Στο πενφε?Εγώ άφηνα τα χέρια στα 180 και το μηχανάκι δεν έκανε κιχ Στην κυριολεξία....
Τρέϊσο λέμεεεεε....
Στο πενφε?Εγώ άφηνα τα χέρια στα 180 και το μηχανάκι δεν έκανε κιχ Στην κυριολεξία....
Τρέϊσο λέμεεεεε....
Πας καλά παιδάκι μου ...που αφήνεις τα χέρια στα 180!Εγώ άφηνα τα χέρια στα 180 και το μηχανάκι δεν έκανε κιχ Στην κυριολεξία....
Τρέϊσο λέμεεεεε....
Ναι... κάτι βγαίνει..Μπροστά σε λίγα μοντέλα ρυθμίζεται.
Αλλα υπάρχουν κιτάκια για να μπορείς να ρυθμίσεις.
Δεν ξέρω αν βγαίνει κάτι για το μοντέλο σου.
Στρίβεις βεντούζα αλλά στη λακκούβα την τρως στον κωλο .
Εγω Μάνο μου δεν κάνω τέτοια..αν είναι να αλλάξω... Αλλάζω όλο το αμορτισερ..
Νιαου
Γύρω στα 130€ βγαίνει.Ένα rate 90/105 της hypepro θα ήταν θαυμάσια χωρίς να χάσει τίποτε ίσα ίσα θα το έκανε μαγικό χαλί, το ελατήριο της μαμάς ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ στα 80 ή 90 πρέπει να είναι...
Matris είναι κορυφαία εταιρία. Βγάζει και για το δικό μου. Αν και μάλλον προσωπικά αν πήγαινα σε τέτοιες λύσεις θα έβαζα μεταχειρισμένο απο Raid αν έβρισκα.Ναι... κάτι βγαίνει..
Το Adreani missano στα 550€ κ το matris στα 713€.
ΠτωχατζαMatris είναι κορυφαία εταιρία. Βγάζει και για το δικό μου. Αν και μάλλον προσωπικά αν πήγαινα σε τέτοιες λύσεις θα έβαζα μεταχειρισμένο απο Raid αν έβρισκα.
Τα 'χουμε πει αυτά. Μπαγιάτεψαν.Πτωχατζα
Σωστός..Τα 'χουμε πει αυτά. Μπαγιάτεψαν.
Ώπα, το σουμιές το είπα για το Integra oxi για το NC και μάλιστα δεν το είπα εγώ αλλά ο Πάνος που το έχει...Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους λίγο για το τι συμβαίνει στο μοντέλο του θέματος, μπροστά ρυθμίσεις δεν υπάρχουν δυστυχώς, ότι είναι από μάνα αυτό είναι και δεν μπορεί ο χρήστης να επέμβει.
Πίσω η ρύθμιση περιορίζεται μόνο στην προφόρτιση ελατηρίου.
Το μπροστινό ελατήριο από μάνα είναι προοδευτικό τουλάχιστον μέχρι και δεύτερη γενιά.
Στην τρίτη γενιά πούναι το δικό μου δεν ξέρω αφού δεν έχω ανοίξει ακόμα για συντήρηση.
Προσωπικά δεν έχει χρειαστεί να σφίξω ούτε καν την προφόρτιση μέχρι σήμερα.
Το πώς ταξιδεύει - στρίβει - βρίσκεται σε επαφή με τον δρόμο ο δικός μου <<σουμιές>> και τόσων άλλων μέχρι σήμερα είναι αντικείμενο μελέτης των επόμενων γενεών με επιστήμονες υψηλής κατάρτισης που θα διαθέτουν υπερσύγχρονα εργαλεία ρυθμίσεως αναρτήσεων για να πηγαίνουμε με 200 που δεν τα πιάνει και να ανεβαίνω στη σέλα aka τιτανικός.
Καλημέρα είπα?
Δεν είπα...Καλημέρα σας !
Υ.Γ. Σας τόπα το άλλο? Δεν χρειάζεται ούτε να μακρύνετε ούτε να κοντύνετε για να πάψει νάναι Shakira ...Συνεχίστε...
Ακριβώς.Ώπα, το σουμιές το είπα για το Integra oxi για το NC και μάλιστα δεν το είπα εγώ αλλά ο Πάνος που το έχει...
Να σου δώσω το cbr να στρίβεις χωρίς χέρια στο τιμόνι;Αν μιλάτε για τρένα, οδηγείστε Caponord και μετά μου λέτε...
Αφήνεις χέρια και υπο κλίση άμα λάχει!
Ρε φίλε.. Σορρυ κι ολας.. Αλλα πολύ βαρετό ακούγεται..Αν μιλάτε για τρένα, οδηγείστε Caponord και μετά μου λέτε...
Αφήνεις χέρια και υπο κλίση άμα λάχει!
Και ποιος είπε ότι οι σουμιεδες δε στρίβουν?Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους λίγο για το τι συμβαίνει στο μοντέλο του θέματος, μπροστά ρυθμίσεις δεν υπάρχουν δυστυχώς, ότι είναι από μάνα αυτό είναι και δεν μπορεί ο χρήστης να επέμβει.
Πίσω η ρύθμιση περιορίζεται μόνο στην προφόρτιση ελατηρίου.
Το μπροστινό ελατήριο από μάνα είναι προοδευτικό τουλάχιστον μέχρι και δεύτερη γενιά.
Στην τρίτη γενιά πούναι το δικό μου δεν ξέρω αφού δεν έχω ανοίξει ακόμα για συντήρηση.
Προσωπικά δεν έχει χρειαστεί να σφίξω ούτε καν την προφόρτιση μέχρι σήμερα.
Το πώς ταξιδεύει - στρίβει - βρίσκεται σε επαφή με τον δρόμο ο δικός μου <<σουμιές>> και τόσων άλλων μέχρι σήμερα είναι αντικείμενο μελέτης των επόμενων γενεών με επιστήμονες υψηλής κατάρτισης που θα διαθέτουν υπερσύγχρονα εργαλεία ρυθμίσεως αναρτήσεων για να πηγαίνουμε με 200 που δεν τα πιάνει και να ανεβαίνω στη σέλα aka τιτανικός.
Καλημέρα είπα?
Δεν είπα...Καλημέρα σας !
Υ.Γ. Σας τόπα το άλλο? Δεν χρειάζεται ούτε να μακρύνετε ούτε να κοντύνετε για να πάψει νάναι Shakira ...Συνεχίστε...