KTM ADVENTURE 1290 T

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Στα χιλιόμετρα που θα πας δικαβαλος ,ούτε το προηγούμενο μοντέλο είχε θέμα.
Τώρα αν θες τριβαλιτσος ,2καβαλος και να πας με 200 ,ε όχι.

Τότε γιατί να το πάρω;
Να πηγαίνω με 120;
Άσε παίρνω το Benelli τότε


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NIKOS R

new member
Δημοσιεύσεις
33
Ηλικία
55
Όνομα
ΝΙΚΟΣ
Καλημέρα σε όλους σας. Εδώ και 4,5 χρόνια οδηγώ το ΚΤΜ 1290 Adv T 2015. Η μοτοσικλέτα έχει 42000km, και Δόξα το Θεό δεν έχει βγάλει κάτι. Αλλάζω λάδια φίλτρα κάθε 10000km και μεγάλο service στα 30000km. Το θεωρώ αρκετά αξιόπιστο. Η λειτουργία του, είναι τραχιά σε σχέση με πολλές άλλες μοτοσικλέτες. Όμως είναι μία μοτοσικλέτα η οποία σε κάνει να χαμογελάς κάθε φορά που την καβαλάς. Σου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας που δεν το έχω νοιώσει σε άλλη μοτό. Η κάλυψη από τον αέρα είναι άψογη για το ύψος μου 1,90. Μέχρι τα 200km δεν χρειάζεται καν να σκύψω, και με την ζελατίνα να είναι σε μεσαία περίπου θέση. Όσον αφορά τις βαλίτσες. Το κούνημα με βαλίτσες έρχεται στα 190-200km. Η ΚΤΜ έχει βγάλει τις πλευστές βάσεις (270ευρώ) τις οποίες δεν έχω βάλει διότι δεν κινούμαι με τέτοιες ταχύτητες τριβάλιτσος. Χωρίς βαλίτσες η μοτοσικλέτα ανεβάζει χωρίς δισταγμό και κουνήματα στα 260+ km. Η 1η ταχύτητα στο κιβώτιο είναι αρκετά κοντή. Οι 4η-5η είναι ταχύτητες αρκετά δυναμικές και με εντυπωσιακές ρεπριζ. Η 6η ταχύτητα είναι αρκετά μακριά, και ο κινητήρας την αποδέχεται χωρίς αντιρρήσεις, μετά τα 120-130km. Η κατανάλωση με ταχύτητες 140-160 είναι στα 6,5λτ. Η μοτοσικλέτα καταναλώνει αρκετό πίσω λάστιχο, και εννοείται χωρίς καγκουριές. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις μου είναι πολύ βολικές διότι δεν γνωρίζω και πολλά από ρύθμιση αναρτήσεων. Με το σωστό κάθε φορά seetup των αναρτήσεων, οδηγείς συνεχώς, με τα πόδια να είναι στο ίδιο ύψος από το έδαφος. Επίσης η μηχανή δεν βυθίζεται έντονα στα φρεναρίσματα, και δεν βυθίζεται το πίσω μέρος στις επιταχύνσεις. Έτσι δεν αλλάζει εύκολα η ισορροπία της μοτοσικλέτας από την οριζόντια θέση. Η μπροστινή ανάρτηση θυμίζει έντονα το telelever της BMW, αλλά με πολύ καλύτερη πληροφόρηση. Τα φρένα του είναι εντυπωσιακά και το Corner Abs, όντως κάνει θαύματα. Τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καλούδια που διαθέτει η μοτοσικλέτα, είναι ευπρόσδεκτα και βοηθούν τον αναβάτη (πχ έλεγχο πίεση ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες οδηγού-συνοδηγού, cruise control, Αυτόματους γωνιακούς προβολείς τριων σταδίων φωτισμού). Το τεπόζιτο των 30λτ θα σε πάει άνετα 400+ χιλιόμετρα με υψηλές ταχύτητες. Στα μεγάλα ταξίδια η μοτοσικλέτα είναι άνετη και καταπίνει εύκολα 1000+ χιλιόμετρα ημερησίως. Θα φθάσεις στον προορισμό σου ατσαλάκωτος και με προσμονή να ξημερώσει η επόμενη μέρα για να την ξαναοδηγήσεις. Συμπερασματικά θεωρώ ότι η μοτοσικλέτα, η οποία βγήκε για να χτυπήσει την BMW 1200 GS ADV, είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα και σε τιμή αρκετά ανταγωνιστική σε σχέση με την γερμανική ναυαρχίδα._
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.165
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλημέρα σε όλους σας. Εδώ και 4,5 χρόνια οδηγώ το ΚΤΜ 1290 Adv T 2015. Η μοτοσικλέτα έχει 42000km, και Δόξα το Θεό δεν έχει βγάλει κάτι. Αλλάζω λάδια φίλτρα κάθε 10000km και μεγάλο service στα 30000km. Το θεωρώ αρκετά αξιόπιστο. Η λειτουργία του, είναι τραχιά σε σχέση με πολλές άλλες μοτοσικλέτες. Όμως είναι μία μοτοσικλέτα η οποία σε κάνει να χαμογελάς κάθε φορά που την καβαλάς. Σου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας που δεν το έχω νοιώσει σε άλλη μοτό. Η κάλυψη από τον αέρα είναι άψογη για το ύψος μου 1,90. Μέχρι τα 200km δεν χρειάζεται καν να σκύψω, και με την ζελατίνα να είναι σε μεσαία περίπου θέση. Όσον αφορά τις βαλίτσες. Το κούνημα με βαλίτσες έρχεται στα 190-200km. Η ΚΤΜ έχει βγάλει τις πλευστές βάσεις (270ευρώ) τις οποίες δεν έχω βάλει διότι δεν κινούμαι με τέτοιες ταχύτητες τριβάλιτσος. Χωρίς βαλίτσες η μοτοσικλέτα ανεβάζει χωρίς δισταγμό και κουνήματα στα 260+ km. Η 1η ταχύτητα στο κιβώτιο είναι αρκετά κοντή. Οι 4η-5η είναι ταχύτητες αρκετά δυναμικές και με εντυπωσιακές ρεπριζ. Η 6η ταχύτητα είναι αρκετά μακριά, και ο κινητήρας την αποδέχεται χωρίς αντιρρήσεις, μετά τα 120-130km. Η κατανάλωση με ταχύτητες 140-160 είναι στα 6,5λτ. Η μοτοσικλέτα καταναλώνει αρκετό πίσω λάστιχο, και εννοείται χωρίς καγκουριές. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις μου είναι πολύ βολικές διότι δεν γνωρίζω και πολλά από ρύθμιση αναρτήσεων. Με το σωστό κάθε φορά seetup των αναρτήσεων, οδηγείς συνεχώς, με τα πόδια να είναι στο ίδιο ύψος από το έδαφος. Τα φρένα του είναι εντυπωσιακά και το Corner Abs, όντως κάνει θαύματα. Τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καλούδια που διαθέτει η μοτοσικλέτα, είναι ευπρόσδεκτα και βοηθούν τον αναβάτη (πχ έλεγχο πίεση ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες οδηγού-συνοδηγού, cruise control, Αυτόματους γωνιακούς προβολείς τριων σταδίων φωτισμού). Το τεπόζιτο των 30λτ θα σε πάει άνετα 400+ χιλιόμετρα με υψηλές ταχύτητες. Στα μεγάλα ταξίδια η μοτοσικλέτα είναι άνετη και καταπίνει εύκολα 1000+ χιλιόμετρα ημερησίως. Θα φθάσεις στον προορισμό σου ατσαλάκωτος και με προσμονή να ξημερώσει η επόμενη μέρα για να την ξαναοδηγήσεις. Συμπερασματικά θεωρώ ότι η μοτοσικλέτα, η οποία βγήκε για να χτυπήσει την BMW 1200 GS ADV, είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα και σε τιμή αρκετά ανταγωνιστική σε σχέση με την γερμανική ναυαρχίδα._
Γειά σου Νικόλα με την εργαλειάρα, περιμένουμε να δούμε την νέα Τ το 2021 που τόσο υπερηφανεύονται οι Αυστριακοί, αν είναι έτσι όπως παινεύονται θα είναι το απόλυτο εργαλείο για τα δικά μου γούστα...Είδωμεν.....
Α ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε να πιούμε κάνα τσίπουρο με γλυκάνισο, ξέρεις εσύ..... Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

NIKOS R

new member
Δημοσιεύσεις
33
Ηλικία
55
Όνομα
ΝΙΚΟΣ
Γειά σου Νικόλα με την εργαλειάρα, περιμένουμε να δούμε την νέα Τ το 2021 που τόσο υπερηφανεύονται οι Αυστριακοί, αν είναι έτσι όπως παινεύονται θα είναι το απόλυτο εργαλείο για τα δικά μου γούστα...Είδωμεν.....
Α ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε να πιούμε κάνα τσίπουρο με γλυκάνισο, ξέρεις εσύ..... Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
Μάνο καλημέρα. Οντως έχουμε πολύ καιρό να βρεθούμε. Μετά τον κορωνοιό θα κοιτάξω να έρθω σε μια μάζωξη της motopareas να πιούμε κανένα τσιπουράκι. μέχρι τότε να εχετε υγεία και υπομονή
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Τότε γιατί να το πάρω;
Να πηγαίνω με 120;
Άσε παίρνω το Benelli τότε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ενα Himalyan θα λεγα εγω! Χαχαα!
Περα απτην πλακα αναλογα τις αναγκες του ο καθενας ψωνιζει..
Πχ οταν πρωτοβγηκαν τα 950 καθε φορα που με βρισκανε στο φαναρι (τοτε ειχα ΖΧ12) στηνοντουσαν για κοντρα..
Μου χε κανει εντυπωση γιατι παντα ημουν της αποψης οτι οκ κ ενα παπι το τουρμπίζεις κ στο 400αρι περνάς busa, αλλα στο τελος της μερας παλι παπι εχεις..
Αυτο ακριβώς παρατηρώ καιρο τωρα..
Ολα τα μεγαλα μαστοδοντα GS , 990 κτλ, αγοράζονται με προσδοκια να οδηγουνται στα 200 μωτ .. Αυτο αντιτίθεται στο σκοπό τους..
Ναι θα το κανουν αλλα δεν φτιαχτηκαν γι αυτό..
Εμενα μου αρεσουν παρα πολυ ολα αυτα τα μεγαλα on of αλλα αν ηταν να ξεκινησω το γυρω του κόσμου με σκοπο να εξερευνησω θα επαιρνα Himalayan..
Αν είναι να κανω το γυρω του κοσμου απο εθνικη κ πατημένο χωματόδρομο ε τοτε δεν χρειάζεται ον οφ... μπορώ να το κανω κ με ενα σκουτερ..
good morning
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Νίκο όντως φίλε χαθήκαμε ελπίζω να τα πούμε σύντομα.

Πιο τίμια πρόταση στην κατηγορία δεν υπάρχει κακά τα ψέματα.

GS is the best way to spend a lot of time on the road
 
Top Bottom