1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Τι Τύπο Μπουζί Εφαρμόζει Στην Μοτοσυκλέτα Μου

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τεχνικά θέματα - Προβλήματα & Λύσεις - Συντήρηση' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 18 Μαρτίου 2020.

  1. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.051
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Τι Τύπο Μπουζί Εφαρμόζει Στην Μοτοσυκλέτα Μου, Πότε και Πως Το Αλλάζω;

    [​IMG]

    Τα μπουζί NGK είναι η πρώτη επιλογή σαν O.E.M. από τα περισσότερα εργοστάσια μοτοσυκλετών, απόδειξη της υψηλής ποιότητας κατασκευής τους. H NGK κατασκευάζει μπουζί για όλα τα αυτοκίνητα, τις μοτοσικλέτες, τις μηχανές θαλάσσης και γενικότερα για οποιαδήποτε μηχανή.

    Για να καλυφτούν οι διαφορετικές ανάγκες της παραπάνω φιλοσοφίας, δημιουργήθηκαν 14 εργοστάσια σε 8 διαφορετικές χώρες του κόσμου. Σήμερα διαθέτει υπερσύγχρονες κατασκευαστικές μονάδες, χώρους αποθήκευσης και κανάλια διανομής, παραμένοντας δεσμευμένη στο να παρέχει στους πελάτες της τα καλύτερα προϊόντα με την καλύτερη εξυπηρέτηση.

    Η εμφάνιση ενός χρησιμοποιημένου μπουζί λέει πολλά για τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα και το μπουζί. Έτσι, η ανάλυση της κατάστασης ενός μπουζί παίζει σημαντικό ρόλο στη συντήρηση μιας μοτοσυκλέτας.

    [​IMG]

    Η αντικατάσταση των μπουζί μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή δουλειά, αλλά θα πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή της μοτοσυκλέτας ως προς τα διαστήματα αντικατάστασης ή ελέγχου με όλες τις κατάλληλες διαδικασίες για να εξασφαλιστούν τα καλύτερα αποτελέσματα.

    Για την πρόσβαση στα μπουζί ίσως σε κάποια μοντέλα μοτοσυκλέτας να χρειαστεί να λύσετε κάποια πλαστικά καπάκια ή φέρινγκ, ρεζερβουάρ βενζίνης, σε ορισμένα σκούτερ σέλλα , πλαστικά καλύμματα, σε άλλα μοντέλα ίσως να χρειαστεί να απομακρύνεται ακόμα και τα ψυγεία νερού.

    Μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο τύπο μπουζί για την μοτοσυκλέτα σας η το scooter σας εδώ:

    Παρακάτω υπάρχει ένας οδηγός αντικατάστασης μπουζί βήμα-προς-βήμα:

    1. Βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας είναι κρύος.
    2. Αφαιρέστε προσεκτικά τα καλύμματα (πίπες) των μπουζί. Πιάστε την πίπα, στρίψτε την περίπου ένα τέταρτο στροφή ώστε να βγει από το μπουζί , και στη συνέχεια τραβήξτε την προς τα έξω να ξεκουμπώσει.
    3. Ελέγξτε το σημείο του κινητήρα που εφαρμόζει το μπουζί για τυχόν πετραδάκια ή ξένα σώματα και απομακρύνετε τα με την χρήση πιεσμένου αέρα ή με κάποιο ειδικό εργαλείο πριν το ξεβιδώσετε. 4. Ξεβιδώστε χρησιμοποιώντας το κατάλληλο μπουζόκλειδο για το μοντέλο της μοτοσυκλέτας σας σε συνδυασμό με τον τύπο από το μπουζί που φοράει.
    5. Ελέγξτε το μπουζί που βγάλατε για τυχόν φθορές και αλλάξτε το σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή αν χρειάζεται αντικατάσταση, λόγω χιλιομέτρων ή κατάστασης φθοράς.
    6. Βιδώστε το νέο μπουζί αφού ελέγξτε το διάκενο της ακίδας ώστε να είναι αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής του κινητήρα της μοτοσυκλέτας σας, χρησιμοποιώντας ένα δυναμόκλειδο με την προβλεπόμενη ροπή σύσφιξης.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τύπους, τα χαρακτηριστικά και τις εφαρμογές μπουζί ανα μοντέλο μηχανής μπορείτε να δείτε στον παρακάτω κατάλογο της NGK.
     
    VKon, notakos600, karellen and 9 others like this.
  2. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    13.027
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Good postGood postNo spam
     
    notakos600 likes this.
  3. notakos600

    notakos600 old member

    Μηνύματα:
    4.007
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Περιοχή:
    Δυτική Αττική
    Η μόνη μου ένσταση είναι η χρήση δυναμοκλειδου στο σφίξιμο.
    Κάποιες φορές η ροδέλα στεγανοποιησης ξεγελάει στο σφίξιμο.
    Προσωπικά το σφίγγω με το χέρι όσο πάει και μετά με το μπουζοκλειδο 1/2.της στροφής.
    Στο επαναχρησιμοποιημενο μπουζι σφίξιμο κατά 1/4 της στροφής.
     
  4. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    13.027
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Έτσι Πάνο
     
  5. KostasT

    KostasT member

    Μηνύματα:
    628
    Μοτοσυκλέτα:
    Honda CBF1000FA
    Όνομα:
    Δες nickname
  6. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    871
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    ..... και μετα απο αυτη την συμβουλη οσοι δεν το ΄κατεχετε΄ ...... ετοιμαστειτε για το επομενο βημα , καλου κακου..........!

    helicoil-np1.jpg
     
    Aldebaran likes this.
  7. Coyote

    Coyote new member

    Μηνύματα:
    424
    Μοτοσυκλέτα:
    Varadero το καλό, :p
    Όνομα:
    Τάσος
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Στο μπουζί δεν παίρνει χελικόιλ, γέμισμα τρύπημα και σπείρωμα από την αρχή.
     
    maik900 likes this.
  8. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    871
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    ...εμ! δεν μου το ελεγες κατι χρονια πριν ..... να μην βασανιζω την βεσπα μου ....!
    Και γιατι δεν παιρνει χελικοιλ? ...... θεμα παχους τοιχωματος υδροψυκτου καπακιου ?.......παντως εγω το ΄γεμισμα΄ ουτε για αστειο δεν θα το ελεγα .....! abcde
     
    apache likes this.
  9. notakos600

    notakos600 old member

    Μηνύματα:
    4.007
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Περιοχή:
    Δυτική Αττική
    Μαστρο Στέλιο, δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ προσωπικά αν είχα Ducati θα φοβόμουν ακόμη και να κλασω δίπλα του, όχι να σφιξω τα μπουζι RollingRollingRolling
     
  10. Coyote

    Coyote new member

    Μηνύματα:
    424
    Μοτοσυκλέτα:
    Varadero το καλό, :p
    Όνομα:
    Τάσος
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Σε ένα πενηντάρι που είχα με 125 μοτέρ motori minareli δίχρονο υπερκυβισμένο σε 175 αυτό έκανα, ουδέν πρόβλημα. Για να βάλεις χελικόιλ θα πρέπει να περάσεις μεγαλύτερο πάσο και τα ριν΄ησματα θα πάνε στον κύλινδρο αναγκαστικά, οπότε θα πρέπει να βγει η κεφαλή... αν βγει χελικόιλ θα περάσεις;
     
  11. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    871
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    ..... ελα ντε και με τρομαξες , με τα γρεζια ....... εδω κατεβαζε γρεζια το κυλινδρο-πιστονο, απο τα αρπαγματα ........! abcde

    Δηλαδη αν βγει ....η κεφαλη .....θα πιασεις ηλεκτροκολληση ή οποιοδηποτε αλλη μεθοδο για γεμισμα , σε ενα τετοιο σημειο του χωρου καυσεως με τοσες τασεις ?........ ή θα πας κατε(χ)θειαν για ανταλλακτικο για να μιλαμε και σοβαρα......?
    Το εχεις κανει αυτο το ....γεμισμα .....? cdefghig
     
  12. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    871
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    ..... "οποιος κοροδευει τον αλλο, κοροδευει τον .... αλλον " . funny

    Εξαλλου εχω Νippon Denso κοντερια , ΝGK πιπες και μπουζι , εξ ου και γι΄αυτο διαβαζω αυτο το θρεντ.
    Αν σου περισσευουν τιποτα ηλεκτρονικες Κokusan , τις χρειαζομαι ...... βρε! που καταντησαμε ολοκληρη Βosch και Siemens .....!cde
     
    notakos600 and maik900 like this.
  13. notakos600

    notakos600 old member

    Μηνύματα:
    4.007
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Περιοχή:
    Δυτική Αττική
    Για ποιό μηχανάκι είναι οι Kokusan?
    Δίχρονο ή τετράχρονο?
    Αλλιώς στείλε μου τον κωδικό της ηλεκτρονικής να κάνουμε πατέντα.
     
  14. Coyote

    Coyote new member

    Μηνύματα:
    424
    Μοτοσυκλέτα:
    Varadero το καλό, :p
    Όνομα:
    Τάσος
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Ναι το έχω κάνει στο παρελθόν, το κράμα της κεφαλής δεν παθαίνει κάτι με την συγκόλληση όπως το ατσάλι που ξεβάφει, μόνο να στραβώσει αλλά στο σημείο που είναι και το πάχος του γεμίσματος δεν έχει πρόβλημα, επίσης δεν γίνεται κάποια κανονική κόλληση αλλά ένα γέμισμα 1-2mm αλουμινοκόλληση στο χαλασμένο σπείρωμα και μετά κολαούζο. Όλα αυτά σε μηχανουργείο που φτιάχνουν κεφαλές...
     
    Last edited: 19 Μαρτίου 2020
    stelios62 likes this.
  15. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    871
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    "Αλουμινοκολληση περασμα" , μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης ?
    .... ηλεκτροδιο αλουμινιου , με αργκον ή πλασμα κατι , απλο λοιωσιμο βεργας αλουμινιου με οξυγονο ή καποια αλλη μεθοδο ? ...... για δωσε know-how .....! cdefghig
     
  16. Coyote

    Coyote new member

    Μηνύματα:
    424
    Μοτοσυκλέτα:
    Varadero το καλό, :p
    Όνομα:
    Τάσος
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Ε βρε Στέλιο αυτό το έκαναν πριν 30 χρόνια με ηλεκτρόδιο αλουμινίου, πλέον η τελευταία λέξη της τεχνολογίας θα είναι καλύτερη. Φυσικά σε μηχανουργείο γίνεται όλη η δουλειά.
     
  17. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    871
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    Μωρε, σε μηχανουργειο γινεται ....... αλλα πως γινεται, ξερεις ή ακουσες ? cdefghig
     
  18. Coyote

    Coyote new member

    Μηνύματα:
    424
    Μοτοσυκλέτα:
    Varadero το καλό, :p
    Όνομα:
    Τάσος
    Περιοχή:
    Αθήνα

    Φτιάξε καφέ και απόλαυσε... :) Αυτός το γέμισε όλο... γιατί είχαν βάλει χελικόιλ και το πέταξε... θα μπορούσε λέει να είχε αντιμετωπιστεί καλύτερα το πρόβλημα από την αρχή. Δηλαδή όχι χελικόιλ.



     
  19. notakos600

    notakos600 old member

    Μηνύματα:
    4.007
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Περιοχή:
    Δυτική Αττική
    Μεγάλο μαστορι.
     
  20. Coyote

    Coyote new member

    Μηνύματα:
    424
    Μοτοσυκλέτα:
    Varadero το καλό, :p
    Όνομα:
    Τάσος
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Όντως τον έχω δει να φτιάχνει πολλά πράγματα που θα τα θεωρούσαμε τελειωμένα... όποιος ψάξει τα βίνδεο που έχει ανεβάσει θα καταλάβει.
     
    notakos600 likes this.

Μοιραστείτε τη σελίδα