esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.145
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Η εποχή της βολτας/ταξιδιού με μοτό είναι σε πλήρη εξέλιξη αυτόν τον καιρό. Για τους περισσότερους από εμάς ομως οι βόλτες ενέχουν ή και κρύβουν κάποιες πιθανότητες (μικρές ή μεγαλύτερες) πτώσεων.
Οι αιτίες των πτώσεων μπορούν να χωρισθούν σε δύο κατηγορίες: αυτές που προκαλούνται από δικές μας ενέργειες/λάθη κι αυτές που προξενούνται από κάτι ή κάποιον άλλο. Προφανέστατα οι πιθανότητες αυτές μειώνονται όσο μειώνουμε και τα δικά μας λάθη.
Ο Ken Hill είναι προπονητής της Pro Moto του οποίου η κύρια αποστολή είναι να βοηθήσει του αναβάτες μοτοσυκλετών να είναι ασφαλέστεροι και καλύτεροι αναβάτες. Με τα δικά του λόγια ο Ken δηλώνει: «Δεν εκπαιδεύω οδηγούς δρόμου ή πίστας, απλώς διδάσκω στους ανθρώπους πώς να είναι καλύτεροι αναβάτες μοτοσυκλετών». Ο Ken επαγγελματικά έχει αγωνιστεί για την ΑΜΑ κι έχει δώσει σπουδαία προγράμματα οδήγησης μοτοσυκλετών όπως για την YAMAHA Champions την Freddie Spencer κι αυτήν τη στιγμή συνεργάζεται με το Rickdiculus Racing και το Rick Development Camp.
Ο Ken διδάσκει τους αναβάτες πώς να οδηγούν πάνω σε μια διαδρομή /βόλτα γιατί εκεί κατά τη γνώμη του υπάρχει το «περιθώριο» για σφάλμα. Ο Ken λοιπόν μετά από αρκετές «βόλτες» και συζητήσεις /ερωτήσεις αναβατών έχει εστιάσει σε 4 λόγους πτώσεων.
Σε μεγάλες διαδρομές η έλλειψη σχεδίου είναι πολλές φορές αιτία κούρασης, έλλειψης προσοχής με άσχημα επακόλουθα.
Όσο περισσότερο γνωρίζεις το γκάζι και τα φρένα τόσο περισσότερο θα ευχαριστηθείς την οδήγηση με τη μοτοσυκλέτα σου. Άλλωστε, όπως λένε κι οι περισσότεροι επαγγελματίες αναβάτες, το μυστικό για μια στροφή δεν είναι το περισσότερο πλάγιασμα αλλά η σωστότερη τοποθέτηση (πάνω στη στροφή) αναβάτη και μοτοσυκλέτας.
Ο Ken τελειώνοντας, επιγραμματικά τονίζει ότι όλα πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι γνώση που μεταφράζεται σε ασφάλεια κι ευχαρίστηση. Ακόμα κι οι πτώσεις είναι «διαδικασίες» επιμόρφωσης αρκεί να κάνουμε ένα απλό βήμα. Να τις ξεπεράσουμε και να επαναφέρουμε στη μνήμη μας τη «διαδικασία πτώσης» με μοναδικό και μόνο σκοπό να μην ξανασυμβεί.
Όσο λιγότερα λάθη λοιπόν τόσο ασφαλέστερη κι απολαυστικότερη βόλτα θα έχουμε. Και μην ξεχνάτε δεν έχουμε την ανάγκη να αποδείξουμε τίποτα και σε κανέναν.
rideapart.com
Οι αιτίες των πτώσεων μπορούν να χωρισθούν σε δύο κατηγορίες: αυτές που προκαλούνται από δικές μας ενέργειες/λάθη κι αυτές που προξενούνται από κάτι ή κάποιον άλλο. Προφανέστατα οι πιθανότητες αυτές μειώνονται όσο μειώνουμε και τα δικά μας λάθη.
Ο Ken Hill είναι προπονητής της Pro Moto του οποίου η κύρια αποστολή είναι να βοηθήσει του αναβάτες μοτοσυκλετών να είναι ασφαλέστεροι και καλύτεροι αναβάτες. Με τα δικά του λόγια ο Ken δηλώνει: «Δεν εκπαιδεύω οδηγούς δρόμου ή πίστας, απλώς διδάσκω στους ανθρώπους πώς να είναι καλύτεροι αναβάτες μοτοσυκλετών». Ο Ken επαγγελματικά έχει αγωνιστεί για την ΑΜΑ κι έχει δώσει σπουδαία προγράμματα οδήγησης μοτοσυκλετών όπως για την YAMAHA Champions την Freddie Spencer κι αυτήν τη στιγμή συνεργάζεται με το Rickdiculus Racing και το Rick Development Camp.
Ο Ken διδάσκει τους αναβάτες πώς να οδηγούν πάνω σε μια διαδρομή /βόλτα γιατί εκεί κατά τη γνώμη του υπάρχει το «περιθώριο» για σφάλμα. Ο Ken λοιπόν μετά από αρκετές «βόλτες» και συζητήσεις /ερωτήσεις αναβατών έχει εστιάσει σε 4 λόγους πτώσεων.
- Έλλειψη εστίασης / Έλλειψη σχεδίου
Σε μεγάλες διαδρομές η έλλειψη σχεδίου είναι πολλές φορές αιτία κούρασης, έλλειψης προσοχής με άσχημα επακόλουθα.
- Απότομες εισόδους
Όσο περισσότερο γνωρίζεις το γκάζι και τα φρένα τόσο περισσότερο θα ευχαριστηθείς την οδήγηση με τη μοτοσυκλέτα σου. Άλλωστε, όπως λένε κι οι περισσότεροι επαγγελματίες αναβάτες, το μυστικό για μια στροφή δεν είναι το περισσότερο πλάγιασμα αλλά η σωστότερη τοποθέτηση (πάνω στη στροφή) αναβάτη και μοτοσυκλέτας.
- Επανάληψη λαθών
- Η υπερβολική αυτοπεποίθηση.
Ο Ken τελειώνοντας, επιγραμματικά τονίζει ότι όλα πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι γνώση που μεταφράζεται σε ασφάλεια κι ευχαρίστηση. Ακόμα κι οι πτώσεις είναι «διαδικασίες» επιμόρφωσης αρκεί να κάνουμε ένα απλό βήμα. Να τις ξεπεράσουμε και να επαναφέρουμε στη μνήμη μας τη «διαδικασία πτώσης» με μοναδικό και μόνο σκοπό να μην ξανασυμβεί.
Όσο λιγότερα λάθη λοιπόν τόσο ασφαλέστερη κι απολαυστικότερη βόλτα θα έχουμε. Και μην ξεχνάτε δεν έχουμε την ανάγκη να αποδείξουμε τίποτα και σε κανέναν.
rideapart.com