ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.249
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Το 1992 ειχα παρει μεταχειρισμενο εκ ιαπωνιας ενα kawasaki gpz 400 450.000 δρχ και δουλευα οδηγος σε νταλικα και επαιρνα 120.000 δρχ το μηνα συν τπερωριες και το 1998 ενα νισαν σανι μετ 900,οοο δρχ μηπως κανεται λαθος με της τιμες τον μοτο της τοτε εποχης
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το 1992 ειχα παρει μεταχειρισμενο εκ ιαπωνιας ενα kawasaki gpz 400 450.000 δρχ και δουλευα οδηγος σε νταλικα και επαιρνα 120.000 δρχ το μηνα συν τπερωριες και το 1998 ενα νισαν σανι μετ 900,οοο δρχ μηπως κανεται λαθος με της τιμες τον μοτο της τοτε εποχης

Εγώ πέρα απο όσα θυμαμαι να αγόρασα ο ίδιος εκείνες τις εποχές, έχω και τα περιοδικά που έβαζαν οι έμποροι τις φωτοαγγελίες τους. Οι τιμές εκεί ήταν στα μεταχειρισμένα μεσαία κυβικά/ Απο 1 έως 1,5 εκ.

Τώρα για το KLE500 που λέει ο Μάνος καινούριο το 1992 στα 2.2 κ μου φαίνεται κομματάκι ακριβό, αλλά τι να πω; Τότε με παπάκια ασχολιόμουν ακόμη. Ουτε που ήξερα τι υπάρχει μετα το Kawasaki ΜΑΧ 100 που φάνταζε διαστημόπλοιο!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εγώ πέρα απο όσα θυμαμαι να αγόρασα ο ίδιος εκείνες τις εποχές, έχω και τα περιοδικά που έβαζαν οι έμποροι τις φωτοαγγελίες τους. Οι τιμές εκεί ήταν στα μεταχειρισμένα μεσαία κυβικά/ Απο 1 έως 1,5 εκ.

Τώρα για το KLE500 που λέει ο Μάνος καινούριο το 1992 στα 2.2 κ μου φαίνεται κομματάκι ακριβό, αλλά τι να πω; Τότε με παπάκια ασχολιόμουν ακόμη. Ουτε που ήξερα τι υπάρχει μετα το Kawasaki ΜΑΧ 100 που φάνταζε διαστημόπλοιο!
Ήταν ολοκαίνουργιο τότε στην αγορά, θυμάμαι όταν το κυκλοφόρησα μαζευόταν ο κόσμος και το χαζευε, τέτοια μεγαλεία το KLE.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Mash Desert Force 400: “Πόλεμος”
Με στρατιωτικό look

mash-desert-force-400-1.jpg

Ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που μας θυμίζει τις στρατιωτικές μοτοσυκλέτες του περασμένου αιώνα παρουσίασε η γαλλική Mash

Η Mash δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια γαλλική μάρκα με μεγάλη γκάμα μοτοσυκλετών που κατασκευάζονται στην Κίνα. Τα περισσότερα είναι κλασσικής σχεδίασης και το τελευταίο παράδειγμα είναι η Desert Force 400 που θα παραχθεί σε 103 μονάδες.

mash-desert-force-400-5.jpg

Μετά το X-Ride 650 που μας θύμισε τα αερόψυκτα enduro, τύπου XT και XR της δεκαετίας του 80, η Mash μας παρουσιάζει μια ακόμη ρετρό μοντέλο που μας πάει ακόμη πιο πίσω στο χρόνο. Μοιάζει με τις στρατιωτικές μοτοσυκλέτες της Β ΄Παγκοσμίου πολέμου.

mash-desert-force-400-8.jpg

Το Desert Force θα πωλείται όπως το βλέπετε. Με κάνιστρο βενζίνης 10 λίτρων στη μία μέριά και σακίδιο από την άλλη. Δύο ξεχωριστές σέλες με αμορτισέρ για αναβάτη και συνεπιβάτη, με χειρολαβή οld school, δερμάτινη θήκη για σφαίρες στο ρεζερβουάρ, μεταλλική προστατευτική σήτα στον στρογγυλό προβολέα, βάση πινακίδας στο μπροστινό φτερό και βαμμένο στο χρώμα της ερήμου. Την παράσταση κλέβει ο μεγάλος τενόρος – σειρήνα που είναι τοποθετημένος δίπλα στη στρογγυλή οθόνη LCD.

mash-desert-force-400-17.jpg

Το Desert Force 400, τροφοδοτείται από έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 397 κ.εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Αποδίδει 27,7 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 29,9 Nm ροπή στις 5.500 σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και οι τροχοί είναι διαστάσεων 18 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω με ελαστικά 120/80 και 130/70 αντίστοιχα.

mash-desert-force-400-11.jpg


Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα, 280 χλστ. μπροστά και 200 χλστ. πίσω με ABS, που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το ύψος σέλας είναι 820 χλστ, το ρεζερβουάρ είναι 13 λίτρων και το βάρος χωρίς υγρά ανέρχεται στα 163 κιλά.

mash-desert-force-400-13.jpg

Για να μοιάζει περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες εκείνης της εποχής, ο κινητήρας και οι δύο εξατμίσεις τύπου pea shooter είναι βαμμένα σε μαύρο ματ.

mash-desert-force-400-3.jpg

Η μοτοσυκλέτα θα πωλείται στην τιμή των 4.995€

 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Καταπληκτική retro army...
Να ρωτήσω, η Mash δεν είναι η Daytona 400 που έφερνε ο Γκοργκολης;
Φασον κινέζικα δεν είναι;
Ναι, με κινητήρα αντιγραφή του xr 400!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Το 1992 ειχα παρει μεταχειρισμενο εκ ιαπωνιας ενα kawasaki gpz 400 450.000 δρχ και δουλευα οδηγος σε νταλικα και επαιρνα 120.000 δρχ το μηνα συν τπερωριες και το 1998 ενα νισαν σανι μετ 900,οοο δρχ μηπως κανεται λαθος με της τιμες τον μοτο της τοτε εποχης
Bros 400 αγορασμενο το 1996 με 680.000 δρχ

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Mash Desert Force 400: “Πόλεμος”
Με στρατιωτικό look

View attachment 17090

Ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που μας θυμίζει τις στρατιωτικές μοτοσυκλέτες του περασμένου αιώνα παρουσίασε η γαλλική Mash

Η Mash δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια γαλλική μάρκα με μεγάλη γκάμα μοτοσυκλετών που κατασκευάζονται στην Κίνα. Τα περισσότερα είναι κλασσικής σχεδίασης και το τελευταίο παράδειγμα είναι η Desert Force 400 που θα παραχθεί σε 103 μονάδες.

View attachment 17092

Μετά το X-Ride 650 που μας θύμισε τα αερόψυκτα enduro, τύπου XT και XR της δεκαετίας του 80, η Mash μας παρουσιάζει μια ακόμη ρετρό μοντέλο που μας πάει ακόμη πιο πίσω στο χρόνο. Μοιάζει με τις στρατιωτικές μοτοσυκλέτες της Β ΄Παγκοσμίου πολέμου.

View attachment 17093

Το Desert Force θα πωλείται όπως το βλέπετε. Με κάνιστρο βενζίνης 10 λίτρων στη μία μέριά και σακίδιο από την άλλη. Δύο ξεχωριστές σέλες με αμορτισέρ για αναβάτη και συνεπιβάτη, με χειρολαβή οld school, δερμάτινη θήκη για σφαίρες στο ρεζερβουάρ, μεταλλική προστατευτική σήτα στον στρογγυλό προβολέα, βάση πινακίδας στο μπροστινό φτερό και βαμμένο στο χρώμα της ερήμου. Την παράσταση κλέβει ο μεγάλος τενόρος – σειρήνα που είναι τοποθετημένος δίπλα στη στρογγυλή οθόνη LCD.

View attachment 17096

Το Desert Force 400, τροφοδοτείται από έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 397 κ.εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Αποδίδει 27,7 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 29,9 Nm ροπή στις 5.500 σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και οι τροχοί είναι διαστάσεων 18 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω με ελαστικά 120/80 και 130/70 αντίστοιχα.

View attachment 17094

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα, 280 χλστ. μπροστά και 200 χλστ. πίσω με ABS, που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το ύψος σέλας είναι 820 χλστ, το ρεζερβουάρ είναι 13 λίτρων και το βάρος χωρίς υγρά ανέρχεται στα 163 κιλά.

View attachment 17095

Για να μοιάζει περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες εκείνης της εποχής, ο κινητήρας και οι δύο εξατμίσεις τύπου pea shooter είναι βαμμένα σε μαύρο ματ.

View attachment 17091

Η μοτοσυκλέτα θα πωλείται στην τιμή των 4.995€

Αγόραζα!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Bros 400 αγορασμενο το 1996 με 680.000 δρχ

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



ΙΤ 250
Αγορασμενο το 1991
280.000δρχ
Απο Νάουσα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΤEST – SYM NH-T 200

Έπρεπε να παρουσιαστεί το SYM NH-T 200 για να αντιληφθούν όλοι ένα μεγάλο κενό της αγοράς. Βλέπετε, μοντέλο διττής χρήσης με λίγα κυβικά, που να είναι προσιτό στην αγορά, οικονομικό στην χρήση, πανεύκολο στην οδήγηση και αξιοπρεπέστατο στο δρόμο, δεν υπήρχε. Η μοτοσυκλέτα της δοκιμής συμπληρώνει ιδανικά αυτό το κενό λοιπόν και απευθύνεται σε νέους αναβάτες αλλά και σε όλους όσους θέλουν κάτι εναλλακτικό των παπιών και των scooter, ως καθημερινό μεταφορικό μέσο.

NHT_200_SYM_32.jpg NHT_200_SYM_4.jpg NHT_200_SYM_6.jpg NHT_200_SYM_10.jpg NHT_200_SYM_17.jpg

ΤEST – SYM NH-T 200 - BIKEIT!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ΤEST – SYM NH-T 200

Έπρεπε να παρουσιαστεί το SYM NH-T 200 για να αντιληφθούν όλοι ένα μεγάλο κενό της αγοράς. Βλέπετε, μοντέλο διττής χρήσης με λίγα κυβικά, που να είναι προσιτό στην αγορά, οικονομικό στην χρήση, πανεύκολο στην οδήγηση και αξιοπρεπέστατο στο δρόμο, δεν υπήρχε. Η μοτοσυκλέτα της δοκιμής συμπληρώνει ιδανικά αυτό το κενό λοιπόν και απευθύνεται σε νέους αναβάτες αλλά και σε όλους όσους θέλουν κάτι εναλλακτικό των παπιών και των scooter, ως καθημερινό μεταφορικό μέσο.

View attachment 18495 View attachment 18491 View attachment 18492 View attachment 18493 View attachment 18494

ΤEST – SYM NH-T 200 - BIKEIT!
Θεωρώ πως μόλις φεύγουμε απο το στάδιο του παπιού, οι μοτοσυκλέτες καλό είναι να έχουν τουλάχιστον 25 αλογα για να πιάνουν τα όρια των αυτοκινητοδρόμων και να προσφέρουν μια στοιχειώδη ενεργητική ασφάλεια.
Ωραίο μοτοσυκλετάκι, και ιδανικό σαν αντι-παπί κατά τα άλλα. Όμως όχι σαν σκαλοπάτι μετά τα 125 παπιά (για εμένα). Απλά πολύ καλύτερο, αντί για αυτά.
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Ετσι αν είχε βγει οταν πήρα το vf θα το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω αντί για το vf
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Μια χαρά είναι το μηχανάκι και ταξιδεύει με 110 χλμ. Με 2700 καινούργιο τι παίρνεις; Οι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα έχουν όριο 120 με τα περισσότερα όρια να μην είναι πανω απο 100 λόγω στροφων. Αλλο αν πάνε όλοι οι ανοητοι (όπως και γω) με 140...

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ένα μίνι RR για την Ευρωπαϊκή αγορά...ενδέχεται το 2021 να το δούμε και εδω πέρα

https://motorbike.gr/νέα/νέα-μοντέλα/bmw-g-310-rr-πιθανά-να-έρθει-το-2021/



Γίνεται λόγος για μονοκύλινδρο κινητήρα DOHC 4βαλβιδο 312cc απόδοσης 34 ίππων, 6αρι σασμάν και τελικές 160-170 km/h και άνω, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να βρίσκεται λίγο πιο πάνω απο τα 160 κιλά. Για να δούμε!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Δυο μικρά Hondaκια γεννημένα στην Ρώμη.

Στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης της ιαπωνικής εταιρίας στην Ρώμη γεννήθηκαν 2 νέα concept...

https://2wo.gr/news/2450:honda-cb125x-cb125m

To Honda CB125M

Και το on-off Honda CB125X


Φουρτουριστικός σχεδιασμός, αιχμηρές γωνίες και λεπτομέριες...

Ο κινητήρας λογικά είναι ο κλασσικός 125 κυβικών που χρησημοποιείται και στην CBR125.

Ενδιαφέρον concept πάντως.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Θυμίζει κάπως το αντίστοιχο μοτοσυκλετάκι της Yamaha...1.5L/100km απο οτι βλέπω. Οικονομικότατο!
 
Top Bottom