1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Σπάνιες κλασικές μοτοσυκλέτες

Συζήτηση στο φόρουμ 'Classic Ιστορίες' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 1 Αυγούστου 2019.

  1. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    apache, thanosgp, dikoukos and 3 others like this.
  2. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.020
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Είσαι να. ;;
     
    thanosgp and maik900 like this.
  3. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Παρουμε απο κανα δυο abcdefghgkabcdefghgk
     
    thanosgp, SHOOTER045 and Ωmega like this.
  4. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.020
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Τώρα σε πιάσαν οι τσιγγουνιές;
    Σπάσε ρε τον "κουμπαρά" σου..
    Rolling
     
    thanosgp and panostsi like this.
  5. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.626
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
  6. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.020
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Τι έγινε;
    Δεν πρόλαβες κανένα;
    Rolling
     
    thanosgp, BULMONT and panostsi like this.
  7. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.626
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

    πως με πιανεις πως με πιανεις
     
    thanosgp, SHOOTER045 and Ωmega like this.
  8. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    H σπανιότερη μοτοσυκλέτα του κόσμου και το μυστήριο που την συνοδεύει

    Το 1967, ένας υδραυλικός κλήθηκε σε ένα σπίτι στα περίχωρα του Σικάγο στις ΗΠΑ, για να επιδιορθώσει κάποια βλάβη. Σκάβοντας έναν τοίχο προκειμένου να προσεγγίσει τις σωληνώσεις, αποκαλύφθηκε ότι ο τοίχος ήταν διπλός και έκρυβε από πίσω του μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα!

    Η μοτοσυκλέτα έφερε στο ρεζερβουάρ της την ονομασία “Traub” και είχε χτυπημένη στα κάρτερ του V2 αερόψυκτου κινητήρα, την χρονολογία 1916. Οι ιδιοκτήτες του σπιτιού, όταν η μοτοσυκλέτα ανακαλύφθηκε το 1967, δεν γνώριζαν καν την ύπαρξη της, ήταν όμως η προηγούμενη οικογένεια, από την οποία ζούσε μόνο η μητέρα, που απεκάλυψε το μυστικό.

    [​IMG]

    Ο γιος της, είχε κλέψει της μοτοσυκλέτα – άγνωστο από ποιον και από πού- και την είχε "χτίσει" πίσω από τον τοίχο, πριν φύγει για το μέτωπο του Α΄ παγκοσμίου πολέμου. Κάποιοι λένε ότι αυτό έγινε για να την βρει άθικτη όταν θα γυρνούσε από το πεδίο της μάχης, ωστόσο υπάρχει και μια άλλη εκδοχή της ιστορίας: o πατέρας του παιδιού, εξοργισμένος με την πράξη κλοπής του γιου του, τον έβαλε να την "χτίσει" πίσω από τον τοίχο και για να τον “τιμωρήσει”, τον υποχρέωσε να καταταγεί στον στρατό, απ΄όπου και κλήθηκε να υπηρετήσει στο μέτωπο του πολέμου στην Ευρώπη.

    Μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ ποια εκδοχή είναι η πραγματική, ωστόσο γεγονός είναι ότι ο νεαρός έπεσε στην μάχη και δεν γύρισε ποτέ πίσω, με την μοτοσυκλέτα να παραμένει "εντοιχισμένη” για μισό αιώνα, μέχρι την τυχαία ανακάλυψη της.

    Πέραν την ιστορίας αυτής όμως, μυστήριο αποτελούσε και η προέλευση της μοτοσυκλέτας. Κατασκευάστρια “Traub” δεν υπήρχε στις ΗΠΑ αλλά ούτε και πουθενά αλλού στον κόσμο, ενώ το μοντέλο δεν έμοιαζε με κανένα άλλο της εποχής εκείνης. Για την ακρίβεια, ήταν τεχνολογικό προηγμένο, με τριτάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (ίσως το πρώτο της ιστορίας!), εξελιγμένο ταμπούρο με πολύπλοκο μηχανισμό ενεργοποίησης στον πίσω τροχό και περίτεχνη χύτευση στα τμήματα που συνέθεταν τον πλαγιοβάλβιδο αερόψυκτο V2 των 78 κυβικών ιντσών (1.278 κ.εκ.).

    [​IMG]

    Η μοτοσυκλέτα, αρχικά αγοράστηκε από τον Torillo Tachi, έναν ιδιοκτήτη καταστήματος πώλησης μοτοσυκλετών και ποδηλάτων στο Σικάγο, ο οποίος και της αφιέρωσε χρόνο για να την επαναφέρει σε λειτουργική κατάσταση. Όχι ότι χρειαζόταν και πολλά, αφού ουσιαστικά ήταν καινούργια και αυτό ήταν κάτι που περιέπλεκε περισσότερο το μυστήριο της προέλευσης της.

    Στην συνέχεια, η μοτοσυκλέτα πωλήθηκε στον Bud Ekins, τον stuntman που ντούμπλαρε τον Steve Mc Queen στο περίφημο άλμα πάνω από τον φράχτη στην ταινία The Great Escape, μετά άλλαξε χέρια, με το νέο της ιδιοκτήτη να είναι ένας συλλέκτης από την Καλιφόρνια και τελικά, κατέληξε το 1990 στον Dale Walkser, ιδρυτή του μουσείου “Wheels Through Time” του οποίου τα εκθέματα έχουν να κάνουν με την ιστορία της μοτοσυκλέτας στις ΗΠΑ.

    Το “μυστήριο” της Traub, παρέμενε άλυτο για χρόνια απασχολώντας πολλούς ιστορικούς και ερευνητές, ωστόσο το συνεχές ψάξιμο, οδήγησε τελικά σε μια εξήγηση, που όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι είναι η πιο πιθανή.

    Η “αρχή του νήματος” πιάστηκε από μια επιστολή, συνοδευόμενη από φωτογραφία, που είχε δημοσιευθεί τον Μάρτιο το 1907, στο περιοδικό Motorcyle Illustastrated. Ο αποστολέας υπέγραφε με το όνομα “Richard Traub”, με έδρα το Σικάγο, και στην επιστολή περιγραφόταν η κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας με παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτή που ανακαλύφθηκε πίσω από τον τοίχο το 1967.

    [​IMG]

    Με βάση αυτό το στοιχείο, οι ερευνητές έψαξαν στα ληξιαρχικά και απογραφικά στοιχεία της πόλης του Σικάγο και ανακάλυψαν καταχωρήσεις του 1910, για έναν 27χρονο γερμανικής καταγωγής, με το όνομα Gottlieb Richard Traub, o οποίος εργαζόταν σε μηχανουργείο. Συνεχίζοντας την έρευνα, βρήκαν ένα στρατολογικό έγγραφο, με χρονολογία 1917, στο οποίο ο Gottlieb Richard Traub, ανάφερε πως ήταν αυτοαπασχολούμενος μηχανολόγος, διατηρώντας δικό του κατάστημα.

    Τον ισχυρισμό αυτό, επικύρωσε μια φωτογραφία, για την οποία δεν υπάρχουν στοιχεία σχετικά με το πότε τραβήχτηκε, στην οποία απεικονίζεται ένα μαγαζί με την επωνυμία Richard Traub, χαρακτηριζόμενο ως “Μotorcycle Shop – General Repairing”. Το κατάστημα αυτό βρισκόταν στη οδό North Paulina του Σικάγο και δεν απείχε πολύ από το σπίτι στο οποίο ανακαλύφθηκε η χτισμένη στον τοίχο μοτοσυκλέτα.

    [​IMG]

    Όλα τα στοιχεία “έδεσαν” λοιπόν, η μοτοσυκλέτα πρέπει να ήταν δημιουργία του Richard Traub, να είχε κλαπεί από το κατάστημα, και στην συνέχεια να μεταφέρθηκε στο σπίτι του νεαρού που την απέσπασε. Το ποια από τις δύο εκδοχές που αναφέραμε για τον “εντοιχισμό” της ισχύει, δεν έχει ακόμα διαλευκανθεί και μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ.

    Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σήμερα στο μουσείο του Walkser, σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και μάλιστα συχνά - πυκνά, τίθεται σε λειτουργία για σύντομες βόλτες.

    [​IMG]

    Είναι λοιπόν η σπανιότερη μοτοσυκλέτα του κόσμου; Δεν είναι εύκολο να το πει κανείς με ακρίβεια αυτό, αφού υπάρχουν ακόμη και σήμερα μοναδικά μοντέλα που “ψάχνονται” μετά μανίας από συλλέκτες και ιστορικούς, περιμένοντας να ανακαλυφθούν. Το σίγουρο είναι, ότι η ιστορία που συνοδεύει την Traub, είναι η πιο “σπάνια” που έχει καταγραφεί ποτέ!



    ΠΗΓΗ https://www.bikeit.gr
     
  9. Kuklinski

    Kuklinski member

    Μηνύματα:
    1.660
    Μοτοσυκλέτα:
    Brough Superior ss100
    Όνομα:
    Ακης
    Περιοχή:
    Brooklyn NY
    Ωραια ιστορια.
     
  10. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.695
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Με καθήλωσε και μένα...

    Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
    giamar and maik900 like this.
  11. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Συλλογή Morbidelli: 200 σπάνιες μοτοσυκλέτες βγαίνουν "στο σφυρί"

    [​IMG]

    Ο Giancarlo Morbidelli, ένας θρύλος για τη μοτοσυκλέτα, που άφησε το στίγμα του ως κατασκευαστής αγωνιστικών μοτοσυκλετών, συλλέκτης και ιδιοκτήτης ενός εξαιρετικού μουσείου μοτοσυκλετών, πέθανε σε ηλικία 86 ετών. Η αξιοσημείωτη σύμπτωση είναι ότι η τεράστια συλλογή μοτοσυκλετών του είχε προγραμματιστεί να βγει στο σφυρί λίγες εβδομάδες αργότερα…

    Λες και δεν άντεξε ο δημιουργός ενός από τα σημαντικότερα μουσεία μοτοσυκλετών στον κόσμο μπροστά στην επικείμενη δημοπρασία των “παιδιών” του κι αποχώρησε από τον “μάταιο ετούτο” κόσμο. Μια συλλογή από μοτοσυκλέτες που συγκεντρώθηκαν επί 40 χρόνια από τον κατασκευαστή και team manager της ομάδας των Grand Prix με τις τόσες νίκες, Giancarlo Morbidelli, θα διατεθούν προς πώληση από τον οίκο Bonhams στη δημοπρασία Spring Stafford Sale, που θα γίνει στις 25-26 Απριλίου.

    [​IMG]

    Αν και ακούγεται σαν μια σκληρή κίνηση, τόσο σύντομα μετά το θάνατό του, η μεγάλη συλλογή του Morbidelli είχε ανακοινωθεί να δημοπρατηθεί ήδη από πέρσι τον Οκτώβριο, αλλά κάποια προβλήματα στις διαδικασίες εξαγωγής των μοτοσυκλετών στην Αγγλία ανέβαλαν τον πλειστηριασμό. Η ανακοίνωση της τωρινής δημοπρασίας – μόλις δύο ημέρες μετά το θάνατο του Morbidelli – ήταν εντελώς συμπτωματική, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Bonhams. Οι 200 μοτοσυκλέτες που θα πωληθούν στις 25-26 Απριλίου στη Μ. Βρετανία, αποτελούν μέρος μιας συλλογής 350 μοτοσυκλετών που στεγάζονταν στο “Μουσείο Μοτοσυκλέτας Morbidelli”, στην πόλη Pesaro της Ιταλίας, και το οποίο ο ίδιος ο Giancarlo δημιούργησε το 1999.

    [​IMG]

    Δυστυχώς, το μουσείο έκλεισε το περασμένο καλοκαίρι, αφού δεν είχε βρεθεί νέος ιδιοκτήτης, ενώ το ιταλικό κράτος που είχε δείξει αρχικά ενδιαφέρον, εν τέλει αρνήθηκε να το αναλάβει (δυστυχώς). Ο Giancarlo Morbidelli “ζούσε μέρα-νύχτα μέσα στο μουσείο” σύμφωνα με τον γιο του και έφτιαχνε τα πάντα μόνος του, δουλεύοντας σε ένα πολύ μικρό δωμάτιο. Η οικογένεια Morbidelli θα διατηρήσει περίπου το μισό της συλλογής, κρατώντας τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες με το όνομά της, τους “φονείς γιγάντων” του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας των 125cc και 250cc, που οδηγούσαν οι Paoli Pileri, Pierpaolo Bianchi και Mario Lega.

    [​IMG]

    Επίσης θα κρατήσει και τη θηριώδη Morbidelli V8 που είχε κατασκευάσει ο Giancarlo το 1994 σε ελάχιστα κομμάτια και θεωρείται μια από τις ακριβότερες μοτοσυκλέτες του κόσμου. Ανάμεσα στις 200 μεταπολεμικές κλασικές μοτοσυκλέτες που θα δημοπρατηθούν – στη μεγαλύτερη ιδιωτική συλλογή μοτοσυκλετών που έχει περάσει από την Bonhams μέχρι σήμερα – υπάρχουν σπανιότατες Benelli και Ducati, καθώς και Harley Davidson, Honda, Matchless, κλπ.

    [​IMG]

    Αστέρι της δημοπρασίας η μοναδική τετρακύλινδρη σε σειρά, 125 κυβικών εκατοστών, αγωνιστική μοτοσυκλέτα Grand Prix της Ducati, που κατασκευάστηκε από τον Fabio Taglioni, τον θρυλικό Ingegnere-επιστήμονα αρχιμηχανικό, σχεδιαστή και τεχνικό διευθυντή της εταιρίας από το 1954 μέχρι το 1989. Η εκτιμώμενη τιμή αυτής της απίστευτα σπάνιας μοτοσυκλέτας είναι οι 400.000 με 600.000 λίρες Αγγλίας! Το εν λόγω τετρακύλινδρο Ducati είχε εξαφανιστεί για χρόνια, πριν βρεθεί ο κινητήρας του στη Ρωσία και το πλαίσιο στην τότε Γιουγκοσλαβία (!) με τον ίδιο τον Giancarlo να “ξανακτίζει” τη μοτοσυκλέτα βίδα τη βίδα, κάνοντάς τη την κορυφαία της συλλογής του.

    [​IMG]

    Δίπλα στη μοτοσυκλέτα της Ducati θα δημοπρατηθούν και η τετρακύλινδρη σε σειρά, επίσης αγωνιστική, Benelli 250 του 1942 (με εκτιμώμενη τιμή άνω των 600.000 λιρών επίσης), η παγκόσμια πρωταθλήτρια του 1950 Benelli 250 του Dario Ambrosini, που εκτιμάται ότι θα πιάσει μεταξύ 120.000 και 180.000 λιρών, αλλά και η Benelli 250 του 1964, του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Tarquino Provini, με την εκτίμηση να φτάνει μεταξύ 80.000 και 120.000 λιρών Αγγλίας. Για να κάνετε τη μετατροπή, μια λίρα είναι γύρω στα 1,15 ευρώ σήμερα.

    [​IMG]

    Ο υπεύθυνος της Bonhams, δήλωσε: “Είμαστε πολύ περήφανοι που έχουμε αναλάβει την πώληση αυτής της εκπληκτικής συλλογής, με μοτοσυκλέτες που συλλέγονται πάνω από 40 χρόνια από τον Giancarlo Morbidelli”.
    “Το πάθος του Giancarlo για τη μοτοσυκλέτα ήταν πασιφανές, ήδη από την εμπλοκή του στα Grand Prix. Οι ανακατασκευές του ήταν εξαιρετικές, ήταν ένας άνθρωπος της λεπτομέρειας και της δημιουργίας”.
    “Η δημοπρασία αυτή θα δώσει τη μοναδική ευκαιρία στους συλλέκτες και τους λάτρεις των μοτοσυκλετών από όλο τον κόσμο να αποκτήσουν πολύτιμα κομμάτια της ιστορίας”.

    [​IMG]

    Ποιός ήταν ο Giancarlo Morbidelli

    Ο Giancarlo Morbidelli προερχόταν από οικογένεια γεωργών του Pesaro, γεννήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1930 και ξεκίνησε την καριέρα του κατασκευάζοντας ξύλινα έπιπλα. Πάθος του ήταν πάντοτε οι μοτοσυκλέτες και μαζί με τον σχεδιαστή και αγωνιζόμενο Franco Ringhini, κατασκεύασαν δίχρονους αγωνιστικούς κινητήρες 50cc στα τέλη της δεκαετίας του ’60, κάνοντας ντεμπούτο στο Ιταλικό πρωτάθλημα το 1969.

    Το 1971 ο Morbidelli παρουσίασε έναν κινητήρα 125cc με περιστροφικές βαλβίδες, κερδίζοντας δύο αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στις αρχές του 1972 και το μέλλον φαινόταν λαμπρό. Δυστυχώς, ο αναβάτης της ομάδας, Gilberto Parlotti, σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα του Isle of Man TT εκείνου του έτους. Ωστόσο, ο Morbidelli επέμενε και από τα μέσα της δεκαετίας του ’70 οι μοτοσυκλέτες του κυριάρχησαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 125cc GP κατακτώντας τρεις Παγκόσμιους τίτλους, από το 1975 έως το 1977.

    Το 1977 η ομάδα ανέβηκε στα 250 cc κερδίζοντας έναν ακόμα Παγκόσμιο τίτλο. Ο γιος του Morbidelli, Gianni, που γεννήθηκε το 1968, έγινε επιτυχημένος οδηγός αγώνων της Φόρμουλα 1 και ήταν αυτός που αποφάσισε να πουλήσει τις μοτοσυκλέτες του πατέρα του στον οίκο Bonhams του Λονδίνου.
     
  12. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.223
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    .......""" .....Ο γιος του Morbidelli, Gianni, που γεννήθηκε το 1968, έγινε επιτυχημένος οδηγός αγώνων της Φόρμουλα 1 και ήταν αυτός που αποφάσισε να πουλήσει τις μοτοσυκλέτες του πατέρα του στον οίκο Bonhams του Λονδίνου......""""

    .... να παιδια να μαλαμα .....! Hammer Smash

    Το θεμα με αυτους τους μικρο-κατασκευαστες ειναι οτι εφτιαχναν κατι απο μερακι χωρις να κοιταζουν αν θα αρεσει στους πελατες .....!
    Γι' αυτο και καθε εργο τους κρυβει μεσα του το προσωπικο τους παθος για τους 2 τροχους .... πραγμα ανεκτιμητο ..... για τους επαϊοντες συλλεκτες ......!cdefg
     
    thanosgp and maik900 like this.
  13. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Maserati μοτοσυκλέτες ειδικά για γυναίκες και άντρες
    Όταν η θρυλική εταιρεία έφτιαχνε μικρά κοσμήματα με δύο τροχούς

    Να σηκώσει το χέρι του όποιος γνωρίζει πως η Maserati κατασκεύαζε δίχρονες και τετράχρονες μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες από το 1950 έως και το 1960, στο εργοστάσιο κατασκευής μπουζί και μπαταριών που είχε στη Bologna, αρχικά με το όνομα Italmoto και μετέπειτα με το όνομα Maserati στο εργοστάσιο της Modena. Τόσοι πολλοί το ξέρατε; Ωραία, τώρα να σηκώσουν το χέρι τους όσοι ήξεραν πως τα μοντέλα T2U (Uomo) ήταν ειδικά σχεδιασμένα για άνδρες και τα Τ2D (Dona) ήταν ειδικά σχεδιασμένα για γυναίκες! Τουλάχιστον τότε οι μοτοσυκλέτες για γυναίκες δεν ήταν ροζ με λουλουδάκια και πεταλούδες.

    11.png

    Συνολικά η Maserati κατασκεύασε 18 διαφορετικά μοντέλα μοτοσυκλετών με δίχρονους κινητήρες 50 ή 125 κυβικών (σχέδια από τη γερμανική DKW) και έναν τετράχρονο κινητήρα 160 και 250 κυβικών, πριν ο εγχώριος ανταγωνισμός από τις MV Agusta, Bennelli, Morini, Ducati, Moto Guzzi και Gilera στην οδηγήσει στην απόφαση να σταματήσει τις δραστηριότητές της στο χώρο των δύο τροχών και να περιοριστεί στα αυτοκίνητα (τα οποία επίσης αντιμετώπιζαν οικονομικά προβλήματα). Την ιστορία των μοτοσυκλετών της Maserati μας τη θύμισε μια πρόσφατη δημοπρασία στη Γαλλία, όπου δύο άριστα ανακατασκευασμένα δείγματα πουλήθηκαν σε τιμές 11.000€ και 15.000€ αντίστοιχα. Το ένα ήταν ένα 50άρι 2Τ και το άλλο ήταν ένα Regolarita 125 (και τα δύο ήταν “αντρικές” εκδόσεις!)

    7_1.jpg 3_4.jpg horis_titlo_1.png 13.png 4_1.jpg

    Πηγη /www.motomag.gr/
     
  14. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.223
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
  15. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.626
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    ρε συ Μιχαλιο για ρωτα τους εκει στην Μασσεράτι....(μηπως ξερει και ο στελιος 62 ;) υπαρχουν μοτοτσικλετε που δεν ειναι για αντρουα και γυνεκαι ;;;;και εαν ναι ποιες ειναι αυτεε αι μοτοτσικλετε ;;;

     
    maik900, thanosgp and giamar like this.
  16. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    1.223
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    ...... το πιασαμε το υπονοουμενο αγαπητε μου ......cdefghigi....... εγω δεν 'προδιδω΄ ονοματα γιατι μετα θα φαω ..... μπουλινγκ χοντρο .....! abcdefghgk
     
    esel, maik900 and thanosgp like this.
  17. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Η Henderson του 1912 έπιασε τιμή 490.000 δολαρίων στη φετινή δημοπρασία μοτοσυκλετών του Οίκου Mecum, στο Λας Βέγκας.

    Πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα 105 ετών με τετρακύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 934 κυβικών που έχει τους κυλίνδρους του διατεταγμένους εν σειρά, κατά τον διαμήκη άξονα. Ο πλειοδότης παραμένει ανώνυμος.

    lv0116-228280_1@2x.jpg

    Σχεδιασμένη από τον William Henderson, η μοτοσυκλέτα θεωρείται ως η καλύτερη τετρακύλινδρη που κατασκευάστηκε ποτέ στην Αμερική.

    Η εταιρεία Henderson είχε την έδρα της στο Ντιτρόιτ, την αυτοκινητική πρωτεύουσα των ΗΠΑ. Το συγκεκριμένο τεμάχιο της δημοπρασίας θεωρείται ως το μοναδικό (!) εναπομείναν επί αμερικανικού εδάφους από το πρώτο έτος λειτουργίας της εταιρείας και το οποίο βρίσκεται σε απόλυτα ορίτζιναλ κατάσταση, από τα λάστιχα ως τη βαφή.

    lv0116-228280_3@2x.jpg

    Οι Henderson αποκαλούνταν και «Duesenberg των μοτοσυκλετών» λόγω της παροιμιώδους αξιοπιστίας και βελούδινης λειτουργίας τους, για τα μέτρα της εποχής πάντα.

    Η φήμη τους εκτινάχτηκε όταν ο Carl Stearns Clancy διάλεξε μία Four για να κάνει μαζί της τον πρώτο γύρο του κόσμου. Πράγματι το 1912 ο ριψοκίνδυνος Αμερικανός έγινε ο πρώτος άνθρωπος που ολοκλήρωσε με δίκυκλο τον Γύρο της Γης.

    ej0315-211707_2.jpg

    Η διαδρομή του σε Ευρώπη, Αφρική, Ασία και Βόρεια Αμερική κάλυψε συνολικά 28.962 χλμ.
     
    giamar, Dionysis78, esel and 3 others like this.
  18. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.721
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΤΟ MCQUEEN'S 1915 CYCLONE BOARD TRACK RACER

    Δύο παράγοντες βοήθησαν σε μια εκτίμηση δημοπρασίας του Cyclone Board Track Racer του 1915 ύψους 650.000 $ - 750.000 $ - αποκλειστικότητας και ιδιοκτησίας του Steve McQueen.

    Αυτό προέβλεπε η Mecum Auctions για μια ειδική μοτοσυκλέτα που πήγε στο τετράγωνο στο Λας Βέγκας ως μέρος της συλλογής EJ Cole Motorcycle Collection , ενός 1915 Cyclone Board Track Racer που κάποτε ανήκε στον Steve McQueen.


    Αλλά αυτές οι εκτιμήσεις ήταν λίγο μακριά. το πρώην μηχάνημα McQueen πωλήθηκε στα 775.000 $ - χωρίς αμφιβολία το κορυφαίο μοτο στην EJ Cole Collection.

    2915-cyclone-board-track-racer-steve-mcqueen-5.jpg 2915-cyclone-board-track-racer-steve-mcqueen-4.jpg 2915-cyclone-board-track-racer-steve-mcqueen-9.jpg
    2915-cyclone-board-track-racer-steve-mcqueen-6.jpg
     
    stelios62 and giamar like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα