ΑΠΟ ΤΟΥΣ 67 ΣΤΟΥΣ 230 ΙΠΠΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΣΕ 50 ΧΡΟΝΙΑ!

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Συμφωνώ κ επαυξάνω..
Αλλα ειναι γλυκο το γ@μηδι το γκαζι...
Κ οταν εχεις ανοιξει μηχανακι με πανω απο 150 αλογα κ νιωσεις το αισθημα , σε αποζημιωνει..
Εκει πονταρουν ολοι αυτοι κ σου λενε αμα θες να το νιωσεις πλερωνε!!
Τωρα αν καποιος νομιζει οτι σε πιστα ή δρομο θα μπορεσει να τιθασευσει 200 αλογα , μαλλον εχει πεσει θυμα μαρκετινγκ..
 

Lepanto

member
Δημοσιεύσεις
848
Ηλικία
63
Ωραίο ποστ, μεγάλο θέμα συζήτησης!!

Το καλό είναι πώς τρέχουν για μάς, καλο γιατί παίρνουμε ασφάλεια τεχνολογία κλπ αλλά και κακο στην πολύ ταλαιπωρημένη τσέπη μας.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Όμορφο το ταξίδι στο παρελθόν, άσε δε που μου θύμισε και μερικά "πρώην" ....
Τον 11άρι το ζούζουρα π.χ. τον είχα δι επτά συναπτά έτη και αντικαταστάθηκε από τη Busa για άλλα εννιά ......

Προσφάτως συζητούσα επί θεμάτων ιστορικής εξέλιξης μοτό και των προσφερόμενων σήμερα στην κατηγορία sport touring.
Η αίσθηση που διαπιστώσαμε αμφότεροι οι συζητώντες είναι πως η κατηγορία οδοστρωτήρας, όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω, Mega On-Off,
έχει μπουκάρει σαφώς και σε αυτό τον χώρο ωθώντας πλέον τις εταιρίες στον σταδιακό εξορκισμό της παραδοσιακής εικόνας του περισσότερο προς το
street - sport, sport touring των 1000+ κυβικών.

Προσωπικά, και μου αρέσουν και μου φέρνουν φαγούρα στην τσέπη αρκετά από τα νεότερα προσφερόμενα με όρθια θέση οδήγησης, σχετική πολυχρηστικότητα, μπόλικα
μουλάρια και ένα σκασμό ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια (αν και όταν βλέπω τις τιμές καινούργια λιποθυμάω) αλλά ......

Εν αρχή ήταν το βάρος ..... για να τα έχεις όλα αυτά και τα κάγκελα και τα στολίδια το πληρώνεις και σε χρήμα και σε βάρος και σε όγκο .....
Σε δεύτερη φάση είναι η κατανομή αυτή της μάζας η εκτεταμένη η οποία δεν με τρελαίνει για πραγματικά sport touring ......
Δεν λέω ότι δεν το κάνουν καλά, απλά ότι τα παραδοσιακά sport touring το κάνουν καλύτερα και με υψηλότερη ευστάθεια - επίσης πολύ ηλεκτρονικό βοήθημα στα καινούργια βρε παιδί μου, ολίγον τζάμπα μάγκα νιώθω ότι σε κάνουν και σου δίνουν μια αίσθηση ασφάλειας που όταν τερματίσει για τον οποιονδήποτε λόγο, την έκατσες !

Υπάρχουν βέβαια και κάποιες υλοποιήσεις street τύπου που πωλούνται καινούργιες ακόμα και μια αρκετά εκτεταμένη αγορά μεταχειρισμένων, αλλά οι τάσεις της αγοράς είναι σαφείς .......

Ωχ, τα γραπτά μου αρχίζουν να μπαίνουν στη φάση των παππούδων: " ..... δεν τα φτιάχνουν πλέον όπως στις μέρες μας ...... "

cdefghigikcdefghigik

(χρόνο και όρεξη για στραγγάλισμα πληκτρολογίου καθώς είμαι στην αναμονή για μια δουλειά σήμερα)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hyperbike Kings of Speed ...τα αρκουδόγκαζα!​

Υπερμοτοσυκλέτες του παρελθόντος και όχι μόνο​


Η έλευση του νέου Hayabusa προκάλεσε ρίγος συγκίνησης σε πολύ κόσμο-ειδικά στο κοινό που γοητεύεται από αυτό που οι Βρετανοί ονομάζουν ‘Kings of Speed’, δηλαδή μοτοσυκλέτες με μεγάλη ιπποδύναμη, προορισμένες να γουρλώνουν μάτια, να κάνουν πλούσιους τους λαστιχάδες και τους ιδιοκτήτες πρατηρίων βενζίνης και να μετατρέπουν τις καλοκαιρινές διακοπές σε τριεθνές cannonball. Πάρε και μια 6η!

Το Busa του 1999 ήταν η μοτοσυκλέτα η οποία έφτασε πολύ κοντά στο (ψυχολογικό) όριο των 200μιλίων ανά ώρα (κάτι το οποίο μεταφράζεται στα εξωπραγματικά 320km/h), εκθρονίζοντας εν μία νυκτί την μέχρι τότε γρηγορότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής, δηλαδή το Honda Super Blackbird.
Όμως δεν ήταν μόνο αυτά τα δύο, αν και η ιστορία με το γεράκι (Hayabusa) το οποίο τρέφεται με κοτσύφια (δηλαδή Blackbirds) σχεδόν μονοπώλησε τις εφηβικές, μοτοσκλετιστικές συζητήσεις μας στα τέλη των ’90s. Ανοίξτε μια «καραντινάτη» μπύρα λοιπόν και πάμε να θυμηθούμε τις ταχύτερες hypersport παραγωγής, ξεκινώντας με την παλαιότερη.

1988-1990 Kawasaki ZX-10 – 137hp/270km/h​

1988 1990 Kawasaki ZX 10

Μετά το δυνατό αλλά κάπως δυσκίνητο GPZ1000RX του 1986 το οποίο απέτυχε να χαρακτηριστεί άξιος διάδοχος του εξαιρετικού GPZ900R , η εταιρεία του Αkashi «αμόλυσε» το ΖΧ10. Με την εξωπραγματική ιπποδύναμη των 137hp, το στρουμπουλό Kawasaki ήταν ο πιο γρήγορος δρομέας μεγάλων αποστάσεων στα τέλη των ’80s ενώ δεν έλεγε όχι και σε πιο κλειστά οδικά δίκτυα, ακόμα και πίστα. Ο γενάρχης των hyperbike είχε μόλις γεννηθεί και ήταν ένα γνήσιο παιδί από την εποχή της υπερβολής και του politically incorrect.

1990-1997 Kawasaki ZZ-R1100 – 147hp/285km/h​

1990 Kawasaki ZZ R1100

H Kawasaki τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω της με το ZX-10, κάτι το οποίο φυσικά της άρεσε πολύ, oπότε συνέχισε ακόμα παραπέρα το όλο κόνσεπτ με το ZZ-R, το οποίο παρόλο που βασίστηκε στο ZX, επρόκειτο για μια τελείως καινούργια μοτοσυκλέτα. Ο υγρόψυκτος τετρακύλινδρος με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο μεγάλωσε κατά 55cc, φτάνοντας αισίως τα 1052cc, ενώ ένα ram air ανέβαζε την ιπποδύναμη στους 147hp. Νέο, πιο αεροδυναμικό φέρινγκ, καλύτερα φρένα, καλύτερο πλαίσιο, τροχοί 17 ιντσών (το ZX είχε 18άρη πίσω) στρογγυλοκάθισαν τον «Ζούζουρα» για επτά χρόνια στον θρόνο της ταχύτερης μοτοσυκλέτας παραγωγής. Κάτι το οποίο δεν άρεσε σε κάποιους.

1997-2005 Honda CBR1100XX Super Blackbird 162bhp/302km/h​

1997 2005 Honda CBR1100XX Super Blackbird

Η αλήθεια είναι ότι όντας έφηβος όταν παρουσιάστηκε το Hayabusa, είχα μεγαλώσει με μια λανθασμένη άποψη για το Blackbird. Οδηγώντας όμως πρόσφατα ένα ΧΧ φίλου, για ακόμα μια φορά, ομολογώ ότι τότε, λόγω ηλικίας το είχα κρίνει σαν να ήταν κάρτα υπερ-ατού. Εικοσι-κάτι χρόνια μετά, εύκολα καταλαβαίνει κανείς γιατί αυτή η μοτοσυκλέτα υπήρξε τόσο «game changer». O υπερκυβισμένος κινητήρας του Fireblade έβγαζε 162 ίππους από 1137 ροπάτα κυβικά, νούμερο εξωπραγματικό για την εποχή. Η αεροδυναμική υπήρξε επίσης κάτι το οποίο ο κόσμος της μοτοσυκλέτας δεν είχε ξαναδεί σε τόσο μεγάλο βαθμό ενώ τέλος η άνεση, το πρεστίζ, ακόμα και η κίνηση σε αστικό περιβάλλον υπήρξαν παροιμιώδεις. Το 1999 απέκτησε μεταξύ άλλων ψεκασμό και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ όμως το αρπακτικό με τη γαμψή μύτη είχε ήδη ξεκινήσει την κάθετη εφόρμηση.

1999-2007, Suzuki GSX1300R Hayabusa – 175hp/306 km/h​

1999 2007 Suzuki GSX1300R Hayabusa

Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας πάγωσε όταν το πρωτοείδε. Η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής η οποία ξεπερνούσε τα 300km/h είχε 13 ολόκληρους ίππους παραπάνω απο το Blackbird ενώ το κυνήγι καλύτερης αεροδυναμικής του χάρισε μια εξαιρετικά ακραία εμφάνιση, που όμοια του δεν υπήρχε. Σε ιδανικές συνθήκες και με ελαφρά κατωφέρεια η πραγματική ταχύτητα έφτανε τα 320km/h κάτι που προκάλεσε έντονες συζητήσεις αναφορικά με μια συμφωνία μεταξύ εργοστασίων για περιορισμό της ταχύτητας στα 300km/h.

2000-2006, Kawasaki ZX-12R – 178hp/ 304km/h​

2000 2006 Kawasaki ZX 12R

O αντικαταστάτης του ZZ-R11 σχεδιάστηκε για να πάρει πίσω τα σκήπτρα της ταχύτερης μοτοσυκλέτας όμως η εμφάνιση του συνέπεσε με τη συμφωνία περιορισμού της τελικής ταχύτητας στα 300km/h. Πιο σπορ από τα Hayabusa και Blackbird, ήταν ουσιαστικά ένα υπερκυβισμένο ZX10 με 1199cc και συμπίεση 12.2 με hyper touring δυνατότητες.

2002-2004 Kawasaki ZZ-R1200 – 159hp/ 298km/h​

2002 2004 Kawasaki ZZ R1200

To ZZ-R1200 εμφανίστηκε ως το συνεχιστής του ZZ-R1100 που μεσουρανούσε κατά τη δεκαετία του 1990 όμως η αλήθεια είναι ότι η αποδοχή από το κοινό δεν ήταν αυτή που ήθελε η Kawasaki. Tα τέσσερα φανάρια θεωρήθηκαν ντεμοντέ, ενώ δεν είχε τις επιδόσεις ενός Hayabusa ή ZX12 ούτε την πολυχρηστικότητα ενός Blackbird.

2006-2012, Kawasaki ZZ-R1400 – 187hp/300km/h​

2006 2012 Kawasaki ZZ R1400

Παρόλο που η μάχη για την επίτευξη της μεγαλύτερης τελικής είχε πλέον σταματήσει, το 2006 η Kawasaki παρουσίασε το ολόφρεσκο ZZ-R1400, θέτοντας νέα στάνταρ σε απόλυτη δύναμη, επιταχύνσεις και ρεπρίζ. Ο θηριώδης κινητήρας των 1352cc έβγαζε 187hp και σε συνδυασμό με τις ποιοτικές αναρτήσεις, το μονοκόκ αλουμινένιο πλαίσιο και την εξαιρετική αεροδυναμική κάλυψη δημιούργησαν ένα all round σύνολο που και «πήγαινε» και έστριβε.

2007-2018, Suzuki GSX1300R Hayabusa – 194hp/ 300km/h​

2007 2018 Suzuki GSX1300R Hayabusa

Ανανεωμένο όχι μόνο από πλευράς κινητήρα (τα 1340cc απέδιδαν πλέον 194hp) το Busa του 2007 απέκτησε νέα εμφάνιση, εξατμίσεις, τρεις χαρτογραφήσεις, φρένα και αναρτήσεις. Το 2013 απέκτησε ABS με φρένα της Brembo όμως πέντε χρόνια μετά σταμάτησε η παραγωγή του λόγω Euro4. Όλα αυτά τα χρόνια οι πωλήσεις του Hayabusa ήταν εξαιρετικά ψηλές (ειδικά στη χώρα μας) ενώ ακόμα και τώρα πολλοί είναι αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα του. Για το 2021 η Suzuki παρουσίασε την νέα γενιά Hayabusa, η οποία φυσικά πληροί τις προδιαγραφές Euro5.

2012-2020, Kawasaki ZZ-R1400 – 200hp/ 300km/h​

Kawasaki ZZR1400

Όπως ακριβώς και η Suzuki το 2007 με το Hayabusa, έτσι και η Kawasaki έκανε ένα upgrade το 2012 στο μοντέλο της, θέλοντας να κατακτήσει την κορυφή των hyperbikes. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1441cc έβγαζε πάνω από 200 ίππους ενώ με τη βοήθεια ram air πάνω από 210! Αλλά αυτή δεν ήταν η μοναδική αλλαγή. Τρία riding modes, traction control και αναρτήσεις ήταν μερικοί από τους τομείς με τους οποίους ασχολήθηκαν στο Akashi. Όλα αυτά χάρισαν τον τίτλο του απόλυτου hyperbike στην Kawasaki και το μοναδικό που μένει να δούμε είναι αν με τον ερχομό του νέου Hayabusa θα έχουμε διαφορετικό διάδοχο του θρόνου.

2015-2021 Kawasaki Ninja H2 - 231hp/ 299km/h​

Kawasaki H2

Με αυτό το μοντέλο της Kawasaki, φαίνεται ξεκάθαρα ότι η εταιρεία κράτα πίστα την αποκαλούμενη "συμφωνία κυρίων" που είχαν κάνει κάποια χρόνια πριν. Το H2 με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα των 1000 κυβικών εκατοστών είναι σαφέστατα περιορισμένο στην τελική ταχύτητα των 299km/h. Μάλιστα σε δοκιμές στον πραγματικό κόσμο, αρκετά H2, ελαφρώς τροποποιημένα, ξεπερνούν με ευκολία τα 320km/h.

Πηγη https://2wo.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Απόρροια της εξέλιξης της μεταλλουργίας και της ηλεκτρονικής διαχείρισης, φανταστείτε ότι το μοτέρ της Ducati V4 ζυγίζει 67 kg, παλιότερα η αξιοπιστία ήταν συνδεδεμένη με το μέγεθος, χοντρά έμβολα, μπλοκ, ψαλίδια κλπ για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις, το ίδιο συμβαίνει και στις μηχανές θαλάσσης....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν χρειάζονται πάνω απο 100 άλογα, για όποια χρήση και αν το θέλει ο οποιοσδήποτε. Αλλά όποιος νομίζει πως του χρειάζονται, ας έχει την δυνατότητα να τα αγοράσει. Άλλωστε το μάρκετινγκ έτσι χτίζει πωλήσεις.
Αυτό μην το ξαναπείς, ίσως να είναι οι δικές σου απαιτήσεις, καλύτερα να τα έχεις και να τα χρησιμοποιήσεις όταν τα χρειαστείς παρά να μην τα έχεις....
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
θεμα που εχει αναλωθει και πιθανως κουρασε πολλους, σε φορουμ, λεσχες κλπ.
Αν χρειαζομαστε 150-200 αλογατα για να κινηθουμε στους ελληνικους δρομους και μη!
Οσο υπαρχει αγοραστικο κοινο, που το ξερουν καλα οι κατασκευαστριες εταιριες,οι πωλησεις θα υπαρχουν!
Τα νουμερα βεβαια δειχνουν πτωτικες τασεις στην ανω κατηγορια sport touring,αλλα ποτε μην λες ποτε!
Τιμησα την κατηγορια δεοντως, και μονο ευχαριστες στιγμες και ατελειωτα χιλιομετρα!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
100 άλογα είναι λίγα.. οσο και ροπατα ναναι.
Κάνεις δουλειά σου; εννοείται, και με 70 κάνεις, αλλά τα άλογα θα σε ξελασπωσουν όταν τα χρειαστείς.
Όσα περισσότερα τόσο καλύτερα.. Τώρα άμα σε τρώει ο καρπός σου, άλλο θέμα
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
θεμα που εχει αναλωθει και πιθανως κουρασε πολλους, σε φορουμ, λεσχες κλπ.
Αν χρειαζομαστε 150-200 αλογατα για να κινηθουμε στους ελληνικους δρομους και μη!
Οσο υπαρχει αγοραστικο κοινο, που το ξερουν καλα οι κατασκευαστριες εταιριες,οι πωλησεις θα υπαρχουν!
Τα νουμερα βεβαια δειχνουν πτωτικες τασεις στην ανω κατηγορια sport touring,αλλα ποτε μην λες ποτε!
Τιμησα την κατηγορια δεοντως, και μονο ευχαριστες στιγμες και ατελειωτα χιλιομετρα!
Χρηστο τα αλογα χρειαζονται σε αυτους που τα θελουν
Το bandir το 1250 εχει 100 αλογατα αλλα ειναι πολυ αγρια εχει αφθονη ροπη και ταξιδευει ανετα με πανω απο 200
Για μενα σημαντικοτερο ρολο παιζει η ροπη παρα τα αλογα αυτη μου χρειαζεται στο ταξιδι
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Χρηστο τα αλογα χρειαζονται σε αυτους που τα θελουν
Το bandir το 1250 εχει 100 αλογατα αλλα ειναι πολυ αγρια εχει αφθονη ροπη και ταξιδευει ανετα με πανω απο 200
Για μενα σημαντικοτερο ρολο παιζει η ροπη παρα τα αλογα αυτη μου χρειαζεται στο ταξιδι
Δημητρη συμφωνω αλοιμονο, αλλωστε η κατηγορια που αναφερεις εκανε τρελες πωλησεις σε
Γερμανια,Γαλλια , οπως εκανε και στην Ελλαδα CBF, GSXF. Απλα εγω αναφερθηκα στις μοτο του νηματος.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
120 ροπατα άλογα είναι ιδανικό!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ροπή τρακτερ και 100 άλογα. Θα επιμένω πως δεν χρειάζεται κατι περισσότερο. Άλλου παπα ευαγγέλιο αν θέλεις κάτι περισσότερο. Πάντως δεν χρειάζεται. Σε βγάζουν απο δύσκολη θέση σε όλες τις περιπτώσεις. έχεις μέγιστη ενεργητική ασφάλεια πολύ πάνω απο τον μέσο όρο.
Η αναλογία κιλών προς ιππο είναι σαν να έχεις turbo Porsche 911 ή Ferrari και να λες "ΟΧΙ! ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ BUGATTI VEYRON!"
Όχι, δεν χρειάζεται. Αλλο το θέλω και άλλο το χρειάζομαι.

Χρειάζεται πχ λίγα παραπάνω αλογάκια αυτός που έχει τρανσαλπ 600 και δεν μπορεί να έχει καλή ενεργητική ασφάλεια.
Χρειάζεται λίγα παραπάνω αλογάκια αυτός που έχει μαούνα Skoda Octavia με τον 1.4 των 75 αλόγων.

Όχι αυτός που έχει ροπάτη μηχανή 100 αλόγων.

Κι όταν λέω 100 άλογα μιλάω για την γενικότερη "γειτονιά" απο 90 έως και 110-115. Νορμαλ πράγματα
Με 200 άλογα δεν ξέρω τι ακριβώς θα καταλάβει ο μέσος οδηγός που θα τα έχει.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Ροπή τρακτερ και 100 άλογα. Θα επιμένω πως δεν χρειάζεται κατι περισσότερο. Άλλου παπα ευαγγέλιο αν θέλεις κάτι περισσότερο. Πάντως δεν χρειάζεται. Σε βγάζουν απο δύσκολη θέση σε όλες τις περιπτώσεις. έχεις μέγιστη ενεργητική ασφάλεια πολύ πάνω απο τον μέσο όρο.
Η αναλογία κιλών προς ιππο είναι σαν να έχεις turbo Porsche 911 ή Ferrari και να λες "ΟΧΙ! ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ BUGATTI VEYRON!"
Όχι, δεν χρειάζεται. Αλλο το θέλω και άλλο το χρειάζομαι.

Χρειάζεται πχ λίγα παραπάνω αλογάκια αυτός που έχει τρανσαλπ 600 και δεν μπορεί να έχει καλή ενεργητική ασφάλεια.
Χρειάζεται λίγα παραπάνω αλογάκια αυτός που έχει μαούνα Skoda Octavia με τον 1.4 των 75 αλόγων.

Όχι αυτός που έχει ροπάτη μηχανή 100 αλόγων.

Κι όταν λέω 100 άλογα μιλάω για την γενικότερη "γειτονιά" απο 90 έως και 110-115. Νορμαλ πράγματα
Με 200 άλογα δεν ξέρω τι ακριβώς θα καταλάβει ο μέσος οδηγός που θα τα έχει.
Ωχου τωρα, εχουμε πει και οι πρωτοι Γερμανοι τουριστες στην Ελλαδα , με ΧΤ 550 ηρθαν.(απο Γιουγκοσλαβια μερια)
Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα!(Ολοι ZZR 1400 θα παρετε)! Bcdefgh
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κι εγώ δεν θα έλεγα όχι, αλλά δεν τα βάζω προτεραιότητα.
Αν τα έχει, καλοδεχούμενα
Έτσι ακριβώς..
Μη λέμε ότι μας πέφτουν και πλάκωμα..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Χρηστο τα αλογα χρειαζονται σε αυτους που τα θελουν
Το bandir το 1250 εχει 100 αλογατα αλλα ειναι πολυ αγρια εχει αφθονη ροπη και ταξιδευει ανετα με πανω απο 200
Για μενα σημαντικοτερο ρολο παιζει η ροπη παρα τα αλογα αυτη μου χρειαζεται στο ταξιδι
Εγω θέλω ρεπριζ, να ανοίγω γκάζι και να τα καταπίνει ολα
 
Top Bottom