ΠΕΡΙ SCOOTER

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Έχετε οδηγησει Tmax η ΑΚ550 σε στροφιλικι;

Ποτέ, κανένα σκούτερ δεν θα στρίψει ωε μοτοσυκλέτα.
Μπορεί να είναι καλό, μπορεί να κάψει και 2 3 κουλούς δεν αντιλέγω ΑΛΛΑ δεν έχει ντεπίζιτο οπότε δεν υπάρχει στήριξη
του ποδιού για να γίνει αυτό....
The "locked on" position on the bike is found by pushing on foot peg to lock the upper leg (femur) into the tank squeezing the thighs and pushing the heel into heel plates. Leave a fist width between the fuel tank and your gentleman (or lady) parts to allow free movement around the tank without being too close, an affliction known as "tank shagging"! When lean down either side of the front fairing the inside elbow makes a v-shape and while the weight is more forwards, it loads the front suspension which leads to better front end grip and the bike turns better without more lean angle. Ideal for wet conditions…like today.
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Έχετε οδηγησει Tmax η ΑΚ550 σε στροφιλικι;
Μανώλη,το Tmax που έχω οδηγήσει είναι ότι πιο κοντινό σε μοτο,ΑΛΛΑ, δεν είναι μοτό κι ούτε πρόκειται ποτέ να γίνει,άσχετα με το τι λένε οι κατοχοι των συγκεκριμένων σκούτερ!!

Αλλωστε οι Τmaxαδες ξέρεις ότι ειναι ότι οι Πε νφεδακηδες στις μοτοσικλέτες!!!
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Αυτά τα megascooter έχουν πολλές δυνατότητες. Γιατί να μην στρίβουν; Το πλαίσιο του integra είναι το ίδιο με του NC (έχει και τον κινητήρα πιο μπροστά από τον αναβάτη). Εδώ μια δοκιμή από το X-adv από ένα άλλο φόρουμ
και το χωμάτινο
ο αναβάτης βέβαια 'το κατέχει' αλλά οι δυνατότητες το x-adv είναι απίστευτες
Δεν θα έπαιρνα και εγώ ποτέ megascooter κυρίως λόγω τιμής (10000 για το integra και 12000 για το x-adv είναι πάαααρα πολλά για εμένα) και θέσης οδήγησης (αλλά μην λέω και μεγάλα λόγια ε;...:rolleyes:)
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.157
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ποτέ, κανένα σκούτερ δεν θα στρίψει ωε μοτοσυκλέτα.
Μπορεί να είναι καλό, μπορεί να κάψει και 2 3 κουλούς δεν αντιλέγω ΑΛΛΑ δεν έχει ντεπίζιτο οπότε δεν υπάρχει στήριξη
του ποδιού για να γίνει αυτό....
The "locked on" position on the bike is found by pushing on foot peg to lock the upper leg (femur) into the tank squeezing the thighs and pushing the heel into heel plates. Leave a fist width between the fuel tank and your gentleman (or lady) parts to allow free movement around the tank without being too close, an affliction known as "tank shagging"! When lean down either side of the front fairing the inside elbow makes a v-shape and while the weight is more forwards, it loads the front suspension which leads to better front end grip and the bike turns better without more lean angle. Ideal for wet conditions…like today.
Φαρμακοτριφτη, εάν οδηγήσεις θα πάθεις πλάκα δεν συγκρινω με άλλες μοτό αν και πολλές θα τις μαστίγωναν άσχημα
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Καποτε ειχα αγορασει ενα διχρονο Gilera Runner 125.... και το ειχα κανει πληρως αγωνιστικο με πινακιδες, με ολα τα περιφεριακα, αναρτησεις, συνεμπλοκ, ολα τα πραγματα απο ενα Ιταλικο αγωνιστικο Gilera Runner 172cc απο Ιταλικο πρωταθλημα οπου τα μικρα 172cc σκουτερακια τρεχανε οχι σε πιστα καρτ.... αλλα στην τεραστια πιστα MotoGP του Mugello..... λογο οτι ηταν πολυ γρηγορα και πηγαιναν πανω απο 160+ πραγματικα χλμ............ με το συγκεκριμενο μικρο σκουτερακι εγραψα 38.000 χλμ σε μολις 18 μηνες πριν το πουλησω............ τοτε εκανα βολτες με παιδια απο το μεσαντζ μποαρντ του περιοδικου μοτο, και απο το φορουμ μοτο.γρ............... σε στροφιλικι με καλη ασφαλτο, το σκουτερακι ηταν σχεδον παντα μπροστα απο τις μοτοσυκλετες, και ο μονος λογος που εμενε πισω ηταν οτι ειχε πολυ μικρη ιπποδυναμη 26-27 αλογακια............ καθως και επισης σε δρομους με πολλα σαμαρακια και υπερβολικα γλυστερη ασφαλτο, λογο μικρης διαμετρου των τροχων......... με αυτο εχω κανει και ενα trackday..... οι κλισεις στις στροφες και σε δημοσιο δρομο με καλη ασφαλτο ηταν αυτες που επαιρνα και με τα 2 Ντουκατι που ειχα, γυρναγε ο κοσμος αναποδα απο τις κλισεις............................. εμπειρικα λοιπον να πω................. ενα σκουτερ μπορει να ειναι γρηγηρο οπως μια νορμαλ (ΜΗ-σουπερσπορτ) μοτοσυκλετα σε οδηγικες δυνατοτητες, μια αυτοματη μοτοσυκλετα δηλαδη διαφορετικη....................

τα κριτηρια για να ειναι μοτοσυκλετα σε δυνατοτητες ειναι τα εξης............... πρωτα απο ολα η ΚΑΤΑΝΟΜΗ βαρους........ τα περισσοτερα σκουτερς επειδη ειναι φτιαγμενα ως μεταφορικα εργαλεια και οχι σαν σπορ κατασκευες, εχουν πλεονεκτηματα ως τετοια εργαλεια, αλλα ταυτοχρονα δημιουργουνται προβληματα για σπορ οδηγηση................... το ενα ειναι η κατανομη του βαρους................ ειναι τα περισσοτερα ΠΙΣΩΒΑΡΑ, εως πολυ πισωβαρα....... αυτο δημιουργει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ στην στροφη, ειδικα στο μεσον και στο ανοιγμα του γκαζιου, καθως και δυσκολια στο TRAILBRAKINGK........ αυτο που λεμε αμα πιεσεις πολυ παει "απεναντι".... "δεν στριβει"..... ακριβως επειδη το βαρος ΗΔΗ στατικα ειναι αρκετα πισω, και με το ανοιγμα του γκαζιου σε μια στροφη, ειδικα εαν ο αναβατης δεν προσπαθησει να ριξει πολυ βαρος εμπρος, σε μερικα απο αυτα με την θεση οδηγησης πισω και ξαπλα δεν γινεται αυτο..... οποτε ακομα περισσοτερο βαρος πισω, οποτε δεν υπαρχει επαρκης προσφυση στον εμπρος τροχο........... αυτος ειναι και ο ΚΥΡΙΩΤΕΡΟΣ ουσιαστικα λογους που δεν στριβουν οσα δεν το κανουν....

ΟΜΩΣ ΟΠΟΙΟ σκουτερ εχει κατανομη κοντα στο 50-50 ............ μπορει να στριψει σχεδον ΑΚΡΙΒΩΣ οπως μια νορμαλ καθημερινης χρησης ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ (οχι σουπερσπορτ), ειδικα μια μοτοσυκλετα που και αυτη εχει ΟΡΘΙΑ η σχεδον ΟΡΘΙΑ θεση οδηγησης........... εφοσον εχει αξιοπρεπη σεταπ απο αναρτησεις, και καποιο στοιχειωδως στιβαρο πλαισιο.... μετα το αλλο θεμα ειναι η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ των τροχων ΣΕ ΣΧΕΣΗ με τον ασφαλτοταπητα των Ελληνικων αθλιων δρομων.............. κακο οδοστρωμα απο σαμαρακια και υπερβολικα χαμηλη προσφυση ειναι μειονεκτημα για τους πολυ μικρους τροχους, αναπηδανε περισσοτερο, και οι αντιδρασεις τους ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ γρηγορες με αποτελεσμα να τρομαζει ο αναβατης................... αυτο ισχυει κυριως για τροχους κατω απο 14" ρηδες... εμπρος-πισω........... με μινιμουμ 15ρηδες η 16ρηδες τροχους, αυτο δεν ειναι ιδιαιτερο προβλημα σε καλοστημενο απο αναρτησεις σκουτερ................... παλι το οδοστρωμα θα κρινει το ποσο γρηγορα μπορει να παει............. γιατι πολλες φορες εχουν και μικροτερες διαδρομες... αμα ειναι "βομβαρδισμενος" ο δρομος, οι μεγαλες διαδρομες αναρτησεων πανε καλυτερα (βλεπε στρηταδικα ον/οφ).......... το τεποζιτο στην μεση δεν παιζει κανεναν ιδιαιτερο ρολο σε δημοσιο δρομο και γρηγορη οδηγηση οταν βοηθαει λιγο η σελα, γιατι στηριζεται εκει με το μηρο ο αναβατης............ παιζει ρολο σε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ κλισεις..... αγωνιστικου ρυθμου....... και σε πολυ δυνατα οριακα φρενα, πχ πιστα..... η ΘΕΣΗ οδηγησης ομως γενικως παιζει ρολο γιατι βοηθαει παλι στον βασικο τομεα που λεγεται ΚΑΤΑΝΟΜΗ βαρους..................................... το ρεζουμε............ εαν ενα σκουτερ εχει κατανομη κοντα στο 50-50 .... μια θεση οδηγησης οχι και ξαπλωτη προς τα πισω..... στιβαρο πλαισιο, σωστα ρυθμισμενες αναρτησεις, και ΑΝΩ των 14" τροχους, πχ 15" η 16".... ΣΤΡΙΒΕΙ οπως μια νορμαλ μοτοσυκλετα (OXI οπως μια καθαροαιμη σπορ οπως πχ Supersport)..... και ειναι καθαρα θεμα οδηγου πως και ποσο γρηγορα μπορει να παει............. ειναι μια αυτοματη μοτοσυκλετα.... αλλιωστε και καθε μοτοσυκλετα ειναι διαφορετικη, εαν οδηγησουμε 20 διαφορετικες νορμαλ ΜΗ σπορ μοτοσυκλετες, η καθε μια απο αυτες αλλη θα στριβει περισσοτερο, αλλη λιγοτερο, αλλη δεν θα μπαινει στην εισοδο, αλλη δεν θα μας βολευει στην θεση οδηγησης και παει λεγοντας..................... η θεση και το τεποζιτο ειναι καθαρα προσωπικη προτιμηση, αλλωστε σε ενα καθημερινο διτροχο εργαλειο που ειναι για ταξιδια και μετακινηση και στην δουλεια κλπ, δεν μπορει καποιος να τα εχει ολα στο μεγιστο, καπου θα χασει, καπου αλλου θα κερδισει........ αλλωστε οι μονες εξειδικευμενες μοτοσυκλετες για οριακο στριψιμο ειναι οι καθαροαιμες Supersport, για ντριφτ τα καθαροαιμα σουπερμοτο και παει λεγοντας.... εγω οταν οδηγησω το RS 125 που ειναι πολεμικο και Supersport, αμα καβαλησω σε κανα ΤρανςΑλπ η κανα ΤΔΜ, ειναι σαν να καβαλαω ΝΤΑΛΙΚΑ τριαξονικη.... εχει τον ΑΣΤΡΙΦΤΟ.............. αρα με αυτο το σκεπτικο θα επρεπε να πηγαινω ταξιδια με το RS.... δεν παει ομως ετσι........................... ολα ειναι σχετικα για το τι βαρος δινει ο καθενας................ εφοσον ομως υπαρχουν καποια βασικα... ΚΑΤΑΝΟΜΗ βαρους, στοιχειωδως στιβαρο πλαισιο, καλες αναρτησεις και μινιμουμ διαμετρο τροχων για τα χαλια των Ελληνικων δημοσιων δρομων... εστω και με αυτοματο μιλαμε για μοτοσυκλετα αυτοματη με διαφορετικη θεση.... ολα τα αλλα ειναι θεμα οδηγου και προσωπικης προτιμησης.........

Eνα τετοιο ειχα...





 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Ξεχασα να συπληρωσω, σε σωστα σχεδιασμενο για τα ποδια σκουτερ, εχουν και σημαντικο πλεονεκτημα στα φρενα.... πατας κοντρα τα ποδια, πατουσες απεναντι στα πατακια, και φρεναρεις με δυναμη, χωρις καθολου πιεση στο τιμονι, που με μοτοσυκλετα θα πρεπει να σφιξεις τα ποδια στο τεποζιτο και μετα απο πολλες στροφες αμα δεν εισαι γυμνασμενος, πχ πιστα θα γονατισουν οι μηροι σου... σε καθημερινη χρηση και αστικο περιβαλον και Ελληνικους δρομους φρεναρω πιο καλα και με ασφαλεια με τον σκερβελε το μικρο Burgman, που εχει και ABS βεβαια με τα ποδια κοντρα, ανετα και ξεκουραστα, απο οτι με το πολεμικο RS ΛΟΛ.....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.157
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ξεχασα να συπληρωσω, σε σωστα σχεδιασμενο για τα ποδια σκουτερ, εχουν και σημαντικο πλεονεκτημα στα φρενα.... πατας κοντρα τα ποδια, πατουσες απεναντι στα πατακια, και φρεναρεις με δυναμη, χωρις καθολου πιεση στο τιμονι, που με μοτοσυκλετα θα πρεπει να σφιξεις τα ποδια στο τεποζιτο και μετα απο πολλες στροφες αμα δεν εισαι γυμνασμενος, πχ πιστα θα γονατισουν οι μηροι σου... σε καθημερινη χρηση και αστικο περιβαλον και Ελληνικους δρομους φρεναρω πιο καλα και με ασφαλεια με τον σκερβελε το μικρο Burgman, που εχει και ABS βεβαια με τα ποδια κοντρα, ανετα και ξεκουραστα, απο οτι με το πολεμικο RS ΛΟΛ.....
Πολύ σωστά αυτα που λες, φαντασου τωρα το Tmax η το ΑΚ που είναι 50/50 χαμηλό κέντρο βάρους και το μοτερ είναι στο σκελετό και όχι στο ψαλίδι.
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Πολύ σωστά αυτα που λες, φαντασου τωρα το Tmax η το ΑΚ που είναι 50/50 χαμηλό κέντρο βάρους και το μοτερ είναι στο σκελετό και όχι στο ψαλίδι.

Nαι.... το μονο απο αυτης της κατηγοριας που εχω οδηγησει ειναι τo Gilera Nexus 500, το "μακρινο" 2008, εναν μηνα πριν "φαω" ενα highside στα Μεγαρα με το Monster 800....
μοτοσυκλετα, και μαλιστα καλη.... οποτε φανταζομαι αυτα σημερα....
σκεψου οτι οδηγουσα το Ducati και εγραφα και καλους χρονους στοκ εντελως στην πιστα, με τους αγκωνες λιγα εκατοστα απο την ασφαλτο........
οποτε το να με εντυπωσιασει ενα "σκουτερ" ηταν σημαντικο........ και μου αλλαξε και τα σχεδια στο μυαλο τοτε......... αλλα με προλαβε το high...

το ειχα γραψει μαλιστα και στο bikenet τοτε, οτι στο επομενο ξεμπαρκο μετα το μπαρκο (ναυτικος γαρ) θα εδινα το Ντουκατι να παρω ενα Nexus 500 για χρηση δρομου, και ενα Aprilia RS 250 αποκλειστικα και μονο για χρηση πιστας........
στο δε Nexus 500 ειχα σκοπο και μερικες αναβαθμισεις απο Ιταλια (Malossi, Polini), γιατι σε στροφιλικι σωστα στημενο ηταν φονεας νορμαλ ΜΗ-σουπερσπορτ χαμηλομεσαιας ιπποδυναμης μοτοσυκλετων... και εχει μεγαλη πλακα να γλεντας με το Nexus.... και εργαλειο καθημεροτητας...
αλλα αλλαξε η ζωη μετα το highside και εναν μ@λακα γιατρο................





 

Zatara

member
Δημοσιεύσεις
1.423
Ηλικία
54
Περιοχή
Κουκουβάουνες
Μοτοσυκλέτα
Daytona DY 125RS EFI '17
Όνομα
Γιαβάσης Βλάμης
Μωρέ ας μην είχα την αποταμίευση κάθε μήνα για να την περνάω μπέϊκα στο μεσοδιάστημα μέχρι να βγεί η σύνταξη, και θα έπαιρνα ένα MaxSYM μούρλια :D
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μωρέ ας μην είχα την αποταμίευση κάθε μήνα για να την περνάω μπέϊκα στο μεσοδιάστημα μέχρι να βγεί η σύνταξη, και θα έπαιρνα ένα MaxSYM μούρλια :D


 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Δοκιμη KYMCO AK 550 απο τον Παπανδρεου του MOTOSPORT.

2) Πλαίσιο-αναρτήσεις: Τα απολύτως καλύτερα (κορυφαία, παρ’ ότι όχι μοναδικά) της αγοράς, και τα μόνα (σαν σύνολο) που μπορούν να θεωρηθούν σαν καθαρά “μοτοσυκλετιστικής” έμπνευσης, σχεδίασης και απόδοσης. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, το πηρούνι USD 41 mm με σφιχτές αποσβέσεις, και το πίσω αμορτισσέρ τοποθετημένο υπό κλίση αριστερά, συνδυάζει έλεγχο και αρκετή άνεση.

3) Φρένα: Και πάλι τα απολύτως καλύτερα και κορυφαία, όχι όμως μόνο της κατηγορίας των mega scooters αλλά και σπορ μοτοσυκλετών μεγαλύτερου κυβισμού. Δεν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, και μόνο μια δοκιμή θα πείσει αυτόν που θεωρεί υπερβολή ότι ένα scooter μπορεί να έχει δισκόφρενα/δαγκάνες/τρόμπα Brembo και τελευταίας γενιάς ABS Bosch 9.1 που λειτουργούν και επιβραδύνουν καλυτερα, ταχύτερα και ασφαλέστερα απ΄ότι μια μοτοσυκλέτα.

Το τιμόνι είναι σε σωστό σημείο, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα, και οι καθρέφτες τοποθετημένοι αρκετά μπροστά σε λεπτά στελέχη, δεν αυξάνουν το πλάτος και έχουν καλό πεδίο αλλά δείχνουν τα αντικείμενα μικρότερα και μακρύτερα απο την πραγματικότητα (οι ματιές πάνω απο τον ώμο επιβεβλημένες).

Ο ήχος τέλος, όταν βάλαμε μπροστά για να ξεκινήσουμε, όντως αξίζει! Είναι βαρύς και “ουσιαστικός” και οπωσδήποτε θυμίζει V2, και μάλιστα μεγαλύτερο απο 550 κυβικά!

Το μεταξόνιο των 1580 mm κρατάει πάντα σταθερό το ΑΚ 550, που οδηγείται εύκολα κρύβοντας το βάρος των 230 κιλών (γεμάτο). Κάποια στιγμή όμως ο δρόμος άνοιξε, και το κοντέρ έδειξε 192 χ.α.ω., με τα οποία (με ΟΛΑ τα οποία!) στρίβαμε στις ανοιχτές καμπές του δρόμου, χωρίς το παραμικρό κούνημα απο το στιβαρό αλουμινένιο πλαίσιο ή ελαστικότητα απο τις αναρτήσεις, οι οποίες αξίζουν ειδικής μνείας.

Το εμπρός USD ήταν στιβαρό και σωστό στη “στόχευση” και στη διατήρηση της επιλεγμένης γραμμής, αλλά το πίσω αμορτισσέρ (ίσως λόγω τοποθέτησης και κατανομής βάρους) ήταν το καλύτερο που έχουμε δοκιμάσει σε παρόμοιο όχημα, συνδυάζοντας κράτημα και άνεση, έχοντας και αρκετά μεγάλες διαδρομές στα 120/130mm. Αυτά, φυσικά, με έναν αναβάτη.

Πλησάζοντας στον ενδιάμεσο προορισμό μας, περάσαμε ένα φαρδύ δρόμο με καλή άσφαλτο και αρκετά κλειστές στροφές που θύμιζαν σχεδίαση “πίστας”. Εκεί πραγματικά έλαμψε το ΑΚ 550! Οι κλίσεις που επαιρνε και η ακρίβεια στη χάραξη και στη διατήρηση της γραμμής (με πάνω απο 130-140 χ.α.ω.) ήταν τέτοιες, που “πιάσαμε” τον εαυτό μας να νομίζει πως οδηγούσε σπορ μοτοσυκλέτα, τοποθετώντας σώμα και γόνατα ανάλογα! Και την εντύπωση αυτή ενίσχυσαν τα φρένα, τα οποία, και επειδή το Κymco “μας” ήταν εντελώς καινούργιο, για τα πρώτα αργά χιλιόμετρα ήταν απλώς καλά και δυνατά, αλλά απο τη στιγμή που άρχισαν να πιέζονται και μετά, έγιναν σχεδόν “αγωνιστικά”. Οι δύο δίσκοι των 270 mm και ο δίσκος των 260 mm πίσω είχαν τρομερή δυναμη επιβράδυνσης που λόγω της πολύ καλής κατανομής, των ικανοποιητικών διαδρομών αναρτήσεων (120mm εμπρός και 130mm πίσω) αλλά και της “αργής” γεωμετρίας που έδινε πρόσθετη σταθερότητα, μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οριακά. Οσο για το ABS, μόνο σε νερά ενεργοποιείτο, ή πατώντας δυνατά το πίσω φρένο για να δούμε αν όντως ήταν εκεί! Τόσο “εξυπνα ευαίσθητη” είναι η τελευταία γενιά λογισμικού 9.1. Τα λάστιχα τέλος, σε "μοτοσυκλετιστικές" διαστάσεις όσον αφορά το φάρδος (πίσω 160/60), έδειξαν άριστη συμπεριφορά, "κρύβοντας" το γεγονός της διαμέτρου των 15 ιντσών, που φυσικά ανήκει στην κατηγορία των scooter.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πράγματι η Kymco κατάφερε να δημιουργήσει ένα υπερ-scooter, που δεν είναι απλώς κατάλληλο για μετακινήσεις, αλλά και για ταξίδια, μέχρι και για σπορ, γρήγορη, οδήγηση!

Γιατί τώρα ακόμα περισσότερος κόσμος μπορεί να αποκτήσει ένα mega-sport scooter υψηλής τεχνολογίας και “μοτοσυκλετιστικής” απόδοσης, και αυτό είναι και το μεγάλο συγκριτικό του πλεονέκτημα: Το ότι θα προσελκύσει αγοραστές μεγάλων σκούτερ και απο πιο χαμηλά και από πιο ψηλά, ενώ ακόμα και φανατικοί (“ορκισμένοι”) οπαδοί της μοτοσυκλέτας θα βρούν ένα μηχάνημα με απόδοση και οδική συμπεριφορά που δεν φαντάζονταν ότι θα μπορούσε να υπάρξει κάτω απο την κλασσική εμφανιση ενός scooter. Αρκεί να ξεπεράσουν το ότι δεν πατούν σε μαρσπιέ και δεν υπάρχει λεβιέ ταχυτήτων! Δ.Π.

-----------------------------------------------------

Μοτοσυκλετα, και απο τις καλες μαλιστα κατα τα γραφομενα, (η Kymco συμμετεχει στην Moto3 του Ιταλικου πρωταθληματος και απο εκει αποκτα εμπειρια για τα αλουμινενια πλαισια) με εμφανιση, ανεσεις, εργονομια, πολυτελεια Mega Scooter...
με κατω απο τα 10.000e τιμη αποκτησης.
ισως ετσι ακολουθησουν και αλλοι..... για την τιμη εννοω... να πεσουν λιγο οι τιμες στην ειδικη αυτη κατηγορια των σκουτεροσυκλετων.

https://www.motosport.com.gr/motosport/index.php/en/nea/item/666-kymco-ak-550-press-launch



 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.157
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δοκιμη KYMCO AK 550 απο τον Παπανδρεου του MOTOSPORT.

2) Πλαίσιο-αναρτήσεις: Τα απολύτως καλύτερα (κορυφαία, παρ’ ότι όχι μοναδικά) της αγοράς, και τα μόνα (σαν σύνολο) που μπορούν να θεωρηθούν σαν καθαρά “μοτοσυκλετιστικής” έμπνευσης, σχεδίασης και απόδοσης. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, το πηρούνι USD 41 mm με σφιχτές αποσβέσεις, και το πίσω αμορτισσέρ τοποθετημένο υπό κλίση αριστερά, συνδυάζει έλεγχο και αρκετή άνεση.

3) Φρένα: Και πάλι τα απολύτως καλύτερα και κορυφαία, όχι όμως μόνο της κατηγορίας των mega scooters αλλά και σπορ μοτοσυκλετών μεγαλύτερου κυβισμού. Δεν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, και μόνο μια δοκιμή θα πείσει αυτόν που θεωρεί υπερβολή ότι ένα scooter μπορεί να έχει δισκόφρενα/δαγκάνες/τρόμπα Brembo και τελευταίας γενιάς ABS Bosch 9.1 που λειτουργούν και επιβραδύνουν καλυτερα, ταχύτερα και ασφαλέστερα απ΄ότι μια μοτοσυκλέτα.

Το τιμόνι είναι σε σωστό σημείο, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα, και οι καθρέφτες τοποθετημένοι αρκετά μπροστά σε λεπτά στελέχη, δεν αυξάνουν το πλάτος και έχουν καλό πεδίο αλλά δείχνουν τα αντικείμενα μικρότερα και μακρύτερα απο την πραγματικότητα (οι ματιές πάνω απο τον ώμο επιβεβλημένες).

Ο ήχος τέλος, όταν βάλαμε μπροστά για να ξεκινήσουμε, όντως αξίζει! Είναι βαρύς και “ουσιαστικός” και οπωσδήποτε θυμίζει V2, και μάλιστα μεγαλύτερο απο 550 κυβικά!

Το μεταξόνιο των 1580 mm κρατάει πάντα σταθερό το ΑΚ 550, που οδηγείται εύκολα κρύβοντας το βάρος των 230 κιλών (γεμάτο). Κάποια στιγμή όμως ο δρόμος άνοιξε, και το κοντέρ έδειξε 192 χ.α.ω., με τα οποία (με ΟΛΑ τα οποία!) στρίβαμε στις ανοιχτές καμπές του δρόμου, χωρίς το παραμικρό κούνημα απο το στιβαρό αλουμινένιο πλαίσιο ή ελαστικότητα απο τις αναρτήσεις, οι οποίες αξίζουν ειδικής μνείας.

Το εμπρός USD ήταν στιβαρό και σωστό στη “στόχευση” και στη διατήρηση της επιλεγμένης γραμμής, αλλά το πίσω αμορτισσέρ (ίσως λόγω τοποθέτησης και κατανομής βάρους) ήταν το καλύτερο που έχουμε δοκιμάσει σε παρόμοιο όχημα, συνδυάζοντας κράτημα και άνεση, έχοντας και αρκετά μεγάλες διαδρομές στα 120/130mm. Αυτά, φυσικά, με έναν αναβάτη.

Πλησάζοντας στον ενδιάμεσο προορισμό μας, περάσαμε ένα φαρδύ δρόμο με καλή άσφαλτο και αρκετά κλειστές στροφές που θύμιζαν σχεδίαση “πίστας”. Εκεί πραγματικά έλαμψε το ΑΚ 550! Οι κλίσεις που επαιρνε και η ακρίβεια στη χάραξη και στη διατήρηση της γραμμής (με πάνω απο 130-140 χ.α.ω.) ήταν τέτοιες, που “πιάσαμε” τον εαυτό μας να νομίζει πως οδηγούσε σπορ μοτοσυκλέτα, τοποθετώντας σώμα και γόνατα ανάλογα! Και την εντύπωση αυτή ενίσχυσαν τα φρένα, τα οποία, και επειδή το Κymco “μας” ήταν εντελώς καινούργιο, για τα πρώτα αργά χιλιόμετρα ήταν απλώς καλά και δυνατά, αλλά απο τη στιγμή που άρχισαν να πιέζονται και μετά, έγιναν σχεδόν “αγωνιστικά”. Οι δύο δίσκοι των 270 mm και ο δίσκος των 260 mm πίσω είχαν τρομερή δυναμη επιβράδυνσης που λόγω της πολύ καλής κατανομής, των ικανοποιητικών διαδρομών αναρτήσεων (120mm εμπρός και 130mm πίσω) αλλά και της “αργής” γεωμετρίας που έδινε πρόσθετη σταθερότητα, μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οριακά. Οσο για το ABS, μόνο σε νερά ενεργοποιείτο, ή πατώντας δυνατά το πίσω φρένο για να δούμε αν όντως ήταν εκεί! Τόσο “εξυπνα ευαίσθητη” είναι η τελευταία γενιά λογισμικού 9.1. Τα λάστιχα τέλος, σε "μοτοσυκλετιστικές" διαστάσεις όσον αφορά το φάρδος (πίσω 160/60), έδειξαν άριστη συμπεριφορά, "κρύβοντας" το γεγονός της διαμέτρου των 15 ιντσών, που φυσικά ανήκει στην κατηγορία των scooter.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πράγματι η Kymco κατάφερε να δημιουργήσει ένα υπερ-scooter, που δεν είναι απλώς κατάλληλο για μετακινήσεις, αλλά και για ταξίδια, μέχρι και για σπορ, γρήγορη, οδήγηση!

Γιατί τώρα ακόμα περισσότερος κόσμος μπορεί να αποκτήσει ένα mega-sport scooter υψηλής τεχνολογίας και “μοτοσυκλετιστικής” απόδοσης, και αυτό είναι και το μεγάλο συγκριτικό του πλεονέκτημα: Το ότι θα προσελκύσει αγοραστές μεγάλων σκούτερ και απο πιο χαμηλά και από πιο ψηλά, ενώ ακόμα και φανατικοί (“ορκισμένοι”) οπαδοί της μοτοσυκλέτας θα βρούν ένα μηχάνημα με απόδοση και οδική συμπεριφορά που δεν φαντάζονταν ότι θα μπορούσε να υπάρξει κάτω απο την κλασσική εμφανιση ενός scooter. Αρκεί να ξεπεράσουν το ότι δεν πατούν σε μαρσπιέ και δεν υπάρχει λεβιέ ταχυτήτων! Δ.Π.

-----------------------------------------------------

Μοτοσυκλετα, και απο τις καλες μαλιστα κατα τα γραφομενα, (η Kymco συμμετεχει στην Moto3 του Ιταλικου πρωταθληματος και απο εκει αποκτα εμπειρια για τα αλουμινενια πλαισια) με εμφανιση, ανεσεις, εργονομια, πολυτελεια Mega Scooter...
με κατω απο τα 10.000e τιμη αποκτησης.
ισως ετσι ακολουθησουν και αλλοι..... για την τιμη εννοω... να πεσουν λιγο οι τιμες στην ειδικη αυτη κατηγορια των σκουτεροσυκλετων.

https://www.motosport.com.gr/motosport/index.php/en/nea/item/666-kymco-ak-550-press-launch



Τα λεγα δεν τα λεγα;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Να “Σκούτερ” κανείς ή να “Παπί”, ιδού η απορία…
του Βασίλη Αντζουλάτου
Μια φήμη σέρνεται τον τελευταίο καιρό στην ελληνική αγορά – μια φήμη που, για τον χώρο και τους ανθρώπους των σκούτερ και τους φανατικούς σκουτερίστες, μοιάζει σαν την επιστροφή μιας ανεπιθύμητης ασθένειας. “Οι Έλληνες” λέει “έχουν πάρει είδηση ότι τα σκούτερ έχουν αυξημένο κόστος συντήρησης, κι έτσι θα τα αφήσουν στην άκρη σε καιρούς κρίσης για να προτιμήσουν και πάλι τα παλιά, καλά παπιά”.

Κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω τίποτε κατά των παπιών. Αντίθετα, πιστεύω ότι δικαίως είναι τόσο δημοφιλή, εφόσον λειτουργούν εξαιρετικά σαν “λαϊκό, καθημερινό, όχημα” και μάλιστα απολύτως δημοκρατικά: όλοι μπορούν να οδηγήσουν ένα παπί. Το ίδιο ισχύει, βέβαια, και για τα σκούτερ, τα οποία τυχαίνει να είναι “ακόμη πιο δημοκρατικά”, αφού είναι αυτόματα κι άρα πιο εύκολα στη χρήση. Και, ναι, ένα σκούτερ έχει μεγαλύτερα κόστη συντήρησης από ένα παπί, αλλά η ιστορία δεν τελειώνει εκεί. Μάλλον από ‘κει αρχίζει…

Τα παλιά, καλά παπιά έκαναν την ελληνική αγορά να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες της Ευρώπης, άσχετα αν κάποιοι ψηλομύτικα την αποκαλούσαν “τριτοκοσμική, ασιατική”. Στην πραγματικότητα – αργήσαμε να το καταλάβουμε λίγο, έπρεπε να έρθει η κρίση πρώτα – ήταν η αγορά που μας άξιζε. Για τη δυναμική της Ελλάδας, οι 100 χιλιάδες δίτροχα το χρόνο ήταν μια αφύσικη κατάσταση που δεν αποτύπωνε τις πραγματικές οικονομικές δυνατότητες των κατοίκων-καταναλωτών της.

Τα ταπεινά παπιά και τα σκούτερ, με δεδομένο το οδικό δίκτυο και τις υποδομές μην το ξεχνάτε, ήταν αυτά που “ταίριαζαν” περισσότερο στο τοπίο μας. Αν κάποιος υποστήριζε ότι οι καλύτερες μοτοσυκλέτες για τη χώρα ήταν τα supersport 1000άρια, θα αντικρούαμε την άποψή του υπενθυμίζοντάς του την τραγική πρόσφυση και σχεδίαση των ελληνικών δρόμων και τη μηδαμινή σχεδόν (αν εξαιρέσουμε τα Μέγαρα και τις Σέρρες) ύπαρξη πιστών. Τι να το κάνεις το 1000άρι αν “σέρνεται” μέσα στην πόλη χρησιμοποιώντας το 10% της ιπποδύναμής του (αλλιώς γίνεται αυτόματα ένας επικίνδυνος “φονιάς”), ενώ υποβάλλει τον αναβάτη του στο διαρκές μαρτύριο να οδηγάει μπρούμυτα ανάμεσα στις εξατμίσεις των αυτοκινήτων. Και μη νομίσετε ότι εννοούμε απαραίτητα ότι τα παπιά και τα σκούτερ είναι τα απόλυτα οχήματα καθημερινής μετακίνησης, γιατί υπάρχουν και πολύ αξιόλογα μοτοσυκλετάκια και μοτοσυκλέτες μέχρι τα 500 κυβικά για τέτοια χρήση, που περνούν απαρατήρητα από το καταναλωτικό κοινό, παρόλο που είναι εξαιρετικά.

Παπί εναντίον σκούτερ λοιπόν. Πάμε να ξεκινήσουμε τη μονομαχία και να δούμε ποιο υπερέχει; Σε γενικές γραμμές κανένα από τα δύο, αφού το κάθε δίτροχο έχει τα συν και τα πλην του, βάσει των οποίων μπορεί να βρει κάποιος αυτό που του πηγαίνει καλύτερα. Ποτέ επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και τα παπιά (ονομάζονται underbone, step through στο εξωτερικό) σαν υβριδικά σκούτερ πρέπει να αντιμετωπίζονται, αφού οι διαφορές τους είναι οι μεγάλοι τροχοί, το κιβώτιο ταχυτήτων, το ψηλότερο τούνελ ανάμεσα στα πόδια και η μικρότερη ποδιά. Ο όρος “σκουτερο-μοτοσυκλετάκια” τους ταιριάζει περισσότερο.

Ένα παπί έχει, λοιπόν, κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά του σε σχέση με την αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση του σκούτερ. Το παπί απαιτεί από τον αναβάτη να ασχολείται μαζί του,να ανεβο-κατεβάζει ταχύτητες για να κινηθεί σωστά, να σπρώχνει πάνω-κάτω τον διπλό λεβιέ ταχυτήτων, που απαιτεί ειδική μεταχείριση, εξάσκηση από τον αναβάτη και ευλυγισία στο αριστερό του άκρο. Ζητάει μεγαλύτερη προσπάθεια του ποδιού, γιατί το λεβιέ ταχυτήτων στην αρχή της κίνησής του ενεργοποιεί και τον συμπλέκτη του ημιαυτόματου μηχανισμού. Μεγάλη κίνηση ποδιού λοιπόν, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που “δεν μπορούν να οδηγήσουν παπί” λόγω αυτής του της ιδιοτροπίας: ενός αδιάκοπου χορού του αριστερού άκρου, μύτη-φτέρνα, μπρος-πίσω.

Αντίθετα ένα σκούτερ απλά απαιτεί από τον αναβάτη να περιστρέφει ανάλογα με την επιθυμία του τον δεξιό του καρπό, αφήνοντας τεμπέλικο το αριστερό του πόδι. Το σημαντικό εδώ είναι η αμεσότητα στο άνοιγμα του γκαζιού που έχει ένα σκούτερ, στην εναλλαγή της ταχύτητας. Ο ένας (παπί) κλείνει γκάζι, κατεβάζει ή ανεβάζει ταχύτητα, για να ξανα-ανοίξει γκάζι, ενώ ο άλλος (σκούτερ) απλά κλείνει ή ανοίγει το γκάζι έχοντας στο μυαλό του λιγότερες σκοτούρες. Όλη μέρα αυτή η δουλειά, εκατοντάδες, χιλιάδες αλλαγές ταχύτητας στο πέρασμα του χρόνου…

Εκεί που ο ένας υποχρεώνεται να υπολογίζει με πόσα χιλιόμετρα, με ποια σχέση κιβωτίου, πρέπει να μπει στη στροφή (παπί), ο σκουτερίστας απλά φρενάρει και ανοίγει γκάζι, χωρίς άλλη έγνοια, με την φυγοκεντρική – διαρκώς μεταβαλλόμενη, προσαρμοζόμενη μετάδοση – να κάνει όλη τη δουλειά. Μπόλικη δουλειά σίγουρα, που την αφαιρεί από τους ώμους του αναβάτη, ή, μάλλον, από το το αριστερό του πόδι…

Ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, φρένα: πολύ κοντά βρίσκονται σε όλους τους παραπάνω τομείς παπιά και σκούτερ. Το καθένα με τις αδυναμίες του και τα πλεονεκτήματά του. Τα παπιά, παραδείγματος χάρη, έχουν μικρό κόψιμο τιμονιού και θεωρητικά δυσκολεύονται περισσότερο ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αλλά είναι λεπτότερα και έχουν χαμηλότερο βάρος. Το κράτημα των παπιών είναι καλύτερο στις χαμηλές ταχύτητες μέχρι τα 60-70 χ.α.ω, αλλά από κει και πάνω σκουραίνουν τα πράγματα. Τα φρένα των σκούτερ είναι γενικότερα πιο καλά, ενώ από πλευράς αναρτήσεων είναι και τα δύο στο ίδιο μέτριο επίπεδο σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες. Από την άλλη όμως:

  • Αέρας, νερά, βροχή… Σε θέματα προστασίας του αναβάτη και του συνεπιβάτη από τα στοιχεία, επικρατεί πανηγυρικά το σκούτερ, που προσέχει τους επιβαίνοντες καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο τύπο δίτροχου.
  • Άνεση ποδιών: ο αναβάτης του σκούτερ έχει συνήθως ένα μεγάλο κομμάτι δαπέδου, όπου μπορεί να μετακινεί τα πόδια του, αντί για δυο – έστω και μακριά – σταθερά μαρσπιέ.
  • Μικρο-μεταφορές, τσάντες, μικροαντικείμενα: νίκη για το σκούτερ, που έχει το πλεονέκτημα της ποδιάς, του μεγάλου δαπέδου και του “γάντζου” για τις σακούλες του σούπερμάρκετ.
  • Διαρκείς στάσεις, ανέβα-κατέβα: ξανά νίκη για το σκούτερ, αφού δεν χρειάζεται να σηκώνεις το πόδι σου για να καβαλήσεις ή να ξεκαβαλήσεις τη σέλα (όχι σε όλα τα σκούτερ, υπάρχουν και εξαιρέσεις), απλά περνάς το πόδι σου πίσω από την ποδιά.
  • Άνεση, μέγεθος σέλας αναβάτη-συνεπιβάτη: χρειάζεται να πούμε ποιος είναι νικητής; Απλά συγκρίνετε τα πλάτη των σελών.
  • Αποθηκευτικοί χώροι: νίκη και πάλι για τα σκούτερ, πολλά εκ των οποίων μπορούν να αποθηκεύσουν κι ένα (ή δύο) κράνος μισό ή φουλφέις.
Ναι, μπορεί η κατανάλωση ενός σκούτερ να είναι λίγο μεγαλύτερη από ενός παπιού και η συντήρησή του ακριβότερη, αλλά και όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα δεν μπορεί να τα παραβλέψει εύκολα κανείς. Λοιπόν, τι λέγαμε; Β.Α.

ΠΗΓΗ https://scooternet.gr

Μια που περασαν και τα δυο απο τα χερια μου με αρκετα χιλιομετρα
πρωτα αυτο 2003 Aprilia Leonardo 250
Για μοστρα για βολτες για σουπερ μαρκετ σελαρα τεραστιους χωρους ουτε βρεχεσαι ουτε αερα γκαζια φρενα κρατημα αν και λιγο νευρικο με μικρους τροχους γενικα κατεβαινεις ατσαλακωτος.
Αλλα πολυ καυσιμο ακριβη συντηρηση και αν σου πεσει και κατω αστο να παει εργαλειο δουλειας δεν ειναι παντως


Για αυτο ανταλαχθηκε με εργαλειο δουλειας Modenas Xcite 135 2009
Δε σπαει δε χαλαει φθηνα ανταλλακτικα και πανω απο ολα δεν καιει ΤΙΠΟΤΑ και αν σου το ριξουνε και κατω δε σε νοιαζει
Τωρα οσο για το κρυο βαζεις ενα παρμπριζ και ενα ζευγαρι χουφτες αδιαβροχες και για τα νερα παλιακια λασπωτηρα και αντε γεια ;);)
ΥΓ πως ειπατε δε στριβουν τα παπια abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

upload_2018-4-9_22-9-31.jpeg
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Eν αναγκη και παπακι θα επαιρνα εαν επρεπε να εχω μεταφορικο και μεχρι και το ευρω μετραγε....
σεβασμος σε αυτο το μεταφορικο διτροχο....

αλλα, πηγα 2 φορες το Burgman 200 για σερβις, και μου εδωσαν ενα Suzuki Address 110 να κανω την δουλεια μου μεχρι να τελειωσει το σερβις....
με αυτο σαν παραδειγμα, δυσκολα θα επαιρνα παπι, εκτος οπως ειπα μετραγε και το τελευταιο ευρω, και το 5ευρω στο σερβις.......
αυτοματο, δηλαδη ευκολια στην πολη κατα την οδηγηση και ελευθερο μυαλο, και δεν χαλας και παπουτσι με τον λεβιε... χωνεται παντου σαν παπι κανονικα και με τον "νομο".......
προστασια απο νερα, δαγκωματιες σκυλιων (περνας ποδι απο την αλλη), ολιγον απο καιρικες συνθηκες, ακομα και με εναν μικρο τρακο πλαγια με ΙΧ, το εχω παθει με το Gilera Runner, μου εσωσε το ποδι, θα το ειχε διαλυσει ο προφυλακτηρας ΙΧ....
χωρο κατω απο την σελα για καποια πραγματα, περιπου 21 λιτρα ειναι ο χωρος, οχι και πολυ μεγαλος, αλλα κατι γινεται....
γαντζο για σακουλες εμπρος στην ποδια.... και καταναλωση, ελαχιστη οσο το ειχα, οχι πανω απο 2,5 λιτρα/100.... σχεδον σαν παπι... σχεδον βεβαια.........
και ειχε κατι δεκαδες χιλιαδες χιλομετρα σαν πελατιακο και δουλευε ρολοι... εστριβε και πολυ ωραια μαλιστα, παιχνιδι......... εξαιρετικο εργαλειο αστικης μετακινησης................
η τιμη του ηταν 1800 ευρω καινουριο... δυστυχως χωρις ABS ομως....
τα παραπανω αφορουν προσωπικη αποψη και εμπειρια και γουστο, δεν σημαινει οτι ειναι και σωστα και για αλλους...

οι φωτος δικες μου...



 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Με εξαίρεση τις μεγαλουπόλεις θεωρώ πως αντί για "σκούτερ ή παπάκι" υπαρχει και μια ακόμη λύση, ακόμη πιο οικονομική και με πάρα πολλά οφέλη. Το ποδήλατο.
Κάποτε στην επαρχία (τουλάχιστον στην πόλη μου) αυτοί που περπατούσαν ήταν είτε τρελοί είτε με προβλήματα καρδιάς. Κάτι αντίστοιχο λέγανε και για όσους κάνανε ποδήλατο. Οι υπόλοιποι πηγαίνανε μέχρι το περίπτερο είτε με το μηχανάκι είτε με το αυτοκίνητο. Ευτυχώς αυτό άλλαξε σαν νοοτροπία και πλέον περπατάει πολύ κόσμος, όπως επίσης αρκετοί το γύρισαν σε ποδήλατο.

Προσωπικά δε θα αγόραζα ποτέ σκούτερ ή παπί γιατί θεωρώ πως το ποδήλατο μπορεί να μου προσφέρει πολλά περισσότερα. Ξαναλέω πως μιλάω για πόλεις που μπορεί κάποιος να κυκλοφορήσει με ποδήλατο και οχι για Αθήνα και Θεσσαλονίκη...
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Με εξαίρεση τις μεγαλουπόλεις θεωρώ πως αντί για "σκούτερ ή παπάκι" υπαρχει και μια ακόμη λύση, ακόμη πιο οικονομική και με πάρα πολλά οφέλη. Το ποδήλατο.
Κάποτε στην επαρχία (τουλάχιστον στην πόλη μου) αυτοί που περπατούσαν ήταν είτε τρελοί είτε με προβλήματα καρδιάς. Κάτι αντίστοιχο λέγανε και για όσους κάνανε ποδήλατο. Οι υπόλοιποι πηγαίνανε μέχρι το περίπτερο είτε με το μηχανάκι είτε με το αυτοκίνητο. Ευτυχώς αυτό άλλαξε σαν νοοτροπία και πλέον περπατάει πολύ κόσμος, όπως επίσης αρκετοί το γύρισαν σε ποδήλατο.

Προσωπικά δε θα αγόραζα ποτέ σκούτερ ή παπί γιατί θεωρώ πως το ποδήλατο μπορεί να μου προσφέρει πολλά περισσότερα. Ξαναλέω πως μιλάω για πόλεις που μπορεί κάποιος να κυκλοφορήσει με ποδήλατο και οχι για Αθήνα και Θεσσαλονίκη...

Συμφωνω.... εγω απο το σπιτι μου σε αποστασεις μεχρι 5 χιλιομετρα να παω, και αλλα 5 χλμ φυσικα να γυρισω.... τις κανω με τα ποδια, δεν χρησιμοποιω μηχανακι.... εκτος και εχω κανα βαρυ σακιδιο η σακουλες σουπερμαρκετ, η καποιο αλλο λογο που πρεπει να παω με μεταφορικο........... αλλα γενικα παω με τα ποδια.... το ποδηλατο εδω μεσα στην Αθηνα/Πειραια, με τρομερη κινηση και χαος, προσωπικα δεν μου αρεσει σαν ιδεα γιατι δεν υπαρχει η υποδομη, οχι για αλλο λογο, αλλιως θα κυκλοφορουσα με ποδηλατο, εαν εμενα επαρχια σε βολικοτερο μερος δεν το συζητω καν... ποδηλατακι για εκει γυρω σε αποστασεις λιγων χλμ.
 
Top Bottom