1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

ΠΕΡΙ SCOOTER

Συζήτηση στο φόρουμ 'Μοντέλα - Κριτικές - Βελτιώσεις' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 5 Απριλίου 2018.

  1. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.989
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    [​IMG]

    Τουριστικά Scooter που δεν καίνε

    Η κατηγορία των mega scooter αποδεικνύει ότι η ανάγκη για μέγιστη άνεση και χρηστικότητα μπορεί να ανεβάζει τον κυβισμό, αλλά δεν έχει αντίστοιχη επίπτωση στην οικονομία καυσίμου.


    [​IMG]

    BMW C650 GT: 12.600 ευρώ
    Κατανάλωση: 5,7λ/100χλμ


    To BMW C650GT είναι Maxi όσο δεν πάει σε δυνατότητες. Πρόκειται για ένα υβρίδιο που συνδυάζει θετικά χαρακτηριστικά από μοτοσικλέτες και scooter, με κύριο γνώμονα την άνεση και την εξυπηρέτηση των επιβαινόντων σε αυτό. Οι γραμμές στην μάσκα και τον προβολέα θυμίζουν αρκετά τις αμιγώς touring μοτοσικλέτες της BMW. Η ποιότητα είναι κλασική BMW, δηλαδή βρίσκεται σε πολύ υψηλά standard και αυτό ισχύει τόσο για τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, όσο και για την συναρμογή τους. Τεράστια και πολυθρονάτη σέλα, χώρος άπλετος, χαλαρές γωνίες σε πόδια και χέρια. Τα ίδια ισχύουν και για τον συνεπιβάτη που έχει δικό του ξεχωριστό θρόνο. Κάτω από την σέλα χωρούν άνετα δυο full face κράνη. Το δικύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 647 κυβικά, αποδίδει ισχύ 60 ίππων στις 7.750σαλ. και 6,4 kg-m ροπής στις 6.000σαλ. Το σύνολο κινητήρας & μετάδοση, επιταχύνει πειστικά και σβέλτα το scooter, το οποίο σημειωτέων, δεν είναι κατηγορίας φτερού. Με σύμμαχο τον πολύ καλό κινητήρα, το GT μπορεί να κινηθεί ταχύτατα όσο η κίνηση είναι αραιή και ο δρόμος ανοικτός μέσα στις πόλεις. Ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση, ευκολία και ηρεμία πνεύματος, στα 170 χλμ/ώρα, έχοντας αποθέματα ισχύος για παραπάνω. Τερματίζει χαλαρά το κοντέρ του στα 180 και σου δίνει την εντύπωση ότι έχει και άλλο. Το GT είναι ικανό και για διασκέδαση σε δρόμους με στροφές και σε ικανά χέρια μπορεί ακόμα και να προκαλέσει κρίση ταυτότητας σε κατόχους μοτοσικλετών παρόμοιου κυβισμού.

    [​IMG]

    Yamaha TMAX 530: 11.990 ευρώ
    Κατανάλωση: 5,4λ/100χλμ


    Δεν είναι τόσο οι επιδόσεις που είναι κορυφαίες για την κατηγορία, όσο η συμπεριφορά και η ομοιογένεια του συνόλου, που κάνουν το ΤΜΑΧ τόσο ξεχωριστό. Το αγωνιστικό DNA είναι εμφανές, τονίζοντας τη δυναμικότητα του μοντέλου. Ταυτόχρονα, δείχνει και όσο κομψό χρειάζεται, ώστε να μπορείς να είσαι πάνω στη σέλα του ακόμη και με κοστούμι. Η ποιότητα κατασκευής είναι διάχυτη παντού, τόσο στη ματ βαφή όσο και στα πλαστικά που δεν άφησαν περιθώριο για κανένα παράπονο. Η σέλα είναι άνετη και χάρη στην νέα σχεδίαση, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από αυτήν, είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο κράνη τύπου jet ή ένα full face και διάφορα μικροαντικείμενα που χρειάζονται στην καθημερινότητα. Τα βασικά χαρακτηριστικά του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα δεν έχουν αλλάξει και με τον κυβισμό να παραμένει στα 530 κυβικά, αποδίδει 45 ίππους στις 6.750σαλ. και 5.4 kg ροπής στις 5.250σαλ. Στο απότομα άνοιγμα του γκαζιού, επιταχύνει δυνατά και γραμμικά και τα πρώτα 100 χλμ / ώρα έρχονται αμέσως. Έτσι, στην πόλη αποδεικνύεται ταχύτατο, αφού ο ρυθμός της επιτάχυνσης μειώνεται μόνο στο διάστημα μετά τα 140 χλμ /ώρα. Παρόλα αυτά αν επιμείνεις, θα δεις τη βελόνα του ταχυμέτρου στο φάσμα των 170+. Βγαίνοντας στην εθνική θα απολαύσεις την άλλη πλευρά του TMAX. Εκεί οδηγός και συνεπιβάτης θα εκτιμήσουν την άνεση που προσφέρει η θέση οδήγησης, αλλά και τη δυνατότητα να ταξιδεύεις όλη μέρα με ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ /ώρα που είναι ιδανικές για να φτάσεις ξεκούραστος σε οποιοδήποτε προορισμό.

    [​IMG]

    Kymco AK550: 9.595 ευρώ / 9.215 ευρώ μετρητοίς
    Κατανάλωση 5,3λ/100χλμ


    Με πλούσιο εξοπλισμό, καινοτόμες λύσεις και σύγχρονη τεχνολογία, το ΑΚ 550 εκπληρώνει τις προσδοκίες και αποτελεί μια αξιόπιστη επιλογή για όσους αναζητούν ένα ξεχωριστό scooter μεγάλου κυβισμού. Είναι βασισμένο στην δυναμική και αεροδυναμική εμφάνιση. Η αιχμηρή σχεδίαση είναι διάχυτη σε όλο το μήκος της σιλουέτας και αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Ποιοτικά πρόκειται για μια προσεγμένη κατασκευή. Η συναρμογή και η βαφή των πλαστικών μερών βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, χωρίς τριγμούς και κραδασμούς. Ξεκινώντας από τη σέλα, είναι αναπαυτική με πλούσιο αφρώδες. Αρκετός είναι ο χώρος και για τον συνεπιβάτη. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για την τοποθέτηση ενός full face και ενός jet κράνους. Η καρδιά του νέου ΑΚ, είναι ένας υδρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Τα 550 κυβικά, από τα οποία πήρε το όνομα του το ΑΚ, αποδίδουν 53,5 ίππους στις 7.500σαλ και 5,6 κιλά ροπής στις 5.500σαλ. Ο κινητήρας προσφέρει ροπή από χαμηλά και διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ισχύος ακόμα και μετά τα 120 χιλιόμετρα /ώρα. Η σέλα είναι άνετη και δεν κουράζει σε πολύωρη παραμονή, ενώ διαθέτει και ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι για να φτιάξει ο καθείς την ιδανική γι αυτόν θέση. Η ροπή του κινητήρα είναι απολαυστική και από τη στιγμή που θα εμπιστευτείς το καλοζυγισμένο πλαίσιο, θα σε ανταμείψει με γενναίες επιταχύνσεις και απολαυστική συμπεριφορά σε ανοιχτά και κλειστά στριφτερά κομμάτια. Ο κινητήρας αρέσκεται να δουλεύει ψηλά και η δύναμη του, επαρκεί για άνετες προσπεράσεις στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου παραμένει ακλόνητο μέχρι την τελική των 175+ χιλιομέτρων / ώρα.

    [​IMG]

    Suzuki Burgman: 10.895 ευρώ
    Κατανάλωση: 5,2λ/100χλμ


    Σαν αυθεντικό maxi scooter, το Burgman 650 εκπληρώνει απόλυτα το σκοπό του αφού δύσκολα συναντάς άλλο “καθημερινό” δίτροχο που να προσφέρει τόση άνεση και πολυτέλεια. Το ιαπωνικό scooter μπορεί να μεταμορφωθεί στο απόλυτο δίτροχο GT και να σε φτάσει στην άλλη άκρη της Ελλάδας ατσαλάκωτο και ξεκούραστο. Σε γενικές γραμμές το Burgman δείχνει μοντέρνο και σοβαρό. Στο ποιοτικό κομμάτι δεν υπάρχουν παράπονα. Η συναρμολόγησή του αλλά και η συναρμογή των πλαστικών βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και η ποιότητα της βαφής. Όλα έχουν φτιαχτεί για να αντέξουν στο χρόνο, κάτι που περιμένει κανείς από ένα scooter “Made in Japan”. Η σέλα με το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι (50 χλστ. εμπρός-πίσω) είναι τεράστια και σε υποδέχεται με βασιλικές ανέσεις και η γενικότερη θέση οδήγησης σε αφήνει πραγματικά να απλωθεί. Κάτω από τη σέλα χωρούν δύο κράνη κλειστού τύπου, ενώ περισσεύει χώρος και για μικροπράγματα. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τους δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει 56 ίππους στις 7.00σαλ και ροπή 6,3 κιλών στις 5.000σαλ. Το Burgman σου επιβάλλει να χαλαρώσεις και να το αφήσεις να... σε πάει από σημείο σε σημείο, όπως ένας σοφέρ. Με ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ./ώρα ο αναβάτης δεν νιώθει ίχνος κούρασης ακόμη και αν ταξιδεύει όλη μέρα παρά. Το δυνατό μοτέρ προσφέρει καλές ρεπρίζ σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Ανεβάζει γρήγορα χιλιόμετρα και θα κινηθεί σβέλτα και αεράτα και στον επαρχιακό κρύβοντας πολύ καλά τον όγκο και το βάρος του.

    [​IMG]

    Honda Integra: 9.290 ευρώ
    Κατανάλωση: 4,4λ/100χλμ


    Η «σύντηξη» των κατηγοριών που επιχείρησε η Honda στο Integra θεωρείται πετυχημένη. Οι σχεδιαστικές / κοσμητικές αλλαγές δεν είναι μεγάλης έκτασης, είναι αρκετές όμως ώστε να προσδώσουν έναν αέρα «φρεσκάδας» στο μοντέλο. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού το Integra κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, αποτελώντας ένα «global» μοντέλο. Ο οδηγός, έχει στην διάθεση του αρκετό χώρο για τα πόδια, ενώ σε συνδυασμό με το μεγάλο τμήμα της άνετης σέλας που του αναλογεί, μπορεί να διανύσει πολλά χιλιόμετρα χωρίς να κουραστεί. Ο συνεπιβάτης όμως δεν τυγχάνει τέτοιων προνομίων, καθότι η σέλα του είναι πιο λεπτή, μικρότερη σε επιφάνεια και στενή στο πίσω μέρος της. Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι μικρός και δεν μπορεί να χωρέσει κράνος κλειστού τύπου. Ο κινητήρας αποδίδει 54 ίππους στις 6.250σαλ. και 6,9 kg-m ροπής στις 4.750σαλ., από τα 745 κυβικά της χωρητικότητας του. Το DCT λειτουργεί άψογα και με την προσθήκη τριών βαθμίδων απόδοσης στην λειτουργία «S», δεν υπάρχει περιθώριο για κανένα παράπονο, ενώ πάντα υπάρχει και η δυνατότητα της ημιαυτόματης λειτουργίας, όπου ο οδηγός αλλάζει σχέσεις από τα μπουτόν στο τιμόνι, κατά βούληση. Σταθερότατο, ικανό για να ταξιδεύει όλη μέρα με ταχύτητες 140 – 150 χλμ./ώρα ή ακόμα και τέρμα γκάζι, στα 180 χλμ./ώρα, όπου και πάλι δεν ιδρώνει το αυτί του. Σε ανοικτό δρόμο, λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας και περιαστικές διαδρομές, το Integra διαπρέπει, μεταφέροντας άνετα, ταχύτατα και με ασφάλεια τον ή τους επιβαίνοντες στον προορισμό τους.

    Πηγη https://mototriti.gr/
     
    gs1100n, evangelos, giamar and 3 others like this.
  2. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Ωραία για προσάναμμα .....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    giamar, apache and NEK1000 like this.
  3. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.019
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Ποτε δεν μου αρεσαν και οτι και να κανουν δεν θα μου αρεσουνε.

    Ασχετο ομως απο αυτο,οι κατασκευαστες εχουνε κανει τεραστια βηματα και εχουνε επενδυσει παρα πολλα σε αυτη την κατηγορια.Αυτο σημαινει οτι συντομα τα νουμερα των πωλησεων θα εκτοξευτουν.Λιαν συντομως θα μεινουμε λιγοι,ελπιζω και καλοι.
     
    giamar, SHOOTER045 and StepaS like this.
  4. Zatara

    Zatara member

    Μηνύματα:
    1.375
    Μοτοσυκλέτα:
    Daytona DY 125RS EFI '17
    SYM Symphony 200i ST ABS
    Όνομα:
    Επαμεινώνδας Άμπουρας
    Αμα πω ότι δεν μ' αρέσουν, θα πω ψέματα, απλά θεωρώ τα ποσά που ζητάνε κοροϊδία και υπερβολή, αργότερα βλέπουμε ανάλογα τα οικονομικά...:D
     
    tsak8 and evangelos like this.
  5. BULMONT

    BULMONT Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.322
    Μοτοσυκλέτα:
    ΚΤΜ 1190
    Όνομα:
    BAΓΓΕΛΗΣ
    Περιοχή:
    ΠΑΤΡΑ
    Σε λίγα χρόνια θα υπάρχει από ένα σκούτερ τουλάχιστον σε κάθε σπίτι......
     
    Pan-dvs likes this.
  6. StepaS

    StepaS Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.942
    Μοτοσυκλέτα:
    KTM 1290 Super Adventure S
    Όνομα:
    Vagelis
    @BULMONT πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω...
    Σε λίγα χρόνια με αυτούς τους ρυθμούς οι περισσότεροι δεν θα έχουν σπιτι!

    Samurai suicide
    Η αλήθεια είναι πως στις χώρες της Ανατολής σκούτερ έχουν οι πάντες!! Οπότε ναι, θα συμφωνήσω μαζί σου.
     
    Panag and giamar like this.
  7. BULMONT

    BULMONT Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.322
    Μοτοσυκλέτα:
    ΚΤΜ 1190
    Όνομα:
    BAΓΓΕΛΗΣ
    Περιοχή:
    ΠΑΤΡΑ

    Αισιόδοξος όχι, πραγματιστής ναί.........

    Μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτά τα πλαστικά δίτροχα, είναι πάρα πολύ εύχρηστα,οικονομικά και πρακτικά γιά την πόλη.
    Μιλώντας προσωπικά θα πώ, πώς το σκούτερ που έχω, κάνει περισσότερα χλμ από τα υπόλοιπα μηχανάκια. Δουλεύει όλη
    μέρα συνεχώς. Για το φούρνο, το περίπτερο, το μπακάλικο, το μανάβικο, γιά τα πάντα. Το παρατάω χωρίς άγχος κλοπής
    ή ζημιάς οπουδήποτε, δεν το σκεπάζω, δεν το προσέχω δεν το γυαλίζω ........Καμιά σχέση με τα υπόλοιπα μηχανάκια που τα έχω στα ωπα-ώπα....
    Αυτό όμως εκεί μίζα και φύγαμε.

    Δεν τα εκθειάζω, αλλά μιά πρακτικότητα πρέπει να την περαδεχτούμε.

    Παπί δεν θα έπαιρνα (ούτε είχα) ποτέ μου, σκούτερ όμως ναι....

    [​IMG]
     
    evangelos, StepaS, apache and 2 others like this.
  8. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.309
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Σκούτερ ηταν τα lead,τα tact κλπ.
    Τα σημερινά είναι εξέλιξη αυτών.
    Μεγάλωσαν οι τροχοί, τα κυβικά η ποσότητα των πλαστικών.
    Είναι εύκολα, είναι πρακτικά ,προτιμούνται και απο κατόχους μότο και απο κουτακηδες.
    Έχουν χώρους, ντουλάπια, ντουλαπάκια κάλυψη .
    Γιατί να μην προτιμάει ο κόσμος ενα δίτροχο αυτοκίνητο χωρίς τον όγκο και τις παθογένειες αυτού??
     
    evangelos and Pan-dvs like this.
  9. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.019
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Η πρακτικοτητα τους ειναι δεδομενη αλλα δεν νομιζω οτι μιλαμε πλεον για το κλασσικο σκουτερακι του Βαγγελη.Αυτα τα θεωρουσανε πρακτικα και για εναν ακομη λογο.Μπορουσανε με μικρο κοστος κτισης και λιγα εξοδα να κανουν την δουλεια τους.

    Πλεον δεν ισχυει αυτο μιας και δεν μιλαμε για απλα σκουτερ,αλλα για μηχανες με υψηλο κοστος αγορας και συντηρησης.
     
    SHOOTER045 likes this.
  10. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.309
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ


    Οι περισότεροι εδώ μέσα με 10κ που κοστίζουν τα παραπάνω σκούτερ, θα έπαιρναν κάτι άλλο.
    Τα σκούτερ ειδικά τα mega σκούτερ έχουν διαφορετικό κοινό νομίζω.
     
    Pan-dvs and giamar like this.
  11. BULMONT

    BULMONT Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.322
    Μοτοσυκλέτα:
    ΚΤΜ 1190
    Όνομα:
    BAΓΓΕΛΗΣ
    Περιοχή:
    ΠΑΤΡΑ

    Ακριβώς αυτό. Προσπαθούν να ''κλέψουν'' αγοραστές από μοτοσυκλέττες οι οποίοι ποτέ δεν
    είχαν-έχουν τον μοτοσυκλετισμό στο αίμα τους.....

    Δικυκλιστές που θέλουν να ξεφύγουν από το ΙΧ, που θέλουν να είναι πουλ-μουρ αλλά δεν φτάνουν τα
    μπικικίνια γιά Πενφέ....

    Που δεν το θέλουν γιά δουλειές θελήματα κλπ τα οποία είναι ο προορισμός του σκούτερ....
     
    SHOOTER045 and Pan-dvs like this.
  12. BULMONT

    BULMONT Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.322
    Μοτοσυκλέτα:
    ΚΤΜ 1190
    Όνομα:
    BAΓΓΕΛΗΣ
    Περιοχή:
    ΠΑΤΡΑ

    Με 10-12 χιλιάρικα δεν αγοράζεις το Πενφέ που θέλεις για την καφετέρια....
     
    esel and SHOOTER045 like this.
  13. User K

    User K new member

    Μηνύματα:
    0
  14. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.883
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    εγω πάντως γυρναγα απο το Λεωνίδιο παρεα με εναν τριθεσιο με 160-170 χλμ ....cdefghigicdefghigicdefghigiκαι βεβαιως βεβαιως η ταχυτητα δεν ειναι μετρο συγκρισης αλλά λεμε τωρα...
    βεβαια οπως ειπαν και οι παραπάνω μοδα ειναι και γυρίζει..και δεν καταλαβαινω γιατι να παρουν με 12000 εναν τριθεσιο ενω με τα ιδια παιρνουν κατι καλυτερο
     
  15. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.883
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
  16. Beast

    Beast Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    3.684
    Μοτοσυκλέτα:
    SUZUKI GSF 1250 !!!
    Όνομα:
    Κυριακος
    Περιοχή:
    Nεα. Σμυρνη
    Ο τριθέσιος εγώ είμαι φαντάζομαι! Δε τον πλήρωσα όσο λες αλλά 3.500 χιλιάρικα.
    Το λοιπόν, μπορεί να τους σουρνετε και να τα κοροϊδεύετε (όχι όλοι) αλλα η πρακτικότητα τους ειναι παροιμιώδης.
    Οπως κάποιοι χρησιμοποιούν τα μοτό για τις καφετέριες για μοστρα ,έτσι και κάποιοι άλλοι αγοράζουν σκούτερ γιατί δε μπορούν να παρουν bmw... όπως διαβασα παραπάνω .Ομως είναι η μειοψηφία. Το σκούτερ ποτέ δε θα γινει μοτοσυκλέτα και το αντίστροφο. Τα mega scooter oμως ταξιδεύουν πολύ καλύτερα απο πολλες μοτο .Κι ας μη πιασουμε το θέμα των χώρων και της άνεσης!!
    Δε στριβουν οπως οι μοτο κι όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο είναι μακριά νυχτωμενος .Αλλά ποσοι οδηγοί μοτό εκμεταλλεύονται στο έπακρο της δυνατότητες της μηχανής τους;;
    Τέλος πάντων ειναι πολύ μεγαλη συζήτηση το συγκεκριμένο θεμα.
    Καλή Ανάσταση και καλό πασχα σε όλους!!!!
    ΥΓ. Αυτό με την κατανάλωση στο burgman μ έκανε καί γελασα!!!
     
    gs1100n, chrisf, apache and 6 others like this.
  17. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    11.019
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Κυριακο δεν εχεις δικιο..Μπορει σε πολλους απο εμας να μην αρεσουνε για καποιους λογους,μπορει να κανουμε πλακα,αλλα ουσιαστικα δεν αμφισβητουμε οτι εχουνε αρκετα θετικα.Αλλωστε οι πωλησεις τους μιλανε απο μονες τους.
     
    gs1100n and grigoris gs like this.
  18. Beast

    Beast Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    3.684
    Μοτοσυκλέτα:
    SUZUKI GSF 1250 !!!
    Όνομα:
    Κυριακος
    Περιοχή:
    Nεα. Σμυρνη
    Μα Πάνο δε μίλησα για όλους. Αλλωστε το διευκρινησα.
     
    Pan-dvs likes this.
  19. User K

    User K new member

    Μηνύματα:
    0
    ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
    Κακώς το κουβεντιάζουμε τόσο χρόνια. Ένας που θέλει να χαρεί την οδήγηση δεν θα πάρει ποτέ σκούτερ και όλοι ξέρουν γιατί.
    Ένας που θέλει να πάει στο γραφειο κάθε πρωί όμως, χωρίς να χαλάσει τα παπούτσια του ή να κάνει κ... το παντελόνι του στα νερά....
     
  20. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    14.652
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Έχετε οδηγησει Tmax η ΑΚ550 σε στροφιλικι;
     
    Panag and gs1100n like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα