Vespa φωτογραφιες

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.129
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
μια και αυτες τις μερες εχουμε τον γυρο της Ελλάδας με Vespa ας θυμηθουμε λιγο και την ιστορία της μεσα απο διαφορες φωτο κ αφίσες....









Ο Corradino D'Ascanio, εφευρέτης-σχεδιαστής της Vespa. Βλ. nice-vespa. Πηγή: www.lifo.gr


Ο Corradino D'Ascanio στο σχεδιαστηριό του στην έδρα της Piaggio. Βλ. VespaEcuador. Πηγή: www.lifo.gr



οι πρωτες βέσπες


Η Vespa V98-2 του 1946. Βλ. ScooterManiac. Πηγή: www.lifo.gr


Αριστ., η αλυσσίδα παραφωγής της Vespa V98 στο εργοστάσιο της Piaggio στην Pontedera (κοντά στην Πίζα). Βλ. Wax Wanewax και Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr


Μία Vespa V98 στην ταινία Cronaca di un amore (1950) του Michelangelo Antonioni. Βλ. IMCDb. Πηγή: www.lifo.gr


 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.129
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)











Αριστ., φωτ. από το βιβλίο Jerry Yulsman Tells How to Take Glamour Photos (1960). Δεξ., ο ιταλός ηθοποιός Vittorio Gassman. Βλ. Wax Wanewax. Πηγή: www.lifo.gr


απο κινηματογραφικα στιγμιοτυπα...




Η Ursula Andress σε ημερολόγιο της Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr


Αριστ., η Stefania Sandrelli. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr


Lidia Alfonsi, Virna Lisi. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr


Michelle Mercier, Elga Andersen. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr


Margaret Lee, Sandra Milo. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.129
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

Raquel Welch, Geraldine Chaplin. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr




Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. Πηγή: www.lifo.gr




Ενα πρόσφατο μοντέλο της Piaggio, η Vespa 946 Eicma 2013. Βλ. Pelauts και CD Scooters. Πηγή: www.lifo.gr

και ενα διαφημιστικο σποτ του 1973 απο τον Tinto Brass

πηγη lifo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
VESPA 70 χρόνια, 1946-2016, Μέρος Α’: Η πιο διάσημη σφήκα στον κόσμο

Η γέννηση του θρύλου της Vespa

Εβδομήντα χρόνια έχουν περάσει από τότε που κατατέθηκε η πατέντα του σχεδίου για την πρώτη Vespa από την Piaggio, κι από τότε παραπάνω από 18 εκατομμύρια έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο. Κάνοντας έτσι τη Vespa ένα από τα σημαντικότερα δίτροχα όλων των εποχών.



Τι κι αν η Vespa ωχριά μπροστά στις επιτυχίες του παπιού Honda Cub που μετράει από το 1958 πάνω από ενενήντα (!) εκατομμύρια πωλήσεις; Αυτό δεν την εμποδίζει να κατατάσσεται πρώτη, σαν το πιο πετυχημένο σκούτερ όλων των εποχών.

Η Vespa στο πέρασμα επτά δεκαετιών απευθύνθηκε και λατρεύτηκε από πολλούς ανθρώπους σε όλες τις ηπείρους και κατάφερε να τους ενώσει κάτω από το σλόγκαν “φθηνή, κομψή και εύκολη μετακίνηση για όλους”.

Η ιστορία της εταιρίας που την κατασκεύαζε και την κατασκευάζει, της Piaggio, ξεκινάει με δραστηριότητες που δεν έχουν να κάνουν με δίτροχα, ούτε με σκούτερ, αν και πάλι η εταιρία δραστηριοποιήθηκε από την αρχή στον τομέα της μετακίνησης.



Η εταιρία ιδρύθηκε στη Γένοβα της Ιταλίας το 1884 από τον Rinaldo Piaggio, αρχικά ασχολήθηκε με την κατασκευή πολυτελών πλοίων και στη συνέχεια κατασκεύαζε τρένα, βαγόνια, φορτηγά, τραμ, κ.λπ.

Ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος βρίσκει την Piaggio να περνάει σε άλλον τομέα και να κατασκευάζει αεροπλάνα και υδροπλάνα.

Το 1917 αποκτά ένα νέο εργοστάσιο στην Pisa, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα επεκτείνεται και σε ένα εργοστάσιο στην Pontedera, στο οποίο κατασκευάζει πλήρη αεροσκάφη, εκτός από έλικες και κινητήρες. Εκεί θα κατασκευάζεται αργότερ και η Vespa.



Σε αυτό το εργοστάσιο θα κατασκευάζεται από το 1939 και μετά το μεγάλο τετρακινητήριο βομβαρδιστικό Piaggio P108.

Γιατί, πρωτού ασχοληθεί με τα σκούτερ και τα δίτροχα η Piaggio, πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, υπήρξε ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές αεροσκαφών της Ιταλίας.

Αυτός ήταν και ο λόγος που τα εργοστάσια της Piaggio έγιναν στρατιωτικοί στόχοι των Συμμάχων και καταστράφηκαν από βομβαρδισμούς κατά τη διάρκεια του πολέμου.


Vespa 98 1947

Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο οι γιοί του Rinaldo Piaggio, Enrico και Armando, ξεκίνησαν τη διαδικασία επανεκκίνησης της παραγωγής.

Το έργο της ανοικοδόμησης του κατεστραμμένου εργοστασίου της Pontedera ανέλαβε ο Enrico. Μιας και η Ιταλία χρειαζόταν επειγόντως μέσα μετακίνησης εργατών και πολιτών, έδωσε έμφαση στη δημιουργία ενός φθηνού δίτροχου. Κατά προτίμηση ενός σκούτερ.


Ο Corradino D’ Ascanio δεύτερος από αριστερά

Η αρχή έγινε για την Piaggio με ένα σκούτερ που σχεδίασαν οι μηχανικοί R. Spolti και V. Casini και αντέγραφε το αμερικάνικο Cushman, το οποίο χρησιμοποιούσαν οι Αμερικανοί αλεξιπτωτιστές στον Πόλεμο.

Το πρώτο, πρωτότυπο σκούτερ της Piaggio, γνωστό ως MP5 (Moto Piaggio No5), απέκτησε το ψευδώνυμο “Paperino” (το όνομα του Donald Duck στα Ιταλικά) εξαιτίας του παράξενου σχήματός του.


Piaggio MP5 Paperino

To Paperino δεν άρεσε στον Enrico Piaggio λόγω του υπερυψωμένου τούνελ του ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και έτσι απευθύνθηκε σε αεροναυπηγό.

H Piaggio χρησιμοποιώντας τα σχέδια του επιφανούς αεροναυπηγού και εφευρέτη Corradino D’Ascanio (1891-1981), τα οποία είχε απορρίψει ο Ferdinando Innocenti της Lambretta, έκανε τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία της θρυλικής Vespa.



Ο καταξιωμένος, βραβευμένος αεροναυπηγός D’Ascanio δεν συμπαθούσε τις μοτοσυκλέτες.

Τις έβρισκε δύσκολες στη χρήση, ογκώδεις και βαριές, με τροχούς που αν έσκαγαν τα λάστιχά τους (κάτι πολύ κοινό, αφού το οδικό δίκτυο ήταν κατεστραμμένο) δεν μπορούσαν να επισκευαστούν εύκολα και το χειρότερο, είχαν αλυσίδα που τη θεωρούσε “βρώμικη”.



Ο Ing. Corradino D’Ascanio χρησιμοποιώντας τον κινητήρα σαν ενιαίο μπλοκ και ψαλίδι “εξαφάνισε” την ανάγκη για αλυσίδα. Για να κάνει το σκούτερ πιο εύκολο στην οδήγηση, έβαλε τις ταχύτητες στο τιμόνι.

Για να έχει μεγάλη ευελιξία και λόγω των μικρών τροχών που προτίμησε χρησιμοποίησε μονό βραχίονα αντί για πιρούνι. Το πλαίσιο ήταν από πρεσσαριστή λαμαρίνα που προστάτευε τον αναβάτη από τη βροχή, τις λάσπες και τον αέρα.


Vespa 125 1948

Πηγη https://scooternet.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
VESPA 70 χρόνια, 1946-2016, Μέρος Α’: Η πιο διάσημη σφήκα στον κόσμο
Η συνεχεια

Η πρόταση του Corradino D’Ascanio έμοιαζε αμυδρά με το Paperino και σύντομα η πρώτη, πρωτότυπη Vespa κατασκευάστηκε τον Απρίλιο του 1946.

Ονομάστηκε ΜΡ6 φυσικά και λέγεται ότι ο ίδιος ο Enrico Piaggio έδωσε το όνομα στο σκούτερ, αφού όταν πρωτοείδε το πρωτότυπο MP6, με το φαρδύ κεντρικό τμήμα και τη «στενή» μέση, αναφώνησε: «Μοιάζει με σφήκα!» (“Vespa” στα Ιταλικά).

Άλλοι λένε ότι ονομάστηκε έτσι λόγω του ιδιαίτερου ήχου που εξέπεμπε ο δίχρονος κινητήρας. Κι έτσι γεννήθηκε η Vespa.


Διαφήμιση της Piaggio Βραζιλίας (1960)

Στις 23 Απριλίου του 1946 η Piaggio & C. S.p.A. κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο γραφείο ευρεσιτεχνιών και εφευρέσεων του Υπουργείου Βιομηχανίας και Εμπορίου στη Φλωρεντία, «για μια μοτοσυκλέτα που τα φτερά και τα καπάκια καλύπτουν όλα τα μηχανικά μέρη».

Σύντομα η Vespa παρουσιάστηκε στο κοινό, προκαλώντας αρχικά ανάμικτες αντιδράσεις. Παρ’ όλα αυτά, ο Enrico Piaggio αποφάσισε να ξεκινήσει την παραγωγή της πρώτης Vespa με κινητήρα 98 κυβικών εκατοστών. Μόλις δυόμιση χιλιάδες από το πρώτο μοντέλο της Vespa πουλήθηκαν τον πρώτο χρόνο.

Οι Ιταλοί είδαν τη Vespa για πρώτη φορά στις σελίδες των περιοδικών της εποχής Motor και La Moto, κι αργότερα την είδαν ζωντανή στη διεθνή έκθεση του Μιλάνου.



Η παραγωγή άρχισε να αυξάνεται τους τελευταίους μήνες του ’47 και τον επόμενο χρόνο εμφανίστηκε στην αγορά η εξέλιξη της πρώτης “98”, η Vespa 125.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους : το 1946 η Piaggio πούλησε 2.484 σκούτερ. Τον επόμενο χρόνο έγιναν 10.535 και μέχρι το 1948 η παραγωγή είχε φτάσει τα 19.822 κομμάτια.



Το 1950, μόλις τέσσερα χρόνια από το ντεμπούτο της στην Pontedera, η Vespa άρχισε να παράγεται στη Γερμανία από την Hoffman Werke. Τη χρονιά αυτή η εταιρία έφτασε τα 60.000 οχήματα.

Τρία χρόνια αργότερα 171.200 μονάδες είχαν βγει συνολικά από τα εργοστάσια της εταιρίας.



Τον επόμενο χρόνο, το 1951, ξεκίνησε η παραγωγή της Vespa στη Μ. Βρετανία από την Douglas, στη Γαλλία από την ACMA και το 1952 στην Ισπανία, από την Μοto Vespa. Ακολούθησαν εργοστάσια στο Βέλγιο (Jette), στην Ινδία και στη Βραζιλία.

Η Vespa έφτασε κάποια στιγμή και στις ΗΠΑ με το δημοφιλές τότε περιοδικό Reader’s Digest να αφιερώνει εκτενές άρθρο.


Vespa USA

Μέχρι το 1953 είχαν δημιουργηθεί περισσότερα από 10.000 σημεία πώλησης των σκούτερ της Piaggio σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων της Αμερικής και της Ασίας.

Μέχρι τότε τα μέλη των Vespa club είχαν φτάσει τις 50.000, ενώ περίπου 20.000 φανατικοί θαυμαστές της Vespa πήραν μέρος στην πρώτη πανευρωπαϊκή συγκέντρωση Eurovespa το 1951.


Vespa Tαϊλάνδη (1965)

Σύντομα η Vespa παραγόταν σε 13 χώρες του κόσμου και πουλιόταν σε 114 χώρες. Ανάμεσά τους η Αυστραλία, η Ν. Αφρική, το Ιράν και η Κίνα, ενώ μέσα στις αντιγραφές του θρυλικού σκούτερ καταχωρείται και η σοβιετική Viatka 150, από το 1957.

Το έτος 1953 500.000 μονάδες είχαν βγει συνολικά από όλες τις γραμμές παραγωγής της Piaggio, για να φθάσουν το 1.000.000 τον Ιούνιο του 1956.

To 1960 η Vespa ξεπέρασε τα 2.000.000, το 1970 άγγιξε τα 4.000.000, ενώ το 1988 ξεπέρασε τα 10.000.000, καθιστώντας τη Vespa ένα από τα πιο ευπώλητα δίτροχα στον κόσμο.



ΠΗΓΗ https://scooternet.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
VIDEO-STORY: Με σκούτερ στη Μ. Βρετανία του ’60
Η αρχή του Cult

Bρισκόμαστε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 και μέσα από ένα υπέροχο και καλοφτιαγμένο βιντεάκι της σειράς “Look at Life”, που καλύπτει διάφορα θέματα της καθημερινότητας, αναλύεται ο “σκουτερισμός”, το scootering, που γιγαντώνεται εκείνα τα χρόνια στη Μ. Βρετανία.

Παρότι οι Βρετανοί διατείνονται ότι είναι οι εφευρέτες (των πάντων…) και των σκούτερ μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο η επικράτησή τους στην αγορά της Γηραιάς Αλβιώνας άργησε να έρθει. Ίσως γιατί οι εγγλέζικες εταιρίες μοτοσυκλετών ήταν εκτός από διάσημες και το Νο1 στον κόσμο. Τι σχέση είχε η μοτοσυκλέτα με τα σκούτερ;

Η αντιπάθεια των Βρετανών προς τα σκούτερ λειτούργησε σαν ανάχωμα στην εξάπλωση των σκούτερ. Στις αρχές της δεκαετίας του 1950 κυκλοφορούσαν μόλις 4.500 σκούτερ στους δρόμους της Μ. Βρετανίας, ενώ το 1962, όπως μας ενημερώνει και το φιλμάκι τα σκούτερ είχαν φτάσει τις 470.000! Αυτό θα πει ανάπτυξη, έκρηξη πωλήσεων.

Πάμε όμως να δούμε τις σημαντικότερες σκηνές του βίντεο, σε μια στήλη που εγκαινιάζουμε σήμερα στο Scooternet και ονομάζεται Video-Story.



Μποτιλιάρισμα στο Λονδίνο το ’62; Πάρε ένα σκούτερ ανθρωπέ μου…



Βγες μπροστά από την κίνηση, πήγαινε γρήγορα στη δουλειά σου, με μια Vespa



Ακόμα και στην Αγγλία του τότε, έκαναν σφήνες ανάμεσα στα αυτοκίνητα



Σύντομα τα σκούτερ γίνονται πολλά στους δρόμους της Βρετανίας



Οι ρίζες των μοντέρνων σκούτερ έρχονται από τα στρατιωτικά σκούτερ των αλεξιπτωτιστών του Β’ Παγκ. Πολέμου… λέει ο θρύλος



Σύντομα οι κοπέλες μπαίνουν στο κόλπο. Το 40% των σκούτερ τους ανήκουν μέσα σε λίγα χρόνια



Εκπαιδευτική Lambretta με δεύτερο τιμόνι για τον “δάσκαλο”



Λίγο φοβισμένος είναι πάντως ο δάσκαλος. Και χωρίς κράνος έτσι;



Αμέσως παρουσιάζονται και σκούτερ-τσέπης για μικρές καθημερινές διαδρομές



Ποιος χρειάζεται χώρο για πάρκινγκ;



Οι λέσχες σκούτερ δεν αργούν να εμφανιστούν. Το ’60 έχουν γίνει 600 στη Μ. Βρετανία, με 20.000 μέλη



Σκουτερο-συναντήσεις, σκουτερο-δοκιμασίες



Βρετανικές εταιρίες μπαίνουν στον χώρο με διάφορα μοντέλα. Ποτέ δεν φτάνουν όμως τους Ιταλούς κατασκευαστές



Οι δοκιμές των σκούτερ είναι σκληρές, γίνονται στο χώμα



Και χώμα και μονοπάτια και trial και σούζες με σκούτερ. Όχι παίζουμε…

Δείτε τώρα και το video…

πηγη https://scooternet.gr/
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Η Κέρκυρα είναι γεμάτη από Βέσπες κυριολεκτικά. Μέχρι λίγα χρόνια πριν φύτρωναν στα χωράφια. Τα τελευταία χρόνια το έχουν πιάσει το νόημα, τις έχουν μαζέψει 3-4 άτομα όλες και τις πουλάνε χρυσάφι. Αναπαλαιωμένες μέχρι και 3000.
Έξαχνα και εγώ να βρω μια για αναπαλαίωση αλλά μια ο χρόνος που δεν έχω, μια το οικονομικό, το άφησα για το μέλλον (αν βρω βέβαια καμιά παρατημένη σε αποθήκη)

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ρύζι & Χώμα – Ένα Ταξίδι με Βέσπα στην Αφρική – Βιβλίο

Συναντήσαμε τον Στέργιο Γκόγκο και την Αλεξάνδρα Φεφοπούλου, σε ένα καφέ στην Ηλιούπολη, για να μας μιλήσουν για τα ταξίδια τους και για το βιβλίο τους «Ρύζι & Χώμα – Ένα Ταξίδι με Βέσπα στην Αφρική»

Στην ερώτηση που έρχεται σε καθένα από την πρώτη στιγμή, πως αποφασίσατε να κάνετε ένα τέτοιο ταξίδι, η απάντηση ήρθε αβίαστη. «Αν δεν έχεις τίποτε να χάσεις μπορείς να κάνεις τα πάντα»
Έτσι ξεκίνησε ο Στέριος αρχικά το ταξίδι του από την Θεσσαλονίκη πάνω σε μια βέσπα, όταν έχασε την δουλειά του στην αρχή της κρίσης στην χώρα μας.

Το ταξίδι του Στέργιου το παρακολουθούσα σχεδόν από την αρχή του σε τακτικά χρονικά διαστήματα κυρίως μέσα από το livetrips.gr και αργότερα από την σελίδα του worldvespa.net.

Κάποια στιγμή στο ταξίδι το 2014 γνώρισε την Αλεξάνδρα στο Κονγκό, όπου η Αλεξάνδρα έκανε έρευνα για το διδακτορικό της και ο Στέργιος, περνούσε από εκεί καβάλα πάνω στην βέσπα του (τον Κίτσο).

Έτσι η μοίρα αποφάσισε και αυτοί οι δυο έγιναν συνταξιδιώτες στην πορεία της ζωής τους πάνω στην βέσπα συνεχίζοντας το μακρύ ταξίδι που ξεκίνησε ο Στέργιος από την Θεσσαλονίκη!

Εδώ και δυο χρόνια περίπου βρίσκονται στην Ελλάδα , όπου εκτός του να ανασυγκροτούνται και να ετοιμάζουν το επόμενο ταξίδι τους έγραψαν και το βιβλίο «Ρύζι & Χώμα – Ένα Ταξίδι με Βέσπα στην Αφρική»

Το «Ρύζι & Χώμα» όπως οι ίδιοι λένε: «είναι δεκαπέντε αξέχαστοι μήνες στην Αφρική μ’ ένα βεσπάκι. Ένα ταξίδι ζωής απ’ τη Θεσσαλονίκη στο Κέιπ Τάουν. Ένα βιβλίο γραμμένο με αμεσότητα και ειλικρίνεια. Ο αναγνώστης, με τα μάτια του Στέργιου -του ταξιδιώτη- περιπλανιέται σε τροπικά δάση και σαβάνες, πάνω στις ροδίτσες της βέσπας ή στις καρότσες φορτηγών, αλλά κυρίως πλάι σε ανθρώπους καθημερινούς, που τελικά, δεν είναι τόσο διαφορετικοί απ’ όσο νομίζουμε»

Το βιβλίο έχει γράψει η Αλεξάνδρα Φεφοπούλου μετά από ατελείωτες ώρες αφήγησης του Στέργιου.
Τα πολλά λογία είναι φτώχια, και για αυτό εμείς σας προτείνουμε να το διαβάσετε αφού το προμηθευτείτε από την Ιστοσελίδα τους (ΕΔΩ >>>) και να μπείτε στον κόσμο τους στο κόσμο του ταξιδιού και την περιπέτειας άλλα κυρίως στον κόσμο του «ταξιδεύω για να γνωρίσω τον κόσμο»!

Ο Στέργιος επίσης όσο βρίσκεται στην Ελλάδα ετοιμάζει και μια ταινία φτιαγμένη από τα βίντεο που έχει τραβήξει έως τα τώρα, και εμείς ανυπομονούμε να την δούμε, άλλα και να παρακολουθήσουμε τα νέα τους ταξίδια που θα ξεκινήσουν όπως μας είπαν προς το τέλος της χρονιάς ταξιδεύοντας προς την Λατινική Αμερική όπου τους περιμένει η βέσπα τους για να συνεχίσουν το ταξίδι τους.

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο με Highlight από το ταξίδι τους και αν θέλετε να μάθετε περισσότερα μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα τους worldvespa.net , όπου μπορείτε να δείτε πολλές φωτογραφίες Βίντεο άλλα και διάφορες αφηγήσεις από τα ταξίδια τους.

Καλά ταξίδια σε όλους όπου και όπως και αν ταξιδεύετε!


ΠΗΓΗ http://www.bikerspirit.net
 
Top Bottom