1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Honda History

Συζήτηση στο φόρουμ 'Classic Ιστορίες' που ξεκίνησε από το μέλος esel, στις 15 Ιανουαρίου 2018.

  1. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.624
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    Η ιστορια της Χονδα σε σειρα επεισοδιων magna απο το motomag.gr
    πιαστε αναπαυτική καρεκλα καφεδια....και




     
  2. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.624
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
  3. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    [​IMG]

    [​IMG]

    Honda NSR250R: Η πεμπτουσία του race replica
    Δεν ήταν ούτε το δυνατότερο, ούτε απαραίτητα το καλύτερο, για πολλούς όμως το Honda NSR250R αποτελεί το απόλυτο δίχρονο sportbike 250 κυβικών. Ας κάνουμε μια μικρή αναδρομή σε αυτό.
    mototriti.gr
    Honda NSR250R: Η πεμπτουσία του race replica
     
  4. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Πυραυλος εδαφους εδαφουςBikeBike

     
  5. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Μετατροπες σε XRV 750 Africa Twin

    14ca0.jpg 49ea3c00202c7.jpg 070616nazionale07029.jpg 070616nazionale07033.jpg 070616nazionale07066b.jpg 070616nazionale07097.jpg 070310024dj6.jpg africatwin.jpg africatwin4.jpg africatwin650003ep7zk0.jpg
     
  6. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
  7. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Καποια αρχεια που ειχα βρει οταν ειχα την αφρικα μπορει σε καποιους να χρειαζονται


    DSC04603.JPG DSC04615.JPG
     

    Attached Files:

  8. Kostas-Motolover

    Kostas-Motolover member

    Μηνύματα:
    683
    Μοτοσυκλέτα:
    Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
    Όνομα:
    ΜοτοΑγαπούλης
    Περιοχή:
    Αθηνανιστάν
    Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα οι μετατροπές - και δει σε διεθνώς αναγνωρίσιμα και πετυχημένα μοντέλα - σπάνια μου αρέσουν, γιατί σπάνια τις θεωρώ πετυχημένες αισθητικά.
    Συχνά το θεωρώ και "ιεροσυλία" να προσπαθείς να αλλοιώσεις ένα θρυλικό μοντέλο όπως πχ το Africa.

    Φυσικά όλα αυτά εμπίπτουν στη σφαίρα της..... κολοκυθόπιτας (περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα). :D
     
    darksun85, stelios62 and thanosgp like this.
  9. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.693
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Τρακτέρ με άδεια οπλοκατοχής!
     
    apache and stelios62 like this.
  10. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.693
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Last edited: 25 Σεπτεμβρίου 2019
    apache, Σάββας and panostsi like this.
  11. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.693
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Με τους Κινέζους (που γελάγαμε πριν 10 χρόνια και τώρα λιμπιζόμαστε 2-3 μοντέλα), ειλικρινά δεν μπορώ να προβλέψω αν θα μετεξελιχθούν όπως οι Ιάπωνες από copy-pasters σε παραγωγούς με μεράκι,ζήλο,ενθουσιασμό και περηφάνια ή απλά θα σκέφτονται το βραχυπρόθεσμο κέρδος...
    cdefghigi
     
    stelios62 and panostsi like this.
  12. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.693
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    δεν έχεις δίκιο!

    αρχείο λήψης.jpg

    :)
     
    stelios62, panostsi and BULMONT like this.
  13. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
  14. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.693
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Το καινούργιο monkey μπορεί να είναι ακριβό αλλά είναι 125 ,με abs και φοβερή οδική συμπεριφορά! Τα παλιά 50αρακια είχαν φτάσει το βάρος τους σε ασήμι. Έλεος!

    Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
    stelios62 likes this.
  15. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Honda Dream C77 με κυβισμό 305cc 23hp στις 7,500rpm 146km 159kg

    ήταν από τις πρώτες μοτοσικλέτες μεγάλης παραγωγής που εξήγαγε μαζικά η Honda. Ξεχώριζαν για τη μεταλλική κατασκευή του σκελετού και το κράμα αλουμινίου για τους κυλίνδρους του κινητήρα. Ήταν πολύ καλά εξοπλισμένα, με 12V ηλεκτρικά, με ηλεκτρική μίζα, και ενδεικτικές λυχνίες , διπλά καθίσματα και άλλα προηγμένα χαρακτηριστικά, που δεν ήταν κοινά στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της εποχής.
    Η τελική εξέλιξη αυτών των μοτοσυκλετών, C77, ήταν διαθέσιμη από το 1960. Το 1960 η C77 ήταν μια πολύ σπάνια μοτοσυκλέτα. οι περισσότερες κυκλοφόρησαν το 1961. Η αμερικανική αγορά η CA77 ήταν διαθέσιμη το 1961. Αυτές οι μοτοσυκλέτες έγιναν μέχρι το 1967, πολλοί αναφέρονται στις ΗΠΑ ως μοντέλα του 1968 ή ακόμα και του 1969 . Αυτές οι μοτοσυκλέτες είχαν έναν εντελώς ανασχεδιασμένο κινητήρα: σχεδιασμό με πολλές εσωτερικές διαφορές, ουσιαστικά ένας νέος κινητήρας,
    Τα C77 είχαν τιμόνια από συμπαγή χάλυβα, ενώ των CA77 ήταν από χαλύβδινους σωλήνες. Πέρα από αυτό υπήρχαν μόνο ελάχιστες διαφορές, διαφορετικοί δείκτες τοποθετήθηκαν στις μοτοσυκλέτες εκτός των ΗΠΑ, ώστε να ταιριάζουν με τους νόμους των χωρών. Οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1963 είχαν διαφορετικό σχήμα δεξαμενής καυσίμου σε μεταγενέστερες μοτοσυκλέτες και οι συμπαγής χαλύβδινες ράβδοι στον σκελετό σταμάτησαν περίπου την ίδια στιγμή (όλα τα μοντέλα χρησιμοποιούν συμβατικές σωληνοειδείς ράβδους) η μοτοσυκλέτα παρέμενε χωρίς αλλαγές για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της παραγωγής της. Υπήρχε επίσης μια έκδοση της μοτοσικλέτας που ονομάζεται C78 / CA78, αλλά οπτικά δεν υπήρχαν σημαντικές διαφορές με το C77 / CA77.
    Το C77 εξήχθη στην Ευρώπη, τη Βρετανία, την Αυστραλία και άλλες αγορές και πωλήθηκε σε ορισμένους αριθμούς, αν και ήταν σχετικά ακριβό, όχι τόσο ελπιδοφόρο.
    Το αντι-ιαπωνικό συναίσθημα μετά το Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο εξακολουθούσε να κυριαρχεί, και στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι κατασκευαστές όπως η BSA και η Triumph προσπάθησαν να πείσουν τους αντιπροσώπους να μην πουλήσουν ιαπωνικές μοτοσυκλέτες. Επίσης, το στυλ θεωρήθηκε κάπως ασυνήθιστο στα ευρωπαϊκά μάτια, και από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 αρκετά ντεμοντέ.
    Μια νέα εξέλιξη του κινητήρα χρησιμοποιήθηκε στον CB72 και τον ξάδελφο του CB77 305cc, τον, και οι δύο από τους οποίους ήταν σπορ μοτοσικλέτες της εποχής τους. Οι CL72 και CL77 Scramblersχρησιμοποίησαν επίσης τους ίδιους κινητήρες. Επιπλέον, ο κινητήρας μελετήθηκε και αναπτύχθηκε και διευρύνθηκε από το εργοστάσιο της Laverda ως βάση των κινητήρων διπλού κυλίνδρου 650cc και 750cc.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. Buckley

    Buckley new member

    Μηνύματα:
    468
    Μοτοσυκλέτα:
    Husky wr 390
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    "buckley" senior...
    honda oldman.jpg
    honda c71.jpg
     
  17. tedvj23

    tedvj23 member

    Μηνύματα:
    504
    Όνομα:
    ΘΟΔΩΡΗΣ
    Περιοχή:
    Patra City
  18. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Honda CL175 Scrambler: 1968-1973 20 hp στις 10.000 σ.α.λ. 130km/h

    Η σειρά CL των μοτοσυκλετών ήταν στην πραγματικότητα μια μοτοσυκλέτα δρόμου με ψηλότερο οπίσθιο φτερό, ενισχυμένο τιμόνι και εξάτμιση ψηλά τοποθετημένη. κατασκευάστηκε από την Honda από το 1968 έως το 1973. Ο χαρακτηρισμός CL υποδεικνύει ότι το μοντέλο αυτό είναι η έκδοση "Scrambler" που υποδηλώνει κάποια ικανότητα εκτός δρόμου.
    Είχε 174 cc τετράχρονο, δικύλινδρο κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, διπλά καρμπυρατέρ Keihin των 20mm και διπλή εξάτμιση. Ήταν επίσης εξοπλισμένο με ένα κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, εκκίνηση με μανιβέλα και ηλεκτρική μίζα , εμπρός και πίσω φρένα ταμπούρα, φλας, ταχύμετρο με μετρητή ταξιδιού (1972 και αργότερα μοντέλα), η ιπποδύναμη έφτανε στους 20 hp.
    Ο προκάτοχος του 175 ήταν ο δικύλινδρος 160 της Honda,. Ο νέος αναβαθμισμένος κινητήρας 175 κράτησε τις δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, οι οποίες λειτουργούσαν με έναν εκκεντροφόρο άξονα σε ένα μονοκόμματο σχεδιασμό, που περιστρέφεται σε καλά λιπασμένες έδρες που έχουν κατασκευαστεί στην κεφαλή αλουμινίου, ο λόγος συμπίεσης αυξήθηκε κατά μισή μονάδα από 8.5: 1 σε 9: 1, ωστόσο, η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 16,5 σε 19,7 στις 10.000 σ.α.λ. μια αύξηση 20% της ιπποδύναμης για μόνο 13cc είναι σημαντική!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    thanosgp, KostasT, stelios62 and 3 others like this.
  19. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Honda V65 Magna 1982-83 1.100 cc συμπίεση 10,5:1 116hp/7500rpm 6 speed 222km/h

    Κατά τη δεκαετία του 80 , οι Ιάπωνες κατασκευαστές προσπαθούσαν να βρουν νέους τρόπους για να κρατήσουν τους πελάτες τους και να κερδίσουν περισσότερους. Η Honda ξεκίνησε την αλλαγή αυτή το 1982 με την κυκλοφορία ενός ολοκαίνουριου τετρακύλινδρου κινητήρα κατασκευασμένο σε 90 ° V δημιουργώντας μια νέα δυνατή κατηγορία μοτοσυκλετών cruiser . Εφαρμόστηκε στο νέο μοντέλο τους, το Magna, και τη νέα σπορ μοτοσυκλέτα τους, τη Sabre.
    Tο 1100cc βγήκε το 1983 και πήρε τον τίτλο της ταχύτερης μοτοσικλέτας παραγωγής του '83 στα 400 μέτρα, διασπώντας το φράγμα των 10 δευτερολέπτων, φτάνοντας τελική στα 222 km/h. Τα 1100cc παρήχθησαν από το '83 έως το '86, όμως το '85 μείωσαν την ιπποδύναμη στους σε 105 HP.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.718
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    HONDA CB77 Honda 305 (Super Hawk), 1961-1968 305 cc 28hp / 9000rpm 168,3 km / h

    Η Honda CB77 , ή Super Hawk, ήταν μια δικύλινδρη 305 cc που παράγεται από το 1961 έως το 1968. Πρόκειται για ένα μοντέλο ορόσημο στην πρόοδο της Honda και στις δυτικές αγορές ως μοτοσικλέτα της δεκαετίας του 1960. Θεωρείται η πρώτη μοτοσυκλέτα σπορ της Honda, που ξεχωρίζει για την ταχύτητα και την ισχύ της καθώς και για την αξιοπιστία της, ήταν η πρώτη σύγχρονη ιαπωνική μοτοσικλέτα. Σύμφωνα με τα πρότυπα της εποχής, το Super Hawk είχε ένα σχετικά μεγάλο κινητήρα για ιαπωνική μοτοσικλέτα, αν και η απόδοσή της ανταγωνίζονταν εκείνη των ευρωπαϊκών και αμερικανικών αντιπάλων με μεγαλύτερο κυβισμό. Ήταν εξοπλισμένη με μια ηλεκτρική μίζα (πολυτελή για εκείνη την περίοδο), ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος σε ένα πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες αντί των πιεσμένων πλαισίων των προηγούμενων Honda, και ενός τηλεσκοπικού μπροστινού πιρουνιού, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας έπιασε στις 9000 σ.α.λ. και έφτασε τη μοτοσυκλέτα πάνω από 160 χλμ. / Ώρα.
    Ο κινητήρας σχεδιάστηκε ως ένα αναπόσπαστο στοιχείο της δομής της μοτοσικλέτας, παρέχοντας ακαμψία στο πλαίσιο. Ο μουσικός Elvis Presley οδήγησε ένα CB77 Super Hawk στην ταινία Roustabout του 1964 όπως και ο συγγραφέας Robert M. Pirsig στο ταξίδι που έκανε με το γιο και τους φίλους του το 1968, το οποίο έγινε η βάση για το μυθιστόρημα Zen του 1974. Θεωρείται ως μια από τις μοτοσυκλέτες που καθόρισε το πρότυπο για τις σύγχρονες μοτοσικλέτες.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Μοιραστείτε τη σελίδα