1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

SUZUKI VSTROM 1000 VS KAWASAKI VERSYS 1000 VS KAWASAKI Z 1000 SX

Συζήτηση στο φόρουμ 'Μοντέλα - Κριτικές - Βελτιώσεις' που ξεκίνησε από το μέλος dikoukos, στις 12 Σεπτεμβρίου 2019.

  1. dikoukos

    dikoukos new member

    Μηνύματα:
    128
    Όνομα:
    Xατζηπετροs Δημητρηs
    Εχει ερθει η ωρα αλλαγης μοτο .Η καρδια θελει z1ooo sx η λογικη versys σαν πιο φρεσκο και το συμφερον vst rom που παιζει τρελη προσφορα στα 12800 τριβαλιτσο ,συναγερμο ,καγκελα και πινακιδες εχει κανεις καποιο απο αυτα τα μοντελα να βοηθηση με πληροφοριες. πχ οδικη συμπεριφορα ,στησιμο.
     
    maik900, kostikas, panostsi and 2 others like this.
  2. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    8.198
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Τι να βοηθησει ρε φιλε?Και τα δυο ειναι μηχαναρες,το καθενα για διαφορετικο λογο.
     
  3. giamar

    giamar Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    4.717
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200GS ασπρουλα
    Όνομα:
    Γιαννης
    Περιοχή:
    Pieria
    Χωρις να εχω εικονα απο τα μηχανακια ,αν θες και λιγο χωμα ,πας στο στρωμα.
    Αλλιως το καβα το βερσυς
     
  4. dikoukos

    dikoukos new member

    Μηνύματα:
    128
    Όνομα:
    Xατζηπετροs Δημητρηs
    Τρια μηχανακια εβαλα στην εξισωση ,Δεν μπορει καποιο θα υπερτερει ,γιατι αλλιως ολοι bmv θα παιρναμε
     
    kostikas and SHOOTER045 like this.
  5. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    8.198
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Τι ζηταω που λεει και το τραγουδι.Αν υπερτερουσε ενα ολα τ αλλα θα μεναν στο ραφι.

    Καβαλα τα και δες ποιος σου καθεται σε πρωτη φαση.
     
    thanosgp and kostikas like this.
  6. dikoukos

    dikoukos new member

    Μηνύματα:
    128
    Όνομα:
    Xατζηπετροs Δημητρηs
    Χωμα λιγο εως καθολου,χρηση μονο βολτες και ταξιδια
     
    thanosgp likes this.
  7. dikoukos

    dikoukos new member

    Μηνύματα:
    128
    Όνομα:
    Xατζηπετροs Δημητρηs
    Εχω κανονισει απο τριτη και μετα για test ride.εκτος του sx που δεν το δινει η kawa
     
    Pan-dvs and SHOOTER045 like this.
  8. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    10.227
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
  9. panostsi

    panostsi well know member

    Μηνύματα:
    2.008
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650
    Όνομα:
    panostsi
    abcdefghgk
     
    thanosgp and dikoukos like this.
  10. The mechanic

    The mechanic new member

    Μηνύματα:
    52
    Μοτοσυκλέτα:
    KLE 500 BASTARD
    Όνομα:
    Κωστας
    Περιοχή:
    Αγρινιο
    Z1000SX έρωτας το άτιμο Shot
     
    maik900 likes this.
  11. dikoukos

    dikoukos new member

    Μηνύματα:
    128
    Όνομα:
    Xατζηπετροs Δημητρηs
    Eληφθει
     
  12. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.811
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Nα ξές το SX είναι δύσκολο για το δεύτερο άτομο, το Vstrom είναι το πιό Adve από τα τρία...
     
  13. thanosgp

    thanosgp member

    Μηνύματα:
    1.124
    Μοτοσυκλέτα:
    Nc 700x 2012 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Σάκης
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Δημήτρη μου, τ0 z1000 sx είναι μοτό φοβερή που και'γώ τη ζαχαρώνω όμως είναι sport -(touring) με ότι αυτό συνεπάγεται από άνεση μέχρι αξία μεταπώλησης .Ποιότητα κατασκευής σε επίπεδο honda ,χωρίς κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας,Αθήνα -Θεσσαλονίκη το'χει στο άνετο( αν βάλεις όμως ένα comfort seat ή airhawk.) . Στρίβει φρενάρει και επιταχύνει σαν supersport με ομαλή όμως απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών από τη μοτερούκλα!
    Το versys 1000 φαντάσου ότι είναι ένα ψηλό 1000sx με όλες τις ανέσεις που λείπουν από το sx,αλλά επίσης με sport συμπεριφορά . Το μεγάλο βάρος λόγω επιπλέον εξοπλισμού (αξεσουάρ-ηλεκτρονικών) και τα sport touring γονίδια επιτρέπουν δυστυχώς ελάχιστη δυνατότητα off !
    To vstrom μοιάζει με φτωχότερα συγγενή του versys. Χιλιομετροφάγα πολυθρόνα , επίσης προσανατολισμένη 90% στην άσφαλτο. Μοτέρ που θα ζωγραφίζει χαμόγελα στο πρόσωπό σου και γενικά ένα πολύ καλά στημένο μηχανάκι.
    Τα πρώτα μοντέλα του νέου vstrom 1000 (δε μιλάω για τα παλιά 1000άρια με καρμπυρατέρ και δυσκολίες στη ρύθμιση του μείγματος) ταλαιπωρούσαν τους ιδιοκτήτες τους με ξαφνικά και ανεξήγητα σβησίματα σε σημείο να αγανακτούν και να τα ξεφορτώνονται...(πρέπει να λύθηκε τώρα).
    Και με το sx πολλοί κάτοχοι έτρωγαν τα μούτρα τους σε αργές στροφές μέσα στην πόλη ,πράγμα που λύνονταν όμως εδώ πολύ εύκολα ,με μικρή αύξηση στροφών του ρελαντί.
    Πάρε αυτό που σε κάνει να λαχταράς και όχι εκείνο με την καλύτερη προσφορά.
    Άν έχεις τα φράγκα πάρε Ducati multi (όμως την έκδοση enduro) μεταχειρισμένη. Απίστευτο μηχανάκι ,που πάει από άσφαλτο μέχρι διαδρομές enduro και θα σε κρατά αιώνια έφηβο! Οι ιταλοί μηχανικοί έπαιξαν τα ρέστα τους και δημιούργησαν ένα χαμαιλέοντα που αυτή τη στιγμή δεν αγγίζει κανένας άλλος κατασκευαστής.Τέλος!
    Kι'αυτό στο λέει hondaκιας....cde

    Καλούς δρόμους και πάντα όρθιος.
     
  14. Ωmega

    Ωmega old member

    Μηνύματα:
    4.013
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Δημήτρη τι ύψος έχεις;

    Πρόσφατα πήρε φίλος το Z1000SX του 13'.
    Ωραίο... Γαμάτο... Γρήγορο... Καλή θέση...
    Ο φίλος το πήρε για ταξίδι και το γουστάρει.Βαζει και τη σύζυγό!!

    Εγώ όμως ΔΕΝ θα το έπαιρνα με σκοπό το ταξίδι,ειδικά δικάβαλο.Δε θέλω τόσο μεγάλο συμβιβασμό για τη συνεπιβάτη αφενός,ούτε να σκέφτομαι πόσο θα σκύψω για να με καλύψει ο αέρας στα πολλά.

    Για εμένα κοίτα από τα άλλα δύο αυτό που το κόστος απόκτησης και συντήρησης είναι συμφέρον για εσένα.

    Μη σκεφτείς με βάση τα άλογα γιατί δεν λένε την αλήθεια για εμένα.
    Κοίτα την χρηστικότητα φίλε.

    Με το καλό η όποια επιλογή...
     
    kostikas, dikoukos and giamar like this.
  15. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.892
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Versys
    Εγώ αυτό θα έπαιρνα
     
    thanosgp, Pan-dvs and dikoukos like this.
  16. dikoukos

    dikoukos new member

    Μηνύματα:
    128
    Όνομα:
    Xατζηπετροs Δημητρηs
    Το υψος που εχω ειναι και το θεμα μου με αυτες που προτεινης ,

    (170 )παταω κατω με δυσκολια
     
    thanosgp and giamar like this.
  17. kostikas

    kostikas member

    Μηνύματα:
    662
    Μοτοσυκλέτα:
    Suzuki VStrom 650
    Όνομα:
    Kostas
    Έβαλες 3 διαφορετικά μηχανάκια στο τραπέζι, όλα είναι εξαιρετικά για τον χαρακτήρα τους και για αυτό που σχεδιάστηκαν.
    Ζ1000 = απόλυτο ασφάλτινο, ξέχνα τον 2ο από πίσω και πολλά φορτώματα είναι προσωπική απόλαυση για εσένα αυτό το υπέροχο μοτόρι,
    Versys 1000= ασφάλτινο αλλά με φιλικό προσανατολισμό για 2κάβαλα ταξίδια μόνο άσφαλτο,
    VStrom 1000 (αυτό που θα ήθελα να πάρω, αλλά...πήρα το 650) Τα κάνει όλα και συμφέρει, έχει όλα τα γκατζετ ηλεκτρονικά, εξαιρετική ανάρτηση και φρένα, απροβλημάτιστο έως βαρεμάρας, οικονομικότατο από καύσιμα έως κόστος συντήρησης, το φορτώνεις μαζί με 2 άτομο σαν γάιδαρο και συνεχίζει να έχει δυνατότητες όπου και αν πάς από τα λίγα που έχουν 3 χ 10 κιλά φόρτωμα επίσημα και εκ πείρας μπορείς να βάλεις ακόμα παραπάνω χωρίς πρόβλημα. Άνετος χιλιομετροφάγος με ξεκούραστα 2 άτομα πάνω του...... πάς χώμα στεγνό μόνο έως 30% max με το λαστιχάκι που φορά από μαμά με ασφάλεια.
    Θα χρειαστείς μια χαμηλή σέλα αν νιώθεις δυσφορία για το ύψος, η σέλα του κατασκευαστή είναι απλά εξαιρετική και την έχει σε διάφορες εκδόσεις.
    Η επιλογή μου αυτή θα ήταν βάζοντας πάντα ως πρώτα στοιχεία την σχέση κόστους απόδοσης σε όλες τις εκδοχές και αξιοπιστία.
    Κάνε τεστ και σε όποιο νιώσεις καλύτερα γιατί πέρα από αυτά που σκέφτεται το μυαλό μας υπάρχει και η καρδιά μας που μπορεί να έχει άλλες αναζητήσεις.
     
  18. Ωmega

    Ωmega old member

    Μηνύματα:
    4.013
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Δεν είναι δικές μου προτάσεις.Είναι η απάντησή στην γενική ερώτησή "ποιο από τα 3".Απάντηση χωρίς το δεδομένο του ύψους.

    Τώρα...
    Το 1.70 για το Z1000SX είναι μανούλα!!!

    6cm παραπάνω είμαι.Ο φίλος που το πήρε είναι κάπου ανάμεσα και του κάθεται κουτί.
    Φοράει ζελατίνα της puig ψηλότερη της μαμάς η οποία στην μεσαία θέση βολεύει.

    Πίσω έκανε ανατομική παρέμβαση για τη σύζυγο. Με τη βαλίτσα(+μαξιλαράκι) να ακουμπά,την πάλεψε καλά με στάσεις ανά 100+ χιλιόμετρα ή μία ώρα και κάτι σε 5μερη επίσκεψη Σκόπια-Οχρίδα και πέριξ.
    Είχαν 48άρα πίσω και μαγνητικό tankbag για τα πράγματά τους.

    Το Z1000SX εντός που το είδα μου φάνηκε παπί.Κοντό σασμάν και τραβάει από χαμηλά με 6η άνετα... Ωραία,βολική όρθια θέση..

    Must οι πλαϊνές για χώρο.Ακριβές μου είπαν..

    Τι να σου πω άλλο ρε φίλε;
    Στα άλλα θα χρειαστεί να σκάψεις σέλα.Δεν είναι κακό,πολλοί το κάνουν,ειδικά σε GS.

    Πάλι γυρνάμε στο εσύ τι θέλεις από το μηχανάκι και σε τι προτίθεται να κάνεις παραχώρηση ΑΝ προτίθεσαι..
     
    Last edited: 13 Σεπτεμβρίου 2019
  19. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.892
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Δεν είχε είναι αναγκη να πατας κάτω και με τα δυο πόδια ταυτόχρονα .
    Σου δημιουργεί μεν ανασφάλεια το αντίθετο, δεν είναι πανάκεια δε.
    Ποιο πανω ο ωμέγας είπε για σκάψιμο σελας,εγω θα προσθέσω και στένεμα στο εμπρός μέρος.
     
    giamar, kostikas, thanosgp and 3 others like this.
  20. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.892
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Να σου πω και απο την προσωπική εμπειρία μου ,αναλύοντας κάπως αυτό που είπα ποιο πανω για το πλάτος σέλας.
    Σύμφωνα και με ενα πίνακα με τεχνικά χαρακτηριστικά, τo
    transalp 700 έχει υψος σέλας στα 841mm
    Versys στα 845mm
    Vstrom 835 η στάνταρ η 855 η ψηλή.
    Δεν ξέρω αν στα v strom που μας έδιναν είχαν επιλογή σέλας, αλλά πατουσα αναετα και με τα δυο πόδια σε όσα v sttom οδήγησαν ,και πρώτης και δεύτερης γενιάς.
    Το ίδιο δε έχω να πω και για το τριτης γενιάς.
    Το versys ενώ στα χαρτιά φαίνεται ποιο ψηλό απ όλα εν τούτοις δεν αλλάζει στην θέση των ποδιών λόγω του οτι η σέλα του είναι στενή στο εμπρός τμήμα τής.
    Αυτό που ξενίζει στο φιλικό κατα τ άλλα translap ,είναι οτι χωρίς να είναι πρωτο μπόι πατουσα κάτω με τις μύτες των ποδιών λόγω πλάτους σέλας που αναγκάζει τα πόδια να ανοίξουν σε μεγαλύτερη γωνία.
    Υπ όψιν το transalp το έβαλα σαν παράδειγμα .
    Τώρα
    Εσύ εχεις το μαχαίρι, εσύ και το καρπούζι.
    Το kawa 1000 sx ,είναι sport touring,αρα λογικά ποιο κοντό ,αρα δεν θα εχεις πρόβλημα στο ύψος.
    Τα versys - v strom είναι ποιο κοντά στο ύφος και τομ χαρακτήρα με ενα κλικ ποιο πανω στο v strom για κίνηση στο χώμα.
    Όχι οτι το versys δεν θα κινηθεί σε χωματόδρομο.
    Δεν θα κανεις όμως με κανένα απο αυτά και ειδική εντούρο.
    Αρα μιλάμε για ενα και το αυτό.
    Παραπάνω χωμάτινες δυνατότητες έχει το στρώμα με τις ακτίνες ,το οποίο είναι και ποιο ψηλό αν δεν απατωμαι ,που όμως δεν σε ενδιαφέρει το κεφάλαιο πολύ και βαρύ χώμα.
    Οποτε το ξεχνάμε.
    Πάμε στην χρηστικότητα
    Τα Ζ δεν ξέρω ποσο ευκίνητο είναι στην πόλη και δεν μπορω να πω.
    Με τα άλλα δυο έχω γράψει αρκετά χλμ σε αστικό κύκλο ,και δινω πόντους παραπάνω στην ευκινησία του versys ,αλλά το v strom έχει καλύτερη ανεμοκαλυψη.
    Η θέση είναι συνεπιβάτη είναι καλύτερη στο v strom ,απ οτι στο versys.
    Τα οργανα και η αξιόπιστια είναι πανω κάτω στα ίδια επίπεδα.
    Έτσι αφού εχεισ το μαχαίρι ,πηγαίνεις δοκιμάζεις ,ζυγιζςις τις δυνατότητες σου,και τα θέλω σου ( κινηση ,σε πόλη, δικαβαλα,κλπ κλπ)
    Δοκιμάζεις ,κανείς τεστ Ράιντ.
    Και το θέμα σέλας διορθώνεται ευκολοτατα.
     

Μοιραστείτε τη σελίδα