1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Yamaha motorbike documentary

Συζήτηση στο φόρουμ 'Classic Ιστορίες' που ξεκίνησε από το μέλος esel, στις 28 Απριλίου 2017.

  1. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.624
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
     
    Last edited by a moderator: 9 Απριλίου 2020
    apache, notakos600 and Galaher like this.
  2. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
  3. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
  4. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    14.242
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
  5. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Την εμπιστευομαι σε πιανα, ηχεια και ενισχυτες (αυτα ξερει και τα βγαζει στιβαρα) funnyfunny
     
  6. tracer

    tracer new member

    Μηνύματα:
    260
    Μοτοσυκλέτα:
    TRACER 900 GT
    HONDA C50 (1985)
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ
    Περιοχή:
    ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ
    ShotShotShotShotνομίζω αρχισε πόλεμος πάλι
     
    apache likes this.
  7. BULMONT

    BULMONT Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.322
    Μοτοσυκλέτα:
    ΚΤΜ 1190
    Όνομα:
    BAΓΓΕΛΗΣ
    Περιοχή:
    ΠΑΤΡΑ

    Μπα....... κλέφτες κι' αστυνόμους παίζουν.....
     
  8. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    H διαχρονική εξέλιξη του Yamaha R1



    Αρε εργαλειο που ειχα καποτε 1987 Yamaha FZR 1000 Genesis ShotShot

    Καταρα 1990

    84.jpeg
     
    VKon, karellen, notakos600 and 6 others like this.
  9. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.018
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Ένα 87άρι κατέβασε ο Ζήσης από Ηλιούπολη στους Αμπελοκήπους από περιφερειακό πριν χρόοοοοονια.
    -Πως πάει ρε;
    - Μ@λ@κ@ σελληνιάζεται!!! Με φόβησε η δύναμή του!!! Θέλει προσοχή στο ξέσπασμά του...

    Ένα 89άρι σαν του βίντεο είχε ο Δημήτρης Κλήμης(Μάστορας) στους Αμπελοκήπους.Χααααααααζευα όταν το ξεσκέπαζε...

    94άρι 1000 έψαχνα ένα διάστημα ή έστω 750άρι στο χρώμα του βίντεο γιατί το γούσταρα και ήθελα/θέλω παλιό κι ας είναι "αργό"..

    98άρι...!!!!!
    Που να βρεις καθαρό;Οι περισσότεροι τα κανιβαλισαν η τα έφεραν κολωτούμπες.
    Θέλει πολύ σεβασμό.
    Προ 4 ετών πήγα και είδα ένα 99άρι στο Καρτέρι.Ο τύπος το είχε φέρει από Γερμανία για πάρτη του και το είχε σε κοντέϊνερ.Μπιμπελό!!!
    Είδα μια μικρή απόκλιση του υποπλαισίου από πίσω.Εκείνος ή δεν έβλεπε/ήξερε τι του έλεγα ή έκανε τον Αλέκο.Τα λεφτά δεν ήταν και τα σωστά.. για εμένα.
     
  10. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.223
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    Νεα ταξη πραγματων για την ταυτοτητα των μοντελων μοτο, πρεπει να γνωριζεις ΚΑΙ το ετος .........του '88 ....του '89 .....του '90 ....του '91 .....του '92 ...... του α' εξαμηνου '93 ..... face lift του β' εξαμηνου '93 .....κ.ο.κ .......μηχανες με προσωπικοτητα που σφαζονται παλληκαρια στα φερινγκ τους .....!Samurai suicide
    Ευτυχως αμα ... μπαταριωθουνε .... ολες , θα ηρεμησουμε. Ποσα σχηματα μπορει να αλλαξει ενας στρογγυλος πολος μεσα στην ιδια χρονια ?.....! cdefghigi
     
    notakos600, giamar and apache like this.
  11. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    YAMAHA RZ201 ROTARY 1972 86hp /6000rpm 5speed 220kg με δυο περιστρεφόμενα εμβολα 330cc έκαστο.

    Ο περιστροφικός κινητήρας vanκcel της Yamaha παρουσιάστηκε στο 19o σαλόνι αυτοκίνητου στο Τόκυο το 1972 και εξέπληξε ακόμη και πολλούς υπαλλήλους της εταιρίας καθώς οι περισσότεροι αγνοούσαν την ύπαρξη της, ωστόσο το μοντέλο αυτό δεν μπήκε στην παραγωγή ποτέ, παρέμεινε μια μοτοσυκλέτα στην γκάμα δυνατοτήτων της τεχνολογίας YAMAHA
    Σχεδιάστηκε μαζί με την Yanmar Diesel που είχε λάβει άδεια κατασκευής από τους κατόχους γερμανικών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας NSU, υιοθετώντας ένα σύστημα ψύξης υγρών ενώ, μια άλλη τεχνική καινοτομία ήταν η λίπανση του κινητήρα που τροφοδοτούσε απευθείας λάδι στον κινητήρα με το μίγμα μέσω των καρμπυρατέρ που το ονόμασε Charge Cooled Rotor

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    https://www.facebook.com/koubdim/videos/pcb.2730720890306894/1443624149132309/?type=3&theater&ifg=1
     
  12. ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ

    ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ well know member

    Μηνύματα:
    2.784
    Μοτοσυκλέτα:
    YA
    Όνομα:
    ΣΤΕΛΙΟΣ
    εσεις πουτοχετε με το ψαχνοΙντερνετ για βρητε και τιποτα σε εντουροGiving
     
    giamar, maik900 and thanosgp like this.
  13. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    κατι δικο τους εχουν βγαλει οι γιαπωνες ή μονο αντιγραφες;
    Πραγματικα απορω
     
    giamar and thanosgp like this.
  14. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.223
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    .....πω!πω! κουκλι κλασσικης ομορφιας .......abc........ και αν πεταξεις τον wankel κινητηρα και βαλεις του Τracer ...cde...!
     
  15. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    YAMAHA FZX750 Fazer 1980-87 DOHC 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο συμπίεση 11,2:1 94 hp / 9500 rpm 6speed 200 kg 222km/h

    Το Yamaha FZX750 ήταν μια μοτοσικλέτα που κατασκευάστηκε από την Yamaha από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90. Ο κινητήρας του ήταν μια επανεκτιμημένη εκδοχή του τετράχρονου τετρακύλινδρου DOHCκινητήρα που φόραγε το FZ750, παράγοντας δέκα ίππους λιγότερους από τους 105 του αγωνιστικού μοντέλου, αλλά με καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές του κινητήρα.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    FZMAN, darksun85, stelios62 and 2 others like this.
  16. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.695
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Cool

    Μηχανάρα,κουκλάρα και πιο χρηστική από τη μεγάλη αδελφή της που μίσησα, επειδή την οδηγούσαν όλοι οι μπράβοι και τρικάγκουρες της εποχής: vmax

    To test του Μοτό(ακόμη καλό τότε) της εποχής,κατέληγε: αν βρείτε ένα,χτυπήστε το!
     
    Last edited: 7 Μαρτίου 2020
    darksun85, maik900 and esel like this.
  17. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    YAMAHA MORPHO 1 110hp DOHC

    Μια Πατέντα για ρυθμιζόμενου ύψους τιμόνι της Honda

    Το εντυπωσιακό σε αυτή την πατέντα της Honda είναι η ιδέα για έναν μηχανισμό που θα επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίζει εύκολα το ύψος του τιμονιού της μοτοσυκλέτας του, ώστε να προσαρμόζει την εργονομία της θέσης οδήγησης (και την άνεση) ανάλογα με την ταχύτητα και τις συνθήκες που οδηγεί.
    Έτσι, το 1989, η Yamaha παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, την προσωπική της ερμηνεία της αγωνιστικής μοτοσικλέτας του μέλλοντος, δύο πρωτότυπα με το όνομα Morpho ( το όνομα είναι από την αρχαία ελληνική λέξη μορφόω=μορφώ που σημαίνει δίνω μορφή ) όπου ως βασική ιδέα ήταν η δυνατότητά τους να αλλάζουν την εργονομία της θέσης οδήγησής τους και να μεταMORPHOνονται από supersport σε touring. Δυστυχώς, το μόνο που πέρασε στην παραγωγή από εκείνες τις μοτοσυκλέτες ήταν η εμπρός ανάρτηση του James Parker στην GTS 1000.
    Το περίεργο για εμάς είναι γιατί μέχρι τώρα κανείς κατασκευαστής δεν έχει βγάλει στην παραγωγή έναν τέτοιο μηχανισμό! Ειδικά για τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Touring, η δυνατότητα να αλλάζεις την εργονομία της θέσης οδήγησης ανάλογα με το αν οδηγείς σε εθνικές οδούς ή σε επαρχιακούς δρόμους, θα ήταν μεγάλο πλεονέκτημα. Όμως πέρα από την δυνατότητα αλλαγής της εργονομίας κατά περίπτωση, ακόμα και η δυνατότητα να προσαρμόζεις τη θέση οδήγηση στα μέτρα σου είναι ευπρόσδεκτη, αφού δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τον ίδιο σωματότυπο.
    Τώρα σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη πατέντα της Honda, πέρα από το ύψος του τιμονιού, ταυτόχρονα ρυθμίζεται και το ύψος και η κλίση της ζελατίνας, ώστε η προστασία από τον αέρα να παραμένει καλή, ακόμα κι όταν έχεις πιο όρθια στάση σώματος. Όπως κι αν έχει, η ιδέα μας αρέσει και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να την δούμε σε μοτοσυκλέτα της Honda, αφού η Yamaha δεν το έκανε τα τελευταία 30 χρόνια μετά τη Morpho…

    92823087_1509323499229040_1305838566730891264_o.jpg 92457499_1509323325895724_8471760959147343872_o.jpg 92412718_1509323535895703_4553565928272429056_o.jpg 92320485_1509323595895697_6188728087451009024_o.jpg 92227754_1509323222562401_6961711613913071616_o.jpg 92564735_1509323055895751_849989893487591424_n.jpg

    cdefghigicdefghigicdefghigicdefghigicdefghigi
     
  18. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Yamaha XS 1100 DOHC, 1.101cc συμπίεση 9.2: 1 95hp / 8.500 rpm ροπή 90,3 Nm 214km/h
    Η XS 1100 παρουσιάστηκε το 1978 με τον αερόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα DOHC με 8 βαλβίδες, στα 1.100 cc με μέγιστη ισχύ 95 hp και ροπή άνω των 90 Nm στην αγορά. Αυτό το μοτέρ επιτάχυνε τη μοτοσυκλέτα των 283 κιλών, Από 0 έως 180 χλμ. / Ώρα σε 13 δευτερόλεπτα .

    Τεχνικα χαρακτηριστηκα εδω https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xs1100 78.htm

    92948148_1511860448975345_6241102512091299840_o.jpg 92969980_1511861175641939_6088559528733835264_o.jpg 92849260_1511860455642011_6793186232613470208_o.jpg 93485285_1511860532308670_4550542069432582144_o.jpg 92789081_1511860575641999_8281497373973151744_o.jpg 92478916_1511860618975328_900379991697522688_o.jpg
     
  19. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΥΑΜΑΗΑ V MAX 1200 (1985-2001) V-4 70 μοίρες 1,198 cc 145 hp 240 km/h

    Κινητήρας τετράχρονος, τετρακύλινδρος V70, υδρόψυκτος, 2 ΕΕΚ, 1,198cc V-4 70 μοίρες, με διάμετρο 76 χλστ. Και διαδρομή 66 χλστ., τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και αντισταθμιστές για τον περιορισμό των κραδασμών.
    Τι είναι όμως αυτό που έκανε τη V-Max τόσο ποθητή, τόσο ακαταμάχητη; Απλά πράγματα, που όμως μέχρι τότε δεν είχε σκεφτεί κανένας: Η πληθωρική εμφάνιση, και η πληθωρική ιπποδύναμη! Είχε το μεγαλύτερο πίσω ελαστικό της εποχής (150/90-15), που έμοιαζε βγαλμένο από τους αγώνες dragster.
    Είχε αστραφτερούς, συμπαγείς αλουμινένιους τροχούς, πιο εντυπωσιακούς από οποιασδήποτε άλλης custom μοτοσυκλέτα της εποχής. Είχε "τσοπεράδικα" φτερά τονισμένα με χρώμιο. Στο τιμόνι υπήρχε μόνο ένα χρωμιωμένο ταχύμετρο και τίποτα άλλο. Εκεί που στις άλλες μοτοσυκλέτες υπήρχε το ρεζερβουάρ, η V-Max είχε το φίλτρο αέρα. Είχε τέσσερα αδηφάγα καρμπιρατέρ, τα οποία εσκεμμένα ήταν σε κοινή θέα, και ανάλογα με τα κέφια του αναβάτη, ρούφαγαν χαλαρά όλο το ρεζερβουάρ ακόμα και σε λιγότερα από 150 χιλιόμετρα. Πάνω στο υποτιθέμενο ρεζερβουάρ, υπήρχε ένα λιλιπούτειο στροφόμετρο, λίγα όμορφα λαμπάκια, και η βελόνα ένδειξης της θερμοκρασίας.
    Αυτά και άλλα πολλά διακοσμητικά, μινιμαλιστικά, χρωμιωμένα, καλλίγραμμα και πανέμορφα μεταλλικά και μη εξαρτήματα, προς τέρψη του άπληστου οφθαλμού και μόνο.
    Όσο για το μυαλό, τη δύσκολη δουλειά είχε αναλάβει ένα και μόνο εξάρτημα... Ο κινητήρας, το απίστευτο εκείνο εργοστάσιο ενέργειας και κατανάλωσης, των 1.198 κυβικών εκατοστών και 145 ίππων. Ανατρέχοντας στην ιστορία, συναντάμε τη V-Max σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: Την πρώτη, "ανοιχτή", full power αμερικάνικη έκδοση των 145 ίππων, τη δεύτερη, "κλειστή", ευρωπαϊκή έκδοση των 104 ίππων (με παρθενική εμφάνιση στη Γαλλία), και μια μεταγενέστερη ευρωπαϊκή έκδοση 97 ίππων, ακόμα πιο "κλειστή" λόγω αυστηρότερων προδιαγραφών. Ευτυχώς, αργότερα η γρήγορη έφτασε και στην Ευρώπη. Εκτός όμως από τα κολακευτικά σχόλια για την εξωγήινη, τότε, ισχύ της, η V-Max προσέλκυσε αντίστοιχα "κολακευτικά" σχόλια και για τη μέτρια έως κακή οδική συμπεριφορά της.
    Λίγο τα αδύναμα φρένα, που στα πρώτα μοντέλα αποτελούνταν από δύο διέμβολες δαγκάνες εμπρός και άλλη μια ίδια πίσω, λίγο το μαλακό πιρούνι (μόλις 40 χιλιοστών τον πρώτο καιρό και αργότερα 43 χιλιοστών), που "έπεφτε" γρήγορα φτάνοντας στο σημείο να τερματίζει ακόμα και σε μικρές λακκούβες με ένα μόνο άτομο, λίγο το πίσω μέρος που με τον μονοκόμματο άξονα - ψαλίδι, τα δύο αμορτισέρ, και το υπερβολικό γκάζι της V-Max, "την άκουγε" άσχημα αδυνατώντας να μείνει στον δρόμο, και βέβαια το σημαντικότερο, το πολύ μαλακό πλαίσιο, για τα σημερινά τουλάχιστον δεδομένα, έκαναν μια γρήγορη βόλτα με τη V-Max, εμπειρία αντίστοιχη με την προσπάθεια ενός καουμπόη να κρατηθεί πάνω σε έναν μαινόμενο ταύρο.

    1985: Παρουσιάζεται στην αμερικάνικη αγορά, εφοδιασμένη με το V-Boost, με απόδοση 145 ίππων (και 0-400 μέτρα σε 11 δευτερόλεπτα)
    1986: Παρουσιάζεται στη Γαλλία, για λογαριασμό της ευρωπαϊκής αγοράς, χωρίς V-Boost και με 104 ίππους
    1990: Λανσάρεται στην ιαπωνική αγορά. Στην Ευρώπη μειώνεται η ισχύς του στους 97 ίππους, λόγω αυστηρότερων προδιαγραφών
    1991: Ο κινητήρας αποκτά νέους εκκεντροφόρους, και μακρύτερη τελική μετάδοση
    1993: Αποκτά παχύτερο πιρούνι από τα 40 στα 43 χιλιοστά, και τετραέμβολες δαγκάνες

    93803316_1517360315092025_2904190489655771136_n.jpg 93769442_1517360305092026_7761003584589660160_o.jpg 93860348_1517360368425353_1180674496646873088_n.jpg 93419781_1517360408425349_1422557764743331840_o.jpg 93375328_1517360195092037_9187154626347008000_n.jpg 93871730_1517360165092040_6647291222975053824_o.jpg yamaha-vmax-1200-profil_hd.jpg
     
    plg, KostasT, dikoukos and 3 others like this.
  20. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    14.242
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Χτήνος...
     
    maik900, dikoukos and thanosgp like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα