Καβασακι 250 cc , ισχυς 40 hp

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.289
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ειναι τρελλοι , ειναι ιαπωνες .....! Kawasaki Ninja ZX-25R 250 κυβικα .... 40 αλογα γιατι ετσι θελουμε ....!

View attachment 19195

View attachment 19196

View attachment 19197

https://www.asphaltandrubber.com/bikes/kawasaki-ninja-zx-25r-official/
Εμείς πρέπει να είμαστε συγγενείς..

Προχθές ήθελα να ανεβάσω το πως ακούγεται το 4κύλινδρο μοτέρ του!!!




Στέλιο μουυυυ... abc
 

v-strong

new member
Δημοσιεύσεις
49
Ηλικία
54
Όνομα
γιαννης
Πριν 30 χρόνια έβγαλε ίδιο μοτέρ ίσως να είναι κ το ίδιο με κόκκινα να ξεκινούν 18000 στρ. κ 180 τελική κοντέρ. Τότε ήταν επανάσταση.
Είχε κ η yamaha το fzr 250 αντίστοιχο. Φυσικά στην Ελλάδα παραεισαγωγης μόνο.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Το 93 που έβγαλα δίπλωμα ζαχαρωνα ένα cbr250r hurricane του 87, ενός πελάτη που ερχόταν στο μαγαζί !!
Το είχα τεστάρει σε μερικες βόλτες μιας και ήθελε να το δώσει και αυτό που μου έχει μείνει είναι ο ήχος του από τα 4 πιστονάκια του που γύριζαν τρελά εκεί στα ψηλά και όταν έβλεπες ότι το στροφόμετρο τελειώνει στις 20 ήσουν βέβαιος για το θόρυβο που θα έβγαζαν :p
Honda CBR250R 1987 Motosprint-004-004.jpg

Μακάρι να συνεχίσουν ή μάλλον να επιστρεψουν και οι υπόλοιποι και να αντιγράψουν την κίνηση της Kawa!!
 
N

notakos600

Guest
Είχε ο ξάδελφος το 400rr κάπου το 93-94.
Ενώ σαν μηχανάκι ήταν πισταδικο και γούσταρα να το δουλεύω ψηλά γιατί μου άρεσε να το ακούω, ένα περίεργο πράγμα:
Μου την έσπαγε το fairing και ειδικά οι δύο μπετοβεργες που είχες φάτσα κάρτα κάθε φορά που κοιτούσες τα όργανα.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Το 93 που έβγαλα δίπλωμα ζαχαρωνα ένα cbr250r hurricane του 87, ενός πελάτη που ερχόταν στο μαγαζί !!
Το είχα τεστάρει σε μερικες βόλτες μιας και ήθελε να το δώσει και αυτό που μου έχει μείνει είναι ο ήχος του από τα 4 πιστονάκια του που γύριζαν τρελά εκεί στα ψηλά και όταν έβλεπες ότι το στροφόμετρο τελειώνει στις 20 ήσουν βέβαιος για το θόρυβο που θα έβγαζαν :p
View attachment 19198

Μακάρι να συνεχίσουν ή μάλλον να επιστρεψουν και οι υπόλοιποι και να αντιγράψουν την κίνηση της Kawa!!

Ένα τέτοιο μου ήρθε από πίσω, όπως πήγαινα ανέμελος με ένα παπί και με χτύπησε με φόρα χωρίς τον αναβάτη του πάνω. Στη συνεχεια βρέθηκα ξάπλωμένος στο νοσοκομείο.

Τα 250 του 90 ήταν πιο δυνατά προφανώς λόγω έλλειψης καταλυτών κτλ.

Πάντως μπράβο στην kawa και με το καλό και το 400ρικαι τότε σοβαρευτούν πολύ τα πράματα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πάντως μπράβο στην kawa και με το καλό και το 400ρικαι τότε σοβαρευτούν πολύ τα πράματα.

To 400άρι της έιναι το καλύτερο μηχανάκι που μπορεί να πάρει κάποιος νεοεισερχόμενος στα ss. Αρκετα γρήγορο και ξυραφένιο για να μην το βαρεθεί όταν αποκτήσει εμπειρία, αλλά παράλληλα αρκετά εύκολο γι ανα μην τρομάξει.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ένα τέτοιο μου ήρθε από πίσω, όπως πήγαινα ανέμελος με ένα παπί και με χτύπησε με φόρα χωρίς τον αναβάτη του πάνω. Στη συνεχεια βρέθηκα ξάπλωμένος στο νοσοκομείο.

Τα 250 του 90 ήταν πιο δυνατά προφανώς λόγω έλλειψης καταλυτών κτλ.

Πάντως μπράβο στην kawa και με το καλό και το 400ρικαι τότε σοβαρευτούν πολύ τα πράματα.
Μέχρι και αυτόνομη οδήγηση είχαν από το 90!!! :p
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ειναι τρελλοι , ειναι ιαπωνες .....! Kawasaki Ninja ZX-25R 250 κυβικα .... 40 αλογα γιατι ετσι θελουμε ....!

View attachment 19195

View attachment 19196

View attachment 19197

https://www.asphaltandrubber.com/bikes/kawasaki-ninja-zx-25r-official/


Ανεβάζοντας στροφές στον ουρανό
Ένα ξεχωριστής αισθητικής εμφάνισης γιαπωνέζικο προσπέκτους του ’80, της σχολής των κόμικς, μας κάνει να θυμηθούμε μια από τις μικρές βολίδες, τετρακύλινδρες 250αρες της εποχής.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και οι τέσσερις κατασκευαστές μοτοσυκλετών της Ιαπωνίας είχαν παρουσιάσει 4κύλινδρα, τετράχρονα 250άρια, ικανά να παράγουν μέχρι και 45 ίππους. Έτσι δίπλα στα Honda CBR 250, Yamaha FZR 250 και Suzuki GSX-R 250 βρισκόταν και το πράσινο-μπλε Kawasaki ZXR 250 R.


Kawasaki ZXR 250 R, 1989

Οι μικρού κυβισμού – κι όχι απαραίτητα και μεγέθους – μοτοσυκλέτες προορίζονταν σχεδόν αποκλειστικά για τη γιαπωνέζικη αγορά, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.

Μια από τις τυχερές χώρες που πήρε στην αγκαλιά της αυτά τα μικρά διαμάντια μοντέρνας μηχανολογίας ήταν και η Ελλάδα, μέσω των ανεξάρτητων εισαγωγών μεταχειρισμένων.



Είναι η δεκαετία του ’90 που θα φέρει “καραβιές” μοτοσυκλετών από την Ιαπωνία, μέσω δραστηριων εμπόρων που εκτός από την Αθήνα έχουν έδρα στα Τρίκαλα, την Πάτρα, την Θεσσαλονίκη, κ.α.

Με αυτόν τον τρόπο εμφανίζονται αρκετά, αλλά όχι πολλά ZXR 250 R, που κάνουν τη διακριτική εμφάνισή τους στους δρόμους. Λέμε διακριτική γιατί τις περισσότερες φορές όταν έβλεπες το ZXR δίπλα σου στα φανάρια είχες την εντύπωση ότι πρόκειται για 400, που ήταν πιο δημοφιλές, μέχρι βεβαίως να ακούσεις τον διαπεραστικό ήχο του κινητήρα που ανέβαζε στροφές μέχρι τον Θεό… Πόσες στροφές; Πολλές, από 18.000 μέχρι και 19.000 rpm, που ήταν το κόκκινο στο στροφόμετρο, αλλά και μετά από κει, μπορεί και 20.000 rpm!



Όσες στοφές δηλαδή ανέβαζαν τα αγωνιστικά της δεκαετίας του ’60, που κέρδιζαν παγκόσμια πρωταθλήματα, τόσα ανέβαζε και το μικρό Kawasaki, θυμίζοντας ότι η εταιρία είχε τις ρίζες της στις γρήγορες μοτοσυκλέτες και τις πίστες αγώνων.

Παράλληλα ο κινητήρας ήταν τόσο εξελιγμένος και ελαστικός που μπορούσε να τραβάει χωρίς κομπιάσματα από τις 2.000 rpm και 6η, τελευταία σχέση στο σασμάν!


Kawasaki ZXR 250 R, 1991

Τη μεθεπόμενη χρονιά, το 1991, έρχονται οι μεγαλύτερες αλλαγές στο μοντέλο, που ονομάζεται ZXR 250C, και θα το συνοδεύσουν μέχρι το τέλος της παραγωγής του.

Η βασική, εμφανής διαφορά σε σχέση με το πρώτο ZXR, που το κάνει άμεσα διακριτό, είναι ο μονός προβολέας-χαμόγελο. Βελτιώθηκε επίσης το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, ο κινητήρας και η τροφοδοσία του, που γινόταν από μια τετράδα καρμπυρατέρ Keihin CVK 30mm.


Kawasaki ZXR 250 R, 1993

Η ισχύς έφτανε τους 45 ίππους στις 15.000 rpm, και η ροπή τα 2,6 στις 11.500 rpm.

Οι αισθητικές αλλαγές και οι βελτιώσεις σε πλήθος σημείων θα σταματήσουν το 1999 όταν τελειώνει η παραγωγή του 250, το οποίο στην τελευταία του έκδοση του – 1998 – είχε πλέον αλλάξει σε Kawasaki ZZR 250 και έχει “τουριστικοποιηθεί”, με εμφάνιση ZZR και ογκωδέστερο φέρινγκ.

Η εποχή των καταπληκτικών σπορ 250αριών-μινιατούρες είχε δυστυχώς τελειώσει.


Kawasaki ZXR 250 R, 1990

Ο κινητήρας του Kawasaki ZXR 250 ήταν 4-χρονος τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος, DOHC, 16-βάλβιδος και άγγιζε την εξωπραγματική απόδοση των 180 ίππων στο λίτρο.

Το πλαίσιο ήταν περιμετρικό, με δυο μεγάλες δοκούς φτιαγμένο από αλουμίνιο (Ε-Box το έλεγε η Kawasaki), με αφαιρούμενο υποπλαίσιο και γωνία κάστερ 24 μοιρών.


Το εξώφυλλο του προσπέκτους έδειχνε έναν υπερήρωα “Οι περιπέτειες του ZXR 250” είχε σαν τίτλο…

Το πιρούνι ήταν ανάποδο, ανοδιωμένο χρυσό με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς! Από τότε, ναι, το διομισαράκι, ναι… Πίσω υπήρχε ανάρτηση με αλουμινένιο ψαλίδι, κι ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης ελατηρίου και ρυθμιζόμενης πάνω βάσης του, σε μια τύπου Uni-Τrak διάταξη, το μεταξόνιο έφτανε τα 1,360 mm.

Τα φρένα ήταν δύο δίσκοι των 310 mm (!) μπροστά με δύο έμβολα και κόντρα γλύστρα και ένας δίσκος πίσω 240 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων.

Οι τροχοί ήταν 17 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, με ελαστικά 110/ 70 και 140/60 αντίστοιχα, και τα φρένα δυο μεγάλα δισκόφρενα μπροστά και ένα πίσω.


Kawasaki ZXR 250 R, 1995

Η σέλα απείχε λίγο από το έδαφος στα 735 mm και το βάρος ήταν χαμηλό στα μόλις 141 kg.

Το Kawasaki ZXR 250 R είχε τελική κοντά στα 195-200 km/h (“περίπου” στο κοντέρ) και έπιανε τα 100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα. Όλα τα μοντέλα που έρχονταν από ανεξάρτητες εισαγωγές είχαν κοντέρ που τελείωνε στα 180 km/h (για αυτό λέμε “περίπου” στο κοντέρ), όπως όριζε η γιαπωνέζικη νομοθεσία. Ένδειξη την οποία όχι μόνο τερμάτιζαν, αλλά ξεπερνούσαν κατά πολύ…

ShotShotShotShotShot

Πηγη motorbike.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.167
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.289
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ξερουμε τιμη για αυτό ............

Αμα αλλαξοπιστησεις .... κατι θα κανουμε ......!ooops

................ As we have already explained, the ZX-25R is designed to be for the Asian markets, where the Kawasaki Ninja 400 is prohibitively expensive because of taxes, licensing, and insurance reasons.
Kawasaki has made no indications that the Ninja ZX-25R is headed to Europe or North America (though it will feature in spec-series in Japan), but we certainly hope that the attention the bike is getting in the Western markets makes Team Green rethink some things .......
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.444
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Επιτέλους....


Να υπάρχουν και σοβαρές μοτοσυκλέτες στα μικρά κυβικά


Όχι μόνο κινεζικοί κλονοί μονοκύλινδρων Σουζούκι και Χόντα των 70ς
 
Top Bottom