοχλουσε λιγοτερο
Άσχετα από την πλάκα έχεις απόλυτο δίκιο. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα 3ο και 4ο, μέσα στην πόλη φοράω τζετάκι κράνος επειδή είναι πιο ελαφρύ και δεν με βαραίνει πολύ στον αυχένα αλλά εθνική ή οδήγηση πάνω από 1 ώρα με full face κράνος με κουράζει πολύ. Είναι ένας λόγος που δεν ακολουθώ σε βόλτες. Κολάρο στην οδήγηση δεν είχα σκεφτεί αν και φορούσα ανά καιρούς μέσα στο σπίτι για να με βοηθάει. Το κρύο πάντως επηρεάζει πολύ το αυχενικό.
Ο πόνος από τις κήλες στην ΟΜΣΣ επιδεινώνεται σε όρθια θέση οδήγησης αλλά σχεδόν εξαλείφεται στην σκυφτή θέση.
Η ζώνη μέσης εμποδίζει την υπερέκταση, γιατί με την πίεση που εφαρμόζει στους κοιλιακούς μύες σπρώχνει τους οσφυϊκους σπονδύλους προς τα πίσω κ η ΟΜΣΣ έρχεται σε ευθεία θέση.
Με τίς κήλες στην ΑΜΣΣ τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα.
Θεραπεία δεν υπάρχει, εκτός από την ακραία επιλογή τής σπονδυλοδεσίας, με τις γνωστές παρενέργειες σχετικά με τον περιορισμό της κίνησης.
Δεν χάνει τίποτα κάποιος να επισκεφτεί κάποιον ορθοπεδικό που μπορεί να είναι κάποιες ασκήσεις ώστε με κάποιον τρόπο να "σπρώξει"τις κήλες προς τα εμπρός, έστω κ λιγότερο από χιλιοστό, ώστε να μειωθεί η πίεση στον μυελό ή στις ρίζες των νεύρων.
Κ ΜΕΤΆ από αυτό, ας δοκιμάσει κάποιος κ το κολλαρο, το οποίο φαίνεται πως δουλεύει
Θα ελεγα τα sportouring.Αντιθετα για την μεση πιο ιδανικη θεση οδηγησης εχουν τα touring.
Εγω που ειμαι ψηλεας, και με 80 χλμ την ωρα δεν εχω καθολου βαρος σε χερια, γιατι με βουταει ο αερας.Με τα sportouring Μπαμπη αποφορτιζεται ο κορμος τελειως και μετα τα 120χλμ οι καρποι και η ωμοι γνωμη μου μετα απο τοσα χλμ με διαφορα μοτερια η ελαφρως σκυφτη θεση ειναι η καλυτερη.
ΥΓ Και να λεμε και του στραβου το δικιο πρεπει να εχεις και μια καποια φυσικη κατασταση να πας ταξιδι δεν λες αυριο παω ταξιδι 2000χλμ ενω εχεις να καβαλησεις 7 μηνες
Η μεγαλυτερη ζελατινα η φρυδακι εγω εχω αλλαξει ζελατιναΕγω που ειμαι ψηλεας, και με 80 χλμ την ωρα δεν εχω καθολου βαρος σε χερια, γιατι με βουταει ο αερας.
Στην εθνικη ομως μου δινει και καταλαβαινω, ορθιος μπορω να ειμαι μεχρι τα 140...βαρια
Μετα αγκαλια με το τεποζιτο
1,80 και αδύνατος ούτε τζαμαρία δεν σε σώζει.Η μεγαλυτερη ζελατινα η φρυδακι εγω εχω αλλαξει ζελατινα
Η μεγαλυτερη ζελατινα η φρυδακι εγω εχω αλλαξει ζελατινα
Μπάμπη μην τουρλώνεις τον κώλο θα πάθεις καμμιά ζημιά.Θα ελεγα τα sportouring.
Eιχα τουρινγκ μηχανακια, ομως το ζζρ που εχει αρκετα σκυφτη θεση οδηγησης και τα μαρσπιε προς τα πισω νομιζω ειναι καλυτερο
Διοτι σε αναγκαζει να εχεις διαρκως την μεση στη σωστη θεση
Οταν ειχα παθει λουμπαγκο (δισκοπαθεια)...εκανα ασκησεις που βοηθουσαν τις κηλες να μαζευτουν μεσα
Ξαπλωμενος μπρουμυτα, σηκωνα τον κορμο κ τεντωνα τα χερια ωστε να ερθει η κατω πλατη σε λορδωση...
E αυτο κανεις οταν καβαλας sportouring, θες δε θες!!!! κανεις βολτα κ γυμναστικη μαζι
Τουρλωνεις και τον κωλο
Ενω σε πιο ορθια θεση, πρεπει να το κανεις συνειδητοποιημενα, οταν ξεχαστεις η μεση καμπουριαζει μπροστα και οι δισκοι δεχονται φορτιο..
Επισης πεφτει πιο πολυ βαρος στη μεση οταν καθεσαι καθετα, ειτε ειναι σε λορδωση ειτε οχι, ενω οταν σκυβεις το βαρος μοιραζεται κ στα χερια.
ειχα φιλε...με το καβασακι εγινα αλλος ανθρωποςΜπάμπη μην τουρλώνεις τον κώλο θα πάθεις καμμιά ζημιά.
Σάψαλο θες και μπούσα. Αυχενικό έχεις μέση έχεις στομάχι έχεις άντε κάτσε με το καζερ και πολύ σου είναι.
Άσχετα από την πλάκα έχεις απόλυτο δίκιο. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα 3ο και 4ο, μέσα στην πόλη φοράω τζετάκι κράνος επειδή είναι πιο ελαφρύ και δεν με βαραίνει πολύ στον αυχένα αλλά εθνική ή οδήγηση πάνω από 1 ώρα με full face κράνος με κουράζει πολύ. Είναι ένας λόγος που δεν ακολουθώ σε βόλτες. Κολάρο στην οδήγηση δεν είχα σκεφτεί αν και φορούσα ανά καιρούς μέσα στο σπίτι για να με βοηθάει. Το κρύο πάντως επηρεάζει πολύ το αυχενικό.
Aγγελε κανε μου την χαρη και απλα πηγαινε σε ενα μαγαζι να δοκιμασεις.
ΨΙΙΙΙΙΤ!!!τις πιτζαμες και τη ρομπα μη ξεχασεις να βγαλεις πριν πας στο μαγαζιΜπάμπη μην τουρλώνεις τον κώλο θα πάθεις καμμιά ζημιά.
Σάψαλο θες και μπούσα. Αυχενικό έχεις μέση έχεις στομάχι έχεις άντε κάτσε με το καζερ και πολύ σου είναι.
Μπαμπίνο μου πλάκα κάνω προχώρα ρε πάρε ότι γουστάρεις και να γ*******θ... όλα, μικροί είμαστε και όλα αυτά είναι παιδικές ασθένειες που περνάν
Καλησπέρα και μπράβο για το θέμα γιατί το κοίταγα πρόσφατα. Ερώτηση βασική, αν και καβαλάω sport touring και δεν ξέρω αν θα βολέψει, από προστασία πως θα είναι? Εννοώ τι προστασία μπορεί να έχει για τον αυχένα σε περίπτωση ατυχήματος?