Το προηγούμενο ΝτιΒί (sic) που είχα (καρμπ Ε3) έβγαλε αισίως 94000 χλμ πριν εξαφανιστεί...και ήταν και ένδοξο, με τις Ιταλίες του και τα ταξίδια του τα ξεγυρισμένα. Αν ακολουθούσα κατά γράμμα, και όχι κατά εμπειρία, τα σέρβις που ανέγραφε ο αντιπρόσωπας, θα έπρεπε να έχω ξαναπληρώσει άλλα δυό ΝτιΒί
...ασχολιόμουν μόνο με τα αναλώσιμα και την συντήρηση δεν με απασχόλησε ποτέ μα ποτέ κάτι άλλο. Η μόνη σοβαρή, αν και το σοβαρή ελέγχεται, βλάβη που μου είχε βγάλει ήταν το ρουλεμάν της γραναζιέρας λίγο πριν την Λαμία, και το καημένο με έβγαλε μέχρι την Θεσσαλονίκη πριν το αλλάξω σε τοπικό συνεργείο για 10 ευρώ.
Κάποια στιγμή γύρω στα 53000 χλμ είχε αρχίσει να πατινάρει και να ακούγεται λίγο το καδενάκι του εκκεντροφόρου. Πήγα σε 2-3 συνεργεία στη γειτονιά επειδή δεν είχα χρόνο, αλλά και αυτοί δεν είχαν χρόνο χώρια που θέλανε γερό μεροκάματο, ο καθένας μου έλεγε και άλλο ποσό
...το άφησα να βαράει το καδενάκι και να πατινάρει δεν έπαθε και τίποτα, και όταν βρήκα λίγο χρόνο κάθησα μερακλίδικα και το έφτιαξα με στοργή και κόστος κάπου στα 40-50 ευρώ (χωρίς τα σουβλάκια και τους καφέδες).
Το Ε4 που είχα μέχρι να μου το φάει ο γιός μου είναι συνολικά καλύτερο μηχανάκι και από άποψη λειτουργίας και από άποψη συντήρησης, δεν είχα να ασχοληθώ με ρυθμίσεις καρμπ, και η οδική του συμπεριφορά ήταν η μέρα με την νύχτα. Απλά το SYM Magic έχει κάποια πραγματάκια παραπάνω που μου χρειάζονται και που το νΤαετόνα δεν τα έχει, γι' αυτό με κεντρίζει να το αγοράσω, έτσι κι αλλιώς μόνος μου θα το σενιάρω, δεν έχω την ανάγκη του εξουσιοδοτημένου, αφήστε που οι εγγυήσεις τους είναι για τα πανηγύρια και δεν έχω όρεξη να τσακώνομαι με γύφτους.
Παπί και πάλι παπί !