Μελανό σημείο στην όλη υπόθεση ήταν η αντιμετώπιση από τον εδώ ασφαλιστή που είχα... ο οποίος μου έκανε "προσωπική επίθεση" χαρακτηρίζοντας με δημόσιο υπάλληλο που αδιαφορεί για τους επιχειρηματίες της πόλης του. Το ότι αυτά τα λίγα χρόνια που τον στήριξα δηλαδή δεν μέτρησαν...; ή έπρεπε να συνεχισω να τον στηρίζω με κάθε κόστος όταν εγώ ζοριζομαι..;; Αν και εν μέρη καταλαβαίνω τον καημό του... με τέτοια συμπεριφορά έχασε οριστικά έναν πιθανό πελάτη.
Ούτε με σεντόνι αναλύεται το θέμα που θίγεις.
Έγραψα ένα και το έσβησα, επειδή μάλλον θα παρεξηγούνταν τα γραφόμενα μου.
Εσύ καλά κάνεις και κοιτάς τι σε συμφέρει, αυτός καλά κάνει και έχει τον καημό του που βλέπει πως οι ίδιες εταιρίες τις οποίες πουλάει τις υπηρεσίες τους λιανικη, φτιάξαν "e-shop" και πουλάνε στην λιανική σε τιμές χονδρικής.
Αυτός θα δει τις συνέπειες όλης αυτής της μεταστροφής του εμπορίου και των υπηρεσιών βραχυπρόθεσμα. Θα αντέξει όσο αντέξει και μετά θα κλείσει. Κι εσύ όμως θα δεις τις συνέπειες μακροπρόθεσμα.
Δεν λέω σε καμιά περίπτωση πως είναι αυτός ο σωστός και εσύ ο λάθος, αλλά ούτε και το αντίθετο. Λέω πως τα πράγματα είναι όπως είναι και τις συνέπειες του πως κατέληξε η αγορά θα τις ζήσετε και οι δύο εξίσου, αργά ή γρήγορα.
Κύκλος είναι.