1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

MV Agusta & Cagiva History

Συζήτηση στο φόρουμ 'Classic Ιστορίες' που ξεκίνησε από το μέλος esel, στις 28 Απριλίου 2017.

  1. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    13.182
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
     
    Last edited by a moderator: 6 Φεβρουαρίου 2020
    Galaher, notakos600 and tasosbmw like this.
  2. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.634
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia DORSODURO RED
    Όνομα:
    Μανωλης
    ερωτας αγιατρευτος
     
    esel likes this.
  3. tasosbmw

    tasosbmw new member

    Μηνύματα:
    446
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R 1200 GS ADV LC
    Όνομα:
    tasosbmw
    Περιοχή:
    Κιάτο
    Αχ και πάλι Αχ
     
    esel likes this.
  4. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    H MV Agusta συμπληρώνει φέτος 75 χρόνια ιστορίας γεμάτα παγκόσμιους τίτλους και μοναδικές μοτοσυκλέτες

    Στα 75 χρόνια της το ένα συνήθειο που ποτέ δεν έχασε η MV Agusta είναι το να κερδίζει
    [​IMG]

    BIKEIT.GR

    MV Agusta – Γιορτάζει 75 χρόνια ιστορίας - BIKEIT!


    Αφιέρωμα - Η MV Agusta έγινε 75 ετών και αυτή είναι η λαμπρή, όσο και ταραχώδης ιστορία της, γεμάτη τίτλους, μεγάλες προσωπικότητες, σημαδιακά μοντέλα και αλλεπάλληλες εξαγορές

    Από τα αεροπλάνα στις μικρές μοτοσυκλέτες κι από κει στην απόλυτη κυριαρχία των Grand Prix. Αυτή είναι η ιστορία της θρυλικής MV Agusta.
    [​IMG]

    BIKEIT.GR

    Αφιέρωμα - MV Agusta, μια καλλονή 75 ετών - BIKEIT!
     
    stelios62, thanosgp, jordano and 2 others like this.
  5. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.465
    Μοτοσυκλέτα:
    Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Αρρώστια!

    Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
    giamar and stelios62 like this.
  6. notakos600

    notakos600 old member

    Μηνύματα:
    5.095
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50, YAMAHA XT600E, YAMAHA XJ6, HONDA CBR1000RR
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Δεν μπορώ... λιποθυμω :p:p
     
    giamar likes this.
  7. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.838
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    ..... εσυ δεν υπολογιζεσαι , λιποθυμα. abcdefghgk

    Ενα ακομα δειγμα της Ευρωπαικης στενοκεφαλιας και δυσκαμψιας των ιθυνοντων ..... τετραχρονος κινητηρας , με τοσες περγαμηνες σε αγωνες ..... και ομως δεν μπορεσαν να ακολουθησουν τις απαιτησεις της αγορας τοτε που επρεπε ......! cdefghigi
     
    thanosgp, notakos600, giamar and 2 others like this.
  8. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    15.079
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Τελικά τα Ιταλικά είναι να τα βλέπεις από μακριά η όχι;cdefghigi
     
    thanosgp, notakos600 and giamar like this.
  9. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.634
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia DORSODURO RED
    Όνομα:
    Μανωλης
    Εξαρτάται από πόσο πίσω πας στη χρονολογία...μετά το 2010 δεν υφίσταται διάφορες πια...
     
    giamar, maik900 and apache like this.
  10. notakos600

    notakos600 old member

    Μηνύματα:
    5.095
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50, YAMAHA XT600E, YAMAHA XJ6, HONDA CBR1000RR
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Από πολύ μακρυά όμως Rolling
     
    giamar and thanosgp like this.
  11. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    d
    Ενώ όλα τα αλλά από 2010 και μετά είναι να πηγαίνεις κοντά


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    notakos600, giamar and thanosgp like this.
  12. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.465
    Μοτοσυκλέτα:
    Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Με σχετική οικονομική άνεση μόνο.25άρης-30άρης μόνο με του μπαμπά το πορτοφόλι...
     
    notakos600 and giamar like this.
  13. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.838
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    .... εξαρταται σε ποσα μερη κοβεις το χαπακι του Viagrα , αν το χρειαζεσαι ολο μια και εξω...... αστο , ειναι επικινδυνο .....! Laugh
     
  14. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Cagiva - Ferrari F4: Ένα "κόκκινο" όνειρο
    Μια ακόμη έμπνευση του Castiglioni

    [​IMG]

    Cagiva Ferrari F4 , αυτό είναι το όνομα του πρωτότυπου που δημιούργησε ο Claudio Castiglioni (ηγέτης της ομάδας που ανέλαβεε Cagiva και Ducati στη δεκαετία του '90) σε συνεργασία με το θρυλικά μάρκα αυτοκινήτων

    Μια επαναστατική μοτοσυκλέτα που, που ο Castiglioni, ήθελε να πρωταγωνιστεί στην πίστα αλλά και να αποτελέσει την ομορφότερη μοτοσυκλέτα όλων των εποχών. Ένα φιλόδοξο όνειρο που όμως δεν προχώρησε. Από το project αυτό, σήμερα, παραμένει μόνο ένα πρωτότυπο δείγμα που εκτίθεται στο Μουσείο MV Agusta.

    [​IMG]

    Το πρωτότυπο
    Το Cagiva Ferrari F4 είχε το πλαίσιο του Cagiva C594, της μοτοσυκλέτα που βλέπαμε στις πίστες των Grand Prix 500 και εξαρτήματα που προέρχονταν από μοντέλα της μάρκας. Ο προβολέας προερχόταν από το Cagiva Canyon, οι καθρέφτες από το Cagiva Mito και τα όργανα από το Cagiva 500 .

    [​IMG]

    Ο κινητήρας κατασκευάστηκε από τους μηχανικούς της Ferrari. Ένας τετρακύλινδρος 750cc, με ακτινικές βαλβίδες και κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας. Πραγματικά αγωνιστικός κινητήρας που θα έδινε το όνομα στην μοτοσυκλέτα, με το F να δείχνει με ακρίβεια Ferrari και το 4 τον αριθμός κυλίνδρων.

    Οι δοκιμές και το τέλος του “ονείρου”
    Η είδηση για τη γέννηση μιας μοτοσικλέτας από την Cagiva-Ferrari ακολουθήθηκε με ενδιαφέρον από τον διεθνή Τύπο και η πιθανή πρόθεση της Ferrari να συμπεριλάβει τη μοτοσικλέτα στην γκάμα της μαθεύτηκε γρήγορα. Η πίστα του Mugello φιλοξένησε την πρώτη δοκιμή στην πίστα της F4 με αναβάτη τον Pierfrancesco Chili.
    Οι εντυπώσεις του Chili σχετικά με το πρωτότυπο με τον κινητήρα Ferrari, μετά τη σύντομη δοκιμή στο Mugello, ήταν καθοριστικές. Η δομή του κινητήρα δεν ήταν σωστή, ενώ το πλαίσιο δεν ήταν κακό. Ο Chili έκανε μόλις εφτά γύρους, επιμένοντας πως τη δεδομένη στιγμή δεν υπήρχε νόημα για περαιτέρω δοκιμές.

    [​IMG]

    Το όνειρο του Castiglioni είχε καταστραφεί. Τα οικονομικά προβλήματα από την επένδυση γα την συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είχαν αρχίσει να φαίνονται. Το κόστος παραγωγής της μοτοσυκλέτας ήταν δυσβάσταχτο για την μικρή ιταλική εταιρεία. Την ίδια στιγμή, η Ferrari αποφάσισε να αποσυρθεί καθώς δεν ήταν ικανοποιημένη με την απόδοση του κινητήρα που δοκιμάστηκε με τον περαιτέρω φόβο μιας πιθανής λανθασμένης επένδυσης που θα μπορούσε να υπονομεύσει το κύρος της μάρκας.

    Το MV Agusta F4
    Το πρωτότυπο Ferrari-Cagiva F4επανήλθε στο επίκαιρο με την αγορά της Cagiva από την MV Agusta . Ο ίδιος ο Tamburini , ανέθεσε στον Castiglioni να σχεδιάσει την F4 και μετέτρεψε το project σε MV Agusta F4 . Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε το 1997 στην Eicma, δεν είχε καμία σχέση με το πρωτότυπο της Ferrari, αλλά ήταν εξοπλισμένο με τεχνολογίες αιχμής. Απέδιδε 126 ίππους στις 12.500 σ.α.λ. και 72 Nm στις 10.500 σ.α.λ.

    [​IMG]

    Το πλαίσιο ήταν ένα μείγμα πλακών αλουμινίου και χαλύβδινου χωροδικτυώματος. Το ψαλίδι ήταν μονόμπρατσο και οι 4 απολήξεις της εξάτμισης κατέληγαν κάτω από το ουραίο τμήμα. Μια πρωτοποριακή μοτοσυκλέτα σε τεχνική και σχεδιασμό που συνέβαλε στην αναβίωση της εταιρεία της Schiranna και αναγνωρίστηκε ως η πιο όμορφη μοτοσυκλέτα στον κόσμο.
     
  15. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.634
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia DORSODURO RED
    Όνομα:
    Μανωλης
    το διχρονο πιο πανω εφερε πολλες καινοτομιες που μετα τις πηραν ολοι και ενιοτε πουλησαν και μουρη,οτι τα εφτιαξαν αυτοι.....
    το απογευμα θα γραψω αναλυτικα!!!
     
    giamar and maik900 like this.
  16. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Cagiva 250 RX (1979-1981) κινητήρας : μονοκύλινδρος δίχρονος διάμετρος 72 X διαδρομή 61mm 248,36cc συμπίεση 13,5:1 38 hp 110kg
    Η Cagiva (αρκτικόλεξο για το "CAstiglioni GIovanni VArese") είναι Ιταλός κατασκευαστής μοτοσικλετών . Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Claudio Castiglioni το 1950 στο Βαρέζε . Αρχικά, παρήγαγε μεταλλικά εξαρτήματα, το 1978 άρχισε να παράγει μοτοσικλέτες.
    Το 1979, παρήγαγε 40.000 μοτοσικλέτες ετησίως, που κινούνται με δίχρονους κινητήρες και κυβισμό 125-350 cc.
    Η δίχρονη σειρά Harley-Davidson πωλήθηκε στην Cagiva στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
    Το 1983 η Cagiva με τέσσερις κινητήρες Ducati V-Twin, από 350 έως 1000 cc εισήλθε στη μεγάλη αγορά.
    Το 1985, η Cagiva αγόρασε τη Ducati , αλλά κράτησε τη μάρκα Ducati επειδή ήταν πιο αναγνωρίσιμη. Ορισμένες μοτοσικλέτες Cagiva χρησιμοποιούν κινητήρες Ducati και Suzuki.
    Το 1985, η Cagiva αγόρασε και τη Moto Morini , το 1987 τη Husqvarna Motorcycles , και είναι σήμερα μέλος της εταιρείας MV Agusta αγοράζοντας τα δικαιώματα της εταιρείας το 1991

    cagiva-250-rx-102090-245.jpg 1980-cagiva-250-rx-93062-461.jpg 97273340_1540838442744212_6671540835961536512_n.jpg
     
  17. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    MV AGUSTA 750 Sport (1970-1975) κινητήρας 743cc 4-κύλινδρος, DOHC , συμπίεση 10:1- 5 ταχύτητες, 72hp / 9200rpm, 235 κιλά τελική ταχύτητα 220 km/h

    Η πρώτη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού από τη Meccanica Verghera Agusta ήταν αυτό το εντυπωσιακό 750 Sport . Ήταν εξοπλισμένο με τα κορυφαία εξαρτήματα της εποχής, συμπεριλαμβανομένων των ζαντών Borrani, της ανάρτησης Ceriani και των ταμπούρων Grimeca. Τέσσερα καρμπυρατέρ Dell'Orto τροφοδοτούσαν τον κινητήρα και ο άξονας ήταν υπεύθυνος για τη μεταφορά των 75 ίππων στον πίσω τροχό. Το σύνολο της παραγωγής αυτής της σειράς μοντέλων ήταν 583 μοτοσικλέτες.
    Η νίκη του τελικού αγώνα της MV επιτεύχθηκε στο Nurburgring, στις 29 Αυγούστου 1976 και μέχρι το τέλος της σεζόν, είχε αποσυρθεί εντελώς από τους αγώνες.
    Με το διακριτικό μπλε, κόκκινο και λευκό ρεζερβουάρ - σε συνδυασμό με το πορφυρό κόκκινο πλαίσιο, το MV Agusta 750 Sport, είναι μια από τις πολύ εξαιρετικές αναγνωρίσιμες και επιθυμητές μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του εβδομήντα.
    Το 1975 το «Bike» [περιοδικό] έγραψε. ( Είναι ίσως ο πιο ισχυρός κινητήρας 750cc.
    Σε μια ευθεία κόντρα με Z1 έχασε μόνο λίγα μέτρα έως τα 160 km / h)

    104651699_1573508216143901_794928472721730809_o.jpg 105663589_1573508029477253_2081245570239169762_o.jpg 104691383_1573508116143911_587464811832716047_o.jpg 104778235_1573507802810609_8955928736915233865_n.jpg 104814194_1573507716143951_3885408728562877491_o.jpg 105019244_1573508162810573_1739492620176062641_n.jpg 105530156_1573507762810613_6576531859731705910_n.jpg
     
    stelios62, dikoukos, esel and 2 others like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα