Χειρότερο μηχανάκι ήταν τελικά για μένα ένα
Kawasaki ER6n 06' που είχα πάρει και κούτα μάλιστα μέσα στον ενθουσιασμό μου τότε για την πρώτη μου αγορά μεγάλης μηχανής και χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία. Αυτό που ξεχώριζε στο μηχανάκι ήταν το εξαιρετικό μοτέρ του. Ροπάτο, δυνατό και οικονομικό πολύ. Απο εκεί και πέρα όμως κακές αναρτήσεις, κακά φρένα, κακή θέση οδήγησης με στενό τιμόνι, ήταν και γυμνό που μετά κατάλαβα τα μειονεκτήματα του. Η μηχανή ήταν ουσιαστικά κακοστημμένη καθώς είχε σφιχτό πλαίσιο και *****ές αναρτήσεις αλλα με γρήγορες και κακές αποσβέσεις. Στο τέλος αφού την είχα αναβαθμίσει αρκετά μου είχε βγάλει έναν άσχημο κραδασμό που δεν μπορούσα να βρω τί φταίει, βαρέθηκα σύντομα επειδή γενικά μου την είχε σπασει και το έδωσα. Γενικά ήταν μια μέτρια πρώτη προσπάθεια τότε της Kawasaki ΑΝΤΙΘΕΤΑ με το εξαιρετικό Versys που βάσισε μετά στο ER6 και ήταν συνολικά μια πολύ καλή μηχανή με σωστές αναρτήσεις και στήσιμο.
Σαν καλύτερη μηχανή θα έπρεπε να πω το KTM EXC 450 08' Που είχα καθώς ήταν μια πολεμική μηχανή παραγωγής ανδρεναλίνης αλλά είναι μια μηχανή ειδικού προορισμού και ειδικής μεταχείρισης και με ταλαιπώρησε και λίγο με βλάβες οπότε δεν το λέω.
Αντίθετα θα πώ σαν καλύτερη για μένα το Suzuki Bandit 650S K9 Που έχω τώρα όχι γιατί είναι η καλύτερη μηχανή που μπορεί κάποιος να έχει, ΜΑΚΡΑΝ όχι.. Σε μαμά μορφή έχεις θέμα με τις αναρτήσεις, την νιώθεις και είναι βαριά. Αλλά άμα την αγαπήσεις και ασχοληθείς μαζί της όπως εγώ, με αναρτήσεις, με βελτιώσεις στην εργονομία της και στον εξοπλισμό της, τελικά έχεις μια πολύ αξιοπιστη και τίμια βάση που μπορείς να χτίσεις μια εξαιρετική ταξιδιάρα μηχανή με ένα 4κύλινδρο ποίημα σε λειτουργία.
Και για να είμαι πιο συγκεκριμένος με αγορά κάτω απο 4Κ σχεδόν καινούργια και κάπου 2Κ € μετά σε αναρτήσεις, σέλα, περιφερειακά, βαλίτσες, ζελατίνες, Led φώτα κλπ έχω με λιγότερο απο 6Κ € μια μηχανή που είναι συνολικά βελτιωμένη και μοναδική για μένα καθώς χτίστηκε με το γούστο μου, με την δουλειά μου και με τα δικά μου κριτήρια. Ποτέ σε πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα δεν θα γίνει Ducati αλλά εγώ την αγαπώ, είναι ένα σκυλί και ένας πολύ καλός ταξιδιώτης και δεν λέει όχι στο στροφιλίκι άμα ξέρεις να χειριστείς την γεωμετρία της και το βάρος της. Γι αυτό την έχω αισιώς πλέον 4,5 χρόνια και μάλλον θα την έχω πολλά ακόμα ενώ κάπου 8-9 άλλες μηχανές που είχα αλλάξει ποτέ δεν πέρασαν τα 3 χρόνια στα χέρια μου (είναι βέβαια και η κρίση χεχε)
Το Er6
Το Bandit