VOGE

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τα μισά είναι αντιγραφή της σειρά cb500 εμφανισιακά.
Οι Κινέζοι προχωράνε μπροστά με άλματα.

Για την Ιαπωνική Μοτοβιομηχανία πήρε 25-30 χρόνια να εδραιωθεί αντιγράφοντας τους Ευρωπαίους το '60-'70 και '80.
Για την Κορεάτικη Αυτοκινητοβιομηχανία πήρε 10-15 χρόνια τέλη '80 , '90 και αρχές του 2000 αντιγράφοντας τους Ιάπωνες.

Για τους Κινέζους σε μια πενταετία (μέχρι το 2025 λέω) θα τρίβουμε τα μάτια μας.

Πραγματικά δεν θα είχα κανέναν ενδοιασμό να αγοράσω ακόμη και σήμερα Κινέζικο ή γενικά κάποιο Ασιατικό (μη Ιαπωνικό ) μεσαίου κυβισμού μηχανάκι.
Μπράβο στην VOGE. Θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον.
Στο τέλος όχι όλοι, αλλά αρκετοί θα βολτάρουν και θα ταξιδεύουν με Κινέζικα.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... η επελαση της κιτρινης λαιλαπας προ των πυλων .....ευτυχως για την ΒMW και καποιους αλλους Ευρωπαικους οικους , θα αυξηθει η αξιοπιστια τους .....!cde
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Εε όχι και κινέζικο... Γιαυτό θα μείνω με αυτό που έχω !!!abcdefghgkabcdefghgk
Άσε που με έχει πιάσει και η περιέργεια να δω πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει ακόμα μέχρι να σπάσει που λένε ή να αρχίζει να στάζει λάδια έστω....
abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Τά λέγα, δεν τάλεγα; Και με χλευάζανε οι περισσότεροι.

Δεν σε χλευάζουμε γι' αυτά που λές αλλά γι' αυτά που αγοράζεις.........................

abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Οι Κινεζοι κανουν αυτο που καναν οι Ιαπωνες καποτε.Αντιγραφουν και προχωρανε.Καποια στιγμη θα γινουν και αξιοπιστοι αλλα θα ανεβασουν κοστολογια για να το πετυχουν.
 

zissimo

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
67
Περιοχή
Πάτρα
Μοτοσυκλέτα
BMW R 100 GS Paris Dakar ,BMW R 1150 R
Όνομα
Ζήσιμος
Περιοχή
Πατρα
..... η επελαση της κιτρινης λαιλαπας προ των πυλων .....ευτυχως για την ΒMW και καποιους αλλους Ευρωπαικους οικους , θα αυξηθει η αξιοπιστια τους .....!cde

Καλή αρχή ........ έπονται και άλλες

 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αναμένω με αγωνία την κόντρα Voge-Zontes.
Μες στο μυαλό μου είσαι! Bcdefghg

Το λέω. Αν το Zontes T310 ήταν 400-500 κυβικά και αντί για 36 άλογα είχε 45-50, με τιμή κανα 500αρικο πάνω απο όσο το δίνουν τώρα, δεν θα έψαχνα καν για μεταχειρισμένο. Ένα τέτοιο μου κάνει για αυτά που θέλω.
Νομίζω είναι θέμα χρόνου να παρουσιαστεί κάτι τέτοιο, τώρα που η voge ήδη παρουσιάζει 500αρι.Yes
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Μες στο μυαλό μου είσαι! Bcdefghg

Το λέω. Αν το Zontes T310 ήταν 400-500 κυβικά και αντί για 36 άλογα είχε 45-50, με τιμή κανα 500αρικο πάνω απο όσο το δίνουν τώρα, δεν θα έψαχνα καν για μεταχειρισμένο. Ένα τέτοιο μου κάνει για αυτά που θέλω.
Νομίζω είναι θέμα χρόνου να παρουσιαστεί κάτι τέτοιο, τώρα που η voge ήδη παρουσιάζει 500αρι.Yes
Υπάρχει zontes 500 κυβικά με 50 άλογα αλλά φοράει το σηματάκι με το φτερο και κοστίζει 7 χιλιάρικα!!! :p:p
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Υπάρχει zontes 500 κυβικά με 50 άλογα αλλά φοράει το σηματάκι με το φτερο και κοστίζει 7 χιλιάρικα!!! :p:p
Το οποίο αν δεν είχε το σηματάκι που το ανεβάζει κάπου 2000 ευρώ θα το αγόραζα άνετα κοντά στα 5000 ευρώ. Yes

Στα 7000 ευρώ είναι απλά ακριβό, όταν με 5990 ευρώ παίρνεις 650άρι CF Moto με κινητήρα πρακτικά Versys.;)

Επίσης απο την μεγάλη Ινδική φίρμα RE θα έπαιρνα χαλαρά ένα Himalayan με 45 άλογα στις τιμές που ήδη έχει. Απλά εκει επέλεξαν να δώσουν ελάχιστα άλογα για οικονομία και κιβώτιο με ροπή τρακτέρ, αντί για κλιμακωτή βαθμίδα σχέσεων που θα επέτρεπε μια μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και ανετότερες ταχύτητες ταξιδίου. Επειδή δεν μπορώ να πιστέψω πως απο έναν κινητήρα 410 κυβικών δεν μπόρεσαν να βγάλουν άλλα 10 τουλάχιστον άλογα. Έπιασαν το μέρος της αγοράς που θέλει όχημα για παντού για να γυρίσει τον κόσμο, έχασαν όσους δεν τους ενδιαφέρει τόσο το adventure κομμάτι και θα το ήθελαν για κάτι που θα αντικαθιστούσε το παπί προς τα κάτω και μια μεσαία μοτο προς τα πάνω (με συμβιβασμούς). Το REH θα μπορούσε να γίνει ενα οικονομικό τρανσαλπ του σήμερα με 10-15 παραπάνω άλογα, κατα την γνώμη μου.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Το οποίο αν δεν είχε το σηματάκι που το ανεβάζει κάπου 2000 ευρώ θα το αγόραζα άνετα κοντά στα 5000 ευρώ. Yes

Στα 7000 ευρώ είναι απλά ακριβό, όταν με 5990 ευρώ παίρνεις 650άρι CF Moto με κινητήρα πρακτικά Versys.;)

Επίσης απο την μεγάλη Ινδική φίρμα RE θα έπαιρνα χαλαρά ένα Himalayan με 45 άλογα στις τιμές που ήδη έχει. Απλά εκει επέλεξαν να δώσουν ελάχιστα άλογα για οικονομία και κιβώτιο με ροπή τρακτέρ, αντί για κλιμακωτή βαθμίδα σχέσεων που θα επέτρεπε μια μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και ανετότερες ταχύτητες ταξιδίου. Επειδή δεν μπορώ να πιστέψω πως απο έναν κινητήρα 410 κυβικών δεν μπόρεσαν να βγάλουν άλλα 10 τουλάχιστον άλογα. Έπιασαν το μέρος της αγοράς που θέλει όχημα για παντού για να γυρίσει τον κόσμο, έχασαν όσους δεν τους ενδιαφέρει τόσο το adventure κομμάτι και θα το ήθελαν για κάτι που θα αντικαθιστούσε το παπί προς τα κάτω και μια μεσαία μοτο προς τα πάνω (με συμβιβασμούς). Το REH θα μπορούσε να γίνει ενα οικονομικό τρανσαλπ του σήμερα με 10-15 παραπάνω άλογα, κατα την γνώμη μου.
Αν έχεις χάρτη ταξιδιού όπου δεν περιλαμβάνει καθόλου τις πράσινες ταμπέλες , νομίζω το REH είναι από τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη επιλογή !!!
Και τα 10 παραπάνω πιστεύω ότι εύκολα τα ξεσκεπαζουμε!!
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τα μισά είναι αντιγραφή της σειρά cb500 εμφανισιακά.
Οι Κινέζοι προχωράνε μπροστά με άλματα.

Για την Ιαπωνική Μοτοβιομηχανία πήρε 25-30 χρόνια να εδραιωθεί αντιγράφοντας τους Ευρωπαίους το '60-'70 και '80.
Για την Κορεάτικη Αυτοκινητοβιομηχανία πήρε 10-15 χρόνια τέλη '80 , '90 και αρχές του 2000 αντιγράφοντας τους Ιάπωνες.

Για τους Κινέζους σε μια πενταετία (μέχρι το 2025 λέω) θα τρίβουμε τα μάτια μας.

Πραγματικά δεν θα είχα κανέναν ενδοιασμό να αγοράσω ακόμη και σήμερα Κινέζικο ή γενικά κάποιο Ασιατικό (μη Ιαπωνικό ) μεσαίου κυβισμού μηχανάκι.
Μπράβο στην VOGE. Θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον.
Στο τέλος όχι όλοι, αλλά αρκετοί θα βολτάρουν και θα ταξιδεύουν με Κινέζικα.
Well written!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Οι Καποια στιγμη θα γινουν και αξιοπιστοι αλλα θα ανεβασουν κοστολογια για να το πετυχουν.

Σοφά λόγια....



Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Υπάρχει zontes 500 κυβικά με 50 άλογα αλλά φοράει το σηματάκι με το φτερο και κοστίζει 7 χιλιάρικα!!! :p:p


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

VOGE 650DS: ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ… ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ!​




Στις γραμμές των πραγματικών ψευδοεντούρο

Η Voge συνεχίζει τη δυναμική της είσοδο στην αγορά εισάγοντας σε Ευρώπη και Ελλάδα τη μεγαλύτερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτα της γκάμας της που είναι συνάμα και η πιο σκληροτράχηλη, καθώς ανήκει στην κατηγορία των πραγματικών On/Off μοτοσυκλετών. Kείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης
Το κύριο χαρακτηριστικό του Voge 650DS είναι ο κινητήρας του, ο οποίος πάει κόντρα στο ρεύμα της εποχής με τον ένα του κύλινδρο.
Είναι υγρόψυκτος με χωρητικότητα 652cc, διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους, ενώ τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού (EFI) της Bosch. Αποδίδει ισχύ 49,6 ίππων/6.750rpm και ροπή της τάξης των 60Nm/5.500rpm, με τη δύναμη στο δρόμο να περνάει μέσα από ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

Ο εν λόγω κινητήρας προέρχεται από τη Loncin και είναι αυτός που χρησιμοποιούσε η BMW στα μονοκύλινδρα 650άρια μοντέλα της (!) επί σειρά ετών, όπως επίσης και η Husqvarna (όταν ανήκε στη BMW) στη σειρά TR650 (Terra και Strada).

Ροπάτος και ισχυρός, σε συνδυασμό με αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης, μας επαναφέρει σε άλλες εποχές, τότε που τα μονοκύλινδρα ψευδοεντούρο κυριαρχούσαν στις πωλήσεις, όντας μοτοσυκλέτες εύχρηστες για κάθε χρήση, εντός και εκτός δρόμου. Για να μπορέσει να πωληθεί στην ευρωπαϊκή αγορά πληροί φυσικά τις προδιαγραφές Euro5.

Το όλο παρουσιαστικό του νέου Voge 650DS φωνάζει από μακριά “περιπέτεια”, σε συνδυασμό με τα περιφερειακά του που το τοποθετούν απευθείας στην κατηγορία των πιο χωμάτινων On/Off Adventure και απευθύνεται στο κοινό που ψάχνει μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει αναρτήσεις της ΚΥΒ (Kayaba) με μεγάλες διαδρομές, τρία “κυματιστά” δισκόφρενα της Nissin, δικάναλο ABS της Bosch, Full Led φωτισμό, φώτα ημέρας (DRL), έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα bluetooth.
Επίσης ο στάνταρ εξοπλισμός προσφέρει προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, σχάρα αποσκευών, tubeless ελαστικά (Metzeler/Pirelli), ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ, αλουμινένια μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη, ανισόπεδη διαιρούμενη σέλα, ανοξείδωτο τελικό εξάτμισης, καθώς και αλουμινένιες ζάντες με 10 μπράτσα διαστάσεων 19” μπροστά και 17” πίσω.

Σύμφωνα με πληροφορίες η μοτοσυκλέτα θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία με χυτές ζάντες και μία με τροχούς που θα έχουν ακτίνες, με αυτή την τελευταία να διαθέτει επιπρόσθετα προστατευτικά κάγκελλα γύρω από το φέρινγκ.
Και όπως μάθαμε, το Voge 650DS θα φτάσει στην ελληνική αγορά κάπου την ερχόμενη άνοιξη, οπότε και θα επανέλθουμε με αναλυτικό ρεπορτάζ.

Με την κίνηση αυτή που λέγεται Voge 650DS η εταιρία θέλει να εμπλουτίσει τις επιλογές των φίλων της κατηγορίας με μια ξεχωριστή πρόταση, αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που καλοβλέπουν τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα μιας μονοκύλινδρης μοτοσυκλέτας για γενική χρήση, καθόσον δεν είναι πολλοί –τελικά- αυτοί που κάνουν μακρινά ταξίδια.
Το στοίχημα έπεσε στο τραπέζι και στο κομμάτι της ευχρηστίας νικητές θα βγουν… όσοι ψηφίζουν μονοκύλινδρα.


Πηγη https://motorbike.gr/
 
Top Bottom