1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Περασμενες ναι,ξεχασμενες οχι.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Classic Ιστορίες' που ξεκίνησε από το μέλος Pan-dvs, στις 20 Οκτωβρίου 2017.

  1. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.045
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Motorcycle Republik – Ελληνικό Μουσείο Μοτοσικλέτας



    [​IMG]

    Motorcycle Republik - Ελληνικό Μουσείο Μοτοσικλέτας. Επισκεφτήκαμε τον χώρο του μουσείου που δεν είναι απλά ένα μέρος με παρκαρισμένες μερικές κλασικές μοτοσικλέτες, αλλά ένας εν δυνάμει πολυχώρος που μπορεί να αποτελέσει μια αληθινή πηγή γνώσεων για παραπάνω από έναν αιώνα μοτοσικλέτας. Εφυγα από το μουσείο ξέροντας πολλά περισσότερα από πριν.
    O καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει η χρονιά είναι να βρεθείς με έναν άνθρωπο που πραγματοποιεί τα όνειρά του και μετά όλα αυτά τα μετουσιώνει σε ένα νέο όραμα. Κι όλα αυτά μέσα από μια ματιά που παρά το φαραωνικό μέγεθος του εγχειρήματος να μοιάζουν απόλυτα πραγματοποιήσιμα.

    Ανήμερα τα Χριστούγεννα του 2014 έλαβα το e-mail του κ. Παναγιώτη Μαριολόπουλου, του Τάκη, …γνωστού συλλέκτη στους κύκλους της κλασικής μοτοσικλέτας, πρώην πρόεδρο της Λέσχης Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας, που με προσκαλούσε να εκδηλώσω ενδιαφέρον για επίσκεψη στο μουσείο μοτοσικλέτας το οποίο ετοιμάζει με την ονομασία «Motorcycle RepublikΕλληνικό Μουσείο Μοτοσικλέτας». Τη στιγμή αυτή (αρχές του 2015) το Μουσείο δεν είναι ακόμη ανοιχτό για το κοινό, καθώς μένουν ακόμη αρκετές εκκρεμότητες για να διευθετηθούν. Ο χώρος όμως είναι εκεί, οι μοτοσικλέτες είναι εκεί κι έτσι ο κ. Μαριολόπουλος οργάνωσε μικρές ομάδες επισκεπτών από το mailing list που έχει φτιάξει για να τους δώσει την ευκαιρία να δουν τις μοτοσικλέτες, να δουν την γέννηση του Μουσείου και το (κυριότερο κατά τη γνώμη μας) να ξεναγηθούν από τον ίδιο τον κ. Μαριολόπουλο και να ακούσουν όχι μόνο τεχνικές λεπτομέρειες για μάρκες που ίσως να μην έχουν ακούσει ποτέ στη ζωή τους (ή δεν έχουν ακούσει για πολλά χρόνια) αλλά και να βουτήξουν σε αφηγήσεις που αφορούν την ιδιαίτερη ιστορία κάποιων μοτοσικλετών, τους προηγούμενους ιδιοκτήτες, τις συνθήκες στις οποίες βρέθηκαν, την κατάστασή τους, τις ελλείψεις τους συν εμπειρίες του ίδιου του Τάκη πλέον από τις διαδρομές που έχει κάνει μαζί τους.

    [​IMG]

    Σχεδόν το κάθε τετραγωνικό εκατοστό αυτής της φωτογραφίες κρύβει κι από έναν θησαυρό. Βλέπετε μια άποψη του υπογείου με μοτοσικλέτες που ετοιμάζονται για να εκτεθούν...

    Η εμπειρία

    Τα πράγματα που μπορούν να σε εντυπωσιάσουν στον πολυεπίπεδο (και πολυώροφο) αυτό χώρο δεν είναι μόνο οι μοτοσικλέτες καθ’ αυτές, αλλά διάφορες συλλογές από αντικείμενα που σχετίζονται λιγότερο ή περισσότερο με τις μοτοσικλέτες: π.χ. ρεζερβουάρ, κοντέρ, παλιές πινακίδες, αφίσες, παλιές φωτογραφίες, αλλά και παλιά ραδιόφωνα (ρεύματος, αυτοκινήτου, ή μπαταρίας), συσκευές τηλεφώνου, προβολείς και μερικά ανταλλακτικά που είναι ακόμη στο κουτί τους.

    [​IMG]

    Brough Superior SS80 του ΄37 στο γκαράζ κι ένα Ducati SS900 NCR πιο πίσω και... δεν θέλεις πια να φύγεις από αυτό το υπόγειο!

    Οι μοτοσικλέτες

    Η συλλογή του κ. Μαριολόπουλου είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική συλλογή στην Ελλάδα, που είναι τουλάχιστον ανοιχτή στο κοινό (αν υπάρχουν μεγαλύτερες συλλογές στις οποίες δεν υπάρχει πρόσβαση και τεκμηρίωση, δεν μπορούμε να τις λάβουμε υπόψη). Η παλιότερη μοτοσικλέτα που έχει να δείξει η συλλογή είναι ένα βρετανικό Douglas 4HP του 1919 με ξύλινο side car, με boxer κινητήρα τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα. Δεν είναι λίγες όμως οι μοτοσικλέτες που είναι νεότερες αλλά… σχεδόν συνομήλικές της: ένα Γαλλικό Automoto 125 του 1925 κι ένα αγγλικό Quadrant 600 επίσης του 1924.

    Οσοι εντυπωσιάζονται με τα προπολεμικά BMW, θα δαπανήσουν πολλή ώρα μπροστά από μερικά εκθέματα της Βαυαρικής εταιρίας στην εξελικτική τους σειρά. Δηλαδή: BMW R 52 του 1928, R11 του 1930, R4 του 1933 (μονοκύλινδρο 400cc) και R71 του 1937. Μαζί τους ένα περίεργης όψης βέλγικο La Mondiale Sport 350cc με πρεσαριστό πλαίσιο και πολλά άλλα. Αλλά και από τα μεταπολεμικά BMW ξεχωρίζουν τα σπάνια (επειδή φτιάχτηκαν λίγα) R68 από τα οποίο ο Τάκης έχει δύο.

    Δεν λείπουν φυσικά σημαντικές μοτοσικλέτες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου από διάφορες εταιρίες και μάρκες (BMW, Zundapp, Moto Guzzi), υπάρχουν όμως κι άλλα σπανιότερα πολεμικά και στρατιωτικά κομμάτια, όπως το ελβετικό Condor A 580 του 1951.

    Το μεγαλύτερο μέρος της συλλογής αποτελείται εύλογα από μεταπολεμικές μοτοσικλέτες των δεκαετιών του ΄50, ’60 και ’70, δεν θα απογοητευτούν όμως και όσοι προτιμούν τα μοντέλα του ’80 και του ’90 γιατί ανάμεσά τους είναι πολλές σημαντικές μοτοσικλέτες, όπως Ducati Pantah, Moto Guzzi Lemans II, Yamaha RD 350, ένα φανταστικό Ducati 888, δύο Bimota, δύο Aprilia Moto 6,5 του Philip Stark, δύο αριθμημένα, συλλεκτικά MV Agusta F4 κι ένα Ducati Paul Smart 1000ρέπλικα του 2006 που είναι και το νεότερο έκθεμα του μουσείου.

    [​IMG]

    Οι μοτοσικλέτες του Μουσείο Μοτοσικλέτας δεν είναι μόνο κλασικές. Βλέπετε από τα δεξιά ένα MV Agusta F4 Ayrton Senna (2002), ένα MV Agusta F4 Telaio Oro (1999) κι ένα Ducati 916 Ayrton Senna (1995). Πιο αριστερά διακρίνεται ένα Yamaha RD 350 κι ένα τρικύλινδρο Kawasaki 350 (του 1973, το μπλε). Δεν διακρίνεται στη φωτογραφία παρά μόνο εμπρός τροχός ενός Ducati SS 1000 Paul Smart Replica του 2006 που είναι η πιο καινούργια μοτοσικλέτα της συλλογής.
    Ενας απίστευτος κόσμος αποκαλύπτεται και στο υπόγειο του μουσείου που δεν είναι επισκέψιμος χώρος, αλλά ο Τάκης το εντάσσει στην ξενάγησή του. Εκεί, πέρα από ένα χώρο με ράμπα και εργαλεία είναι παρκαρισμένα απίστευτα κλασικά κομμάτια, όπως ένα Brough Superior SS80 του 1937, ένα BMW R12 του 1935 ή ένα στρατιωτικό τρίκυκλο Moto GuzziTrialce ανάμεσα σε Ducati SS 750 και SS900, μια μεγάλη συλλογή από BMW R100 διαφόρων εκδόσεων, ένα BMW R90S και μοτοσικλέτες μεγάλης συλλεκτικής αξίας σε μορφή Porject, όπως ένα πολεμικό BMW R 75 κι ένα BMW R12, ρεζερβουάρ, φέρινγκ, μπροστινά, τροχοί και πολλά άλλα αντικείμενα. Όπως καταλαβαίνετε, δεν μπορούν να γραφτούν όλα όσα είδαμε σε ένα άρθρο – θα χρειαζόταν ένα βιβλίο.

    Τις μοτοσικλέτες του μουσείου πάντως μπορείτε να τις δείτε στο site του μουσείου, www.motorcyclerepublik.org. Στο κάτω μέρος του άρθρου σας έχουμε ετοιμάσει έναν πίνακα με όλα τα μοντέλα του μουσείου με links που σας παραπέμπουν στην περιγραφή της κάθε μίας στο site του Motorcycle Rupublik.

    .....

    Πηγη:http://www.mrbike.gr/website/latest-news/motorcycle-republik.html
     
  2. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.045
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Τα manual και τα βιβλία
    Μια πολύ σημαντική πτυχή του Μουσείου Μοτοσικλέτας κατά τη γνώμη μας είναι η βιβιλιοθήκη που πρόκειται να φτιαχτεί. Ο Τάκης έχει στη διάθεσή του άγνωστο προς το παρόν αριθμό από manual, βιβλία, προσπέκτους, λευκώματα κλπ. που πρέπει να αθροίζονται σε αρκετές εκατοντάδες. Αυτή τη στιγμή όλο αυτό το υλικό είναι αταξινόμητο, εφόσον όμως ταξινομηθούν, και όταν το μουσείο έχει αποκτήσει το μορφή που θέλει ο εμπνευστής του, τα βιβλία θα είναι διαθέσιμα στους restorer και λοιπούς ενδιαφερομένους, ώστε να μπορούν να αντλήσουν τις πληροφορίες που ψάχνουν. Το μουσείο δηλαδή θα έχει και τα βιβλιοθήκη του.

    [​IMG]

    Ενα από τα σημαντικά συστατικά στοιχεία του Μουσείου θα είναι η βιβλιοθήκη του. Είδαμε μέσα σ' αυτή τη ντουλάπα (και ερικές άλλες όμοιου μεγέθους) σπάνια βιβιλία (και out of print), manual κλπ. για άπειρες μάρκες και όλες τις εποχές. Η βιβλιοθήκη είναι από μόνη της ένας θησαυρός - όπως είναι πάντα οι βιβλιοθήκες.

    Τι σημαίνει ένα μουσείο μοτοσικλέτας στην Ελλάδα σήμερα

    Μέσα στη ζοφερή πραγματικότητα της οικονομικής κρίσης που τροφοδοτείται εκ νέου από τις αγνώστου αποτελέσματος πολιτικές ακροβασίες, το project «Μουσείο Μοτοσικλέτας» στην Ελλάδα ακούγεται ίσως εκτός τόπου και χρόνου. Και είναι η λάθος προσέγγιση! Οσοι ασχολούνται σοβαρά με το αυτοκίνητο και το μοτοσικλέτα ξέρουν ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε καμία παράδοση και κανέναν πολιτισμό στον τομέα αυτό. Αυτή η έλλειψη πολιτισμού είναι μητέρα πολλών κακών, περισσότερων από όσο φανταζόμαστε με την πρώτη ματιά: σημαίνει έλλειψη σεβασμού στη μοτοσικλέτα, τάση για επιδειξιμανία, ανάλαφρη αντιμετώπιση της σοβαρότητας της οδήγησης μοτοσικλέτας (με αποτέλεσμα 1η θέση στα Τροχαία η χώρα μας), αποκλεισμό της οποιασδήποτε προόδου στην βελτίωση της κατάστασης, επειδή οι νέοι αναβάτες θα είναι ίδιοι με τους παλιότερους. Πού θα βοηθήσει το μουσείο; Στη θεμελίωση ενός βάθρου γνώσεων που θα είναι προσβάσιμες (σε όσους τις ψάχνουν φυσικά) και πάνω στις οποίες θα μπορεί να προοδεύσει η σκέψη μας όσον αφορά τη μοτοσικλέτα ώστε να αποκτήσουμε μια κουλτούρα δικύκλου αντίστοιχη με αυτή άλλων ευρωπαϊκών κρατών. Κι αυτό είναι ένα ουσιαστικό ζητούμενο – για όποιον το καταλαβαίνει...

    [​IMG]

    Κοντέρ. Υπάρχει μια τεράστια συλλογή επειδή ο κ. Μαριολόπουλος τα θεωρεί αυτόνομα έργα τέχνης. Δεν τον αδικούμε...
    Motorcycle Republik
    Δεν σας έχουμε γράψει πουθενά τη διεύθυνση του μουσείου επειδή όπως σας είπαμε αυτή τη στιγμή δεν είναι ανοιχτό στο ευρύ κοινό. Ο χώρος δεν είναι ακόμη στην τελική του μορφή, ώστε να εκτεθούν όλα τα εκθέματα όπως τους πρέπει (και όπως θέλει ο κ. Μαριολόπουλος) ενώ υπάρχουν και πολλά άλλα θέματα που πρέπει να διευθετηθούν. Μην απογοητεύστε όμως. Αν έχετε ήδη δει τις μοτοσικλέτες στο site και θέλετε να έχετε και μια εντύπωση του ίδιου του μουσείου, γράψτε ένα mail στο info@motorcyclerepublik.org ή στην http://motorcyclerepublik.org/index.php/el/contact">πλατφόρμα επικοινωνίας και εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας. Είναι μια εμπειρία αξέχαστη και ευχόμαστε πραγματικά το εγχείρημα να προχωρήσει και στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

    [​IMG]

    O συλλέκτης κ. Παναγιώτης Μαριολόπουλος είναι η ψυχή του μουσείου που μπορεί να εξελιχτεί σε έναν πολιτιστικό φάρο πάνω σε έναν τομέα που βασανιζόμαστε να φτιάξουμε μια κουλτούρα - αλλά δεν τα έχουμε καταφέρει ακόμη...

    Πηγη:http://www.mrbike.gr/website/latest-news/motorcycle-republik.html
     
  3. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.045
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Suzuki GSX-R 750

    Όταν η Suzuki αποφάσισε το 1985 να παρουσιάσει το Suzuki GSX-R 750 μοτοσικλέτες supersport ουσιαστικά δεν υπήρχαν… Υπήρχαν προσπάθειες δημιουργίας μοτοσικλετών επιδόσεων που θα έμπαιναν σε ευρεία παραγωγή, όμως καμία τους δεν ήταν αυθεντική race replica, μοτοσικλέτα που θα «αντέγραφε» το στυλ και τις επιδόσεις των αγωνιστικών μοτοσικλετών. Τότε, το ολόσωμο φέρινγκ ήταν κάτι ασυνήθιστο, ενώ το αλουμινένιο πλαίσιο ήταν όνειρο που είχαν στη διάθεσή τους μόνον οι αγωνιστικές μοτοσικλέτες του Παγκοσμίου.

    Είναι προφανές ότι το Suzuki GSX-R 750 δημιούργησε την κατηγορία των supersport μοτοσικλετών και ήταν ο προπομπός μιας σειράς τεχνικών χαρακτηριστικών που σήμερα, 25 χρόνια μετά, τα θεωρούμε ως δεδομένα.

    Το Suzuki GSX-R 750 απέκτησε τεράστιο και φανατικό κοινό, όχι άδικα, αφού κατάφερε για πολλά χρόνια να θεωρείται το benchmark στις επιδόσεις. Πολλοί κατασκευαστές ακολούθησαν τα χαρακτηριστικά αυτής της μοτοσικλέτας για να δημιουργήσουν τις δικές τους μοτοσικλέτες, ενώ ακόμη και σήμερα δεν έχουμε δει ακόμη κάτι τόσο επαναστατικό.

    Μπορεί πλέον ένα Suzuki GSX-R 750 να μην θεωρείται πλέον «βασιλιάς» των δρόμων, όμως για δεκαετίες ήταν η μοτοσικλέτα σημείο-αναφοράς για πολλούς μοτοσικλετιστές. Μπορεί οι επιδόσεις του να ξεπεράστηκαν, όμως το όνομα GSX-R έγινε συνώνυμο των επιδόσεων και εξακολουθεί να εκπέμπει σεβασμό.

    Στο παρόν άρθρο θα παρακολουθήσουμε την εξέλιξη του μοντέλου, από το 1985 μέχρι σήμερα:

    1985 Suzuki GSX-R 750F
    [​IMG]

    Η πρώτη τετράχρονη sport μοτοσικλέτα παραγωγής με πραγματικά αγωνιστικά γονίδια. Με κινητήρα 100hp με πλαίσιο εμπνευσμένο από τις μοτοσικλέτες endurance, πλήρως καλυμμένη με φέρινγκ, επίσης εμπνευσμένα από τους αγώνες, endurance διπλά φώτα. Με βάρος στεγνό στα 179kg, παρουσιάστηκε με τροχούς 18in. Είναι, χωρίς αμφιβολία, ο γεννήτορας της κατηγορίας των σημερινών supersport μοτοσικλετών.

    [​IMG]

    Μοντέλο Suzuki GSX-R 750F
    Χρονολογία 1985
    Κινητήρας Αερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα 749
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης 9,8:1
    Εισαγωγή 4 x 29 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides
    Ανάφλεξη Ful Transistor
    Μέγιστη Ισχύς 100 hp @ 10.500 rpm (στον τροχό περίπου 92,1hp)
    Μέγιστη ροπή 7,2 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση 5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου -
    Μπροστινή ανάρτηση PDF τηλεσκοπικό πιρούνι
    Πίσω ανάρτηση Full-floater monoshock
    Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι 300mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένο Δίσκος 280mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό 110/80-18
    Πίσω ελαστικό 140/70-18
    Υψος σέλας (cm) 755
    Μεταξόνιο (mm) 1425
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες 176kg / 185 Kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 18,5lt
    0-400m (sec) 11,2 (με 195,2km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 234,7

    Πηγη:http://www.mrbike.gr/website/history/suzuki-gsx-r-750.html
     
    karad-geo and SHOOTER045 like this.
  4. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.045
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Kawasaki Mach. Μια δίχρονη τρικύλινδρη ιστορία
    Η τρικύλινδρη δίχρονη υπερβολή της Kawasaki που έζησε από το 1969έως το 1976 σε μεγέθη από 250 έως 750cc, ακούει στο όνομα Mach και στο ελληνικό παρατσούκλι Samurai

    Αρθρογράφος: Παύλος

    [​IMG]

    Στα τόσα χρόνια που παλεύουμε και ευχαριστιόμαστε τα κλασικά, καταλήξαμε ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο τρομακτικό στον δίτροχο κόσμο από την διαπεραστική κραυγή μιας δίχρονης Kawasaki Mach την ώρα που την μαρσάρεις. Αν ο Hannibal ήταν οδοντίατρος αυτόν τον ήχο θα ήθελε να κάνει ο τροχός του….Εκτός από το ηχητικό, διαθέτει και οπτικά εφέ καπνού. Αν δεν υπήρχαν τα καπνογόνα, τέτοια μηχανάκια θα χρησιμοποιούσε η Madonna στα live της.

    Η τρικύλινδρη δίχρονη υπερβολή της Kawasaki που έζησε από το 1969έως το 1976 σε μεγέθη από 250 έως 750cc, ακούει στο όνομα Mach και στο ελληνικό παρατσούκλι Samurai (κακώς και επηρεασμένοι κάποιοι από το 250cc δικύλινδρο δίχρονο εκείνης της εποχής). Κι αν σήμερα τα δίχρονα έχουν χρεωθεί την καταστροφή της δημόσιας υγείας των δρόμων και ουσιαστικά αποτελούν ένα μακρινό παρελθόν (με την αρχή του τέλους να προσδιορίζεται στο 1976, όταν απαγορεύτηκε η κυκλοφορία τους στα highways της Αμερικής), οι δίχρονες κυρίες της Kawasaki κατέχουν περίοπτη θέση στο μοτοσυκλετιστικό hall of fame, με βασίλισσα την H1 Mach III των 500cc.

    Ας δούμε, όμως, πώς ήταν διαμορφωμένα τα πράγματα την δεκαετία του 1960 σε Kawasaki και αγορά μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία από την Ιαπωνία ήταν ένας κολοσσός που παρήγαγε αεροσκάφη, ρομπότ, γέφυρες και πλοία, αποφασίζοντας κάπου στο 1965 να μπει με αξιώσεις στην αγορά μοτοσυκλέτας και κυρίως αυτή της Αμερικής. Πρώτη προσπάθεια ήταν το W1 που αφορούσε την πιο εμφανή και απροκάλυπτη αντιγραφή που έχει γίνει ποτέ στην δίτροχη ιστορία, καθώς οι Ιάπωνες στο συγκεκριμένο μοντέλο αντέγραψαν μέχρι και την τελευταία βίδα της BSA Star Twin.

    [​IMG]

    Ως μη γενόμενη δημιουργικά η πρώτη προσπάθεια, ουσιαστικά η Kawasaki αποκτάει δίτροχη υπόσταση το 1969 που παρουσιάζει το πρώτο Mach και κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Έχοντας λοιπόν το στέμμα του γρήγορου ρίχνει στην αγορά μια ρυπογόνο, με υπερκατανάλωση καυσίμου, τρικύλινδρη σαΐτα που στις στροφές πήγαινε ευθεία. Η Καλιφόρνια και πολλές άλλες πολιτείες την ίδια περίοδο, σιγά σιγά εξαφανιζόταν κάτω από μια επιβλαβή πορφυρή ομίχλη, οπότε το να σώσεις τον πλανήτη μπορούσε να περιμένει λίγο ακόμα (οι περιβαλλοντικές δίχρονες καταστροφές αποτελούσαν μέλλον μακρινό και μικρό θέμα σε σχέση με τη ρύπανση των βιομηχανιών). Την περίοδο εκείνη το να πηγαίνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς ήταν το πιο σημαντικό θέμα και πάνω από οποιαδήποτε χρηστικότητα ή άνεση. Στην Αμερική, όπου στόχευε αρχικά η Kawasaki, η βενζίνη μολύβδου ήταν πολύ πιο φθηνή από το νερό βρύσης (και πιθανόν είχε και καλύτερη γεύση), οπότε δεν υπήρχε νόημα ανησυχίας για βαρετά πράγματα όπως η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων. Κάνοντας, λοιπόν, την πιο έξυπνη κίνησή της η Kawasaki κέρδισε τους απανταχού funs της ταχύτητας καθώς καμία μοτοσυκλέτα παραγωγής δεν μπορούσε να συναγωνιστεί το Mach σε επιτάχυνση, ταχύτητα αλλά και τιμή. Όλα τα υπόλοιπα δίχρονα της εποχής ήταν δικύλινδρα και η Big K ήταν η πρώτη που τολμούσε τους τρεις κυλίνδρους και μάλιστα με ιδιαίτερη επιτυχία. Άλλωστε, τότε ίσχυε ακόμη το ‘’περισσότεροι κύλινδροι, περισσότερη δύναμη’’.

    [​IMG]

    110.000 χιλιάδες αγοραστές βρήκε η Kawasaki στα επτά χρόνια παραγωγής τους, αλλά αρκετοί από αυτούς την αντικατέστησαν γρήγορα και εκφραζόμενοι όχι με καλό τρόπο. Ο λόγος ήταν το γεγονός ότι ουκ ολίγοι ήταν εκείνοι που αγόρασαν οικοπεδάκι γωνιακό, βρίζοντας τις τελευταίες στιγμές πριν την ανάσκελη αγορά “γαμωτ γαμωτ” σαν τον Jean-Raoul από την μυθική ομάδα του Joe Bar. Η πολύ κακή κατανομή βάρους, οι ελαστικότητες του πλαισίου και τα απότομα πετάγματα μέχρι τις 6.000 στροφές ήταν λίγοι από τους λόγους που σου έδιναν να καταλάβεις ότι το να μείνεις πάνω στην συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και να έχεις μια κανονική καθημερινότητα, δεν ήταν το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου.

    Σε κάθε περίπτωση όμως μόνο υποκειμενικό δεν είναι, αυτό που οι απανταχού λάτρεις της Kawasaki ισχυρίζονται. Ότι δηλαδή τα Mach και στην συνέχεια τα Z, μάθανε στον κόσμο τι θα πεί δίτροχο γκάζι….

    Πηγη:https://moto4fun.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=459:kawasaki-mach&Itemid=144
     
  5. ΜΟΥΡΙΚΗΣ

    ΜΟΥΡΙΚΗΣ well know member

    Μηνύματα:
    2.208
    Μοτοσυκλέτα:
    ΚΤΜ 640 ADV (07)
    YAMAHA YZF600R (97) Thundercat
    Όνομα:
    Γιώργος Μουρίκης
    Περιοχή:
    Κρανίδι Αργολίδας.
    Ιστορία πολλά μπράβο !!!
    Κάθε χρόνο είναι και στο Δρέπανο εξατμίσεις μελωδικές και με κάποια απο αυτά κάνει μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό ...
     
    Last edited: 20 Οκτωβρίου 2017
  6. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.597
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia DORSODURO RED
    Όνομα:
    Μανωλης
    KTM 950 ADVENTURE....
    το μοτερ παρουσιαστηκε το 2000 στην εκθεση της ΙΝΤΕΡΜΟΤ..
    το 2002 φορεθηκε στο αγωνιστικο του μεονι και σαρωσε ολες τις ειδικες του ντακαρ...
    το 2003 βγηκε στις αγορες σε 2 εκδοσεις γκρι και πορτοκαλι ψηλο...
    ηταν κατα 80% ιδιο με αυτο που ετρεξε και με αποδειξεις...
    βγηκε στον στιβο των πωλησεων,αγαπηθηκε μισιθηκε,καυλωσε,ταλαιπωρησε,ταξιδεψε και σαρωσε οτιδηποτε του πηγε κοντρα ειδικα στο χωμα......
    τωρα αποτελει cult μηχανακι με φανατικο κοινο σε ολον τον κοσμο,σελιδες και σελιδες εχουν γραφτει...
    ακομα και τωρα γυριζει το κεφαλι.....
    απεκτησε εκδοση 990 με ψεκασμο και abs το 2006...update το 2009 και τελευταια το 2011 σε μια εκδοση μπλε και ασπρη το 2012....το πλεον σπανιο adv...
    ακομα και τωρα η πορτοκαλι οικογενεια ειναι μοιρασμενη και διχασμενη με τα μεταγενεστερα(1190 κτλπ) ......η ουσια ειναι οτι ηρθε και θα μεινει στο προσκηνιο αρκετο καιρο ακομη,στις καρδιες για παντα.....ΕΙΠΑΜΕ ΠΙΑ CULT....
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    karad-geo, SHOOTER045, esel and 2 others like this.
  7. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.010
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
  8. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    5.010
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Κώστας Κωτάκης. Δημιουργός εκπληκτικής συλλογής μοτοσυκλετών!

    kotakis10.jpg

    Ο Γιάννης Ικονιάδης είναι ένας από τους 40.000 περίπου συνδρομητές μου. Aσχολείται επαγγελματικά με τις περιελίξεις και κατοικεί στην πανέμορφη Ξάνθη. Εδώ και κάτι μήνες μου μιλούσε για ένα φίλο του ο οποίος είναι συλλέκτης παλαιών μοτοσυκλετών, κάποιες από τις οποίες είναι ηλικίας ενός σχεδόν αιώνα! Μου έστειλε μάλιστα μερικές φωτογραφίες για να με "φτιάξει", όπως λένε, και το πέτυχε!

    kotakis4.jpg

    Προγραμματίσαμε λοιπόν να κάνουμε τον Μάρτιο ένα ταξίδι στην Ξάνθη, μέσω Λήμνου και Καβάλας με το "Blue Star Mykonos", αλλά η καραντίνα εξ αιτίας του κορωναϊού μας ανάγκασε να το αναβάλλουμε. Έτσι, μόλις η καραντίνα έληξε ανανεώσαμε την κράτηση και χθες (14/6) βρεθήκαμε στην Ξάνθη, αφού μείναμε προηγουμένως πέντε ημέρες στην αγαπημένη μας Λήμνο. Τι κάναμε αυτές τις ημέρες στη Λήμνο, με ξεναγό τον καλό μου φίλο Γιώργο Ελιά, θα το δείτε σύντομα.

    Συνοδευόμενοι από τον Γιάννη Ικονιάδη φθάσαμε στην προκάτ μονοκατοικία των Κωτάκηδων που βρίσκεται, μαζί με τις προκάτ μονοκατοικίες των τριών παιδιών τους, σε ένα οικόπεδο 6 στρεμμάτων στον οικισμό του Πετεινού, λίγο έξω από την πόλη της Ξάνθης.

    kotakis12.jpg

    Ο Κώστας, 73 ετών σήμερα, κατάγεται από το Καρλόβασι της Σάμου και μετακόμισε πριν από 40 χρόνια μαζί με την σύζυγό του στην Ξάνθη. Εκτός από την κύρια απασχόλησή του με την κατασκευή προκάτ οικιών, σαν λάτρης των δίτροχων που ήταν, δημιούργησε μια εξωπραγματική συλλογή παλαιών μοτοσυκλλετών κάθε τύπου που αριθμεί πάνω από 150 κομμάτια! Αναβάτης μιας Harley Davidson ο ίδιος, έχει λάβει μέρος σε πολλές συναντήσεις "Χαρλεάδων" τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

    kotakis8.jpg

    Ο Κώστας πάντως, ο οποίος έχει τη μορφή ενός Βίκινγκ και την εμφάνιση ενός αυθεντικού ιδιοκτήτη μιας Harley Davidson, προβληματίζεται για την τύχη της εκπληκτικής αυτής συλλογής του, καθώς διαπιστώνει ότι δεν υπάρχει κάποιος από την οικογένειά του που να ενδιαφέρεται να ασχοληθεί μαζί της. Στην ερώτησή μου λοιπόν τι σκέφτεται να κάνει, απάντησε πως κλίνει μάλλον προς την επιλογή να τις πουλήσει. "Δεν θέλω να τις πουλήσω όμως μια μια. Αν πουληθούν όλες μαζί έχει καλώς, αν όχι, δεν τις πουλάω!", λέει ο Κώστας, και συνεχίζει. "Θα το κάνω πάντως με βαρειά καρδιά και βασανίζομαι στη σκέψη πώς θα μπαίνω μετά σ' αυτό τον χώρο. Θα τον κλειδώσω και δεν θα ξαναμπώ ποτέ..."

    kotakis11.jpg

    Η κυρία Βούλα, η τετραπέρατη σύζυγός του, που κατάγεται από τη Μήλο, απείλησε τον Κώστα με χωρισμό μόλις άκουσε την επιθυμία του να αποκτήσει μια Harley. Ο Κώστας, παρά τη συζυγική "απειλή", αγόρασε τελικώς τη Harley και η κυρία Βούλα κατέλαβε στη συνέχεια το πίσω κάθισμα ακόμη και στα ταξίδια του Κώστα στην Ευρώπη!

     
    karad-geo, thenos, mreza and 8 others like this.
  9. StepaS

    StepaS Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.948
    Μοτοσυκλέτα:
    KTM 1290 Super Adventure S
    Όνομα:
    Vagelis
    Εντάξει ρε γμτ... Αν τον χωριζε για μια Χάρλεϋ τότε τι θα έπρεπε να κάνει αν της έλεγε πως θα πάρει ΚΤΜ?? Θα τον πότιζε δηλητήριο;;;;
     
    Pan-dvs, apache, giamar and 2 others like this.
  10. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.529
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Rolling

    Φίλε να ανησυχώ για εσένα; :p:D
     
    thanosgp, StepaS and apache like this.
  11. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.898
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

    Θα εβαζε τα γελια....αχαχαχαχαχαχα

    Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
    thanosgp likes this.
  12. notakos600

    notakos600 old member

    Μηνύματα:
    4.787
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Περιοχή:
    Δυτική Αττική
    Εκπληκτικός ο Κώστας!!
    Με ένα μικρό κλάσμα των αποκτημάτων του Κώστα, το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ.
    There is nobody to continue...
     
    karad-geo, thanosgp and giamar like this.
  13. StepaS

    StepaS Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.948
    Μοτοσυκλέτα:
    KTM 1290 Super Adventure S
    Όνομα:
    Vagelis
    @esel @Ωmega
    Εμένα πάντως η δικιά μου όταν είχα ενδοιασμούς για το αν θα αλλάξω το 990 με το 1290 με παρότρυνε στο να προχωρήσω στην αλλαγή χωρίς δεύτερη σκέψη... :cool::cool::cool:
     
    Ωmega, giamar and thanosgp like this.
  14. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.045
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Εμενα με ψηνει για gs,αλλα κραταω γερα.
     
    Ωmega, giamar, thanosgp and 2 others like this.
  15. StepaS

    StepaS Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.948
    Μοτοσυκλέτα:
    KTM 1290 Super Adventure S
    Όνομα:
    Vagelis
    εεεεμ εξυπνη η δικιά σου... Σου λέει θα ανοίξουμε και μια επιχείρηση έτσι. Ένα περίπτερο αν το στησεις σε κεντρικό σημείο αφήνει καλά κέρδη!!!
     
    Ωmega, notakos600, giamar and 4 others like this.
  16. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.045
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Τριτη γενια εμπορος.abcdefghgk
     
    Ωmega, giamar, thanosgp and 2 others like this.
  17. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.003
    Μοτοσυκλέτα:
    Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα
    Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
     
    Pan-dvs likes this.
  18. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.529
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Το δικό σου "πέσιμο" στα BMW θα κάνει πάταγο.... Joy

    Η Ντίνα ξέρει!!!
     
  19. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.529
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Τι καλός!!!!
    Σφάζει με το γάντι...

    Καλάαααααα....
    abcd
     
    StepaS likes this.
  20. Buckley

    Buckley new member

    Μηνύματα:
    490
    Μοτοσυκλέτα:
    Husky wr 390
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Κλαίνε οι χήρες , κλαίνε κι οι παντρεμένες :(
     
    giamar and SHOOTER045 like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα