WOMEN ONLY – RIDE AND SLIDE FLAT TRACK ADVENTURE – ROUND 2!!!

Natassa

member
Δημοσιεύσεις
864
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
SV650/2017
Όνομα
Νατάσσα
Καλή φάση!

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ εντούρο και δη flat track. Κανονίστε παίδες!

Εμείς θα ξαναπάμε με την πρώτη ευκαιρία, φαντάζομαι σε κάνα μήνα, με μεικτό team.

Οπότε μπορούμε να το κάνουμε θέμα και όποιος πιστός....
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
36
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Καλή φάση!

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ εντούρο και δη flat track. Κανονίστε παίδες!
Θα φάμε πολύ σκόνη από τα κορίτσια να ξέρεις τις είδα από κοντά.... abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
1)Στάση σώματος
Όρθια και όσο το δυνατόν μπροστά προς το ντεπόζιτο
2)Μια καλη άσκηση για να πάρουμε τον αέρα είναι η οδήγηση με ενα χέρι.
Διαλέγουμε μια κυκλική διαδρομή χωρίς λούκια.
Αλλά με στροφές .
Οδηγαμε μόνο με το δεξί και σκοπός είναι να πάρουμε εμπιστοσύνη απο το μηχανάκι και τις ικανότητες μάς.
* εννοείται οτι έχουμε βάλει όλα τα απαραίτητα προστατευτικά πριν ξεκινήσουμε.
Η άσκηση αυτή θα μας βοηθήσει να αλλάζουμε πορεία με το σώμα κάτι που θα χρειαστεί και παρακάτω.
Εφ όσον κάνουμε μερικούς γύρους και πάρουμε τον αέρα, αυξανουμε σταδιακά ταχύτητα.
Βλέπουμε πως κρατάμε ισορροπία ,φρεναρουμε ,στρίβουμε με ενα χέρι,μονο με σπάσιμο της μέσης.
Εννοείται οτι μπορούμε να ανεβοκατεβασουμε ταχύτητες καρφωτες χωρίς συμπλέκτη δηλαδή ,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι,αφού και η ταχύτητα είναι μικρή.
3)Είσοδος - μπασιμο σε στροφή.
- Μιλάμε για φλατ διαδρομή χωρίς λούκια /μπερμ,που βοηθάνε στην διατήρηση της πορείας ,όπως το πιστάκι που ηταν τα κορίτσια.
Επιλέγουμε την πορεία πριν την στροφή,το σωμα όρθιο και πλαγιασμενο προς το εσωτερικό της στροφής ( η σημασία της άσκησης με το ενα χέρι και ρο σπάσιμο της μέσης)
Απλώνουμε το εσωτερικό πόδι παράλληλα με το έδαφος στο μήκος του μπροστινού άξονα, με την μύτη του ποδιού ελαφρώς σηκωμένη για να μην σκαλωσει σε κάποια πέτρα κλπ.
Προσέχουμε να μην το έχουμε τεντωμένο ισια και πολύ σφιχτό για να μην έχουμε κάποιο τραυματισμό.
Καθ όσον ετοιμαζόμαστε για στροφή, και έχουμε δώσει μια μικρή κλίση στο σωμα και στην μότο, τσιμπαμε πίσω φρένο για να αποσταθεροποιησουμε το πίσω μέρος και να μπανταρει ντριφταροντας.
Έχουμε περάσει σε φάση υπέρστροφής αδράνειας.
Και αφού δώσαμε κλίση και έχουμε την μοτοσυκλέτα πλαγιασμενη,χουφτωνουμε το γκάζι, όχι στο στοπ γιατί θα περάσουμε σε μεγάλη υπέρ στροφή ισχύος και η τούμπα είναι κοντά.
Η ταχύτητα εισόδου, και η ταχύτητα στο κιβώτιο είναι συνάρτηση της εμπειρίας και του τερέν που έχουμε.
Πρώτα με μικρή ταχύτητα και μικρή στο κιβώτιο και σταδιακά με μεγαλύτερη ταχύτητα και μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.
Βλέπουμε ότι μεγαλώνοντας η ταχύτητα μπορούμε να < παίξουμε > με ανάποδο τιμόνι ντριφταροντας τον πίσω τροχό.
Η ίδια τεχνική χρησιμοποιείται και στο super motard .
Όλα αυτά προϋποθέτουν προπόνηση και εξάσκηση
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Χαχαχαχαχαabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkδεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοια φωτογραφία ..


προφανως και αρκετες ακομα....καθοτι χωμα χωρις πτωση δεν ειναι χωμα .....
 

ThomasK9

new member
Δημοσιεύσεις
71
Ηλικία
40
Περιοχή
Πειραιά
Μοτοσυκλέτα
GSXR K8 600
Όνομα
Θωμάς
1)Στάση σώματος
Όρθια και όσο το δυνατόν μπροστά προς το ντεπόζιτο
2)Μια καλη άσκηση για να πάρουμε τον αέρα είναι η οδήγηση με ενα χέρι.
Διαλέγουμε μια κυκλική διαδρομή χωρίς λούκια.
Αλλά με στροφές .
Οδηγαμε μόνο με το δεξί και σκοπός είναι να πάρουμε εμπιστοσύνη απο το μηχανάκι και τις ικανότητες μάς.
* εννοείται οτι έχουμε βάλει όλα τα απαραίτητα προστατευτικά πριν ξεκινήσουμε.
Η άσκηση αυτή θα μας βοηθήσει να αλλάζουμε πορεία με το σώμα κάτι που θα χρειαστεί και παρακάτω.
Εφ όσον κάνουμε μερικούς γύρους και πάρουμε τον αέρα, αυξανουμε σταδιακά ταχύτητα.
Βλέπουμε πως κρατάμε ισορροπία ,φρεναρουμε ,στρίβουμε με ενα χέρι,μονο με σπάσιμο της μέσης.
Εννοείται οτι μπορούμε να ανεβοκατεβασουμε ταχύτητες καρφωτες χωρίς συμπλέκτη δηλαδή ,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι,αφού και η ταχύτητα είναι μικρή.
3)Είσοδος - μπασιμο σε στροφή.
- Μιλάμε για φλατ διαδρομή χωρίς λούκια /μπερμ,που βοηθάνε στην διατήρηση της πορείας ,όπως το πιστάκι που ηταν τα κορίτσια.
Επιλέγουμε την πορεία πριν την στροφή,το σωμα όρθιο και πλαγιασμενο προς το εσωτερικό της στροφής ( η σημασία της άσκησης με το ενα χέρι και ρο σπάσιμο της μέσης)
Απλώνουμε το εσωτερικό πόδι παράλληλα με το έδαφος στο μήκος του μπροστινού άξονα, με την μύτη του ποδιού ελαφρώς σηκωμένη για να μην σκαλωσει σε κάποια πέτρα κλπ.
Προσέχουμε να μην το έχουμε τεντωμένο ισια και πολύ σφιχτό για να μην έχουμε κάποιο τραυματισμό.
Καθ όσον ετοιμαζόμαστε για στροφή, και έχουμε δώσει μια μικρή κλίση στο σωμα και στην μότο, τσιμπαμε πίσω φρένο για να αποσταθεροποιησουμε το πίσω μέρος και να μπανταρει ντριφταροντας.
Έχουμε περάσει σε φάση υπέρστροφής αδράνειας.
Και αφού δώσαμε κλίση και έχουμε την μοτοσυκλέτα πλαγιασμενη,χουφτωνουμε το γκάζι, όχι στο στοπ γιατί θα περάσουμε σε μεγάλη υπέρ στροφή ισχύος και η τούμπα είναι κοντά.
Η ταχύτητα εισόδου, και η ταχύτητα στο κιβώτιο είναι συνάρτηση της εμπειρίας και του τερέν που έχουμε.
Πρώτα με μικρή ταχύτητα και μικρή στο κιβώτιο και σταδιακά με μεγαλύτερη ταχύτητα και μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.
Βλέπουμε ότι μεγαλώνοντας η ταχύτητα μπορούμε να < παίξουμε > με ανάποδο τιμόνι ντριφταροντας τον πίσω τροχό.
Η ίδια τεχνική χρησιμοποιείται και στο super motard .
Όλα αυτά προϋποθέτουν προπόνηση και εξάσκηση



PraisingPraisingPraising
 
Top Bottom