Benelli TRK 502 και 502Χ 2021: Ριζική αλλαγή

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Περισσότερες φωτογραφίες

Ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της ιταλικής αγοράς στα on-off, έρχεται πλήρως ανανεωμένο για το 2021. Η μητρική εταιρεία QJ έδειξε ολόκληρη τη γκάμα των νέων μοντέλων της στην πρόσφατη έκθεση της Κίνας, όπου ανάμεσα ήταν και το ολοκαίνουριο SRT 500, το αδερφάκι του δικού μας Benelli TRK 502. Όπως και πριν, έτσι και τώρα θα υπάρχουν δύο εκδόσεις με χυτές και με ακτινωτές ζάντες 19”. Οι Κινέζοι φαίνεται ότι ακούν τις κριτικές και πράττουν πολύ γρήγορα, καθώς στο νέο μοντέλο έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα των υλικών. Τα φρένα είναι πλέον της Brembo και το ABS είναι της Bosch.







Το πιρούνι είναι της KYB και το ψαλίδι είναι από κράμα μαγνησίου! Δεν ξέρουμε αν σε αυτό οφείλεται αποκλειστικά η μείωση του βάρους κατά 10 ολόκληρα κιλά, αλλά σίγουρα δείχνει πως το νέο TRK 502 έχει πάρει στα σοβαρά την παρουσία του στην κατηγορία και είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό που δέχεται ήδη από τους συμπατριώτες του. Στην ποιοτική αναβάθμιση μπορούμε να συμπεριλάβουμε και την έγχρωμη οθόνη TFT των 5” και τα full LED φώτα. Σχεδιαστικά η μοτοσυκλέτα έχει περισσότερη ευρωπαϊκή αύρα από ποτέ και μόνο τα άσχημα κάγκελα προδίδουν την καταγωγή του. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας δεν έχει αλλαγές ως προς την απόδοσή του και συνεχίζει να βγάζει 46 ίππους και τρέφεται από ένα τεράστιο ρεζερβουάρ 19,5 λίτρων.



https://www.motomag.gr/news/nea-mon...yb3m1MLSKeIt2Dl5PPgWm97XU47zdBV777alU-6lCeQQg
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Το γλυκοκοιτουσα πριν 3 χρονια.Με αποθαρρυνε η κοντη εκτη και καποιοι ιταλοπληκτοι.Παραμενει κουκλα παντως.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το γλυκοκοιτούσα φέτος. Ήταν ένα από τα υποψήφια για αγορά καινούριου.
Έτυχε να δω ένα από κοντά και το εξέτασα (όσο γινόταν στατικά μιας και παρκαρισμένο ξένο μηχανάκι ). Πολλή μηχανή για την τιμή του και με κυβικά ιδανικά για την Ελλάδα. Σε μέγεθος τεράστιο, τόσο που να χωράει άνετα όσο ψηλός και αν είσαι. Αρχοντικό.
Στο μοντέλο που υπάρχει τώρα δεν μου άρεσε πολύ η ποιότητα κατασκευής.
Πάντως κατα τα άλλα τίμια τιμή για αυτά που προσφέρει το υπάρχον μοντέλο. (Για αυτό με τις χυτές ζάντες λέω, το καλό και φτηνό. Το adv δεν με συγκινεί καθόλου)

Βλέπω τώρα στο ρεπορτάζ κάποια πράγματα σε επίπεδο εμφάνισης διορθώθηκαν. Σε επίπεδο τεχνολογικού εξοπλισμού επίσης υπάρχουν αναβαθμίσεις και μεγάλες. Για ποιότητα θα πρέπει να το δούμε απο κοντά.

Δύο πράγματα μπορεί να συμβούν με την έλευση του νέου μοντέλου.
Ή να το βγάλουν ελαφρώς πάνω απο το υπάρχον και να ρίξουν ελαφρώς την τιμή του παλιού για να φύγει και το στοκ (εκει θα μιλάμε για ευκαιριάρα στα παλιά μοντέλα)
ή να το βγάλουν σε τιμή στα χωράφια του ΚΤΜ390 και του CB500X σε 7000+ ευρώ και να κρατήσουν την τιμή του παλιού στα 6κ.

Μάλλον το δεύτερο θα κάνουν.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.174
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εντάξει, πολύ τούμπανο λέμε...
 
Top Bottom