Αγώνες Ιστορικών Αυτοκινήτων

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Attica Classic Rally 2024: Υψηλή ποιότητα και συναγωνισμός​






Η ΑΡΤΕΜΙΣ διοργάνωσε τον πρώτο αγώνα του αναβαθμισμένου πρωταθλήματος Regulatiry της ΟΜΑΕ για το 2024, την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου με συντελεστή 1.5. To Attica Classic Rally συγκέντρωσε 27 από τα κορυφαία πληρώματα Regularity τα οποία οδήγησαν οχήματα που έχουν αφήσει εποχή, στα 240 χιλιόμετρα της διαδρομής. Ο έντονος ανταγωνισμός φάνηκε από την πρώτη στιγμή με τα τις θέσεις να αλλάζουν συνεχώς και διαφορές ελάχιστων δευτερολέπτων.

Attica Classic Rally

Είναι χαρακτηριστικές επιδόσεις που δείχνουν το αυξημένο επίπεδο του Ελληνικού Regularity, με πληρώματα να ολοκληρώνουν δοκιμασίες ακριβείας πολλαπλών αλλαγών ταχυτήτων και 14 δορυφορικές μετρήσεις, με σύνολο ποινών λιγότερο από δύο. Με εκκίνηση από το ΟΑΚΑ, δέκα δοκιμασίες ακριβείας (Μελετάκι, Μέγαρα, Μάζι, Άνω Αλεποχώρι, Αγ. Άννα, Καντήλι, Στεφάνη, Φυλή, Ασπρόπυργος) και σχεδόν επτά ώρες αργότερα ο αγώνας κατέληξε στην Άνοιξη για το γεύμα και την απονομή.
Νικητές του αγώνα και πρώτοι στην Cat J1/J2 οι Χατζηκωνσταντίνου Χρίστος / Δημακαρέας Μανόλης (Ford Fiesta 1984 Cat J1/J2) οι οποίοι έκαναν μια αψεγάδιαστη παρουσία και συγκέντρωσαν συνολικά μόλις 29.5 βαθμούς ποινής έχοντας κερδίσει την πρωτιά σε 3 δοκιμασίες.


Δεύτεροι γενικής και πρώτοι στην Cat I το πλήρωμα των Μουστάκα Σπυρίδων / Μαθιού Μανσόλα (Alfa Romeo Alfasud 1.5ti 1978 Cat I) με 40 βαθμούς ποινής και νίκη σε 4 δοκιμασίες.
Attica Classic Rally

Τρίτο πλήρωμα και πρώτοι στην Cat G οι Τσιόγκας Χρήστος / Κολλιόπουλος Σωτήρης(Ford Escort RS2000 1968 Cat G) σταθερά ανερχόμενοι διεκδίκησαν επίμονα τη θέση απο τους τέταρτουςΦαρμάκη Κυριάκο / Αθανασοπούλου Μαρία (Volvo 122s Amazon 1963 Cat F).
Attica Classic Rally


Την πρώτη εξάδα έκλεισαν τα πληρώματα των Κεφαλά Πέτρου / Κεφαλά Αθανάσιου (VW Golf MK1 Gli Cabrio 1984 Cat J1/J2) και Μετρινού Άκη / Κυπραίου Γεράσιμου (Ford Fiesta 1981 Cat I).
Attica Classic Rally


Attica Classic Rally

Στις επιμέρους κατηγορίες είχαμε νικητές και τους Σωτηρόπουλο Ασημάκη / Σουφρίλα Ευθύμιο (BMW 1602 1972 Cat H), Καριώτη Αναστάσιο / Δίπλαρο Γεώργιο (Toyota Corolla 1991 J3) και Μουρίκη Αλέξανδρο / Κουνέλη Άγγελο (Fiat Cinquecento 1995 YT).
Attica Classic Rally

Το αναβαθμισμένο πρωτάθλημα της ΟΜΑΕ έχει θέσει τον πήχη ψηλά με πολλαπλές μετρήσεις, ακρίβεια μετρήσεων στο μέτρο, άμεσα αποτελέσματα, χορταστικές Δοκιμασίες και συμπυκνωμένους αγώνες υψηλού συναγωνισμού αλλά πάντα στη φιλοσοφία του regularity με σεβασμό στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ικανοποιώντας τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Attica Classic Rally

Περαιτέρω δε τα Σωματεία ΑΡΤΕΜΙΣ, ΑΛΑΚ και ΑΛΜΑ Αιγίου (που έχουν αναλάβει 4 αγώνες του πρωταθλήματος) έχουν συμφωνήσει για το 2024 να προσφέρουν το ίδιο υψηλό επίπεδο τεχνικής οργάνωσης με διαφορετικές πινελιές που μπορούν να προσφέρουν οι τοπικές διαδρομές.
Attica Classic Rally

Η οργάνωση ευχαριστεί όλα τα πληρώματα που την τίμησαν με την παρουσία τους και σας καλεί τόσο στην υπόλοιπη εξέλιξη του πρωταθλήματος όσο και στον τελικό της χρονιάς στις 14-15 Δεκεμβρίου που διοργανώνεται από την ίδια.
Attica Classic Rally


Attica Classic Rally






total.pdf
total_cat.pdf

Πηγη www.4troxoi.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανάβαση Βούλας «Κρεμασμένος Λαγός» – Σε φιλόξενο και οικογενειακό περιβάλλον​



Μια ακόμη επιτυχημένη διοργάνωση με 90 πολύ ενδιαφέρουσες συμμετοχές για την Ανάβαση Βούλας «Κρεμασμένος Λαγός», που όλα δείχνουν πως εξελίσσεται πλέον σε θεσμό…

Έχει ξαναγραφτεί, αλλά δεν πρέπει να κουραζόμαστε να το επαναλαμβάνουμε, όταν χρειάζεται: To ιστορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα έχει από χρόνια αναβαθμιστεί και ο χώρος ανθεί, τηρουμένων των αναλογιών της χώρας μας σε σχέση με κάποιες βιομηχανικά αναπτυγμένες, στις οποίες η κουλτούρα της Αυτοκίνησης είναι ούτως ή άλλως δεδομένη.

Τηρουμένων των αναλογιών λοιπόν δεν έχουμε και πολλά να ζηλέψουμε, καθώς οι Έλληνες φίλοι του ιστορικού αυτοκινήτου είναι συνειδητοποιημένοι, ενώ τα οχήματά τους είναι στη συντριπτική πλειοψηφία τους σε άψογη κατάσταση.

anavasi Voulas 2024

Nέο μέταλλο στη φωτιά
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμη, ιδιαίτερα θετικό, που δείχνει ότι ο χώρος του ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα θα είναι ισχυρός και στο μέλλον. Και αυτό το λέμε, έχοντας διαπιστώσει ότι τα τελευταία χρόνια όλο και πιο νέοι άνθρωποι ασχολούνται με αυτήν την τόσο ιδιαίτερη δραστηριότητα, χωρίς μάλιστα να είναι αυτονόητο πως η οικογένεια στην οποία μεγάλωσαν είχε επαγγελματική ή άλλη σχέση με την Αυτοκίνηση. Βεβαίως, στις ιστορικές εκδηλώσεις θα συναντήσεις αρκετούς βετεράνους οδηγούς ή συνοδηγούς, οι οποίοι ήταν κάποτε πλειοψηφία. Ωστόσο, τον λόγο έχουν πλέον οι νέοι…
anavasi Voulas 2024
SIMCA-VULA.jpg

Η λάμψη των 70’s…
Όλα τα προαναφερόμενα, τα διαπιστώσαμε γι ακόμη μια φορά και στην από κοινού εκδήλωση του ΣΙΣΑ (Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) με τον Δήμο Βάρης –Βούλας –Βουλιαγμένης που τιμά την Ανάβαση Βούλας «Κρεμασμένος Λαγός», η οποία διεξαγόταν στην ίδια διαδρομή από το 1972 μέχρι το 1977.
anavasi Voulas 2024

Θες επειδή τα seventies έχουν τη δική τους γοητεία, θες επειδή ακριβώς εκείνη την πενταετία έλαμπε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων (που ως θεσμός είχε ξεκινήσει μόλις στα τέλη της δεκαετίας του ’60), ο «Κρεμασμένος Λαγός» πέρασε στο DNA των ελληνικών αγώνων, παρά τα λίγα χρόνια της διεξαγωγής του.
anavasi Voulas 2024

BMW-2002-KOFINAS.jpg
Μερική επαναφορά
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΣΙΣΑ) αναβίωσε την Ανάβαση Βούλας «Κρεμασμένος Λαγός» το 2016 υπό την μορφή αγώνων ακριβείας ιστορικών αυτοκινήτων (regularity) και το Σάββατο 13 Απριλίου η εκδήλωση αυτή έλαβε χώρα για όγδοη χρονιά. Στην ανάβαση συμμετείχαν 90 ιστορικά αυτοκίνητα και yountimer, τα οποία διαγωνίστηκαν σε μια διαδρομή με απίστευτη θέα στα Νότια Προάστια, μήκους 3.300 μέτρων περίπου.
anavasi Voulas 2024


Η εκκίνηση δόθηκε το απόγευμα του Σαββάτου από την πλατεία ‘Αλσους, στον Άγιο Νεκτάριο στο Πανόραμα Βούλας και εκτελέστηκαν δύο σκέλη. Τα αυτοκίνητα διαχωρίστηκαν σε Legends, Historic Regularity & Youngtimer-GT. Στην κατάταξη της Legends βραβεύτηκαν οι κατηγορίες της εποχής που άνθισε ο «Κρεμασμένος Λαγός» ως αγώνας αναβάσεως, δηλαδή οι κατηγορίες F & G, κατασκευής μέχρι και 1980. Στην κατάταξη της Historic Regularity βραβεύτηκαν οι κατηγορίες ιστορικών H & I, κατασκευής 1981 ως 1994. Όλα τα αυτοκίνητα της Legends & της Historic Regularity συμμετείχαν στην ίδια γενική κατάταξη.
anavasi Voulas 2024

Λάμψη διαρκείας…
Η πλειοψηφία των συμμετοχών αφορούσε σε αυτοκίνητα των δεκαετιών ’60 και ’70, με τα βλέμματα να συγκεντρώνονται περισσότερο στα ιταλικά μοντέλα (Alfa Romeo, Lancia) και στις Porsche 911 που εμφανίστηκαν στη ράμπα της εκκίνησης. Ανάμεσά τους και μια «912» (η διαφορά στον κωδικό υποδηλώνει ότι είναι 1.600 κ.εκ. και όχι 2.000) σπάνια στις ημέρες μας. Φυσικά, από τον χώρο δεν θα μπορούσαν να απουσιάσουν η Alpine-Renault τα Ford Escort MK1 και MK2, ούτε τα επίσης πολύ επιτυχημένα από εμπορικής πλευράς στη χώρα μας Peugeot 205.
anavasi Voulas 2024

ALFA-GIULIA-SPRINT.jpg
Ένα άριστα διατηρημένο Τriumph TR3 εκπροσώπησε τη βρετανική παράδοση, ενώ τα Datsun 510, Mazda RX-7 και Toyota Celica μας υπενθύμισαν τι έχουν κάνει για την Αυτοκίνηση οι αγαπητοί μας Ιάπωνες. Oι BMW 2002 έδωσαν επίσης το «παρών», όπως κάνουν πάντα, αυτή τη φορά όμως η γερμανική εταιρεία εκπροσωπήθηκε και από μοντέλα της δεκαετίας του ’90.
anavasi Voulas 2024

Γενικότερα, τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90 και του 2000 (youngtimers) αυξάνονται στις εκδηλώσεις των ιστορικών αυτοκινήτων, φέρνοντας μαζί τους και καινούργιο κόσμο.
anavasi Voulas 2024

Απόηχος…
Αυτό που λέμε «γενικευμένο οικογενειακό κλίμα» ήταν και πάλι κυρίαρχο στο χώρο της συγκέντρωσης των αυτοκινήτων και στην εκκίνηση, με τους συμμετέχοντες να πειράζουν ο ένας τον άλλον και να συζητούν ό,τι νεότερο υπάρχει γι αυτό που αγαπάνε. Όλα βοηθούν στη φιλικότητα αυτής της εκδήλωσης:
anavasi Voulas 2024


Ο άφθονος χώρος για να σταθμεύσουν και να εκκινήσουν τα αυτοκίνητα, η παρακείμενη πλατεία με το μαγαζί που προσφέρει καφέ και δροσιά, οι κάτοικοι της περιοχής που έχουν δεχτεί θετικά το γεγονός, η εμπειρία του ΣΙΣΑ σε τέτοιου είδους διοργανώσεις, η δοτικότητα και η ευελιξία του Δήμου Βάρης –Βούλας –Βουλιαγμένης, οι θεατές που συγκεντρώνονται όσο περνάει η ώρα.

anavasi Voulas 2024

Aισιοδοξία
Δεν έχουμε καμιά αμφιβολία ότι και το 2025 τα ίδια θα γράφουμε, αφού η Ανάβαση Βούλας «Κρεμασμένος Λαγός» έχει καθιερωθεί πλέον στη συνείδηση του κοινού ως ιστορική εκδήλωση και θα συντροφεύει τους φίλους του αυτοκινήτου για πολλά χρόνια ακόμη.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΑΝΑΒΑΣΗ ΒΟΥΛΑΣ «ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΣ ΛΑΓΟΣ» 2024: ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΑΝΑΒΑΣΗ ΒΟΥΛΑΣ «ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΣ ΛΑΓΟΣ» 2024: ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

anavasi Voulas 2024

Φωτογραφίες: actionstudio.gr – Λυκούργος Ντουζέπης

Πηγη www.4troxoi.gr
 
Top Bottom