Καλπάζουν οι Κινέζοι!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρώτη επαφή με το VOGE RR660​

Οδηγήσαμε το πρωτότυπο supersport στην μικρά πίστα δοκιμών της VOGE​


Το ταξίδι στην Κίνα, στην έδρα της VOGE, έγινε ακόμη πιο ενδιαφέρον αφού οδηγήσαμε μια μοτοσυκλέτα που θα βγει στην παραγωγή το 2025
Είναι σπάνιο να σου δίνουν να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα που βρίσκεται υπό εξέλιξη. Και μάλιστα αυτή να διαθέτει έναν κινητήρα που δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε άλλη μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Διότι η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις εικόνες φέρει τον πρώτο τετρακύλινδρο σε σειρά, μεσαίου κυβισμού, της VOGE. Mε δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ισχύ πάνω από 100 ίππους, επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτ. και τελική πάνω από 240 χλμ/ώρα. Η Loncin, μητρική εταιρεία της VOGE, ισχυρίζεται πως το νέο της τετρακύλινδρο δημιούργημα είναι κατά 10% ελαφρύτερο και πιο συμπαγές από τους αντίστοιχους κινητήρες του ανταγωνισμού.
VOGE RR660 2WO 11

Μια ημέρα πριν τον είχαμε δει στο showroom αλλά οι υπεύθυνοι του εργοστασίου μας ενημέρωσαν πως θα δούμε και θα οδηγήσουμε μια μοτοσυκλέτα που άλλαξε όνομα μετά την πρώτη της παρουσίαση σε έκθεση της Κίνας πριν από μερικούς μήνες.

Για τους Κινέζους το 6 ανήκει στους τυχερούς αριθμούς. Για αυτό το όνομα του supersport αρχικά ήταν RR666. Επειδή το μοντέλο προορίζεται και για την ευρωπαϊκή αγορά η VOGE αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα και έτσι το «διαβολικό» RR666 έγινε RR660, ενώ απέκτησε ψαλίδι αλουμινίου δύο μπράτσων, αντί για μονόμπρατσο. Επίσης το «κοντό» τελικό αντικαταστάθηκε από ένα κλασσικής σχεδίασης.
VOGE RR660 2WO 5

Είναι όμορφη, μοντέρνα, με φρένα ακτινική στήριξης της Brembo μπροστά, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB, TFT οθόνη, φώτα LED και φυσικά αεροδυναμικά φτερά. Το ψαγμένο υποπλαίσιο δένει άψογα με το ασύμμετρο ψαλίδι. Η μίνιμαλ ουρά, είναι σήμα κατατεθέν όλων των σύγχρονων supersport. Οι ζάντες με τις λεπτές ακτίνες προσθέτουν ακόμη μια σπορ πινελιά.

Παρά τον έντονα σπορ χαρακτήρα της όταν ανέβεις στο RR660 διαπιστώνεις πως δεν πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα του είδους με ακραία θέση οδήγησης. Βρίσκεται πιο κοντά στο Honda CB650R παρά στο Yamaha R7. Οπότε μπορεί να οδηγηθεί καθημερινά, αλλά και να σταθεί αξιοπρεπώς σε ένα track day.
VOGE RR660 2WO 9

Οι ιθύνοντες της VOGE έφεραν στην μικρή πίστα δοκιμών του RR660 για να το δούμε, να το ακούσουμε να δουλεύει και να πάρουμε μια μικρή γεύση οδηγώντας για λίγο. Το πρώτο τετρακύλινδρο supersport της VOGE είναι σε αρχικό στάδιο εξέλιξης οπότε δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Ωστόσο διαπιστώσαμε πως η VOGE βρίσκεται στο σωστό δρόμο και αυτό δείχνει πως η δουλειά που γίνεται είναι αν μη τι άλλο σοβαρή και αξιόλογη σε όλα τα επίπεδα. Και αυτό είναι η μεγαλύτερη παρακαταθήκη για το μέλλον για μια εταιρεία που θέλει να εδραιώσει την θέση της στην παγκόσμια αγορά.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Χαλαλι τους , οχι μονο αντιγραφουν ... αλλα διορθωνουν και τις λαθος επιμονες στους διακοπτες .... η κορνα κατω , οπως πρεπει. Giving

 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.165
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Τέλος Kove και τα μυαλά στα κάγκελα.....αλλάζω το σύνθημα σε : σιγούλια σιγούλια ουλοι KOVE θα παρουτε στο τέλος...!!!!!!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εγχώρια ζυγίσματα ......

Kove 800X Pro στα 191 κιλά γεμάτο με ζουμιά.
Τουλάχιστον σε αυτό υλοποιεί ότι υπόσχεται για να δούμε και στα υπόλοιπα .......

https://fb.watch/v/pekZIwDlc/

Περιεργο αμα ισχυει το τοσο χαμηλο βαρος με σιδερενιο σκελετο .... να δουμε απο που το αφαιρεσαν. cdefghigi
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Περιεργο αμα ισχυει το τοσο χαμηλο βαρος με σιδερενιο σκελετο .... να δουμε απο που το αφαιρεσαν. cdefghigi
Στο βίντεο αναφέρεται σε αλουμινένια περιφερειακά (λογικό) και τελικό τιτανίου cdefghigi…. Θα δείξει προφανώς στο θέμα συμπεριφοράς στο δρόμο και σταδιακά αξιοπιστίας.
Πάντως ενδιαφέρον φαίνεται εκ πρώτης όψεως.
Λίγο χαμηλότερη σέλα ρε γμτ για να μην ψάχνω πλατφόρμες τύπου Kiss !!!
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.413
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Λίγο χαμηλότερη σέλα ρε γμτ για να μην ψάχνω πλατφόρμες τύπου Kiss !!!
...κοθόρνι μποτικό
και τσιμπά το καβουρίνι ♪♪♫♫
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.165
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Στο βίντεο αναφέρεται σε αλουμινένια περιφερειακά (λογικό) και τελικό τιτανίου cdefghigi…. Θα δείξει προφανώς στο θέμα συμπεριφοράς στο δρόμο και σταδιακά αξιοπιστίας.
Πάντως ενδιαφέρον φαίνεται εκ πρώτης όψεως.
Λίγο χαμηλότερη σέλα ρε γμτ για να μην ψάχνω πλατφόρμες τύπου Kiss !!!

Το συνάντηση είναι μόνο για ατό ή να περάσω να δω καμιά παλιόφατσα? Devil Smileys drinking beer Emoticon
Παντως οπως ειιπαν και απο το moto καιρός ειναι να σφιξουν λιγο οι κ...ι απο τις παραδοσιακες μαρκες γιατι και τα κιλά και η τιμή του kove ειναι ακρως ανταγωνιστικές....
πχ νομιζετε οτι ειναι τυχαια η αντικατασταση τζαμπέ των αξόνων καθε 60000χλμ απο τα μοντελα της Bmw πλην του 1300 ????θα βουτηξη στο γκρεμο η αγορα του μεταχειρω....τοσα μοντελα....σερβις κλπ αν το γυρισουν ολοι σε κινεζιες.....
σιγουλια σιγουλια θα γινει η αγουριδα .... θα ακολουθησουν κι αλλοι....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jedi K 750 και K 750 Pro 750: Δικύλινδρα με 82 ίππους σε 2 εκδόσεις​

Με δυο supersport μοντέλα εναντίον των γιαπωνέζων

Η κινεζική Jedi παρουσιάζει το supersport K 750 στην αγορά σε δύο εκδόσεις. Η κορυφαία έκδοση με μονόμπρατσο ψαλίδι και η βασική έκδοση με δίμπρατσο ψαλίδι, αμφότερες με κινητήρα 730 κυβικών και 82 ίππους.
Μετά την Mash που είδαμε νωρίτερα μέσα στη βδομάδα, έρχεται και η Jedi. Η Jedi Motor είναι ένας κινέζος κατασκευαστής μοτοσυκλετών που εδώ και χρόνια προμηθεύει τις υπηρεσίες του κινεζικού κράτους.

Η Jedi Motor εμπλούτισε πρόσφατα τη γκάμα της με ένα δικύλινδρο 750, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα που είχαμε δει να φοράει μια μοτοσυκλέτα τουρισμού, αλλά και ως αστυνομική μοτοσυκλέτα – και φέρεται να εξελίχθηκε με την υποστήριξη της Suter από την Ελβετία.
Στη μεγάλη κινεζική έκθεση μοτοσυκλετών, τη CIMA του 2022, η μοτοσυκλέτα είχε εμφανιστεί σαν πρωτότυπη και τώρα είναι αυτό το μοντέλο που μπαίνει στην παραγωγή, το Jedi K 750.

Υπήρχαν αμφιβολίες για το αν η μοτοσυκλέτα με το φουτουριστικό στυλ ήταν όντως μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς η σχεδίαση – του γνωστού οίκου Marabese από την Ιταλία – φαινόταν να προορίζεται για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.
Ωστόσο: Το δικύλινδρο μοτέρ των 730 κυβικών φιλοξενείται από ένα ελαφρύ αλουμινένιο σκελετό (9,3 κιλά), που εξωτερικά θυμίζει τα δικύλινδρα 650 της Kawasaki.

Ανάλογα με το μοντέλο, η Jedi ανακοινώνει απόδοση λίγο κάτω από 70 (για το γυμνό της μοντέλο), μέχρι και κάτι παραπάνω από 80 ίππους. Για την κορυφαία έκδοση K 750 Pro η ανακοίνωση μιλάει για 82 hp (60 kW) στις 8.500 rpm και 70 Nm στις 7.000 rpm, με την τελική να είναι πάνω από 220 km/h
Με βάρος στα 206 κιλά (με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης 14 λίτρων) παρά το αλουμινένιο πλαίσιο, ανάλογα με την έκδοση, το Jedi K 750 φοράει ή μονόμπρατσο ή κανονικό ψαλίδι επίσης από αλουμίνιο.

Αμορτισέρ και ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι προέρχονται από την Kayaba (KYB), τα φρένα είναι της Brembo και το ABS της Bosch.
Και οι δύο εκδόσεις έχουν ελαστικά διαστάσεων 120/70 ZR 17 μπροστά και 180/55 ZR 17 πίσω και μάλιστα η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με ελαστικά Cup2 της Michelin.

Η Jedi τοποθετεί το σούπερ σπορ μοντέλο της απέναντι στα Yamaha R7 και Kawasaki Ninja 650 και το πουλάει σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: Στην Κίνα, το Jedi K 750 βγήκε προς πώληση για 41.800 γιουάν, που ισοδυναμεί με περίπου 5.500 ευρώ!

Η έκδοση Pro με μονόμπρατσο ψαλίδι είναι ακριβότερη: 43.800 γιουάν, που ισοδυναμεί με περίπου 5.600 ευρώ. Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια απευθείας εξαγωγών για την Ευρώπη, αλλά η Jedi συνεργάζεται με τη Mash στη Γαλλία από το 2024, άρα υπάρχουν ελπίδες να δούμε τα παραπάνω 750άρια από κοντά.

Πηγη https://motorbike.gr
 

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
165
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Πολύ όμορφα και ωραία όλα αυτά.

Οι Κινέζοι κάνουν τώρα ,ότι έκαναν και οι γιαπωνέζοι την δεκαετία του 70 .Σπρώχνουν τιμολογιακά την αγορά προς τα κάτω γιατί μπορούν.

Όταν οι Ευρωπαίοι, με την ελιτίστικη προσέγγιση που πάντα είχαν, τραβάνε τις τιμές στον Θεό, δημιουργούν αυτόματα ένα κενό στην αγορά της φθηνής ,προσιτής μοτοσυκλέτας που οι Κινέζοι,στην περίπτωση μας ,έρχονται να καλύψουν.

Βούτυρο στο ψωμί τούς.

unnamed.jpg

Προβλήματα θα υπάρξουν ,όπως ανάλογα υπήρξαν και με την "εισβολή " των Γιαπωνέζων , με τις σημαντικές αναντιστοιχιες μεταξύ ιπποδύναμης,πλαισίων και φρένων αν και στην περίπτωση των Κινέζων, τα όποια προβλήματα φαίνεται να είναι πολύ μικρότερης έκτασης, καθώς έχουν πιο γερές βάσεις και είναι πολύ καλά προετοιμασμενοι.

Ο μόνος ενδοιασμός που έχω σχετικά με το μέλλον της Κινέζικης μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη είναι..πορτοκαλί.. και δεν είναι από το Mattighofen αλλά από το Αμερικα...
Είναι γνωστή η "εμμονή "του Trump με την Κίνα .
Μια (πολυ πιθανή) επανεκλογή του Trump στην Αμερική, θα μπορούσε να είναι σοβαρή τροχοπέδη στην εξαγωγική προσπάθεια των εν λόγω εταιρειών.
Ήδη η Αμερικανη υπουργός οικονομικών κάνει επίσκεψη στην Κίνα όπου και μεταφέρει τους προβληματισμούς της
"Στην κορυφή της ημερήσιας διάταξης της επίσκεψης της Τζάνετ Γέλεν βρίσκεται το ζήτημα των επιδοτήσεων που χορηγεί η Κίνα στις επιχειρήσεις της που ασχολούνται με την ηλιακή ενέργεια και τα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι ΗΠΑ εκφράζουν ανησυχίες για τις συνέπειες αυτών των επιδοτήσεων στις δικές τους βιομηχανίες και δεν έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να υψώσουν εμπορικούς φραγμούς στον κινεζικό ανταγωνισμό."

Και αυτά από τους Δημοκρατικους..φαντάσου να αναλάβει ο Donald.

Για να μην σας κουράζω με το σεντόνι υπάρχει ,πιστεύετε , έστω και μικρή πιθανότητα οι ιδιοκτήτες Κινέζικων μοτοσυκλετών στην Ευρώπη να έχουν την ίδια τύχη με τους κατόχους αμερικανικών αυτοκινήτων στην Κούβα ?

51322136365_ac76fded0b_b.jpg
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.165
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Να υπενθυμίσω το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της xiaοmi to πολύ 40000 euro με 300+ αλογατα και design απαιχτο.....
Κατά τα άλλα ο Mr tesla δεν είναι χαζούλης που έφυγε σε άλλα κόλπα άλλη μπίζνα...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.409
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Να υπενθυμίσω το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της xiaοmi to πολύ 40000 euro με 300+ αλογατα και design απαιχτο.....
Κατά τα άλλα ο Mr tesla δεν είναι χαζούλης που έφυγε σε άλλα κόλπα άλλη μπίζνα...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αρρωστιααααα το χιαόμι ,αστο.
Το ψενω πολύ σε σχέση με κάτι φωτοβολταϊκα που θέλω να βάλω στο σπίτι ,αλλά μάλλον θα κινηθώ σε μικρότερο (περιμένοντας τι θα βγάλει ,μιας που οι μικροί μεγάλωσαν χεχεχεχεχε).

Κάπου είδα ότι ετοιμάζει κι η apple .
Άμα ακολουθήσει την ίδια πολιτική όπως τα τηλ την βλέπω χλωμή έως πεθαμένη εν Ελλάδι .

Γέροι να μαστε και να ακόλουθαμε τις εξελίξεις
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.409
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Voge DS525X Βlack Knight: Ειδική έκδοση για όλους​

Το μοντέλο που μονοπώλησε την κατηγορία του τους τελευταίους μήνες αποκτά μια νέα Special Edition ονόματι «Black Knight» και οραματίζεται ακόμα περισσότερες πωλήσεις.

Ο ερχομός του Voge DS525X στα τέλη της περασμένης χρονιάς έμελλε να σημάνει «συναγερμό» στα μικρομεσαία On/Off Adventure, κατακτώντας την κορυφή των πωλήσεων με το καλημέρα! Σε σχέση με το 500DS/DSX που αντικατέστησε, έφερε νέα εμφάνιση με περισσότερο επιθετική σχεδίαση, νέο ελαφρύτερο και ισχυρότερο πλαίσιο, νέο κινητήρα, ηλεκτρονικά βοηθήματα και εργονομία, Full Led φωτιστικά σώματα και πλούσιο επιπρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό! Η επιτυχία του ήταν άμεση και τεράστια, ανοίγοντας το δρόμο για τον “Μαύρο Ιππότη” του 2024, ένα μοντέλο που σίγουρα θα βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων στα μοτοσυκλετιστικά στέκια και όχι μόνο.
Black Knight Edition

Οι μαύρες λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά στην εμφάνιση και η Dash Cam (κάμερα καταγραφής δεδομένων) στον εξοπλισμό. Τα Carbon look πλαϊνά καπάκια του ρεζερβουάρ, η προσεγμένη μαύρη βαφή σε μαρσπιέ, σχάρα και χειρολαβές συνεπιβάτη, όπως επίσης και οι αυξημένες μαύρες επιφάνειες στο σύνολο των πλαστικών μερών της μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό με τις χρυσές ακτινωτές ζάντες δημιουργούν μια ιδιαίτερη εμφάνιση και δικαιολογούν στο έπακρο τον τίτλο του «Μαύρου Ιππότη». Επιπρόσθετα, η νέα κάμερα στο μπροστινό μέρος, ανάμεσα στους δίδυμους προβολείς και τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, λειτουργεί μέσω ενός διακόπτη στο τιμόνι και καταγράφει τα όσα συμβαίνουν στο διάβα μας.
1 (3)_0.jpg

Nέος κινητήρας

Παραμένει δικύλινδρος εν σειρά με τετραβάλβιδες κεφαλές και 2 ΕΕΚ, πλην όμως έχει αλλάξει τόσο η διάμετρος όσο και η διαδρομή των εμβόλων, κάτι που σημαίνει και νέο στρόφαλο. Η συνολική χωρητικότητα έχει αυξηθεί κατά 23cc, η ιπποδύναμη παραμένει στα πλαίσια των διπλωμάτων Α2 (48Hp), με τη ροπή που παρέχεται να έχει σκαρφαλώσει στα 50,5Nm (από 44,5) και να αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και σημαντικά μειωμένη εμφάνιση κραδασμών σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Στην όλη βελτιωμένη λειτουργία συμβάλλουν οι επεμβάσεις που έχει κάνει το εργοστάσιο στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, στο φίλτρο αέρα και στο σύστημα εξαγωγής, όπου μια νέα εξάτμιση με ψηλά τοποθετημένο ανοξείδωτο τελικό φροντίζει στην όλη βελτίωση της απόδοσης και της εμφάνισης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.409
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Νέο ελαφρύτερο πλαίσιο

Τελείως νέο και το πλαίσιο από ατσάλι τύπου QST 500, με σχεδίαση και κατασκευή που προσφέρει σημαντικά αυξημένη ακαμψία παράλληλα με μείωση του βάρους κατά 4,5 ολόκληρα κιλά. Δύο παράγοντες με γνώμονα τη βελτίωση τόσο της οδικής συμπεριφοράς όσο και της οδηγικής απόλαυσης. To επίσης νέο υποπλαίσιο είναι προσθαφαιρούμενο, δείχνοντας τη σημασία στη λεπτομέρεια που έχει δώσει ο κατασκευαστής στη μοτοσυκλέτα.
1 (13).jpg
Συμπλέκτης assist & sleeper
Μια σημαντική αλλαγή σε σχέση με τα μοντέλα 500DS/DSX είναι η προσθήκη ενός τελείως νέου υποβοηθούμενου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Ο αναβάτης πλέον μπορεί να χρησιμοποιεί τη μανέτα του συμπλέκτη με πολύ μεγαλύτερη ευκολία, καθόσον η δύναμη που απαιτείται έχει μειωθεί κατά 25%, αλλά και να κατεβάζει απανωτά ταχύτητες χωρίς να κινδυνεύει από μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού. Παράλληλα συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα με την ισχύ που περνάει στον κινητήριο τροχό, δίνοντας κορυφαία αίσθηση και σιγουριά στον οδηγό.
Οδηγικά προγράμματα

Η μοτοσυκλέτα δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέγει ανάμεσα σε δύο διαφορετικά riding modes, ονόματι Ε-Mode και S-Mode. Το πρώτο είναι το λεγόμενο “Eco” για οδήγηση με έμφαση στη ροπή και την οικονομία, ενώ το δεύτερο είναι το αντίστοιχο “Sport” για όσους θέλουν βελτιωμένες επιδόσεις και αρέσκονται στην επιθετική οδήγηση.
1 (4)_2.jpg
Traction Control & ΑΒS με δυνατότητα απενεργοποίησης

To σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι μια άκρως καλοδεχούμενη προσθήκη, σε συνεργασία με το εξελιγμένο δικάναλο Bosch ABS αυξάνουν στο μάξιμουμ την ασφάλεια του συνόλου. Η δυνατότητα απενεργοποίησής τους είναι αυτή που θα εκτιμηθεί δεόντως από αναβάτες που θέλουν να κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι τις αυξημένες διαδρομές της πλήρως ρυθμιζόμενης ανάρτησης της Kayaba και τους ακτινωτούς τροχούς με τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης της Metzeler.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.409
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Βελτιωμένη εργονομία

Η θέση οδήγησης επανασχεδιάστηκε για οδηγό και συνεπιβάτη, με τη νέα σέλα να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στην πολύωρη οδήγηση και συνδυαστικά με το νέο ρεζερβουάρ να τοποθετεί τα πόδια του αναβάτη σε πιο φυσική και αεροδυναμικά προστατευμένη θέση. Στην προστασία από τα καιρικά φαινόμενα, χούφτες τιμονιού και μια νέα ρυθμιζόμενη άνευ εργαλείων ζελατίνα φέρινγκ θα καλύψουν οδηγό και συνεπιβάτη ακόμα καλύτερα, στόχος είναι η ξεκούραστη οδήγηση σε κάθε συνθήκη, είτε αυτή είναι αστική, είτε ταξιδιωτική, είτε εκτός δρόμου. Τέλος, μια νέα ενισχυμένη ανοξείδωτη σχάρα αποσκευών με ενσωματωμένες λαβές συνεπιβάτη είναι έτοιμη να φιλοξενήσει όλα τα απαραίτητα στις μεγάλες διαδρομές.
1 (12)_0.jpg
Νέο δοχείο καυσίμου, νέα αντλία βενζίνης

Το ρεζερβούαρ άλλαξε σχήμα με στόχο την καλύτερη εργονομία. Παράλληλα, μια νέα αντλία βενζίνης είναι αυτή που υπόσχεται καλύτερη διαχείριση καυσίμου και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στη λειτουργία της.

Οθόνη 7” με λειτουργία GPS

H νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων προσφέρει ευκολότερη ανάγνωση κάτω από κάθε συνθήκη και ακόμα περισσότερη πληροφόρηση στον αναβάτη, με ενδείξεις που περιλαμβάνουν από την κατάσταση του ABS και του Traction Control μέχρι τις πιέσεις των ελαστικών. Μέσω τεχνολογίας bluetooth συνδέεται με το κινητό του αναβάτη προσφέροντας έως και πλοήγηση turn by turn! Εκατέρωθεν αυτής φιλοξενούνται δύο παροχές ρεύματος, μια παραδοσιακή πρίζα 12V και μια θύρα USB!
1 (8)_0.jpg
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.409
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Full Led

Όλα τα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας είναι τεχνολογίας Full Led, με το νέο DS525X να διαθέτει επιπρόσθετα στον στάνταρ εξοπλισμό του δύο προβολείς τύπου projector Led, τοποθετημένους εκατέρωθεν του ρύγχους. Με τον τρόπο αυτό η ορατότητα στις δύσκολες συνθήκες (ομίχλη, βροχή, σκόνη) αυξάνεται σημαντικά.

Νέο μοχλικό, ρυθμίσεις στο πιρούνι

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία CAE (Computer Αided Εngineering) το εργοστάσιο επανασχεδίασε το σύστημα του μοχλικού στο μονό αμορτισέρ, με ευεργετικό αποτέλεσμα στην όλη λειτουργία της πίσω ανάρτησης. Αυξημένη σταθερότητα, μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη πληροφόρηση είναι στοιχεία που βελτιώνουν οδική συμπεριφορά και ασφάλεια, ειδικά στην οδήγηση στο όριο. Το 525 έχει δεχθεί και μια σημαντική αναβάθμιση στην εμπρός ανάρτηση, όπου το USD πιρούνι των 41mm της Ιαπωνικής Kayaba (KYB) διαθέτει πλέον και δυνατότητα ρύθμισης.
1 (14)_0.jpg

TAYTOTHTA/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ DS525X Black Night​

  • Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 494cc με 4βάλβιδες κεφαλές και 2 ΕΕΚ
  • Ισχύς 47Ηp, ροπή 50,5Νm
  • Δύο προγράμματα οδήγησης (Standard / Sport)
  • DASH CAM (κάμερα καταγραφής διαδρομών)
  • Ελαφρύτερο κατά 4,5Kg ατσάλινο πλαίσιο
  • Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων
  • Υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης
  • Traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί
  • Δικάναλο Bosch ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον κινητήριο τροχό
  • Αλουμινένιο ψαλίδι
  • Ρυθμιζόμενη άνευ εργαλείων ζελατίνα φέρινγκ (+/-60mm)
  • Αφαιρούμενο υποπλαίσιο
  • Ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι Kayaba 41mm
  • Μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Kayaba με προοδευτικό μοχλικό σύστημα
  • Διαδρομές ανάρτησης 145mm μπροστά και 155mm πίσω
  • Τρία δισκόφρενα Nissin, δύο των 300mm μπροστά και ένα των 220mm πίσω
  • Ακτινωτές ζάντες ελαφρού κράματος 19” μπροστά και 17” πίσω
  • Tubeless ελαστικά Metzeler Tourance (110/80 μπροστά και 150/70 πίσω)
  • Έγχρωμη οθόνη 7” με πλήρη πληροφόρηση και πλοήγηση turn by turn
  • Φωτισμός Full Led
  • Δύο προβολείς τύπου Projector Led
  • Δύο παροχές ρεύματος (12V και USB)
  • Ανοξείδωτη εξάτμιση
  • Τελικό εξάτμισης τοποθετημένο ψηλά
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Διαιρούμενη σέλα δύο επιπέδων
  • Χούφτες τιμονιού
  • Προστατευτικά κάγκελλα και “μανιτάρια”
  • Ανοξείδωτη σχάρα “heavy duty” με ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη
  • Ρεζερβουάρ καυσίμου 17Lt
  • Βάρος 192kg
  • Ύψος σέλας 815mm
  • Μεταξόνιο 1450mm
  • Αλουμινένιο σετ τριών βαλιτσών είναι διαθέσιμο σαν αξεσουάρ
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.409
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Τιμή και διάθεση

Η διάθεση του DS525X Black Night στη χώρα είναι προ των πυλών και η αντιπροσωπεία δίνει τη δυνατότητα προ-παραγγελίας του μοντέλου με μια σημαντική έκπτωση στην τιμή αγοράς. Συγκεκριμένα, η έκδοση Black Night μπορεί να αποκτηθεί στα 6.295€ (προ-παραγγελία), κάτι που σημαίνει κέρδος 300€! Καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.

Για προ-παραγγελία και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του μοντέλου.

 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Όμορφο και θεωρώ πως θα κάνει τη ζωή του Honda ΝΧ500 πιο δύσκολη. Θεμιτό και το χάσιμο ολίγων κιλών και οι αλλαγές στο πλαίσιο .....

(ευρύτερο σχόλιο και όχι μόνο γι αυτό το μονΔέλο: αυτή η τάση - σχεδόν επιβεβλημένη πλέον - για TC και διαφορετικά modes ψεκασμού σε μηχανάκια με κινητήρες κάτω των 50 αλόγων με ξεπερνά ..... μετά ενθυμούμαι τον αριθμό κεριών στην τούρτα γενεθλίων μου και καταλαβαίνω γιατί !!!! ToothTooth )
 
Top Bottom