Kawasaki ZX-R 250R (1989-90) Με τεχνολογία αιχμής για την εποχή, οι “
πράσινοι” άφησαν πίσω με το καλημέρα τους αντιπάλους τους.
249cc
4 κύλινδροι και
4 βαλβίδες στον κύλινδρο, διάμετρος Χ διαδρομή 49 Χ 33,1mm συμπίεση 12,2: 1
45hp/18500rpm 6 ταχύτητες
Το
ZXR250 ήταν η είσοδος της Kawasaki στην τετρακύλινδρη αγορά των 250cc, η οποία είχε γίνει εξαιρετικά δημοφιλής στην Ιαπωνία κατά το προηγούμενο μέρος της δεκαετίας του 1980. Το ολοκληρωμένο φινίρισμα υψηλού επιπέδου έκανε το στιγμιαίο χτύπημα. Σε αντίθεση με τα ZXR750 και ZXR400 της εποχής, των οποίων οι κινητήρες ήταν εκλεπτυσμένες εξελίξεις προηγούμενων μοντέλων, ο μικρός
In-Line Four κινητήρας του ZXR250R ήταν ειδικά σχεδιασμένος! στο ZXR η Kawasaki τοποθέτησε Ram Air (Κ-RAS Kawasaki Ram Air System). Η εισαγωγή του αέρα από το φέρινγκ κατέληγε μέσω αεραγωγού στο φιλτροκούτι. Το"K-CAS" (Kawasaki
Air Sytem) μέσω δύο σωλήνων που ξεκινούσαν από το φέρινγκ και “χάνονταν” στο ρεζερβουάρ, έστελνε αέρα στον κινητήρα. O τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, απέδιδε 45 ίππους στις 18500 rpm. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ήταν 144 κιλά, χωρίς υγρά. Το πιρούνι των 41 χλστ. ήταν ανεστραμμένο, το πλαίσιο E-ΒΟΧ αλουμινένιο και η εμφάνιση “αγωνιστική”, με τα πλαστικά βαμμένα στις old time classic τριχρωμίες, πράσινο, λευκό, μπλε και κόκκινο, γκρι, μαύρο, που χαρακτήρισε ολόκληρες γενιές μοτοσυκλέτων της Kawasaki. Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και η έκδοση R με καρμπυρατέρ 32 χλστ, πίσω μονοσόκ με ρυθμιζόμενη απόσβεση και ελαστικά radial. . Μπορεί να διακριθεί από την τυπική έκδοση με το αυτοκόλλητο λογότυπου "SPORTS PRODUCTION" στην ουρά.