Να πώ και γώ τις δικές μου κουταμάρες, γιατί και εγώ όταν είδα την φωτογραφία δέν μου καλάρεσε η στάση σου
συνεχίζοντας όμως στην επόμενη φωτό είπα τώρα καλύτερα
εγώ αυτό που βλέπω είναι ο ίδιος αναβάτης στο ίδιο μοτό σε στροφές με διαφορετική στάση σώματος.
''Διαβάζοντας'' τις φωτό, η δεύτερη φωτό είναι αυτή που μου αρέσει λίγο περισσότερο,
και να εξηγηθώ, στην πρώτη οι ώμοι σου φαίνονται να είναι προς το εξωτερικό της στροφής και λίγο προς τα πίσω, ακολουθώντας τον σπασμένο κορμό(από την μέση και πάνω) που είναι πάλι προς το εξωτερικό της στροφής, στην δεύτερη φωτό δέν έχεις σπασμένο κορμό προς το εξωτερικό της στροφής, είναι στην ίδια ευθεία με το μοτό,
Με τα δικά μου μάτια, που ούτε δάσκαλος είμαι, ούτε μπαγκόσμιος, ούτε wannabe χεράς, απο όσα έχω διαβάσει - δεί - ακούσει σε σχολές, με απλά λόγια, έχω κρατήσει ότι η μετακίνηση του κορμού γίνεται
μετά τα φρένα και
πρίν την στροφή, και αυτή είναι η στροφή του κορμού(από την μέση και πάνω) πρός το εσωτερικό της στροφής έτσι ώστε οι ώμοι μας να κοιτάζουν το εσωτερικό της στροφής, με το κεφάλι γυρισμένο και το πιγούνι μας να δείχνει το εσωτερικό και την κατεύθυνσή μας, και ο κορμός όπως είναι στριμμένος μετατοπίζεται προς το εσωτερικό της στροφής έξω από το μοτό( δηλαδή το κεφάλι μας δέν είναι στην ίδια ευθεία με την σέλα.
Άν θα κάναμε μία μίξη των φωτό σου, και αλλάζοντας - προσθέτοντας κάποια, θα έβγαινε ένα αποτέλεσμα που
για μένα θα ήταν καλύτερο, δηλαδή από την πρώτη φωτό το σπάσιμο που έχεις προς την εξωτερική να γινόταν σπάσιμο προς την εσωτερική με στριμμένο κορμό-ώμους προς το εσωτερικό της στροφής, και ο κορμός μετατοπισμένος πλάγια προς τα έξω(φαντάσου να κάθεσαι μπροστά στο λάπτοπ να γράφεις, και σπάζοντας την μέση να πλαγιάζεις τον άνω κορμό για να δείς δίπλα από την οθόνη). Τα πόδια, η λεκάνη είναι στην θέση τους.
Αυτή η μετατόπιση του άνω κορμού μαζί με το κεφάλι εκτός της νοητής ευθείας(κεφάλι - σπονδυλική στήλη - πλαίσιο μοτό - λάστιχα) σου δίνει μικρότερες κλίσεις στις στροφές με αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία των αναρτήσεων, και περισσότερη πρόσφυση ελαστικού, πιό εύκολη διαχείριση της κλίσης(πχ σήκωμα για φρενάρισμα μέσα στην στροφή), και έχει εφαρμογή σε όλα τα δίτροχα.
ΟΛΑ τα παραπάνω αναφερόμενα είναι προσωπικές σκέψεις-συμπεράσματα δικά μου, και η πιθανότητα να τα έχω ερμηνεύσει λάθος είναι υπαρκτή, η έρευνα και η αποκρυστάλλωση των δικών σου σκέψεων άπτεται σε σένα. Διαβάζεις, ακούς, κρίνεις, πετάς, κρατάς.