Το γκρουπ των μοτοσικλετών δεν μπορεί να ξεπερνάει τις 6-7 μοτοσυκλέτες για ευνόητους λόγους, σε περίπτωση που είναι περισσότερες θα γίνουν δύο γκρουπ
Η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει δείξει το νούμερο της πεντάδας Μανώλη ως το βέλτιστο .
Ήτοι σε 5άδες οι ομάδες με δικό τους πλοηγό και σκούπα για να ελέγχονται και να μη χαθεί κανένας γιατί από κει και πάνω και αν δεν τηρείται το ο κάθε ένας βλέπει τον πίσω του και αν κόψει κόβει και αυτός ούτως ώστε το μήνυμα να φτάσει στον πλοηγό και να κόψει και αυτός για ανασυγκρότηση - διερεύνηση του τι συμβαίνει, χάνεται ο έλεγχος με άσχημα αποτελέσματα.
Κάθε πλοηγός έχει την πλήρη διαδρομή και τα στοιχεία διανυκτερεύσεως. Ομοίως και οι σκούπες. Έτσι είναι δυνατόν στην χειρότερη η Ομάδες να κινηθούν και ανεξάρτητα καθώς επίσης να γίνει ανασυγκρότηση στο κατάλυμα της ημέρας.
Ο κάθε πλοηγός είναι αναγκαίο επίσης νάναι σε επικοινωνία με τους λοιπούς πλοηγούς με τηλέφωνο έστω οπότε αναγκαίο είναι το bluetooth στα κράνη των πλοηγών για να μπορούν νάχουν επικοινωνία συνεχώς μεταξύ τους έστω τηλεφωνικά επαναλαμβάνω μιας και όλα τα bluetooth δεν συνδέονται ή ενδέχεται νάναι εκτός εμβελείας.
Τα παραπάνω δεν αφορούν μόνο χάσιμο του ρυθμού αλλά και ένα λάστιχο για παράδειγμα πούναι πιθανότατο να συμβεί και να αναγκαστεί να σταματήσει Ομάδα.
Πλοηγοί - σκούπες μπαίνουν όσοι τόχουν κάνει στο παρελθόν μιας και το νάχεις μάτια - αυτιά στο gps - χάρτη κουράζει αφόρητα και δεν είναι ότι ευκολότερο.
Υ.Γ. Και με 6 κατά ομάδα όμως δεν θα τα χαλάσουμε.