Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.785
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλησπέρα παιδιά
Το πρόβλημα πλέον έχει ως εξής: τις τελευταίες 2 μέρες το παπί κάνει μπουκώματα. Βενζινάδικο έχω πάντα ένα σταθερό (Shell βάζω). Μέχρι τις μεσσαιές στροφές πήγαινε καλά αλλά μετά δεν πάει βήμα, το πολύ μέχρι 70κατι άντε 80 km/h πηγαίνει.
Σήμερα με άφησε. Πήγα βόλτα και λίγο πριν το σπίτι το μηχανάκι ακόμα και σε χαμηλές στροφές (με 4η και 50 km/h πήγαινα) μπούκωσε στο τέρμα και τέλικα έσβησε ούτε ρελαντί δεν κρατούσε. Όσες φορές και αν δοκίμασα είτε με μίζα είτε με μανιβέλα το παπί δεν έπαιρνε μπρος. Επίσης το λαμπάκι FI (κοινώς, Fault Indicator, Check Engine κλπ) είναι μόνιμα αναμμένο δεν σβήνει! Στο manual λέει οτι αμα είναι μόνιμα αναμμένο τότε ο κινητήρας είναι σε safe mode ίσα ίσα μέχρι το συνεργείο. Αμα αναβοσβήνει σε μαζεύει γερανός εμένα όμως με τα πόδια το πήγα σπίτι.
Μπούκωσε τόσο πολύ απο κάνα σκουπίδι που μάγκωσε όλο το Injection? Η αντλία απλά πέθανε; Τι γίνεται;
Το πρόβλημα πλέον έχει ως εξής: τις τελευταίες 2 μέρες το παπί κάνει μπουκώματα. Βενζινάδικο έχω πάντα ένα σταθερό (Shell βάζω). Μέχρι τις μεσσαιές στροφές πήγαινε καλά αλλά μετά δεν πάει βήμα, το πολύ μέχρι 70κατι άντε 80 km/h πηγαίνει.
Σήμερα με άφησε. Πήγα βόλτα και λίγο πριν το σπίτι το μηχανάκι ακόμα και σε χαμηλές στροφές (με 4η και 50 km/h πήγαινα) μπούκωσε στο τέρμα και τέλικα έσβησε ούτε ρελαντί δεν κρατούσε. Όσες φορές και αν δοκίμασα είτε με μίζα είτε με μανιβέλα το παπί δεν έπαιρνε μπρος. Επίσης το λαμπάκι FI (κοινώς, Fault Indicator, Check Engine κλπ) είναι μόνιμα αναμμένο δεν σβήνει! Στο manual λέει οτι αμα είναι μόνιμα αναμμένο τότε ο κινητήρας είναι σε safe mode ίσα ίσα μέχρι το συνεργείο. Αμα αναβοσβήνει σε μαζεύει γερανός εμένα όμως με τα πόδια το πήγα σπίτι.
Μπούκωσε τόσο πολύ απο κάνα σκουπίδι που μάγκωσε όλο το Injection? Η αντλία απλά πέθανε; Τι γίνεται;