ΠΕΡΙ SCOOTER

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Καλα αυτο δεν νομιζω πως ειναι δυσκολο να το αντιληφθουμε ..... αντι ο ιμαντας να καταληγει στον μηχανισμο της πισω ροδας ( οπου κομπλαρουν τα φυγοκεντρικα κινουμενα φερμουιτ σαν συμπλεκτης ) θα καταληγει κοντα στον κινητηρα οπου παλι μεσω του ιδιου μηχανισμου θα κινειται το μικρο γραναζι της αλυσιδας , οπως στις μηχανες μας.

Η ερωτηση μου θα ητανε εαν αυτα τα CVT θα μπορουσανε να ειχανε καλυτερης ποιοτητας ιμαντα ( μεταλλικο ας πουμε , οπως μερικων Ι.Χ.) ποσο θα ανεβαινε το συνολικο κοστος εναντι του DCT σασμαν ?
Άγνωστο.
Αυτό που θα πω με σιγουριά είναι πως δεν έχει καμία σχέση το CVT με το DCT.
Εμπεριστατωμένη απάντηση θα έδινε μόνο ένα τμήμα έρευνας - εξέλιξης.
Όχι σε αυτά που έχουν αλυσίδα τον μειωτηρα τον εχουν στο μοτέρ κοντά στο βαριατορ και έχουν μικρό ιμάντα.

Το Burgman φοράειKevlar στα 500€ και αλλαγή κάθε 100.000 χλμ
Θάθελα να το δω αυτό την στιγμή που ιμάντας που κινεί μόνο εκκεντροφόρους λέει μεν αλλαγή (σε αμάξι βέβαια) κάθε 185.000 χλμ (χρησιμοποιείται ως παράδειγμα μιας και δεν τρώει το ζόρι που τρώει ένας ιμάντας μεταδόσεως κινήσεως τροχού) πλην όμως οτιδήποτε ελαστικό γερνάει κιόλας ακόμα και οι ενισχυμένοι με κέβλαρ οπότε κάνει ραγάδες γύρω στα 8 χρόνια και ποιός θα διακινδυνεύσει είτε να καρφώσει βαλβίδες είτε να μείνει από μετάδοση στην περίπτωση του σκούτερ?
Προσωπικά όχι οπότε αν δεν κάνεις πολλά χλμ με αυτό θα επωμίζεσαι κάθε πόσα χρόνια άγνωστο μια υποχρεωτική αλλαγή ιμάντα λόγο γήρανσης υλικού.

Επίσης μην θεωρούμε τον ιμάντα από κέβλαρ πανάκεια δεδομένου ότι σε δοκιμές σε 300άρια σκούτερ που μπήκε κέβλαρ ιμάντας σαν υποτιθέμενη καλύτερη και ακριβότερη επιλογή έγινε φιτίλι σε λιγότερα χλμ από έναν BANDO κοινό ελαστικό.
Προσωπικά δεν ξαναβάζω κέβλαρ. Πεταμένα λεφτά.

Υ.Γ. Αν το ψάξει κανείς με λεπτομέρεια και βαθιά σίγουρα θα βρει κάπου γραμμένο σε τόσα χλμ ή τόσα χρόνια. Είναι ο λάκκος στην φάβα...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εκτος απο την Ηonda που εχει ασχοληθει και ρισκαρει για μενα , εστω και με το αμφιλεγομενο ακομα DCT σασμαν ..... οι υπολοιποι μεγαλο-κατασκευαστες σκουτερ συνεχιζουν να καταφευγουν στην φθηνη πρωτογονη μορφη μιας CVT μεταδοσεως μετα απο τοσες χιλιαδες πωλησεις και παρ΄ολη την αυξηση τιμης των top μοντελων τους ....! :(
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Στο burgman ο ιμαντας ειναι μεταλλικος! Η σουτζουκι μιλαει για life time,αλλα οι κατοχοι τον αλλαζουν στα 70.000/80,000χλμ περιπου ,γιατι αν σπασει τα ρημαζει ολα μεσα!!!!
Αναλογως πως μεταχειριζεσαι το γκαζι!!!

Η τιμη του ειναι γυρω στο 500αρικο!!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.


Απο την ψαχτική που έκανα, το burgman 400 είναι ίσως το πιο VFM μεταχειρισμένο mega scooter της αγοράς. Έτσι πληροφοριακά για όποιον ενδιαφέρεται.
Απο 2000 έως 3000 ευρώ βρίσκεις μοντέλο μετά το 2010 πιο χαμηλά τα χωρίς ABS, πιο ψηλά με ABS.
Το μεγάλο προτέρημα που διαπίστωσα στην ψαχτική μου είναι η monoshock ανάρτηση που του δίνει συμπεριφορά όσο πιο κοντά γίνεται σε μοντέλα τύπου TMAX που με την σειρά τους έρχονται πιο κοντά σε κλασικής μορφής μοτοσυκλέτα και συμπεριφορά.
Από όσο έψαξα είναι το μικρότερο σε κυβικά μοντέλο με αυτή την μορφή ανάρτησης, αλλά με ικανά κυβικά για να κάνεις και κάποια ταξιδάκια χαλαρά.
Επίσης είδα ανταλλακτικά αλλά και κόστη σερβις κλπ και βρίσκονται στον μέσο όρο με απλής κατασκευής υπεραξιόπιστο σύνολο (σε αντίθεση με τα τέρατα που έμαθα για το burgman 650).

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για σκούτερ γεμάτων μεσαίων κυβικών να το κοιτάξει ανεπιφύλακτα.
Την δική μου ψήφο την έχει.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εκτος απο την Ηonda που εχει ασχοληθει και ρισκαρει για μενα , εστω και με το αμφιλεγομενο ακομα DCT σασμαν ..... οι υπολοιποι μεγαλο-κατασκευαστες σκουτερ συνεχιζουν να καταφευγουν στην φθηνη πρωτογονη μορφη μιας CVT μεταδοσεως μετα απο τοσες χιλιαδες πωλησεις και παρ΄ολη την αυξηση τιμης των top μοντελων τους ....! :(
Γιατί ρισκάρει και γιατί είναι αμφιλεγόμενο ακόμα το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ?
Δεν νομίζω Στέλιο ούτε συμφωνώ δεδομένου ότι δουλεύει άριστα - υποδειγματικά επί δειγμάτων εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων.
Έβγαλε ένα θεματάκι με ένα πείρο στην βρεφική του ηλικία και αυτό ήταν.
Το δε κιβώτιο CVT μια χαρά είναι και δουλεύει μια χαρά στην απλή - πρωτόγονη έκδοσή του.
Άλογο που κερδίζει δεν το αλλάζεις λένε οι αλογομούρηδες ..:)
(Γρήγορο ιστορικό :
In October 2009, Honda launched the VFR1200F,[74] a motorcycle with a 1,237 cc (75.5 cu in) V4 engine and optional DCT dubbed the Next Generation Transmission.[75] In May 2009, Honda CEO Takeo Fukui mentioned that Honda was working on a new dual-clutch transmission system that could be matched with future hybrids.[76]

2012 NC700 series have dual-clutch models available: NC700SD, NC700XD and NC700D Integra. It is the second generation from the six-speed dual-clutch transmission first used on the Honda VFR1200F.

2013 Honda introduced the CTX700DCT, a 670 cc dual clutch motorcycle selling as a 2014 model. [1]

The 2016 CRF1000L Africa Twin is available in both 3rd generation DCT and standard transmissions. The NC line has moved to the 3rd generation as well.

In 2016, Honda announced that they are studying a DCT for use in sport bikes as well.

The 2018 Gold Wing and Gold Wing Tour will both offer a 7-speed automatic DCT.[77])

Στο burgman ο ιμαντας ειναι μεταλλικος! Η σουτζουκι μιλαει για life time,αλλα οι κατοχοι τον αλλαζουν στα 70.000/80,000χλμ περιπου ,γιατι αν σπασει τα ρημαζει ολα μεσα!!!!
Αναλογως πως μεταχειριζεσαι το γκαζι!!!

Η τιμη του ειναι γυρω στο 500αρικο!!
Μεταλλικός ιμάντας Κυριάκο από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει. Μήπως εννοείς τύπου κέβλαρ ?

Εν τω μεταξύ βρίσκω εδώ το εγχειρίδιο συντηρήσεως συνεργείου : https://www.manualslib.com/manual/794402/Suzuki-An650.html?page=147#manual
Στη σελίδα 147 γράφει συγκεκριμένα για τον ιμάντα τα εξής λογικότατα (η Χόντα και η Γιαμάχα εγκυκλοπαιδικά δίνουν και μετρήσιμα όρια φθοράς) :
Επιθεώρηση Ιμάντα :
-Ελέγξτε αν ο ιμάντας είναι καθαρός από οποιαδήποτε λιπαρή ουσία
-Επιθεωρήστε τον ιμάντα για τυχόν ύπαρξη ρωγμών ή ανομοιόμορφης φθοράς
-Αν βρεθεί οποιαδήποτε ζημιά αντικαταστήστε τον ιμάντα με ένα καινούργιο (μετάφραση ελεύθερη από μένα, το αγγλικό κείμενο στο πρωτότυπο).

Όλα τα παραπάνω λογικότατα και γνωστά, προσωπικά δεν περίμενα να λέει κάτι άλλο μιας και όπως ανεφέρθη παραπάνω ο ιμάντας είναι υλικό που γερνάει κλπ απαιτώντας επιθεωρήσεις και όταν έρθει η ώρα του αλλαγή.

Παρόλα αυτά εστιάζω στο κόστος των 500 ευρώ και προσωπικά θα προτιμούσα να δίνω 130 πάνω κάτω σε αλυσιδογράναζα μοτοσυκλέτας κατά μέσο όρο κάθε 50.000 χλμ και 40 αν θέλετε στα σίγουρα παρά 500άρια.
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Τον έχω δει live και είναι μεταλλικός Σάββα όταν άνοιξα το cvt για ν αλλάξω γρανάζια και ρουλεμάν στο μπεργκι (420€ με εργασία... κλάμα ααα) τσεκαραμε και τον ιμαντα!
Θα το ξαναρωτήσω όμως για να μη λέω μπούρδες!!
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τον έχω δει live και είναι μεταλλικός Σάββα όταν άνοιξα το cvt για ν αλλάξω γρανάζια και ρουλεμάν στο μπεργκι (420€ με εργασία... κλάμα ααα) τσεκαραμε και τον ιμαντα!
Θα το ξαναρωτήσω όμως για να μη λέω μπούρδες!!
Μην ανησυχείς Κυριάκο δεν είναι θέμα μπουρδών ή ότι δεν πιστεύουμε όταν λέει κάτι ο σύντροχος, αλίμονο.
Όλοι γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι, απλά προσωπικά δεν έχω δει ποτέ μου μεταλλικό ιμάντα, δεν γνωρίζω καν την ύπαρξή του όσο και αν έχω ψάξει γιαυτό και απορώ.

Για την ιστορία κάποτε που άρχισα να ασχολούμαι με σκούτερ μιας και είχα χρόνο, νόμιζα πως μέσα σε κείνο το καπάκι θα κρύβεται κανάς δράκος να μας φάει και δειλά δειλά άρχισα να λύνω, να φτιάχνω ότι ειδικό εργαλείο χρειαζόταν μιας και η αγορά από μάνα αποκλείσθηκε λόγο υπερβολικών τιμών και κάπως έτσι έφτασα στο σημείο να φτιάχνω τα πάντα μόνος μου. Μέχρι τότε ήξερα μόνο περί μεταδόσεως μοτό και αλυσιδογράναζων.

Με βοήθησε αυτή η περιέργεια, το πείσμα, η υπομονή και το πολύ διάβασμα αλλά και άλλοι σύντροχοι νάναι καλά πούτανε γνώστες του αντικειμένου και ποτέ δεν θα τους ξεχάσω, τους χρωστώ εφ' όρου ζωής νάναι καλά !
Με αυτόν τον γνώμονα και πάντα με καλή θέληση και όρεξη να μάθω ρωτάω.Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Tουλαχιστον απο ebay o ιμαντας του 400 burgman δεν δειχνει να ειναι μεταλλικος .

s-l1600.jpg
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΑΝΧ NRG: Όχι για κάθε μέρα


Όχι μόνο δεν προτείνουμε να κυκλοφορεί κάποιος με τέτοιο σκούτερ στους δρόμους, αλλά στην πράξη απαγορεύεται κιόλας. Πρόκειται για ένα σκούτερ που έχει φτιαχτεί για να αναπνέει και να ζει σε πίστες και να διανύει μικρές ευθείες με τέρμα γκάζι. Το άθλημα λέγεται Dragster…



Ποια καθημερινότητα, ποια μετακίνηση, ποια “πάω στο σουπερμάρκετ, θέλεις τίποτα”, ποια “να σε πετάξω μέχρι το μετρό”, ποια “αποθηκεύω το κράνος μου κάτω από τη σέλα”; Ξεχάστε τα όλα. Μπορεί σε ολόκληρο τον πλανήτη τα σκούτερ να υπηρετούν την καθημερινή μετακίνηση, αλλά στον πλανήτη της γερμανικής εταιρίας βελτιώσεων ΑΝΧ, η κατάσταση έχει ξεφύγει και έχει γίνει… εξωγήινη.

Πάνε τα πλαίσια, πάνε τα κουστούμια, τα φώτα, τα φλας, τα γατζάκια και τα γκατζετάκια, τα ντουλαπάκια και τα οργανάκια. Τι έχει μείνει; Αυτό το εξωσκελετικό δημιούργημα που υποτίθεται ότι κάποτε ήταν ένα Piaggio NRG 50. Το πλαίσιο έχει μακρύνει και στην πορεία έχει χάσει την πίσω ανάρτηση – hardtail πλέον το σκουτεράκι.



Ο κινητήρας έχει αλλάξει σε τέτοιο βαθμό που δύσκολα θα βρει κάποιος κάτι ορίτζιναλ πάνω του – άντε το πλαϊνό καπάκι της μετάδοσης. Και η “τρύπα” δίνει και παίρνει βεβαίως για να ελαφρύνει το σύνολο μέχρι γραμμαρίου.

Η ηλεκτρονική είναι Italkit, ο συμπλέκτης Malossi Delta CVT, ο κινητήρας Polini Evolution με κυβισμό 70cc με διαφορετική μπιέλα και στρόφαλο και τροφοδοτείται από ένα Keihin 28mm με επίπεδο σλάιντ και βαλβίδα reed.



Η εξάτμιση είναι της Metrakit με μεγαλούτσικο θάλαμο διαστολής και τελικό από ανθρακονήματα και ένα καστομαρισμένο σύστημα ψεκασμού NOS που ρυθμίζεται ξεχωριστά από το καρμπυρατέρ.

Θέλετε να ακούσετε τώρα τα ενδιαφέροντα νούμερα; Το βάρος μόλις που ξεπερνάει τα 55 κιλά και η ιπποδύναμη φτάνει τους 28 ίππους! Εντάξει, είπαμε το μοτεράκι έχει πειραχτεί, δεν βγάζει πια τους 4 ίππους που απέδιδε σε στοκ μορφή, όπως επίσης και το σύνολο που έχει αφήσει στο παρελθόν τα 94 κιλά που ζύγιζε.





Το ντεπόζιτο – για τους παλιούς αυτό, που μπορεί να το θυμούνται – προέρχεται από Kawasaki AR50, η ουρίτσα του μονόσελου είναι από ανθρακονήματα, οι τροχοί έχουν διάμετρο 13 ιντσών και το κλιπονάκι τιμόνι “είναι όλα τα λεφτά”.

Και μιας και αναφέραμε τα λεφτά, τα dragster-άκια της ΑΝΧ πωλούνται έναντι 5.500 ευρώ έκαστο.



Ναι θα θέλαμε να δούμε βιντεάκι της μικρής βολίδας, όπου σίγουρα-μα σίγουρα, θα πήγαινε σαν εεε… βολίδα.

Πηγη https://scooternet.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
YAMAHA TMAX: Η Yamaha σκέφτεται να απαντήσει στο Honda Χ-ΑDV 750!

Crossover Scooter με βάση το ΤΜΑΧ

Έναν άξιο αντίπαλο του Honda Χ-ADV 750 σκέφτεται να δημιουργήσει στο μέλλον η Yamaha, που θα βασίζεται πάνω στο TMAX, σύμφωνα με τον υπεύθυνο μάρκετινγκ της Yamaha Motor Ευρώπης.

Σε μια συνέντευξη σε ιταλικό περιοδικό, ο Marketing-Motosport Division Manager P. Pavesio, ανάμεσα στα ενδιαφέροντα θέματα που ανέλυσε, αποκάλυψε και τις προθέσεις της εταιρίας για ένα (ή περισσότερα) μοντέλα τα οποία θα αναπτυχθούν χρησιμοποιώντας ως βάση-πλατφόρμα το ΤΜΑΧ 560.

Mine.jpg 2014_YAM_TMAX-TCROSS_EU_BROWN_STA_004.jpg

https://scooternet.gr/news/νεα-μοντ...a-σκέφτεται-να-απαντήσει-στο-honda-χ-αdv-750/
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ο τεχνολογικος ανταγωνισμος μεταξυ ιαπωνων κανει θαυματα....... Τωρα βεβαια η Υamaha μεχρι προτινος εφτιαχνε καπακια για υψηλης αποδοσεως κινητηρες Τoyota .... οποτε μπορει να της δειξανε κανενα μυστικο περι αυτοματου σασμαν ....!cdefghigi
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ο τεχνολογικος ανταγωνισμος μεταξυ ιαπωνων κανει θαυματα....... Τωρα βεβαια η Υamaha μεχρι προτινος εφτιαχνε καπακια για υψηλης αποδοσεως κινητηρες Τoyota .... οποτε μπορει να της δειξανε κανενα μυστικο περι αυτοματου σασμαν ....!cdefghigi
Στέλιο αν κατάλαβα καλά πάλι για CVT λέει στυλ Τ ΜΑΧ.
Δεν βλέπω κάτι άλλο.
Θα δείξει βέβαια, για να δούμε τι θα δούμε.

Η φωτό είναι από παλιότερο σχεδιασμό που ποτέ δεν βγήκε στην αγορά.
Βέβαια με τέτοια σέλα και τέτοιο προσανατολισμό να απευθύνεται σε πελάτες Τ ΜΑΧ δεν νομίζω να πούλαγε μάλλον άπατο θα πήγαινε.

Εύχομαι όμως να βγάλει γιατί ο ανταγωνισμός των εταιρειών είναι καλός για μας τους πελάτες.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αυτό ρε παίδες είναι μοτοσυκλέτα κανονική.
Τι ,επειδή φοράει το μοτέρ του t_max ,το κάνει σκούτερ adve;
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αυτό ρε παίδες είναι μοτοσυκλέτα κανονική.
Τι ,επειδή φοράει το μοτέρ του t_max ,το κάνει σκούτερ adve;
Μάλλον Γιάννη, θα δείξει το μέλλον γιατί τώρα δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς θα κάνουν.
Αυτό το εντουράκι πάντως δεν θάναι, δεν το βγάλανε ποτέ στην παραγωγή απλά παρουσιάστηκε σαν ιδέα πριν κανά εφτάρι χρόνια αν θυμάμαι καλά.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μάλλον Γιάννη, θα δείξει το μέλλον γιατί τώρα δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς θα κάνουν.
Αυτό το εντουράκι πάντως δεν θάναι, δεν το βγάλανε ποτέ στην παραγωγή απλά παρουσιάστηκε σαν ιδέα πριν κανά εφτάρι χρόνια αν θυμάμαι καλά.
Φίλε αν το πάνε κάνα 12αρι χιλιάρικα θα πάει απατο.
Το Τ700εχει 10μισο και gaμαει .
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αυτό ρε παίδες είναι μοτοσυκλέτα κανονική.
Τι ,επειδή φοράει το μοτέρ του t_max ,το κάνει σκούτερ adve;

συν πλαισιο
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Φίλε αν το πάνε κάνα 12αρι χιλιάρικα θα πάει απατο.
/QUOTE]

12κ ούτε κατά διάνοια,πολύ παραπάνω....
 
Top Bottom