KTM ADVENTURE 1290 T

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ει, ψιτ...

Παίδες...

Μην παρεκτρέπεστε



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

Aldebaran

new member
Δημοσιεύσεις
287
Ηλικία
42
Περιοχή
Σαλαμίνα
Μοτοσυκλέτα
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure '05
Όνομα
Γιάννης
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Α χα χα χα κλαίω ! RollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
Κάπτεν εννοείται πως γίνεται πλάκα ε ?Hug
Ε ναι ρε Σάββα μου, ένας χαβαλές έμεινε, αν τον κόψουμε κι αυτόν...

good morning
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ε ναι ρε Σάββα μου, ένας χαβαλές έμεινε, αν τον κόψουμε κι αυτόν...

good morning
Άστα Γιάννο μου, 10η μέρα μέσα...υπομονή...Hug
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ει, ψιτ...

Παίδες...

Μην παρεκτρέπεστε



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε πεσ'τα ,πεσ'τα abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.144
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)


μεταξύ μας παντως εχω αρχισει να γλυκοκοιτάω αυτο το νεο Θηριό
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Aldebaran

new member
Δημοσιεύσεις
287
Ηλικία
42
Περιοχή
Σαλαμίνα
Μοτοσυκλέτα
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure '05
Όνομα
Γιάννης
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Για το Τ έχετε να πείτε κάτι;
Μάνο έχω οδηγήσει αρκετά την προηγούμενη έκδοση "Τ" η οποία μου άφησε πολύ καλή εντύπωση σχεδόν παντού, εκτός από το δούλεμα του κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές που είναι κάπως τραχύς, χαρακτηριστικό των ΚΤΜ. Δηλαδή στην κίνηση χρησιμοποιείς τον συμπλεκτη αρκετά παραπάνω κάνοντάς το κουραστικό, αλλά εδώ που τα λέμε αυτές οι μοτό δεν είναι κατασκευασμένες να λειτουργούν σε τέτοιες συνθήκες. Κουράζεται το μοτέρ, ανεβάζουν θερμοκρασία, το βεντυλατερ δουλεύει υπερωρία, είναι δυσχρηστες γενικά λόγω κυβικών αλλά και βάρους. Όλα βέβαια είναι θέμα συνήθειας, ιδιαιτερα γι αυτούς που έχουν μια μηχανή για όλα.

Η καινούργια έκδοση δεν ξέρω πόσο θα διαφέρει από την παλιά και δεν το λέω από θέμα εξοπλισμού αλλά από θέμα αίσθησης. Σίγουρα το επανασχεδιασμενο τεπόζιτο θα δίνει άλλη αντίληψη στο βάρος που διαχειρίζεσαι, ιδιαιτερα σε κλειστούς επιτοπιους χειρισμούς όπως μανούβρες παρκαρισματος, διηθησεις κτλ.

Σχετικά με την λαίλαπα πάντως θα δεις μεγάλη διαφορά, όχι τόσο στη συνολική δύναμη αλλά πιο πολύ στην απόκριση του γκαζιού, στο άρπαγμα γενικά και ειδικά στις μεσαίες όπου εκεί ο LC8 διαολιζεται. Είναι γενικά πιο διασκεδαστικος σαν κινητήρας από τον CP3, πιο άμεσος στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά πιο νευρικός για κάποιον που έχει συνηθίσει τη φιλικότητα ενός ιαπωνεζικου μοτέρ.
Γενικά σαν σύνολο η μοτό, είναι αρκετά πιο χρηστική δεδομένου ότι μπορείς να το φορτώσεις αρκετά, να ταξιδεύεις δικάβαλος τριβαλιτσος με αρκετή άνεση, στρίβοντας τέρμα σε επαρχιακούς η προσπερνωντας 3 νταλίκες στη σειρά, έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από μαμά, εκπληκτικά φρένα, εχει τεράστια αυτονομία +400χλμ και γενικά είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο,και όλα αυτά από τη μάνα του, δεν χρειάζεται να του βάλεις απολύτως τίποτα, το παίρνεις και φεύγεις για Μογγολία που λέει ο λόγος.

Υπάρχουν κάποια θέματα αξιοπιστίας τα οποία όμως νομίζω ότι είναι υποφερτά και διαχειρισιμα.
Όχι, δεν είναι η μηχανή που θα της αλλάζεις μόνο λάδια ξύδια βενζίνη και θα γράψεις 300Κ χλμ. Θα σε ταλαιπωρήσει ελαφρά, βγάζοντάς σου *****ιούλες, αλλά προσωπικά μιλώντας, δεν είναι για μένα αυτός αποτρεπτικός παράγοντας να απορρίψεις ένα τέτοιο μηχανικό σύνολο γιατί είμαι διατεθειμένος να το υποστώ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μάνο έχω οδηγήσει αρκετά την προηγούμενη έκδοση "Τ" η οποία μου άφησε πολύ καλή εντύπωση σχεδόν παντού, εκτός από το δούλεμα του κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές που είναι κάπως τραχύς, χαρακτηριστικό των ΚΤΜ. Δηλαδή στην κίνηση χρησιμοποιείς τον συμπλεκτη αρκετά παραπάνω κάνοντάς το κουραστικό, αλλά εδώ που τα λέμε αυτές οι μοτό δεν είναι κατασκευασμένες να λειτουργούν σε τέτοιες συνθήκες. Κουράζεται το μοτέρ, ανεβάζουν θερμοκρασία, το βεντυλατερ δουλεύει υπερωρία, είναι δυσχρηστες γενικά λόγω κυβικών αλλά και βάρους. Όλα βέβαια είναι θέμα συνήθειας, ιδιαιτερα γι αυτούς που έχουν μια μηχανή για όλα.

Η καινούργια έκδοση δεν ξέρω πόσο θα διαφέρει από την παλιά και δεν το λέω από θέμα εξοπλισμού αλλά από θέμα αίσθησης. Σίγουρα το επανασχεδιασμενο τεπόζιτο θα δίνει άλλη αντίληψη στο βάρος που διαχειρίζεσαι, ιδιαιτερα σε κλειστούς επιτοπιους χειρισμούς όπως μανούβρες παρκαρισματος, διηθησεις κτλ.

Σχετικά με την λαίλαπα πάντως θα δεις μεγάλη διαφορά, όχι τόσο στη συνολική δύναμη αλλά πιο πολύ στην απόκριση του γκαζιού, στο άρπαγμα γενικά και ειδικά στις μεσαίες όπου εκεί ο LC8 διαολιζεται. Είναι γενικά πιο διασκεδαστικος σαν κινητήρας από τον CP3, πιο άμεσος στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά πιο νευρικός για κάποιον που έχει συνηθίσει τη φιλικότητα ενός ιαπωνεζικου μοτέρ.
Γενικά σαν σύνολο η μοτό, είναι αρκετά πιο χρηστική δεδομένου ότι μπορείς να το φορτώσεις αρκετά, να ταξιδεύεις δικάβαλος τριβαλιτσος με αρκετή άνεση, στρίβοντας τέρμα σε επαρχιακούς η προσπερνωντας 3 νταλίκες στη σειρά, έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από μαμά, εκπληκτικά φρένα, εχει τεράστια αυτονομία +400χλμ και γενικά είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο,και όλα αυτά από τη μάνα του, δεν χρειάζεται να του βάλεις απολύτως τίποτα, το παίρνεις και φεύγεις για Μογγολία που λέει ο λόγος.

Υπάρχουν κάποια θέματα αξιοπιστίας τα οποία όμως νομίζω ότι είναι υποφερτά και διαχειρισιμα.
Όχι, δεν είναι η μηχανή που θα της αλλάζεις μόνο λάδια ξύδια βενζίνη και θα γράψεις 300Κ χλμ. Θα σε ταλαιπωρήσει ελαφρά, βγάζοντάς σου *****ιούλες, αλλά προσωπικά μιλώντας, δεν είναι για μένα αυτός αποτρεπτικός παράγοντας να απορρίψεις ένα τέτοιο μηχανικό σύνολο γιατί είμαι διατεθειμένος να το υποστώ.
Στα πολλά έχει θέματα κουνηματος όπως το S?
Mε βαλίτσα εννοώ...
 

Aldebaran

new member
Δημοσιεύσεις
287
Ηλικία
42
Περιοχή
Σαλαμίνα
Μοτοσυκλέτα
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure '05
Όνομα
Γιάννης
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Στα πολλά έχει θέματα κουνηματος όπως το S?
Mε βαλίτσα εννοώ...
Έχουν αναφερθεί κάποια περιστατικά στις πολύ υψηλές ταχύτητες για κουνηματα, με εργοστασιακες βαλίτσες.
Για πλαϊνές λέω, όχι για μπαούλο topcase.

Προσωπικά όσους ξέρω δεν έχει παρατηρηθεί κάτι.

Το θέμα κούνημα έχει πολλούς παράγοντες, σίγουρα όμως όπου υπάρχει καπνός, μάλλον υπάρχει και φωτιά.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Έχουν αναφερθεί κάποια περιστατικά στις πολύ υψηλές ταχύτητες για κουνηματα, με εργοστασιακες βαλίτσες.
Για πλαϊνές λέω, όχι για μπαούλο topcase.

Προσωπικά όσους ξέρω δεν έχει παρατηρηθεί κάτι.

Το θέμα κούνημα έχει πολλούς παράγοντες, σίγουρα όμως όπου υπάρχει καπνός, μάλλον υπάρχει και φωτιά.
Πάντως το νέο όπως στήνεται δείχνει το ιδανικό για τα γούστα μου.
 

Aldebaran

new member
Δημοσιεύσεις
287
Ηλικία
42
Περιοχή
Σαλαμίνα
Μοτοσυκλέτα
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure '05
Όνομα
Γιάννης
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Πάντως το νέο όπως στήνεται δείχνει το ιδανικό για τα γούστα μου.
Κάτσε να βγει, να το οδηγήσουμε, να δούμε και τι παιδικές ασθένειες θα βγουν...
Σε όλα τα μοντέλα της ΚΤΜ βγαίνουν παιδικές ασθένειες οπότε θέλει υπομονή το θέμα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κάτσε να βγει, να το οδηγήσουμε, να δούμε και τι παιδικές ασθένειες θα βγουν...
Σε όλα τα μοντέλα της ΚΤΜ βγαίνουν παιδικές ασθένειες οπότε θέλει υπομονή το θέμα.
Εννοείται....
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Αν έχει λύσει το θέμα με το κούνημα (και βρω λεφτά) είναι το μηχανακι που λιγουρεύομαι
Έχει το γκάζι, το στήσιμο και τα φρένα που θέλω (Νοτακοι και Απάτσιδες μην διαβάζετε, είναι άγνωστες λέξεις)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν έχει λύσει το θέμα με το κούνημα (και βρω λεφτά) είναι το μηχανακι που λιγουρεύομαι
Έχει το γκάζι, το στήσιμο και τα φρένα που θέλω (Νοτακοι και Απάτσιδες μην διαβάζετε, είναι άγνωστες λέξεις)
Στα χιλιόμετρα που θα πας δικαβαλος ,ούτε το προηγούμενο μοντέλο είχε θέμα.
Τώρα αν θες τριβαλιτσος ,2καβαλος και να πας με 200 ,ε όχι.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.273
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... εχουμε φτασει σε παραλογες απαιτησεις και τα εχουμε ισοπεδωσει ολα , νομιζω ..... να απαιτουμε απο μηχανες τυπου ψευδο ΟΝ-ΟFF με βαλιτσες ....... να εχουν απολυτη ευσταθεια στις υψηλες ταχυτητες ...... σε λιγο θα βγουν και οι σκουτεραδες και θα ΄χουν και δικιο ......! cdefghigi
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τόσα χρόνια που γυρνάω σε μοτοβόλτες και συνταξιδεύω με όλους τους τύπους των μοτό ουδέποτε είδα κάποιον να πηγαίνει με 200+ σερί επί ώρες.
Πολλοί ταξιδεύουν γύρω στα 120-140, άντε 150, βαριά 160 αν έχουν να βγάλουν πολλά ημερήσια χιλιόμετρα.

Έτσι για ξεκάπνισμα να ανοίξει κάποιος για λίγο σε καμιά εθνική, οι υπόλοιποι και καλά κάνουν, άντε μέχρι 160 το μέγιστο.
Άντε να στρίψει η βίδα ανάποδα καμιά φορά (κάκιστα) και να ανοίξει κάποιος και να κυνηγιέται με κανά αυτοκίνητο μεγάλων δυνατοτήτων γιατί <<του την κάρφωσε>> (ναι έχει συμβεί και αυτό κάκιστα κατά την γνώμη μου αλλά συνέβη..) και αυτό για λίγο κανά 60-80άρι χλμ ε και?

Εξαιρούνται SSάδες που βγαίνουν επί τούτου και αυτοί άντε μέχρι Τρίπολη ή καμιά Χαλκίδα, Επίδαυρο και Άη Γιάννη βοήθειά μας !

Ποιός εξάλλου μπορεί να κρατήσει επί ώρες ταχύτητα σταθερά στα 200 και δη φορτωμένος ? Αφήστε που θα σταματά κάθε λίγο και λιγάκι μια για διόδια και μια για φουλάρισμα.

Ποιός ταξιδιάρης έχει απαιτήσεις SS σε ταξίδι? Να πω ροπή να ανταπεξέλθει από κακιές στιγμές - προσπεράσματα κατά το ταξίδι? Ναι αλλά τέτοιες ταχύτητες ? Ας είμαστε πραγματιστές.

Εκτός αν μιλάμε για γυρολόγια πίστας οπότε εκεί αλλάζει το πράγμα, δεν νομίζω όμως και πάλι να απαιτούμε τέτοιες επιδόσεις από ένα on-off .

Κατά την άποψή μου αυτά που γράφει ο Καπετάνιος παραπάνω είναι τα ζητούμενα :
<<Γενικά σαν σύνολο η μοτό, είναι αρκετά πιο χρηστική δεδομένου ότι μπορείς να το φορτώσεις αρκετά, να ταξιδεύεις δικάβαλος τριβαλιτσος με αρκετή άνεση, στρίβοντας τέρμα σε επαρχιακούς η προσπερνωντας 3 νταλίκες στη σειρά, έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από μαμά, εκπληκτικά φρένα, εχει τεράστια αυτονομία +400χλμ και γενικά είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο,και όλα αυτά από τη μάνα του, δεν χρειάζεται να του βάλεις απολύτως τίποτα, το παίρνεις και φεύγεις για Μογγολία που λέει ο λόγος.>>

Φιλοσοφικές αναζητήσεις - ρητορικές ερωτήσεις της ημέρας....:)
 
Top Bottom