1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

BSA History

Συζήτηση στο φόρουμ 'Classic Ιστορίες' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 9 Φεβρουαρίου 2020.

  1. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
  2. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    BSA Sunbeam 1959 , 175 cc./ 250 cc

    Ήταν ένα σκούτερ που σχεδιάστηκε για να έχει καλές επιδόσεις και χειρισμούς για τον ενθουσιώδη μοτοσικλετιστή . Η είσοδος του ομίλου BSA στον τομέα των σκούτερ ανακοινώθηκε από τον Edward Turner τον Οκτώβριο του 1958. Το μοντέλο 250 cc έχει ταχύτητα από 89 έως 97 km / h και κατανάλωση βενζίνης(2,4 L / 100 km ).
    Ένα πρωτότυπο 250 cc BSA Sunbeamεμφανίστηκε το 1958 στο Earl's Court Cycle και Motor Cycle Show. Η κατασκευή ξεκίνησε στα τέλη του 1959, αλλά οι δυσκολίες παράδοσης αναγνωρίστηκαν εξαιτίας προβλημάτων με την πρόσληψη εργατικού δυναμικού, αν και ισχυρίστηκε ότι ο όμιλος είχε παραγωγική ικανότητα 50.000 μηχανών ετησίως.
    Το σκούτερ κατασκευάστηκε με δικύλινδρο (10 hp) τετράχρονο 250 cc, ή μονό-κύλινδρο δίχρονο κινητήρα (7,5 hp) 175 cc.
    Και οι δύο κινητήρες ήταν κατασκευασμένοι να ψύχονται με αέρα και χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Το δίχρονο ήταν μια εξέλιξη του κινητήρα BSA Bantam , αλλά το τετράχρονο ήταν ένα εντελώς νέο παράλληλο-δικύλινδρο με γρανάζι και όχι αλυσίδα οδήγησης στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κίνηση στον πίσω τροχό ήταν από μια πλήρως κλειστή αλυσίδα μέσα σε λάδι. Και οι δύο εκδόσεις είχαν τέσσερις, ταχύτητες στο πόδι. Ορισμένα από τις 250 δικύλινδρες ήταν εφοδιασμένες με ηλεκτρική μίζα και σύστημα 12 volt, και θα μπορούσαν να φτάσουν τα 105 km / h με αποτελεσματική ανάρτηση και καλή οδική συμπεριφορά παρά το γεγονός ότι έχουν μόνο τροχούς 10 ιντσών. Το βάρος ήταν χαμηλό σε σύγκριση με άλλα σκούτερ (100/110 kg).Το μόνο πρόβλημα ήταν η ποιότητα κατασκευής.
    Το τετράχρονο μοντέλο 250 cc σταμάτησε το 1964, το δίχρονο μοντέλο των 175 cc το 1965.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    notakos600, thanosgp and stelios62 like this.
  3. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.838
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    ....... what a pity ...... μην τα ξαναλεμε. Hammer Smash
     
    thanosgp likes this.
  4. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    BSA Bantam BD1 125cc 4hp 72 km /h 1948-1963

    Η BSA Bantam είναι μια μοτοσικλέτα δίχρονη που παράγεται από τη Birmingham Small Arms Company (BSA) από το 1948 (ως 125 cc) μέχρι το 1971 Ακριβή στοιχεία για την παραγωγή είναι άγνωστα, αλλά ήταν πάνω από 250.000 και ορισμένες εκτιμήσεις τοποθετούν τον αριθμό πιο κοντά στο μισό εκατομμύριο.
    Παρά το γεγονός ότι η Bantam θεωρήθηκε ως η αρχέτυπη «πραγματικά βρετανική» ελαφριά μοτοσικλέτα, βασίστηκε στην πραγματικότητα σε ένα γερμανικό σχέδιο.
    Η Bantam ήταν ένα σχέδιο που βασίστηκε από τις πολεμικές DKW RT 125 , ως κατοπτρική εικόνα, έτσι το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν στη δεξιά πλευρά όπως και με άλλες βρετανικές μοτοσικλέτες της εποχής. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος δίχρονος. Ο κύλινδρος είναι από χυτοσίδηρο(μαντέμι) ενώ η κεφαλή είναι κράμα αλουμινίου. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν αρχικά τρεις ταχύτητες, οι μεταγενέστερες εκδόσεις πήγαν σε τέσσερις, δίνοντας κίνηση σε έναν "υγρό" συμπλέκτη.
    Ο ίδιος σχεδιασμός τέθηκε σε παραγωγή σε τουλάχιστον δύο, και ίσως τέσσερις, άλλες χώρες. Η Harley-Davidson άρχισε να παράγει το Μοντέλο 125 στα τέλη του 1947 (μερικούς μήνες πριν από την BSA) και τους κατακτητές της Ανατολικής Γερμανίας , η ΕΣΣΔ άρχισε να κατασκευάζει το μοντέλο M1A της Μόσχας (Moskva) ακόμη νωρίτερα, το 1946. Στην Ανατολική Γερμανία, η μηχανή έγινε στο αρχικό εργοστάσιο DKW από IFA, η οποία αργότερα έγινε MZ και στην Ιαπωνία παρήγαγαν αντίγραφα.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.434
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    BSA Fury 1970 350cc συμπίεση 9,5:1 9000 rpm. 34 ίππους 5 ταχύτητες 180 km / h.

    Η BSA Fury ( μανία ) ήταν μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη το 1970. Σχεδιασμένη από Edward Turner αλλά ουσιαστικά επανασχεδιάστηκε από Bert Hopwood και Doug Hele, η Fury δεν πήγε ποτέ σε εμπορική παραγωγή λόγω της κατάρρευσης του του ομίλου BSA.
    ο διπλός εκκεντροφόρος BSA E35 των 349 cc χαρακτηρίστηκε ως Fury . Ήταν ουσιαστικά η ίδια μοτοσικλέτα με την Triumph Bandit και αντιπροσώπευε την τελευταία προσπάθεια του εργοστασίου της BSA να ανταγωνιστεί τις ιαπωνικές εισαγωγές. Το πλαίσιο που χρησιμοποιήθηκε για τη Fury σχεδιάστηκε από τον Rob North, σχεδιαστή των πλαισίων που χρησιμοποιούνται στα αγωνιστικά triple BSA. Ένας τύπος Scrambler' E35SS και έκδοση δρόμου το E35R αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του 1971. Διαθέτοντας δίδυμες εξατμίσεις, η SS είχε προαιρετικά ηλεκτρική μίζα και δυο καρμπυρατέρ 26 mm Amal. Η δύναμη της έφτασε 34 ίππους (25 kW) και μπορούσε να φτάσει τα 180 km / h. Η BSA επένδυσε στη δημοσιότητα για τη Fury με το σύνθημα "Ένα νέο είδος δύναμης".
    Φυλλάδια πολλαπλών σελίδων τέθηκαν σε όλες τις μεγάλες εκδόσεις μοτοσικλετών των ΗΠΑ η BSA βασίζονταν στην Fury για να τους φέρει πίσω στην κερδοφορία. Προσφέρθηκαν διαφημιστικές φωτογραφίες για τη νέα μοτοσυκλέτα (που παρουσίασαν τον αρχιτέκτονα BSA ) η Fury συμπεριλήφθηκε στο ενημερωτικό φυλλάδιο της BSA του 1971.
    Η BSA επένδυσε σε μεγάλο βαθμό στον εκσυγχρονισμό και στην αναδιοργάνωση του εργοστασίου Small Heath στο Μπέρμιγχαμ και στην εγκατάσταση έρευνας και σχεδίασης στην αίθουσα Umberslade , με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς της. Οι Διευθυντές ζήτησαν πλήρη συνεργασία από το εργατικό δυναμικό και συμφώνησαν μείωση κατά 10% των μισθών τους. Μέχρι το καλοκαίρι του 1972 η BSA είχε απώλειες συναλλαγών £ 8,000,000 και η εργασία καθυστέρησε λόγω προσωπικών διαφορών.
    Μέχρι το Νοέμβριο του 1972, τα χρέη του Ομίλου BSA υπερέβησαν τα £ 20 εκατομμύρια.
    Οι εργασίες σχεδίασης συνεχίστηκαν σε 4 και 5/ κύλινδρες εκδόσεις της Fury, αλλά μέχρι τον Νοέμβριο του 1972 η BSA έπρεπε να πληρώσει τους πιστωτές της έτσι ο όμιλος BSA αναγκάστηκε να συνεργαστεί με τη Norton, καθώς τα χρέη της ξεπέρασαν τα £ 20 εκατομμύρια. Η Fury , που έπρεπε να σώσει την εταιρεία, δεν μπήκε ποτέ στην εμπορική παραγωγή και μόνο οκτώ πρωτότυπα επέζησαν.
    Τα πρωτότυπα BSA Fury εκτίθενται στο Μουσείο Μοτοσικλέτας του Λονδίνου στο Greenford , Λονδίνο και στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσικλετών στο Solihull .

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     

Μοιραστείτε τη σελίδα