ωχ...ηταν ανευ?To tracer έχει εκπληκτικό μοτέρ,τα υπόλοιπα άστα (θα μας κάνει πάλι το μέσα έξω σαν κάλτσα ο Ινδιάνος όπως λέει-δε χρειάζεται, τό'κανε η γαστρεντερολόγος μου χθες).
και ο μανωλης ΤΔΜ ειχε, μετα sym , τωρα τρεισερ, αυριο ΤΜΑΧ).Αμφιβάλλω πόσοι κάτοχοι γνωρίζουν τον αριθμό των κυλίνδρων του.Το παίρνουν ως vfm, σαν το tdm (που αγόραζες κουτιού 900cc απαρχαιωμένη moto σε τιμή μτχ).Πάλι μετρημένοι στα δάκτυλα ήξεραν ότι το μοτέρ τους είναι εν σειρά δικύλινδρο,παρόλα ταύτα τ΄αγόραζαν για κανίβαλο, και να μη χάσουν σεντς κατά την επόμενη ανταλλαγή.....
"Οταν εγώ είχα SS εσύ έπαιζες με το ΤΑΧΙ, ναι είχα μια αποχή από τις μοτ/τες για 8 χρόνια (μόλις είχε γεννηθεί ο γιός μου, το 2004) , το MAXSYM 600 με πήρε από το χέρι και με ξανάβαλε στον κόσμο των 2 τροχών πάλι και ήταν πολύ καλύτερο σε όλα (μόνο στερεοφωνικό δεν είχε) από το σάκανο που καβαλάς και για τα Tmax μην λές πολλά γιατί εάν σε πετύχουν σε κανένα δρόμο σαν της Επιδαύρου θα σε γλεντάνε μέχρι να βγάλεις αίμα...ωχ...ηταν ανευ?
και ο μανωλης ΤΔΜ ειχε, μετα sym , τωρα τρεισερ, αυριο ΤΜΑΧ
Το Tracer είναι μία εξαιρετική Sport Turing Μοτ/τα (Μόνο λίγη αναβάθμιση στις αναρτήσεις χρειάζεται), με εξαιρετικό μοτέρ, τιμόνι, φρένα το ότι συνδιάζει το VFM δεν είναι κακό, αλλά τέτοιοι Ελληνάρες είσαστε, που έπρεπε να έχει για σήμα την Προπέλλα να πουλιέται 22000€ το απλό μοντέλο για να σας τρέχουν τα σάλια.... Γίδια...To tracer έχει εκπληκτικό μοτέρ,τα υπόλοιπα άστα (θα μας κάνει πάλι το μέσα έξω σαν κάλτσα ο Ινδιάνος όπως λέει-δε χρειάζεται, τό'κανε η γαστρεντερολόγος μου χθες).Αμφιβάλλω πόσοι κάτοχοι γνωρίζουν τον αριθμό των κυλίνδρων του.Το παίρνουν ως vfm, σαν το tdm (που αγόραζες κουτιού 900cc απαρχαιωμένη moto σε τιμή μτχ).Πάλι μετρημένοι στα δάκτυλα ήξεραν ότι το μοτέρ τους είναι εν σειρά δικύλινδρο,παρόλα ταύτα τ΄αγόραζαν για κανίβαλο, και να μη χάσουν σεντς κατά την επόμενη ανταλλαγή.....
Αν ξεκινήσει με DCT δεν θα μάθει ποτέ του να οδηγεί...Κοίτα..
Αν εξεραισουμε οτι εφοσον ειναι ασχετος με μηχανή οπότε και θα πρεπε κατα τη γνωμη μου να ξεκινησει απο 300αρι, παρόλα αυτα θα πρότεινα :
Για καινουριο κοντά στα χρηματα αυτα το Benelli TRX τημιο, αξιοπιστο, οικονομικό, και οπως το περιγράφεις
Για μεταχειρισμένο (γιατι 5000€ καινουριο δε παιζει) τη λατρεια μου το NC750 DCT.
Αυτα τα 2 ανεπιφύλακτα
Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
Συμφωνώ.Απλά επειδη είναι άπειρος,για αυτο το πα αλλιώς μπορεί να παρει το manual οπως και εγώ. Είναι πολύ οικονομικο (καυσιμο,σερβις), σταθερό, και ευκολο αν θελει να βαλει χερι και να το φτιαχνει αυτος.Αν ξεκινήσει με DCT δεν θα μάθει ποτέ του να οδηγεί...
Δεν το είπα για το μηχανάκι που είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ για αυτά που καλείται να κάνει, το είπα για το αυτόματο κιβώτιο.Συμφωνώ.Απλά επειδη είναι άπειρος,για αυτο το πα αλλιώς μπορεί να παρει το manual οπως και εγώ. Είναι πολύ οικονομικο (καυσιμο,σερβις), σταθερό, και ευκολο αν θελει να βαλει χερι και να το φτιαχνει αυτος.
Βέβαια να σου πω πως το DCT εχει απο οσο μου παν 3 πρόγραμματα οδηγησης, αν το ξερα θα ειχα παρει και εγω DCT.
Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
Το 300 Άρι είναι σχολείο,αλλά σε 2 μήνες θα θέλει κάτι πιο γρήγορο, ασφαλές για προσπεράσεις και άνεση σε ταξίδια.Κοίτα..
Αν εξεραισουμε οτι εφοσον ειναι ασχετος με μηχανή οπότε και θα πρεπε κατα τη γνωμη μου να ξεκινησει απο 300αρι, παρόλα αυτα θα πρότεινα :
Για καινουριο κοντά στα χρηματα αυτα το Benelli TRK τημιο, αξιοπιστο, οικονομικό, και οπως το περιγράφεις
Για μεταχειρισμένο (γιατι 5000€ καινουριο δε παιζει) τη λατρεια μου το NC750 DCT.
Αυτα τα 2 ανεπιφύλακτα
Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
Γιατί να τον ενδιαφέρει να κρατήσει τόσο; Θα το παντρευτεί;Το 300 Άρι είναι σχολείο,αλλά σε 2 μήνες θα θέλει κάτι πιο γρήγορο, ασφαλές για προσπεράσεις και άνεση σε ταξίδια.
Να πάρει χρεπι 300 Άρι θα βάλει αλλά 1200-1500 για συμμαζεμα
Αν πάρει καινούργιο χάνει απίστευτα σε μεταπώληση.
Εμείς το ,80 εφηβοι παίρναμε 125- 250 λόγω ενδοιας και στη συνέχεια ήρθαν το 90 τα εκπληκτικά 400 Japan παραεισαγωγηςγιατί ήταν διαμαντένια τεχνολογικα.
Έβαλα το καινούριο cbr 600 στα 5κ, γιατί αν έχει abs και λόγω γλυκού γκαζιού,ποιότητας και αξιοπιστίας θα το κρατήσει μέχρι την μπαταριοκινηση.
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η αγγελία είναι για το τελευταίο cbr που δεν είναι ss, αλλα φιλικότατο και γλυκό.Γιατί να τον ενδιαφέρει να κρατήσει τόσο; Θα το παντρευτεί;
Δεν νομίζω πως το cbr θα τον ενδιέφερε. Πολύ εξειδικευμένο μηχανάκι. Τα σπορ μηχανάκια δεν είναι ιδανικά για νεοεισερχόμενο νομίζω.
Σκοπός είναι να τον κρατήσουμε στο θέμα. Να κολλήσει στις μηχανές.
Αν πάρει SS μηχανάκι στο πρώτο ταξίδι που θα κάνει 200 χλμ θα το παρατήσει και θα γυρίσει με λεωφορείο. Και δεν έχει να κάνει με το πόσο καλό ss θα είναι.
Μα βρε συ, ειπε οτι δεν νοιάζεται για γκαζι αλλα για βολτα ισως και λιγο χωμα (δεν ειναι σιγουρος) και να ναι οικονομικο. Εχω το NC750X και με 140χλμ/ώρα κανει 280χλμ με 10λιτρα. Φτανει και 178χλμ/ωρα αλλα εμενα δε με ενδιέφερε ποτέ και ετσι δε ξερω ποσο καίει εκει. Για ταξιδι Αθηνα-Καβαλα εκανα 1 στάση για καυσιμο που στην ουσία αν το φτανα μεχρι ρεζερβα ισως και να μη χρειαζοταν η 2η σταση (εχει 10λιτρα +4 λιτρα ρεζερβα)Το 300 Άρι είναι σχολείο,αλλά σε 2 μήνες θα θέλει κάτι πιο γρήγορο, ασφαλές για προσπεράσεις και άνεση σε ταξίδια.
Να πάρει χρεπι 300 Άρι θα βάλει αλλά 1200-1500 για συμμαζεμα
Αν πάρει καινούργιο χάνει απίστευτα σε μεταπώληση.
Εμείς το 80 εφηβοι παίρναμε 125- 250 λόγω ενδοιας και στη συνέχεια ήρθαν το 90 τα εκπληκτικά 400 Japan παραεισαγωγης ( ήταν διαμαντένια τεχνολογικα και ποιοτικά).
Έβαλα το καινούριο cbr 600 στα 5κ, γιατί αν έχει abs και λόγω γλυκού γκαζιού,ποιότητας και αξιοπιστίας θα το κρατήσει μέχρι την μπαταριοκινηση.
Για το dct , οποίο όχημα δεν έχει συμπλέκτη ανδρικό ,είναι σκούτερ χεχε.
Το nc το δοκιμάσαμε.
Ευκολία συντήρησης μόνος, οικονομία μέχρι τα 120 και ΤΙΠΟΤΕ άλλο....
Σα να παίρνεις εξαρχής άσχημη και τσιγκουνα σύζυγο για να έχεις το κεφάλι ήσυχο
Η κα@λα όμως που θα βρεθεί????
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά αρχικα δε θα νοιαστεί για το γκάζι, αλλά αυτό θα κρατήσει πόσο? 2/3/6 μήνες. Μετα αιτιολογησα γιατί θα θέλει αλλαγή, παραπάνω.Μα βρε συ, ειπε οτι δεν νοιάζεται για γκαζι αλλα για βολτα ισως και λιγο χωμα (δεν ειναι σιγουρος) και να ναι οικονομικο. Εχω το NC750X και με 140χλμ/ώρα κανει 280χλμ με 10λιτρα. Φτανει και 178χλμ/ωρα αλλα εμενα δε με ενδιέφερε ποτέ και ετσι δε ξερω ποσο καίει εκει. Για ταξιδι Αθηνα-Καβαλα εκανα 1 στάση για καυσιμο που στην ουσία αν το φτανα μεχρι ρεζερβα ισως και να μη χρειαζοταν η 2η σταση (εχει 10λιτρα +4 λιτρα ρεζερβα)
Οσο για το 300αρι το πα ξεκαθαρα γιατι ειναι τελειως άπειρος (αυτο βεβαια ειναι και υποκειμενικό βεβαια).
Εγώ προσωπικά οταν πήρα τη πρωτη μου μηχανή HONDA XR125, εννοιωσα την αναγκη για αλλαγή απο τον επομενο χρόνο και αυτό καθαρά γιατι ηθελα να κάνω ταξίδια και δε με βόλευε.... άσχετο οτι την κρατησα τελικά 10 χρόνια .
Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
Για το dct , οποίο όχημα δεν έχει συμπλέκτη ανδρικό ,είναι σκούτερ χεχε.
Το nc το δοκιμάσαμε.
Άσχετο, αλλά όντως καίει τόσο λίγο σ' αυτές τις ταχύτητες;Εχω το NC750X και με 140χλμ/ώρα κανει 280χλμ με 10λιτρα.
...ΔΗΘΕΤ SS Ducati (δικυλινδρο εν σειρά),στη συνέχεια tdm ( δικυλινδρο εν σειρά) και μετά"Οταν εγώ είχα