SHOOTER045
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.101
- Ηλικία
- 49
- Περιοχή
- ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
- Μοτοσυκλέτα
- GLX 90
- Όνομα
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- Περιοχή
- Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Για δες εδώ
όταν πήγε να επισκεύασει τα πηνία από το μηχανάκι του εκεί που τον έστειλα. Το μαγαζί πήρε για επισκευή 25KW μοτέρ 290€ και ζήτησε (με ύφος χιλίων πιθήκων) 150€ για τα πηνία από το φτωχό, πλην όμως τίμιο, VStrom 650.
Για τη συνέχεια, ο συγκεκριμένος τρόπος δε λέω οτι είναι ο καλύτερος, ο σωστότερος ή ευκολότερος. Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι για όλα υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος και ο δικός μας τρόπος. Τα πηνία έγιναν όπως έπρεπε, εύκολα και με κόστος που δεν ξεπέρασε τα 20€ σε υλικά. Φυσικά λειτουργούν. Ο δε χρόνος επισκευής (αν εξαιρεσει κανείς το χρόνο που απαιτεί το βερνίκι να στεγνώσει) δεν είναι με τίποτα πάνω από 4 ώρες.
Τα συμπτώματα ήταν ότι το μηχανάκι ρετάριζε, όσο κουλό κι αν ακούγεται, χωρίς να υπάρχουν άλλα σημάδια στη μπαταρία (βράσιμο, συχνή αποφόρτιση κλπ) που κανείς θα περίμενε. Η αυτοψία έγινε από το μηχανικό του φίλου μου, αν και είναι προφανής η ζημιά και στα μάτια του πιο ανίδεου:
Η μία "φάση" της γεννήτριας είχε καεί κι έκανε επαφή με το στάτη των πηνίων, το "σώμα" στη μαστορική. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην παράγει αρκετό ρεύμα και, χωρίς να κάθεται στη λογική μου, να ρετάρει από τις 4.000rpm και πάνω.
Όπως προείπα, το κόστος κυμαίνεται γύρω στα 130€ και το μαγαζί που έστειλα το φίλο για καλύτερα, ζήτησε 150€. Ο κύβος όχι μόνο είχε ριφθεί, είχα σταματήσει κιόλας.
Όπως σε όλες τις εργασίες που κάνουμε, η αρχή των πάντων είναι το προσεκτικό λύσιμο/ξήλωμα έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να βάλουμε/φτιάξουμε τα πάντα ακριβώς όπως ήταν. Στη φώτο που βλέπετε παρακάτω, παρατηρούμε ότι η γεννήτρια αποτελείται από 18 πηνία:
Για να μη γίνει κάτι λάθος στο τύλιγμα των πηνίων, έγινε ένα πρόχειρο σχέδιο όπου απεικονίζονται τα 18 σημεία όπου βρίσκονται τα πηνία. Στο χαρτί αυτό σημειώθηκε όχι μόνο η σειρά τύλιξης αλλά και η φορά, η οποία είναι μείζονος σημασίας για την ορθή λειτουργία της γεννήτριας.
όταν πήγε να επισκεύασει τα πηνία από το μηχανάκι του εκεί που τον έστειλα. Το μαγαζί πήρε για επισκευή 25KW μοτέρ 290€ και ζήτησε (με ύφος χιλίων πιθήκων) 150€ για τα πηνία από το φτωχό, πλην όμως τίμιο, VStrom 650.
Για τη συνέχεια, ο συγκεκριμένος τρόπος δε λέω οτι είναι ο καλύτερος, ο σωστότερος ή ευκολότερος. Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι για όλα υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος και ο δικός μας τρόπος. Τα πηνία έγιναν όπως έπρεπε, εύκολα και με κόστος που δεν ξεπέρασε τα 20€ σε υλικά. Φυσικά λειτουργούν. Ο δε χρόνος επισκευής (αν εξαιρεσει κανείς το χρόνο που απαιτεί το βερνίκι να στεγνώσει) δεν είναι με τίποτα πάνω από 4 ώρες.
Τα συμπτώματα ήταν ότι το μηχανάκι ρετάριζε, όσο κουλό κι αν ακούγεται, χωρίς να υπάρχουν άλλα σημάδια στη μπαταρία (βράσιμο, συχνή αποφόρτιση κλπ) που κανείς θα περίμενε. Η αυτοψία έγινε από το μηχανικό του φίλου μου, αν και είναι προφανής η ζημιά και στα μάτια του πιο ανίδεου:
Η μία "φάση" της γεννήτριας είχε καεί κι έκανε επαφή με το στάτη των πηνίων, το "σώμα" στη μαστορική. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην παράγει αρκετό ρεύμα και, χωρίς να κάθεται στη λογική μου, να ρετάρει από τις 4.000rpm και πάνω.
Όπως προείπα, το κόστος κυμαίνεται γύρω στα 130€ και το μαγαζί που έστειλα το φίλο για καλύτερα, ζήτησε 150€. Ο κύβος όχι μόνο είχε ριφθεί, είχα σταματήσει κιόλας.
Όπως σε όλες τις εργασίες που κάνουμε, η αρχή των πάντων είναι το προσεκτικό λύσιμο/ξήλωμα έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να βάλουμε/φτιάξουμε τα πάντα ακριβώς όπως ήταν. Στη φώτο που βλέπετε παρακάτω, παρατηρούμε ότι η γεννήτρια αποτελείται από 18 πηνία:
Για να μη γίνει κάτι λάθος στο τύλιγμα των πηνίων, έγινε ένα πρόχειρο σχέδιο όπου απεικονίζονται τα 18 σημεία όπου βρίσκονται τα πηνία. Στο χαρτί αυτό σημειώθηκε όχι μόνο η σειρά τύλιξης αλλά και η φορά, η οποία είναι μείζονος σημασίας για την ορθή λειτουργία της γεννήτριας.