Που θα με στείλει κιόλας..
Αφού θα μαζεύεις εικόνες πλέον, δεν θα σε νοιάζει
Sent from my iPhone using Tapatalk
Που θα με στείλει κιόλας..
Προσωπική καθαρά αίσθηση επ' αυτού, χωρίς να έχω κανένα στοιχείο που να την υποστηρίζει:
Νεότερες γενιές αναβατών που αποκτούν εμπειρίες από νεώτερης τεχνολογίας μηχανές με βοηθήματα.
Υπάρχει ενίοτε μια τάση υπερεκτίμησης του τι μπορούν να 'διορθώσουν' ή να 'μαζέψουν' τα βοηθήματα
από λάθη, αλλά και καγκουριές του αναβάτη.
Φυσικά και δεν είμαι κατά των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, απλά θεωρώ πως κάποιες φορές το μάρκετινγκ
των εταιριών τα παρουσιάζει ως πανάκεια και αυτό ίσως έχει αποτυπωθεί στη συνείδηση πολλών αναβατών.
Για το συγκεκριμένο θέμα του συντροχού μας που έφυγε ούτε γνωρίζω ούτε μπορώ να εκφέρω προφανώς άποψη,
πέρα από τη θλίψη μου για τον άδικο χαμό ενός ανθρώπου.
κοφτη εχει το ψηλο,οπως ειχε και το 1090 το ψηλο..βαγγελη τα μαμα λαστιχα εχεις?Επίσης κάτι που πολλοί (που δεν ανήκουν στην πορτοκαλί οικογένεια) σίγουρα δεν γνωρίζουν..!
Στο 1290 SAR η ΚΤΜ με την τελευταία αναβάθμιση που έβγαλε (και ουσιαστικά περνάει σε κάθε μηχανάκι που πηγαίνει σε επίσημη αντιπροσωπία για service) έβαλε κόφτη στα 230km/h.
Το οφθαλμοφανές..? Μηχανάκια με 21τροχό και πιθανόν και με τακούνια επάνω δε γίνεται να πηγαίνουν με 270!!!
Αυτό ίσχυε όμως από τότε που κυκλοφόρησε το 1290 SAR (τα τακούνια και ο 21 τροχός). Οπότε πολύ πιθανό να υπάρχει και κάτι άλλο.............. αλλά σαν απλοί χρήστες δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να το ερμηνεύσουμε σωστά!
αυτο με τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης ειχε παιξει και παλια στο 1190..γι αυτο σε ρωταω@πυξιδας990 Ναι, ναι... για το SAR μιλάω...
Ακόμη τα μαμά φοράω... το πίσω το τετραγώνισα δυστυχώς στην Τουρκία και από τότε και μετά έχω νιώσει όλα τα wobblings που είχα. :/ Λέω όμως να το πάω συντηρητικά να βγάλω λίγο το καλοκαιράκι (άλλωστε δε θα μπορέσω να γράψω και πολλά ακόμη χιλιόμετρα μέχρι και τον Αύγουστο) και από Σεπτέμβρη πάω για άλλα.
@esel όλα τα καινούργια ευρωπαικά τουριστικά κάπου τόσα δε βγάζουν πλέον;; 10 πάνω.. 10 κάτω δεν αλλάζει κάτι. Το πρόβλημα δεν είναι στα μηχανάκια που καβαλάμε. Όπως λένε και οι φιλοι μας οι Άγγλοι:
"It`s the nut that connects your right hand with the throttle"
αυτο με τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης ειχε παιξει και παλια στο 1190..γι αυτο σε ρωταω
οι πιο πολλοι αλλαζαν μαρκα,τοτε..και αυτοι μετα τα 240 ειχαν κουνηματαΑυτό δε το γνώριζα και δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου μέχρι τώρα ... Μακάρι να είναι μονάχα αυτός ο λόγος τελικά. :-/
Γιατι οχι;Μηχανάκι τουρισμού 270χλμ .....τουρισμός στο υπερπέραν ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η κατηγορία πουλάει τρελά και κάθε εταιρεία για να ξεφύγει-διαφοροποιηθει από τον ανταγωνισμό ,βλέπε bmw , βγάζει on off supersport με 170 άλογα , τρακτέρωτα λάστιχα και 21 ζάντες με ακτίνες.Μηχανάκι τουρισμού 270χλμ .....τουρισμός στο υπερπέραν ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
@thanosgp Αν και δε νομίζω πως υπάρχει απάντηση... (Ερώτημα τύπου αυγό/κότα)
Οι εταιρίες μας πηγαίνουν εκεί γιατί έτσι θέλουν.. ή οι εμείς οι καταναλωτές πάμε εκεί τις εταιρίες γιατί έχουμε πρόβλημα στον εγκέφαλο;
Θέλει και ρωτημα, εμείς οι βλαμενοι φταίμε
Sent from my iPhone using Tapatalk
@thanosgp Αν και δε νομίζω πως υπάρχει απάντηση... (Ερώτημα τύπου αυγό/κότα)
Οι εταιρίες μας πηγαίνουν εκεί γιατί έτσι θέλουν.. ή οι εμείς οι καταναλωτές πάμε εκεί τις εταιρίες γιατί έχουμε πρόβλημα στον εγκέφαλο;
Προσωπική καθαρά αίσθηση επ' αυτού, χωρίς να έχω κανένα στοιχείο που να την υποστηρίζει:
Νεότερες γενιές αναβατών που αποκτούν εμπειρίες από νεώτερης τεχνολογίας μηχανές με βοηθήματα.
Υπάρχει ενίοτε μια τάση υπερεκτίμησης του τι μπορούν να 'διορθώσουν' ή να 'μαζέψουν' τα βοηθήματα
από λάθη, αλλά και καγκουριές του αναβάτη.
Φυσικά και δεν είμαι κατά των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, απλά θεωρώ πως κάποιες φορές το μάρκετινγκ
των εταιριών τα παρουσιάζει ως πανάκεια και αυτό ίσως έχει αποτυπωθεί στη συνείδηση πολλών αναβατών.
Για το συγκεκριμένο θέμα του συντροχού μας που έφυγε ούτε γνωρίζω ούτε μπορώ να εκφέρω προφανώς άποψη,
πέρα από τη θλίψη μου για τον άδικο χαμό ενός ανθρώπου.
3 πολιτικές ακολουθούν οι εταιρείες, η καθε μια για τον δικό της λόγο.Συμφωνώ παιδιά και καθώς γνωρίζω ένα κολιτάρι που εργάζεται σε μεγάλη πολυεθνική σχετική με τον χώρο, μου έχει πει 5 πραματάκια για το τι παίζεται....
Αυτό είναι ότι οι εταιρείες ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς, κάποια θα πρωτοτυπήσει, κάποιες θα περιμένουν να δουν τι θα παιχτεί, κάποιες θα ακολουθήσουν κλπ. τι συνέβει ξαφνικά με τα "σκραμπλερ"... ?
Ποιός παίρνει τέτοια μηχανάκια πια; Μόδα ήταν και πέρασε....Τώρα παίζουν τα ταξίδια...Δες τι γίνεται στα social media και κάτι τσοπάνηδες στο χωριό μου έχουν πάρει Πενφε και ταξιδεύουν, πήγανε και στον άλλο Νομό κοντά στο μαντρί, το marketing για αυτά ζεί.....Συμφωνώ παιδιά και καθώς γνωρίζω ένα κολιτάρι που εργάζεται σε μεγάλη πολυεθνική σχετική με τον χώρο, μου έχει πει 5 πραματάκια για το τι παίζεται....
Αυτό είναι ότι οι εταιρείες ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς, κάποια θα πρωτοτυπήσει, κάποιες θα περιμένουν να δουν τι θα παιχτεί, κάποιες θα ακολουθήσουν κλπ. τι συνέβει ξαφνικά με τα "σκραμπλερ"... ?
Ποιός παίρνει τέτοια μηχανάκια ποια; Μόδα ήταν και πέρασε....Τώρα παίζουν τα ταξίδια...Δες τι γίνεται στα social media και κάτι τσοπάνηδες στο χωριό μου έχουν πάρει Πενφε και ταξιδεύουν, πήγανε και στον άλλο Νομό κοντά στο μαντρί, το marketing για αυτά ζεί.....