EFI modification

N

notakos600

Guest
Καθαρά σαν θέμα συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων αλλά και σαν project, έχει ψαχτεί κανείς με μετατροπή κάποιου μικρού τετράχρονου κινητήρα ( παπίσιο 110-125cc) από καρμπυρατέρ σε ψεκαστό;
Τυχαίο γουγκλάρισμα το παρακάτω:
https://www.ecotrons.com/small_engine_fuel_injection_kit/
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Καθαρά σαν θέμα συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων αλλά και σαν project, έχει ψαχτεί κανείς με μετατροπή κάποιου μικρού τετράχρονου κινητήρα ( παπίσιο 110-125cc) από καρμπυρατέρ σε ψεκαστό;
Τυχαίο γουγκλάρισμα το παρακάτω:
https://www.ecotrons.com/small_engine_fuel_injection_kit/


Απ οτι είδα, έρχεται ποιο φθηνά να πάρεις ολόκληρο ψεκαστό μοτέρ παρα να κάνεις την μοντιφα
 

tsagarispetros

new member
Δημοσιεύσεις
1
Ηλικία
51
Όνομα
Πέτρος
Υπάρχουν και πολύ φθηνότερες λύσεις. Αλλά 250€ δεν τα γλυτώνεις.
€ 172,56 5%OFF | motorcycle Motorbike ATV scooter pit bike buggy UAV moped EFI small engine Electronic Fuel Injection kit GY6 Lifan microsquirt
https://s.click.aliexpress.com/e/bEenv936


Στάλθηκε από το GM 6 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Είχα ψάξει και για το δικό μου απο περιέργεια για προγράμματα μιας και φοράει εγκέφαλο (Mitsubishi κιόλας, παρακαλώ). Στην αντιπροσωπεία δεν ήξεραν τίποτα μου είπανε οτι είναι κλειδωμένος και δεν γίνεται να τον πειράξεις. Στο ίντερνετ βγαίνει ρυθμιστής μίγματος για το σκουτεράκι το Address V125. Και έχω δει και έναν universal ρυθμιστή για όλα τα injection μηχανάκια Euro 3. Της Takegawa και τα δυο τους. Το όλο το πακέτο όμως περιλαμβάνει στάνταρ ένα φίλτρο μια εξάτμιση και το πείραγμα στον εγκέφαλο.
Να ο universal ρυθμιστής:
https://motopapadogiannis.gr/product/takegawa-rythmistis-meigmatos-gia-injection/

145€ για αυτό εδω το μαραφέτι. Το αστείο είναι το δικό μου έβγαινε απο την αντιπροσωπεία το 2007-2009 με εξάτμιση Yoshimura και πρόγραμμα απο το εργαστάσιο για 300€ παραπάνω. Φήμες λένε οτι αυτή η έκδοση του Address παίζει ίδιες επιδόσεις με Crypton X. Μόνο εγω είμαι ο οπισθοδρομικός που θέλω να το κάνω καρμπυρατέρ απο injection; :po_O
 
N

notakos600

Guest
Είχα ψάξει και για το δικό μου απο περιέργεια για προγράμματα μιας και φοράει εγκέφαλο (Mitsubishi κιόλας, παρακαλώ). Στην αντιπροσωπεία δεν ήξεραν τίποτα μου είπανε οτι είναι κλειδωμένος και δεν γίνεται να τον πειράξεις. Στο ίντερνετ βγαίνει ρυθμιστής μίγματος για το σκουτεράκι το Address V125. Και έχω δει και έναν universal ρυθμιστή για όλα τα injection μηχανάκια Euro 3. Της Takegawa και τα δυο τους. Το όλο το πακέτο όμως περιλαμβάνει στάνταρ ένα φίλτρο μια εξάτμιση και το πείραγμα στον εγκέφαλο.
Να ο universal ρυθμιστής:
https://motopapadogiannis.gr/product/takegawa-rythmistis-meigmatos-gia-injection/

145€ για αυτό εδω το μαραφέτι. Το αστείο είναι το δικό μου έβγαινε απο την αντιπροσωπεία το 2007-2009 με εξάτμιση Yoshimura και πρόγραμμα απο το εργαστάσιο για 300€ παραπάνω. Φήμες λένε οτι αυτή η έκδοση του Address παίζει ίδιες επιδόσεις με Crypton X. Μόνο εγω είμαι ο οπισθοδρομικός που θέλω να το κάνω καρμπυρατέρ απο injection; :po_O
Ε όχι να το κάνεις καρμπυρατέρ ρε Τάσο.
Ο ψεκασμός είναι άλλη φάση.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σίγουρα ο ψεκασμός προσφέρει καλύτερη οικονομία όπως και καλύτερη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι και τον κόφτη. Και φυσικά δεν μολύνει τόσο την ατμόσφαιρα (Greta τα ακούς!???). Ωστόσο στο καρμπυρατέρ μου αρέσει πολύ η διαδικασία και η όλη φάση του. Καθαρισμός, ρύθμιση και όλα αυτά. Γενικά είμαι πιο Old-school σε αυτά μιας και στα Λυκειακά-καγκούρικα μου χρόνια είχα παπάκι με καρμπυρατέρ. Τώρα το injection ούτε καν το ρελαντί δεν μπορείς να πειράξεις...όλα αυτόματα πλέον.
 
Top Bottom