SIDE CARS.....

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Εξ' ίσου εντυπωσιακά είναι όμως και τα αγωνιστικά ασφάλτινης πίστας...........

 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Φίλος απο εδώ, και νεκροθαφτης στο επάγγελμα, είχε πενφε RT.
Το έδωσε και πήρε goldwing.
Τώρα θέλει να βάλει sidecar νεκροφόρα,γιατί είπε έχει πολλές παραγγελίες.
Αν το κανει θα επανερθω....
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Φίλος απο εδώ, και νεκροθαφτης στο επάγγελμα, είχε πενφε RT.
Το έδωσε και πήρε goldwing.
Τώρα θέλει να βάλει sidecar νεκροφόρα,γιατί είπε έχει πολλές παραγγελίες.
Αν το κανει θα επανερθω....


Δεν είναι και τόσο προτότυπη η ιδέα του................



Εξω από το ACE CAFE πριν από τρία χρόνια....
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Καλά τα είπε ο Πατρινός θα ήθελα όμως να συμπληρώσω 2 πράγματα.
Ένα σοβαρό σάιντ καρ δρόμου σήμερα κοστίζει 25000 πάνω κάτω αφού απαιτεί ολική αλλαγή μπροστινού (πιρούνι, ρόδα) αλλά και την προσθήκη ενός ακόμα αμορτισέρ. Σαν βάση φυσικά μπαίνει μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα με καλή ροπή.

To Zündapp KS601 αποτελεί σταθμό στην ιστορία. Η κίνηση με άξονα και στη ρόδα του σάιντ καρ το έκανε ένα πραγματικά ασταμάτητο όχημα ακόμα και στο χιόνι αλλά και στην έρημο.
Η ούραλ σ αυτό βασίζεται. (ή στο 750 που βγήκε πιο μετά αν δεν κάνω λάθος)
Όποιος γελάει με τα σάιντ καρ είναι απλά άσχετος.
Στην πίστα έγραφαν χρόνους F1 ενώ εκτός δρόμου ένα 3Χ2 απλά δεν έχει αντίπαλο. (ούτε τα μοντέρνα τζιπ)
Η ικανότητα αυτή εκτός δρόμου τα κάνει πολύ διαδεδομένα σε χώρες όπως η Αλάσκα και η Σιβηρία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Καλά τα είπε ο Πατρινός θα ήθελα όμως να συμπληρώσω 2 πράγματα.
Ένα σοβαρό σάιντ καρ δρόμου σήμερα κοστίζει 25000 πάνω κάτω αφού απαιτεί ολική αλλαγή μπροστινού (πιρούνι, ρόδα) αλλά και την προσθήκη ενός ακόμα αμορτισέρ. Σαν βάση φυσικά μπαίνει μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα με καλή ροπή.

To Zündapp KS601 φυσικά αποτελεί σταθμό στην ιστορία. Η κίνηση με άξονα και στη ρόδα του σάιντ καρ το έκανε ένα πραγματικά ασταμάτητο όχημα ακόμα και στο χιόνι αλλά και στην έρημο.
Η ούραλ σ αυτό βασίζεται. (ή στο 750 που βγήκε πιο μετά αν δεν κάνω λάθος)
Όποιος γελάει με τα σάιντ καρ είναι απλά άσχετος.
Στην πίστα έγραφαν χρόνους F1 ενώ εκτός δρόμου ένα 3Χ2 απλά δεν έχει αντίπαλο. (ούτε τα μοντέρνα τζιπ)
Η ικανότητα αυτή εκτός δρόμου τα κάνει πολύ διαδεδομένα σε χώρες όπως η Αλάσκα και η Σιβηρία.
GivingGivingGiving
 
Top Bottom