ΠΕΡΙ SCOOTER

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Φίλε αν το πάνε κάνα 12αρι χιλιάρικα θα πάει απατο.
Το Τ700εχει 10μισο και gaμαει .
Όπως λέει και ο αγαπητός μου Θάνος παραπάνω πολύ παραπάνω θα έχει όπως και το Τ ΜΑΧ.
Δεν πάει άπατο δε το Τ ΜΑΧ, πουλιέται σαν ζεστό κουλούρι. Το ίδιο και το X ADV της Χόντα που ποτέ δεν πίστευα πως με 13+ χιλιάρικα θα πούλαγε τόσο μα τόσο πολύ.
Έχουν το κοινό τους φίλε μου και είναι πολύ μεγάλο!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αυτό με τα σκούτερ δεν το κατάλαβα ποτέ Tmax 500αρακι με 45 άλογα και 14000€? Λαίλαπα με 115 άλογα με 11500€ δικό σου, άρα η *****ια δεν έχει όρια....
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αυτό με τα σκούτερ δεν το κατάλαβα ποτέ Tmax 500αρακι με 45 άλογα και 14000€? Λαίλαπα με 115 άλογα με 11500€ δικό σου, άρα η *****ια δεν έχει όρια....
Είναι το μέσον μετακίνησης όλων των τάξεων τα σκούτερ,αλλά όσοι θέλουν να ξεχωρίζουν θα πλερωκουν( βλεπε πενφέ με 23κ+ που αρχίζουν τα luxurious μονδέλα)...
Και εκεί σε περιμένει ο αντιπρόσωπος με το λιπαντικό k-gel ανά χείρας !!!!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

FZMAN

new member
Δημοσιεύσεις
284
Ηλικία
56
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Αυτό με τα σκούτερ δεν το κατάλαβα ποτέ Tmax 500αρακι με 45 άλογα και 14000€? Λαίλαπα με 115 άλογα με 11500€ δικό σου, άρα η *****ια δεν έχει όρια....
Δεν πληρώνεις μόνο άλογα Μάνο.
Η τιμές βγαίνουν και σε εξάρτηση και με άλλα πράγματα όπως για παράδειγμα μόδα, πωλήσεις, εξοπλισμό, κ΄α.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτό με τα σκούτερ δεν το κατάλαβα ποτέ Tmax 500αρακι με 45 άλογα και 14000€? Λαίλαπα με 115 άλογα με 11500€ δικό σου, άρα η *****ια δεν έχει όρια....

.... σταματα βρε , μην γινεσαι πεζος ... δες την ιδεα, την εμπνευση , το χαρισμα , την ξεχωριστη διαφορετικοτητα ....... χρηματα υπαρχουν , το ΄παμε εξαλλου ....!Laugh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda SH 150i
Δυνατότερος κινητήρα αλλά με μικρότερη κατανάλωση, μεγαλύτερες αποθηκευτικές δυνατότητες και πλούσιος εξοπλισμός για το νέο Honda SH 150i που προσθέτει τόνους ευχρηστίας σε κάθε χιλιόμετρο της καθημερινότητας σου.
191122092433_2020_honda_sh-scooter-new-6.jpg 191122092431_2020_honda_sh-scooter-new-5.jpg 191122092422_2020_honda_sh-scooter-new.jpg
MLZ2976.jpg
=AT3VgnvIQJ_oLf5BmFdHTa8QoCX8D5PmcT_lX_DAgivgh7NF_LaakoG0vNi2i41XQCTstbiHvOYBJ0YPBWBBwsk5hC-9senCQP2DxT2hxujj3_pRcUKA5-A7JQ3O2npkDzfqYegLfgZ7uJFIaYv2ZcnuphVOgRmfus9mLyeTtJIN28IVUGjbw-XD5G0']MOTOTRITI.GR
=AT3VgnvIQJ_oLf5BmFdHTa8QoCX8D5PmcT_lX_DAgivgh7NF_LaakoG0vNi2i41XQCTstbiHvOYBJ0YPBWBBwsk5hC-9senCQP2DxT2hxujj3_pRcUKA5-A7JQ3O2npkDzfqYegLfgZ7uJFIaYv2ZcnuphVOgRmfus9mLyeTtJIN28IVUGjbw-XD5G0']Test: Honda SH 150i
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός


Mολις έρθει το πήρα.....

https://scooternet.gr/news/νεα-μοντελα/zontes-ετοιμάζει-σκούτερ-300-cc/
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
162 κιλά 33 άλογα; Το Citycom είναι 189 κιλά και 27,5 άλογα...
 

Peiraiwths

new member
Δημοσιεύσεις
186
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
Fazer s2
Όνομα
Σπυρος

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda Forza 750 2021 – Η απαλλαγή του Integra είναι εδώ!

a168e2c4fe6a2e370a73ef340151d739_XL.jpg

Μετά από μήνες φημών, πληροφοριών και teaser βίντεο, η Honda παρουσίασε και επίσημα το νέο GT σκούτερ Forza 750.

Η Honda αποκαλύπτει το αναμενόμενο νέο σκούτερ της, το οποίο προορίζεται να αντικαταστήσει το NC750D Integra στη γκάμα της ως κορυφαίο GT σκούτερ.

Βασίζεται εν πολλοίς τη γνωστή βάση του Integra – πλαίσιο, κινητήρας – με φρέσκο πολυτελή σχεδιασμό και ανανεωμένο εξοπλισμό.



Ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των NC750 εδώ εμφανίζεται ελαφρώς ενισχυμένος και λίγο πιο ψηλόστροφος με ονομαστική απόδοση 57.8 hp στις 6.750 rpm (54/6,250 για το Integra), δίχως αξιοσημείωτη διαφορά στην αποδιδόμενη ροπή των 7 kg.m στις 4,750 rpm (από 6.9/4,750).

Σημειώνουμε πως αυτό το μοτέρ διατίθεται και σε έκδοση Α2, με απόδοση περιορισμένη στους 47 ίππους.

Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ακόμη κατά τι μικρότερο ρεζερβουάρ, στα 13.2 λίτρα (από 14.1), με το οποίο πάντως και πάλι αναμένεται να βγαίνει μια εντυπωσιακή αυτονομία χάρη στον πολύ οικονομικό χαρακτήρα του συγκεκριμένου κινητήρα. Η Honda μιλά για 370 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Συναντάμε ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm με διαδρομή 120 mm, ενώ μια ακόμη βασική αλλαγή στο Forza 750 ως προς το Integra αφορά στους τροχούς, με τον μπροστινό να διατηρεί τη διάστασή του (120-70/17), ωστόσο ο πίσω μίκρυνε στις 15 ίντσες (160/60-15), γεγονός που αποδίδεται ευθέως στην αναζήτηση αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα. Εκεί πλέον το Forza 750 διαθέτει 22 λίτρα που επαρκούν για ένα full face κράνος, ενώ διαθέτει και παροχή φόρτισης USB Type-C.



Στο μέτωπο του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, η αναβάθμιση φέρνει έγχρωμη TFT οθόνη στα όργανα με συνδεσιμότητα Honda Smartphone Voice Control (σύστημα που ντεμπουτάρησε πριν λίγο καιρό στην Ινδία με το CB350) χάρη στην οποία ο αναβάτης ελέγχει το τηλέφωνό του μέσω φωνητικών εντολών – εφόσον φυσικά διαθέτει συσκευή επικοινωνίας Bluetooth στο κράνος του.

Ο κινητήρας διαθέτει τέσσερεις riding modes που ξεκινούν από το πιο χαλαρό Rain, μετά έρχονται οι Standard και Sport, ενώ ο αναβάτης μπορεί να φτιάξει και τη δική του επιλογή με τη User.

Κάθε mode επηρεάζει την απόκριση του γκαζιού, το φρένο του κινητήρα, το traction control (HSTC) και το ABS.

Η αυτόματη μετάδοση DCT (Dual Clutch Transmission) διαθέτει δύο βασικά επίπεδα λειτουργίας. Το Automatic αφήνει το κιβώτιο πλήρως στην ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα που επιλέγει πότε θα κάνει τις αλλαγές σχέσης με βάση μια σειρά δεδομένων όπως η ταχύτητα κίνησης, και οι στροφές του κινητήρα, ενώ το Manual δίνει τον έλεγχο στο αριστερό χέρι του αναβάτη που ανεβοκατεβάζει σχέσεις μέσω κουμπιών στο τιμόνι.

Από κει και πέρα, υπάρχουν τέσσερα επίπεδα εμπλοκής του DCT που ξεκινούν από το πιο χαλαρό Level 1 με αλλαγές χαμηλά στο στροφόμετρο και φτάνουν ως το πιο ακραίο Level 4 που επιτρέπει στον κινητήρα να στροφάρει αρκετά ψηλά πριν ανεβάσει σχέση.

Και εδώ κάθε επίπεδο του DCT συνδέεται με συγκεκριμένες χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις του κινητήρα, ενώ υπάρχει και επιλογή User ώστε ο αναβάτης να χτίσει το δικό του προφίλ λειτουργίας κινητήρα-κιβωτίου.



Μεγάλη αναβάθμιση σημειώνεται στα φρένα, καθώς ο ένας μπροστινός δίσκος 320 mm με διπίστονη δαγκάνα του Integra αντικαθίσταται από δύο δίσκους 310 mm με ακτινικές τετραπίστονες.

Συνολικά το πλήρες βάρος του Forza 750 ανακοινώνεται στα 235 κιλά, τρία λιγότερα από αυτά του προκατόχου του.

H Honda επενδύει στο όνομα Forza ενσωματώνοντας το ήδη δημοφιλέστατο Integra 750 σε μια νέα οικογένεια μοντέλων, η οποία παρουσιάστηκε με τρία μέλη: 750, 350 και 125. Η ουσία είναι πως το κορυφαίο σκούτερ της Honda μόλις αναβαθμίστηκε δραματικά, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε εξοπλισμό, με προφανή στόχο να ενισχυθεί ενόψει των σκληρών μαχών που έχει να δώσει στην αγορά με θρυλικά μοντέλα όπως το Yamaha TMax, αλλά και πρόσφατες δυναμικές αφίξεις όπως το SYM Maxsym TL.


Πηγη https://www.bikeit.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kymco μοντέλα 2021: Ήρθε η ώρα των CV2 και CV3; (Video)
Του ανταγωνιστή του X-ADV

  • Kymco_CV2-6.jpg Kymco_CV2-4.jpg Kymco_CV2-5.jpg

Η Kymco θα παρουσιάσει τα νέα της μοντέλα στις 26 Νοεμβρίου και μεταξύ αυτών μπορεί να είναι το crossover CV2 και το τρίτροχο CV3

Τα πρωτοείδαμε ως πρωτότυπα το Νοέμβριο του 2017 στην EICMA του Μιλάνου και ήμασταν πεπεισμένοι πως σύντομα η εταιρεία από την Ταϊβάν θα βγάλει στην παραγωγή το CV2 (διαβάστε εδώ). Τελικά κάναμε λάθος. Το CV2 εδώ και τρία χρόνια «αγνοείται» ενώ στην περσινή EICMA του 2019 είδαμε το τρίτροχο CV3, για το οποίο οι πληροφορίες ανέφεραν πως θα μπει στην παραγωγή πριν το τέλος του 2020. Σίγουρα ο κορωνοϊός έχει παίξει μεγάλο ρόλο στις κινήσεις των εταιρειών, οπότε δεν αποκλείεται το CV3 να μην το είδαμε εξαιτίας του.

Σήμερα, 12 Νοεμβρίου, η Kymco έδωσε στην δημοσιότητα ένα teaser video που αφήνει υπονοούμενα τουλάχιστον για την έλευση του crossover μοντέλου, που αν βγει στην παραγωγή θα τεθεί αντιμέτωπο με το ανανεωμένο X-ADV. Κάπου λοιπόν προς το τέλος φαίνεται ένα δίκυκλο που μοιάζει με scooter να κινείται σε χωματόδρομο. Θα είναι το μοντέλο που βασίζεται στο AK550 ή Kymco μας επιφυλάσσει έκπληξη με ένα μικρότερο σε κυβισμό μοντέλο με off road χαρακτηριστικά;

Περισσότερα για τα νέα μοντέλα της Kymco, θα μάθουμε στις 26 Νοεμβρίου, ημέρα Πέμπτη, στις 9 το πρωί.

 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Kymco μοντέλα 2021: Ήρθε η ώρα των CV2 και CV3; (Video)
Του ανταγωνιστή του X-ADV


Η Kymco θα παρουσιάσει τα νέα της μοντέλα στις 26 Νοεμβρίου και μεταξύ αυτών μπορεί να είναι το crossover CV2 και το τρίτροχο CV3

Τα πρωτοείδαμε ως πρωτότυπα το Νοέμβριο του 2017 στην EICMA του Μιλάνου και ήμασταν πεπεισμένοι πως σύντομα η εταιρεία από την Ταϊβάν θα βγάλει στην παραγωγή το CV2 (διαβάστε εδώ). Τελικά κάναμε λάθος. Το CV2 εδώ και τρία χρόνια «αγνοείται» ενώ στην περσινή EICMA του 2019 είδαμε το τρίτροχο CV3, για το οποίο οι πληροφορίες ανέφεραν πως θα μπει στην παραγωγή πριν το τέλος του 2020. Σίγουρα ο κορωνοϊός έχει παίξει μεγάλο ρόλο στις κινήσεις των εταιρειών, οπότε δεν αποκλείεται το CV3 να μην το είδαμε εξαιτίας του.

Σήμερα, 12 Νοεμβρίου, η Kymco έδωσε στην δημοσιότητα ένα teaser video που αφήνει υπονοούμενα τουλάχιστον για την έλευση του crossover μοντέλου, που αν βγει στην παραγωγή θα τεθεί αντιμέτωπο με το ανανεωμένο X-ADV. Κάπου λοιπόν προς το τέλος φαίνεται ένα δίκυκλο που μοιάζει με scooter να κινείται σε χωματόδρομο. Θα είναι το μοντέλο που βασίζεται στο AK550 ή Kymco μας επιφυλάσσει έκπληξη με ένα μικρότερο σε κυβισμό μοντέλο με off road χαρακτηριστικά;

Περισσότερα για τα νέα μοντέλα της Kymco, θα μάθουμε στις 26 Νοεμβρίου, ημέρα Πέμπτη, στις 9 το πρωί.


cdefghigicdefghigicdefghigi
 
Top Bottom