- Δημοσιεύσεις
- 26.611
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Zündapp (γνωστός και ως Zuendapp) ήταν μια μεγάλη γερμανική μοτοσικλέτα κατασκευαστή ιδρύθηκε το 1917 στη Νυρεμβέργη από τον Fritz Neumr, μαζί με τον Friedrich Krupp AG και την εργαλειομηχανών κατασκευαστή Thiel με την επωνυμία « Zund ΕΚ- und App aratebau GmbH» ως παραγωγός των πυροκροτητών ( Το Zünder- und Apparatebau είναι Γερμανικό για συσκευές ανάφλεξης και συσκευές). Το 1919, καθώς η ζήτηση για τμήματα όπλων μειώθηκε μετά τον Α 'Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Neumr έγινε ο μόνος ιδιοκτήτης της εταιρείας και δύο χρόνια αργότερα διαφοροποιήθηκε στην κατασκευή μοτοσυκλετών.
Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Zündapp επεκτάθηκε στις αγορές μικρών αυτοκινήτων , μοτοποδηλάτων και σκούτερ . Η εταιρεία κατέρρευσε το 1984.
Πρόωρη ιστορία: 1919-45
1934 Zündapp επίπεδη δίδυμη μοτοσικλέτα με άξονα K500
Η ανακατασκευή της Porsche μοντέλου τύπου 12 , Βιομηχανικό Μουσείο Πολιτισμού, Νυρεμβέργη
Ένα sidewheel Zündapp KS750 Wehrmacht από τη δεκαετία του 1940
Εκπαιδευτής LF-1 με τροφοδοσία Z9-92
A 1938 Zündapp K800 στην οθόνη στο Barber Vintage Motorsport Museum στο Μπέρμιγχαμ, Αλαμπάμα
Η πρώτη μοτοσυκλέτα Zündapp ήταν το μοντέλο Z22 το 1921. Αυτό ήταν το Motorrad für Jedermann ("μοτοσικλέτα για όλους"), ένα απλό, αξιόπιστο σχέδιο που κατασκευάστηκε σε μεγάλες σειρές. Η ιστορία της βαριάς μοτοσικλέτας του Zündapp ξεκίνησε το 1933 με την σειρά K. Το "K" αναφέρεται στον τύπο της κίνησης που χρησιμοποιούν αυτά τα μοντέλα, Kardanantrieb , που σημαίνει κλειστός άξονας μετάδοσης κίνησης με δύο γενικές αρθρώσεις . Η Zündapp εισήγαγε τον κλειστό στροφαλοθάλαμο (τότε μια καινοτομία). Η σειρά περιλάμβανε μοντέλα από 200 έως 800 cc εκτοπισμό και ήταν μια μεγάλη επιτυχία, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της Zündapp στη Γερμανία από 5% το 1931 σε 18% το 1937.
Το Zündapp KS600, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1938, είχε έναν οριζόντια αντίθετο κινητήρα διπλού κυλίνδρου ισχύος 28 hp (21 kW) με ανώτατες βαλβίδες που εκτοπίζουν 597 cc (36.4 cu in). Το KS600 συνδυάστηκε συχνά με το Steib sidecar, το BW38 (Beiwagen 1938). Το BW38, εξοπλισμένο με το αμάξωμα B1 (Boot No.1), κατασκευάστηκε από το 1938 έως το 1941 και παραδόθηκε αποκλειστικά στο Wehrmacht . Ενώ το KS600 διακόπηκε και τελικά αντικαταστάθηκε από το KS750, το μοτέρ του ήταν το μοναδικό κατάλοιπο για να ζήσει πέρα από την καταστροφή του πολέμου. Όταν η Zündapp επέστρεψε στην παραγωγή μοτοσικλετών στα τέλη της δεκαετίας του 1940, επέλεξε να επαναχρησιμοποιήσει τον κινητήρα του KS600 για να τροφοδοτήσει το KS601 με λίγες τροποποιήσεις.
Το Zündapp K800 είχε μονάδες κατασκευής , με τέσσερις κινητήρες με άξονα μετάδοσης κίνησης (ένα σχέδιο που υιοθετήθηκε από την Honda για το Gold Wing το 1974) και ήταν οι μοναδικοί τετρακύλινδροι μηχανές που χρησιμοποιούσαν οι γερμανικές ένοπλες δυνάμεις στον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο. [1]
Από το 1931 ο Ferdinand Porsche και ο Zündapp ανέπτυξαν το πρότυπο τύπου 12 Auto für Jedermann ("αυτοκίνητο για όλους"), που ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε το όνομα Volkswagen . Η Porsche προτιμούσε τον τετρακύλινδρο επίπεδο κινητήρα, αλλά η Zündapp χρησιμοποίησε έναν υδρόψυκτο 5κύλινδρο ακτινικό κινητήρα . Το 1932 λειτουργούσαν τρία πρωτότυπα. Και τα τρία αυτοκίνητα χάθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου, το τελευταίο σε βομβιστική επίθεση του 1945 στη Στουτγάρδη .
Από το 1936 έως το 1938, η Zündapp παρήγαγε το μοντέλο KKS500. Αυτό ήταν το πρώτο Zündapp με αλλαγή ταχύτητας ποδιών και 170 κτίρια. [2] Από το 1940 και μετά, η Zündapp παρήγαγε πάνω από 18.000 μονάδες του Zündapp KS 750 . [3] Πρόκειται για ένα πολεμικό όχημα με οδηγό πλευρικό τροχό και ένα διαφορικό κλειδώματος , το οποίο παρέχεται στο γερμανικό Wehrmacht.
Η Zündapp έφτιαξε επίσης κινητήρες αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένου του 9-092 , το οποίο χρησιμοποιήθηκε σε ελαφρύ αεροσκάφος, συμπεριλαμβανομένου και του Brunswick LF-1 Zaunkönig (1942) ab initio εκπαιδευτικό αεροσκάφος.
Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Zündapp επεκτάθηκε στις αγορές μικρών αυτοκινήτων , μοτοποδηλάτων και σκούτερ . Η εταιρεία κατέρρευσε το 1984.
Πρόωρη ιστορία: 1919-45
1934 Zündapp επίπεδη δίδυμη μοτοσικλέτα με άξονα K500
Η ανακατασκευή της Porsche μοντέλου τύπου 12 , Βιομηχανικό Μουσείο Πολιτισμού, Νυρεμβέργη
Ένα sidewheel Zündapp KS750 Wehrmacht από τη δεκαετία του 1940
Εκπαιδευτής LF-1 με τροφοδοσία Z9-92
A 1938 Zündapp K800 στην οθόνη στο Barber Vintage Motorsport Museum στο Μπέρμιγχαμ, Αλαμπάμα
Η πρώτη μοτοσυκλέτα Zündapp ήταν το μοντέλο Z22 το 1921. Αυτό ήταν το Motorrad für Jedermann ("μοτοσικλέτα για όλους"), ένα απλό, αξιόπιστο σχέδιο που κατασκευάστηκε σε μεγάλες σειρές. Η ιστορία της βαριάς μοτοσικλέτας του Zündapp ξεκίνησε το 1933 με την σειρά K. Το "K" αναφέρεται στον τύπο της κίνησης που χρησιμοποιούν αυτά τα μοντέλα, Kardanantrieb , που σημαίνει κλειστός άξονας μετάδοσης κίνησης με δύο γενικές αρθρώσεις . Η Zündapp εισήγαγε τον κλειστό στροφαλοθάλαμο (τότε μια καινοτομία). Η σειρά περιλάμβανε μοντέλα από 200 έως 800 cc εκτοπισμό και ήταν μια μεγάλη επιτυχία, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της Zündapp στη Γερμανία από 5% το 1931 σε 18% το 1937.
Το Zündapp KS600, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1938, είχε έναν οριζόντια αντίθετο κινητήρα διπλού κυλίνδρου ισχύος 28 hp (21 kW) με ανώτατες βαλβίδες που εκτοπίζουν 597 cc (36.4 cu in). Το KS600 συνδυάστηκε συχνά με το Steib sidecar, το BW38 (Beiwagen 1938). Το BW38, εξοπλισμένο με το αμάξωμα B1 (Boot No.1), κατασκευάστηκε από το 1938 έως το 1941 και παραδόθηκε αποκλειστικά στο Wehrmacht . Ενώ το KS600 διακόπηκε και τελικά αντικαταστάθηκε από το KS750, το μοτέρ του ήταν το μοναδικό κατάλοιπο για να ζήσει πέρα από την καταστροφή του πολέμου. Όταν η Zündapp επέστρεψε στην παραγωγή μοτοσικλετών στα τέλη της δεκαετίας του 1940, επέλεξε να επαναχρησιμοποιήσει τον κινητήρα του KS600 για να τροφοδοτήσει το KS601 με λίγες τροποποιήσεις.
Το Zündapp K800 είχε μονάδες κατασκευής , με τέσσερις κινητήρες με άξονα μετάδοσης κίνησης (ένα σχέδιο που υιοθετήθηκε από την Honda για το Gold Wing το 1974) και ήταν οι μοναδικοί τετρακύλινδροι μηχανές που χρησιμοποιούσαν οι γερμανικές ένοπλες δυνάμεις στον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο. [1]
Από το 1931 ο Ferdinand Porsche και ο Zündapp ανέπτυξαν το πρότυπο τύπου 12 Auto für Jedermann ("αυτοκίνητο για όλους"), που ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε το όνομα Volkswagen . Η Porsche προτιμούσε τον τετρακύλινδρο επίπεδο κινητήρα, αλλά η Zündapp χρησιμοποίησε έναν υδρόψυκτο 5κύλινδρο ακτινικό κινητήρα . Το 1932 λειτουργούσαν τρία πρωτότυπα. Και τα τρία αυτοκίνητα χάθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου, το τελευταίο σε βομβιστική επίθεση του 1945 στη Στουτγάρδη .
Από το 1936 έως το 1938, η Zündapp παρήγαγε το μοντέλο KKS500. Αυτό ήταν το πρώτο Zündapp με αλλαγή ταχύτητας ποδιών και 170 κτίρια. [2] Από το 1940 και μετά, η Zündapp παρήγαγε πάνω από 18.000 μονάδες του Zündapp KS 750 . [3] Πρόκειται για ένα πολεμικό όχημα με οδηγό πλευρικό τροχό και ένα διαφορικό κλειδώματος , το οποίο παρέχεται στο γερμανικό Wehrmacht.
Η Zündapp έφτιαξε επίσης κινητήρες αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένου του 9-092 , το οποίο χρησιμοποιήθηκε σε ελαφρύ αεροσκάφος, συμπεριλαμβανομένου και του Brunswick LF-1 Zaunkönig (1942) ab initio εκπαιδευτικό αεροσκάφος.