ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
...... συμπερασμα ......... δεν μετρανε τα κυβικα απλα χρειαζεται κεφι, ορεξη , μεση, σφιχτα ....... οπισθια και ενα Ηondaκι .....!Bike
Δηλαδη Στελιο ,εμας πριν καμια 40αρια χρονιαGood post
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα


16,000 χλμ ,τελική 50 km/h

Και τα νεύρα κροσια στο τέλος....

.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CBF190X: Ο απόγονος του Varadero 125
Μόνο για την Ασία

Βλέποντας το μικρό on off που παρουσιάστηκε στην Κίνα, θυμηθήκαμε το Varadero 125 που παραγόταν από το 2001 έως το 2007

Τα μικρά on off έχουν γεμίσει την αγορά. Πολλά μοντέλα από 125 έως 400 κ.εκ., μονοκύλινδρα και δικύλινδρα. Με δυνατότητα να ταξιδεύουν και να “πατάνε” χώμα. Πριν πολλά χρόνια όταν το Varadero μεσουρανούσε σε Ελλάδα και Ευρώπη, η Honda είχε προχωρήσει σε μία αψυχολόγητη κίνηση για τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Παρουσίασε ένα on off 125 κ.εκ. εφοδιασμένο με κινητήρα διάταξης V, όπως και το μεγάλο των 1.000 κ.εκ. Διέθετε σύστημα ψεκασμού και κιβώτιο 5 σχέσεων, με την απόδοσή του να είναι 15 ίπποι.



Θύμιζε μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα, ενώ σχεδιαστικά παρέπεμπε στον “μεγάλο αδελφό”. Φέρινγκ, προστατευτική ποδιά κινητήρα (έκδοση DX), δύο εξατμίσεις ψηλά τοποθετημένες, μεγάλη σέλα. Υπερπλήρη πάνελ οργάνων, χυτοί αλουμινένιοι τροχοί 18 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

Ήταν μια μοτοσυκλέτα που θα ταίριαζε γάντι με τα “πέτρινα χρόνια” που διανύουμε. Από το 2001 μέχρι το 2007 πούλησε και στην χώρα μας αρκετά αντίτυπα και αυτό το βλέπουμε μέχρι και σήμερα στο δρόμο. Ορισμένα κυκλοφορούν με top case, ψηλότερο τιμόνι και ζελατίνα φέρινγκ. Υπάρχουν λίγα μεταχειρισμένα aκόμη με την τιμή τους να κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000€.

Βλέποντας λοιπόν το ανανεωμένο CBF190X, που έκανε ντεμπούτο το 2017 στην Κίνα και σε άλλες ασιατικές αγορές, μας ήρθε στο μυαλό το μικρό Varadero που πρωτοείδαμε και οδηγήσαμε πριν σχεδόν είκοσι χρόνια. Τότε τέτοιες μοτοσυκλέτες φαίνονταν περίεργες. Ποιος θα αγόραζε 125, όταν μπορούσε να αποκτήσει με χρηματοδότηση ότι μοτοσυκλέτα ήθελε, για να πηγαινοέρχεται στην καφετέρια; Τώρα όμως ταιριάζουν γάντι στις καθημερινές ανάγκες.



Το CBF190X του 2020 παρουσιάστηκε ελαφρώς ανανεωμένη, με νέας σχεδίασης πλαστικά, νέο τελικό, προστέθηκε καρίνα κάτω από τον κινητήρα και ψηλότερος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας. Βασίζεται σε έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 184 κ.εκ., με έναν εκκεντροφόρο με ισχύ 15,9 ίππων στις 8.000 σ.α.λ..Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό που συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο πίσω. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED και ο προβολέας διαθέτει φώτα ημέρας.

Αυτή η μοτοσυκλέτα, αν ερχόταν στην χώρα μας σε λογική τιμή θα μπορούσε να αποτελέσει για πολλούς το καθημερινό μέσο μετακίνησης, σημειώνοντας μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία από το Varadero 125. Στην Κίνα πωλείται 16.380 γουάν (περίπου 2.145€).
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Ωραία εποχή να είσαι πιτσιρικάς. Εχουνε βγει τρελά μοντελάκια!
Αρκεί βέβαια να υπάρχει και το μαρούλι για να τα πάρεις.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ ναι ωραία εποχή να είσαι πιτσιρικάς με πτυχία και να δουλεύεις delivery με 3€ την ώρα και να ονειρεύεσαι μηχανάκια, ενώ οι γονείς σου στην ηλικία σου είχαν αλλάξει 2-3 250αρια δίχρονα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ ναι ωραία εποχή να είσαι πιτσιρικάς με πτυχία και να δουλεύεις delivery με 3€ την ώρα και να ονειρεύεσαι μηχανάκια, ενώ οι γονείς σου στην ηλικία σου είχαν αλλάξει 2-3 250αρια δίχρονα.
Και τοτε έτσι ήταν. Με δουλειά αγοράζαμε μηχανάκια, όχι με κλανιές. Απλά κάποιες δουλειές (για πιτσιρικάδες) πλήρωναν κάπως καλύτερα. Σερβιτόροι και μπαρμαν έβγαζαν καλά λεφτά.Όχι τραγικά πράγματα όμως.
Επίσης τότε όλα ήταν μαύρη εργασία. Ποιο ΙΚΑ; Ποια επιθεώρηση εργασίας;
Αν θυμηθώ το 1995 ένας πρώτος μισθός ήταν 80.000-100.000 δρχ και ένα παπί ας πούμε κρύπτον ή Αστρα έκανε 500.000-600.000 δρχ. Δηλαδή 6 μισθούς. Και σήμερα που ένας πρώτος μισθός είναι 550 ευρώ, ένα κορυφαίο παπί πάλι κάνει 6 μισθούς. Απλά τώρα μπορείς να πάρεις και κάτι που δεν είναι κορυφαίο (πχ daytona) με 3 μισθούς. Παλιά δεν υπήρχαν αυτές οι επιλογές από Κίνα.

Μην το βλέπεις έτσι λοιπόν. Όταν το 1998 ένα 250άρι έκανε 1.200.000 δρχ, τόσο κάνει και σήμερα αναλογικά.

Θα σου πω όμως τι είχαμε εμείς που δεν έχετε εσείς. Τις παραεισαγωγές απο Ιαπωνία σε 400άρια και κάποια εξωτικά 250άρια. Ήρθαν υπερόπλα με Ιαπωνικές προδιαγραφές ποιότητας κατασκευής και εξωπραγματικές επιδόσεις, σε τιμές καινούριου 250αρίου commuter. Ότι Bros 400, CB Four 400, ZXR 400, CBR 400, FZR 400, Transalp 400, KLE 400 και πολλά ακόμη βλέπεις να κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα στους δρόμους είναι απο εκεί την χρυσή εποχή. Η οποία τελείωσε με έναν νόμο και ένα άρθρο το 1998, μπλοκάροντας έπειτα απο 2 χρόνια εντελώς όλες τις εισαγωγές μεταχειρισμένων απο Ιαπωνία.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Και τοτε έτσι ήταν. Με δουλειά αγοράζαμε μηχανάκια, όχι με κλανιές. Απλά κάποιες δουλειές (για πιτσιρικάδες) πλήρωναν κάπως καλύτερα. Σερβιτόροι και μπαρμαν έβγαζαν καλά λεφτά.Όχι τραγικά πράγματα όμως.
Επίσης τότε όλα ήταν μαύρη εργασία. Ποιο ΙΚΑ; Ποια επιθεώρηση εργασίας;
Αν θυμηθώ το 1995 ένας πρώτος μισθός ήταν 80.000-100.000 δρχ και ένα παπί ας πούμε κρύπτον ή Αστρα έκανε 500.000-600.000 δρχ. Δηλαδή 6 μισθούς. Και σήμερα που ένας πρώτος μισθός είναι 550 ευρώ, ένα κορυφαίο παπί πάλι κάνει 6 μισθούς. Απλά τώρα μπορείς να πάρεις και κάτι που δεν είναι κορυφαίο (πχ daytona) με 3 μισθούς. Παλιά δεν υπήρχαν αυτές οι επιλογές από Κίνα.

Μην το βλέπεις έτσι λοιπόν. Όταν το 1998 ένα 250άρι έκανε 1.200.000 δρχ, τόσο κάνει και σήμερα αναλογικά.

Θα σου πω όμως τι είχαμε εμείς που δεν έχετε εσείς. Τις παραεισαγωγές απο Ιαπωνία σε 400άρια και κάποια εξωτικά 250άρια. Ήρθαν υπερόπλα με Ιαπωνικές προδιαγραφές ποιότητας κατασκευής και εξωπραγματικές επιδόσεις, σε τιμές καινούριου 250αρίου commuter. Ότι Bros 400, CB Four 400, ZXR 400, CBR 400, FZR 400, Transalp 400, KLE 400 και πολλά ακόμη βλέπεις να κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα στους δρόμους είναι απο εκεί την χρυσή εποχή. Η οποία τελείωσε με έναν νόμο και ένα άρθρο το 1998, μπλοκάροντας έπειτα απο 2 χρόνια εντελώς όλες τις εισαγωγές μεταχειρισμένων απο Ιαπωνία.
Αχχχ τι εποχές ζησαμε. Και τότε φαντάσου δεν είχαμε πολλά λεφτά να πάρουμε πραγματικά διαμάντια εξωτικά....

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αχχχ τι εποχές ζησαμε. Και τότε φαντάσου δεν είχαμε πολλά λεφτά να πάρουμε πραγματικά διαμάντια εξωτικά....

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εντάξει, καλούτσικα την βγάλαμε. Δεν έχω παράπονο. Σημασία έχει η βόλτα και ο αέρας να σε χτυπάει στην μούρη. Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα.;)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

2WO.GR

Είναι μοντέρνο, αλλά κλασικό, φουτουριστικό και ταυτόχρονα οικείο. Το “λευκό βέλος” είναι μία cool ρετρό-φουτουριστική μοτοσυκλέτα
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


2WO.GR

Δοκιμή Bajaj Pulsar NS 125: Καθημερινά ιδανικό
Θέλετε το πρώτο σας δίκυκλο να είναι μοτοσυκλέτα και ταυτόχρονα να μετακινήστε καθημερινά οικονομικά και με ασφάλεια με αυτό. Το Pulsar NS 125 είναι αυτό που ψάχνετε
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki GSX-S 125: Σχολείο οδήγησης και τεχνολογίας



Ποιος είπε ότι τα μικρά κυβικά συνοδεύονται απαραίτητα από μοτοσικλέτες αδιάφορες και βαρετές; Σίγουρα όχι η Suzuki.


Μπορεί να μην ιντριγκάρει με τον κυβισμό του, αλλά μια προσεκτικότερη ματιά είναι αρκετή για να μας πείσει πως πρόκειται για ένα άκρως ενδιαφέρον μοντέλο στην γκάμα των Ιαπώνων. Και πως να μην είναι, όταν διαθέτει τετράχρονο υγρόψυκτο κινητήρα 125cc με τετραβάλβιδη κεφαλή και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους! Αλλά και όταν το υπόλοιπο πακέτο χαρακτηρίζεται από μελετημένα συστατικά, τα οποία περήφανα υπογράφουν ένα μοτοσικλετάκι εφάμιλλο σε ποιότητα κατασκευής με μοντέλα πολύ περισσότερων κυβικών. Κλασικό Suzuki δηλαδή, όπου και να το κοιτάξεις αναβλύζει ποιότητα. Σε βαφή, συναρμογή υλικών, φινίρισμα, παντού! Βασισμένο στο mini supersport GSX-R 125, απαλλαγμένο από πλαστικά αεροδυναμικά βοηθήματα και με ένα ψηλό τιμόνι, το GSX-S 125 είναι ένα αυθεντικό streetfighter τσέπης που θα εκπλήξει ευχάριστα όποιον βρεθεί στη σέλα του.



Απόδοση που εκπλήσσει

Η Suzuki υπερηφανεύεται για τις επιδόσεις του μικρού κινητήρα των 124,4cc και 15Hp, λέγοντάς μας πως είναι ο δυνατότερος στην κατηγορία και πως προσφέρει τις πιο γρήγορες επιταχύνσεις χάρη στην καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο και την επίσης καλύτερη αναλογία ροπής σε σχέση με το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας, το οποίο κρατιέται χαμηλά στα 133 κιλά (με όλα τα υγρά του). Στην πράξη αποδεικνύεται όντως σε αρκούντως δυνατό και οι επιδόσεις του ξεπερνούν κατά πολύ αυτό που μας έχει συνηθίσει η κατηγορία. Παράλληλα, η λειτουργία του είναι αυτή που εντυπωσιάζει, γραμμικός και «γεμάτος» από χαμηλά, απόλυτα πολιτισμένος και φιλικός, με την κατανάλωσή του να μένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα (3,1lt/100Km) και να προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα (ρεζερβουάρ 11 λίτρων).



Εκμεταλλευόμενος την ιδανική λειτουργία και συνεργασία του μηχανικού συμπλέκτη με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ο αναβάτης μπορεί να τον πιέσει στο όριο και να κινηθεί με αξιοπρεπέστατες μουαγιέν. Η τελική ταχύτητα, με λίγη υπομονή, ξεπερνά τα 120Km/h και επιτυγχάνεται με 5η σχέση στο κιβώτιο, καθόσον η 6η είναι αρκετά «μακριά» σε ρόλο overdrive. Κίνηση χάριν οικονομίας από τoυς μηχανικούς της Suzuki, που ξέρουν καλά ότι κανείς δεν παίρνει ένα 125 για να το βγάζει σε μεγάλες ευθείες με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Το GSX-S μπορεί και προσφέρει συγκινήσεις σε αστικό περιβάλλον, χώνεται παντού, χωράει παντού, στρίβει και φρενάρει σαν μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού και στο τέλος της ημέρας έχει δώσει στον ιδιοκτήτη του αυτό που χρειαζόταν. Ασφαλή, πολιτισμένη και οικονομική μετακίνηση.



Εξοπλισμένο και εργονομικό

Στον στάνταρ εξοπλισμό του GSX-S περιλαμβάνεται δικάναλο ABS 9.1 της Bosch, φώτα LED και σύστημα εκκίνησης Easy Start, αυτό δηλαδή που πατάς (και αφήνεις) στιγμιαία τη μίζα και αυτή περιστρέφεται έως ότου o κινητήρας πάρει μπροστά. Όλες οι πληροφορίες για τον αναβάτη περνούν μέσα από μια αρκετά μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD), η οποία συμπληρώνει την εικόνα μιας προσεγμένης κατασκευής και προσφέρει αρκετή -αλλά όχι πλήρη- πληροφόρηση. Πάντως, περιλαμβάνει και μια λυχνία ονόματι RPM, η οποία ανάβει όταν ο κινητήρας ξεπεράσει το όριο στροφών που ο ίδιος ο αναβάτης έχει ρυθμίσει! Αν και μικρό σε διαστάσεις, το GSX-S καταφέρνει και φιλοξενεί δύο άτομα με αρκετή ευκολία, κάτι που μαρτυρά μελετημένη εργονομία. Η θέση οδήγησης αναπάντεχα φιλόξενη ακόμα και για αναβάτη μεγάλου σωματότυπου, τοποθετεί γόνατα και χέρια σε σωστές γωνίες και καθιστά τη μοτοσικλέτα σε ευχάριστο εργαλείο πόλης. Ο συνεπιβάτης εκεί ψηλά που κάθεται δεν θα αισθανθεί το ίδιο και θα πρέπει να κάνει συμβιβασμούς σε διαδρομές που διαρκούν πολλή ώρα.



Ολοκληρωμένο πακέτο

Mε κινητήρα και εργονομία που αφήνουν άριστες εντυπώσεις, το GSX-S μπορεί και διακρίνεται και στους καίριους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και των φρένων. Αν και οι προδιαγραφές της άνευ ρυθμίσεων ανάρτησης δεν εντυπωσιάζουν, εντούτοις το πιρούνι των 31mm και το μονό αμορτισέρ, σε συνδυασμό με το στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο (περιμετρικό από σωλήνες τετραγωνικής διατομής και με τον κινητήρα να αποτελεί ενεργό τμήμα του), δίνουν στον αναβάτη την εμπιστοσύνη που απαιτείται για να κινηθεί ευχάριστα και με ασφάλεια. Οι αποσβέσεις είναι σε κορυφαία επίπεδα και μαρτυρούν μελετημένη δουλειά εκ μέρους των μηχανικών της Suzuki.



Συχνά πυκνά σε κάνουν να ξεχνάς ότι οδηγείς μια μοτοσικλέτα μόλις 125cc και σε προδιαθέτουν να τολμήσεις το κάτι παραπάνω και ανά πάσα στιγμή. Οι διαδρομές των τροχών είναι μικρές (110 και 130mm μπροστά και πίσω αντίστοιχα) αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα και ο αναβάτης ανταμείβεται με μια απόλυτα προοδευτική λειτουργία. Αντίστοιχων προδιαγραφών και η συμπεριφορά των φρένων, τα δύο δισκόφρενα προσφέρουν προοδευτική λειτουργία, δεν «τρομάζουν» στα βίαια φρεναρίσματα με μπλοκαρίσματα και «δαγκώματα», συνεργάζονται άψογα με το διακριτικής λειτουργίας ABS και οι αποστάσεις ακινητοποίησης που προσφέρουν είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Σε αυτό συμβάλλουν βέβαια και τα πολύ καλής ποιότητας ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.



Μια μικρή μεγάλη μοτοσικλέτα

Έτσι όπως συμπεριφέρεται συνολικά το λιλιπούτειων διαστάσεων GSX-S δίνει στον αναβάτη την εικόνα μιας πραγματικής sport μοτοσικλέτας. Στρίβει με σταθερότητα που ξαφνιάζει (για την κατηγορία), αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία, φρενάρει έτσι όπως πρέπει ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις, φιλτράρει σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και πετυχαίνει να γεμίσει με αυτοπεποίθηση τον αναβάτη, ανεξάρτητα με την ηλικία και εμπειρία αυτού. Στον εμπορικό στίβο θα προσελκύσει ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, αυτό που «απεχθάνεται» scooter και παπιά, αυτό που «ψηφίζει» μοτοσικλέτα και που πιθανά στο γκαράζ του έχει και μια μεγαλύτερου κυβισμού. Δεν είναι φθηνό στα 3.495€ (σε μαύρο ή μαύρο/κόκκινο χρωματισμό) και στα 3.595€ (σαν αυτό της δοκιμής με την α λα motoGP διχρωμία), αλλά θα καλύψει τον αναβάτη που θέλει ένα δίτροχο για πολλά χρόνια, ένα μεταφορικό μέσο με εξαιρετική ποιότητα και μεγάλη αξιοπιστία. Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο μπορείτε να δείτε εδώ .

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Mονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, 2ΕΕΚ
Χωρητικότητα: 124,4cc
Διάμετρος x διαδρομή: 62 x 41.2mm
Σχέση συμπίεσης: 11:1
Ιπποδύναμη: 15Ηp/10.000rpm
Ροπή: 11,5Νm/8000rpm
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός με σώματα 32mm
Κατανάλωση δοκιμής: 3,1lt/100Km
Tελική μετάδοση: Αλυσίδα
Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 σχέσεις
Πλαίσιο: Διπλό ατσάλινο
Ελαστικά: 90/80-17 και 130/70-17
Ύψος σέλας: 785mm
Μεταξόνιο: 1300mm
Απόσταση από το έδαφος: 165mm
Βάρος: 133kg (πλήρες υγρών)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 11Lt
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αυτό μάλιστα! Το CT 125 δεν είναι ούτε retro, ούτε scrambler, είναι ένα πραγματικό on-off παπί σχεδιασμένο για να αντέχει στις κακουχίες. Το έχουν λατρέψει οι αγρότες στην Αυστραλία και τώρα έρχεται στην Ευρώπη για όσους θέλουν ένα πιστό και ασφαλές εργαλείο δουλειάς
Honda_ct_125_concept_7.png 912109252.jpg

Honda CT 125: Το πραγματικό παπί-εργαλείο έρχεται Ευρώπη | MOTOMAG
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ενδιαφερον ποσο θα κανει ξερουμε ;;;; υποθετουμε ;;;
Αν όλα πάνε καλά, η εμπορική πορεία του νέου CT125 θα ξεκινήσει τον Ιούνιο αρχής γενομένης από την ιαπωνική αγορά, ενώ αμέσως μετά θα διατεθεί και στις αντίστοιχες των μεγάλων σε πωλήσεις ασιατικών χωρών. Το ευχάριστο στην όλη υπόθεση έχει να κάνει με τη διάθεση της Honda να το εξαγάγει και στην Ευρώπη, κάτι που αναμένεται να γίνει προς τα τέλη της χρονιάς και σαν μοντέλο 2021.

Το όχι και τόσο ευχάριστο είναι πως η τιμή του δεν θα είναι χαμηλή. Αν κρίνουμε από την ανακοινωθείσα τιμολογιακή πολιτική του μοντέλου σε χώρες της Ασίας, τότε αυτή θα κυμαίνεται ανάμεσα στα 4.100€ του Monkey 125 και στα 4.790€ του CB125R.

Ακριβο πολυ μου φαινεται cdefghigicdefghigi
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν όλα πάνε καλά, η εμπορική πορεία του νέου CT125 θα ξεκινήσει τον Ιούνιο αρχής γενομένης από την ιαπωνική αγορά, ενώ αμέσως μετά θα διατεθεί και στις αντίστοιχες των μεγάλων σε πωλήσεις ασιατικών χωρών. Το ευχάριστο στην όλη υπόθεση έχει να κάνει με τη διάθεση της Honda να το εξαγάγει και στην Ευρώπη, κάτι που αναμένεται να γίνει προς τα τέλη της χρονιάς και σαν μοντέλο 2021.

Το όχι και τόσο ευχάριστο είναι πως η τιμή του δεν θα είναι χαμηλή. Αν κρίνουμε από την ανακοινωθείσα τιμολογιακή πολιτική του μοντέλου σε χώρες της Ασίας, τότε αυτή θα κυμαίνεται ανάμεσα στα 4.100€ του Monkey 125 και στα 4.790€ του CB125R.

Ακριβο πολυ μου φαινεται cdefghigicdefghigi
Να λείπει το βύσσινο Bye
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.151
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Και τοτε έτσι ήταν. Με δουλειά αγοράζαμε μηχανάκια, όχι με κλανιές. Απλά κάποιες δουλειές (για πιτσιρικάδες) πλήρωναν κάπως καλύτερα. Σερβιτόροι και μπαρμαν έβγαζαν καλά λεφτά.Όχι τραγικά πράγματα όμως.
Επίσης τότε όλα ήταν μαύρη εργασία. Ποιο ΙΚΑ; Ποια επιθεώρηση εργασίας;
Αν θυμηθώ το 1995 ένας πρώτος μισθός ήταν 80.000-100.000 δρχ και ένα παπί ας πούμε κρύπτον ή Αστρα έκανε 500.000-600.000 δρχ. Δηλαδή 6 μισθούς. Και σήμερα που ένας πρώτος μισθός είναι 550 ευρώ, ένα κορυφαίο παπί πάλι κάνει 6 μισθούς. Απλά τώρα μπορείς να πάρεις και κάτι που δεν είναι κορυφαίο (πχ daytona) με 3 μισθούς. Παλιά δεν υπήρχαν αυτές οι επιλογές από Κίνα.

Μην το βλέπεις έτσι λοιπόν. Όταν το 1998 ένα 250άρι έκανε 1.200.000 δρχ, τόσο κάνει και σήμερα αναλογικά.

Θα σου πω όμως τι είχαμε εμείς που δεν έχετε εσείς. Τις παραεισαγωγές απο Ιαπωνία σε 400άρια και κάποια εξωτικά 250άρια. Ήρθαν υπερόπλα με Ιαπωνικές προδιαγραφές ποιότητας κατασκευής και εξωπραγματικές επιδόσεις, σε τιμές καινούριου 250αρίου commuter. Ότι Bros 400, CB Four 400, ZXR 400, CBR 400, FZR 400, Transalp 400, KLE 400 και πολλά ακόμη βλέπεις να κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα στους δρόμους είναι απο εκεί την χρυσή εποχή. Η οποία τελείωσε με έναν νόμο και ένα άρθρο το 1998, μπλοκάροντας έπειτα απο 2 χρόνια εντελώς όλες τις εισαγωγές μεταχειρισμένων απο Ιαπωνία.
Το ΚLE το 92 το πήρα 2200000 δρχ, την εποχή εκείνη με 50000 δρχ πηγαίναμε στον Χριστοδουλόπουλο και λέγαμε "Ηλία ριχτο"......
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγώ θυμάμαι κάπου στο 1996 -1997 με 1-1,5 εκ έπαιρνες ότι μεταχειρισμένο 400άρι ήθελες.
900.000 θυμάμαι έκανε το bandit 400 to 1998 (μοντέλο 3-4 χρόνων)

κάπου λίγο πάνω απο 1κ τα ZZR 400 και FZR400. Κάπου εκει και λίγο πιο πάνω και τα brosακια.
Σtις ίδιες τιμές και προς το 1,5κ τα 250άρια ψευδοεντούρο τύπου TTR250 και XR250.

Στα μεταχειρισμένα είχε λύσεις τότε.
Αλλά υπήρχε και μια μεγάλη διαφορά. Όποιος είχε 400 κυβικά και πάνω είχε μεγάλη μηχανή. Τα 600αρια ήταν ελάχιστα, τα 1000άρια ξέραμε τους ιδιοκτήτες ονομαστικά στην πόλη.

Τώρα για να αγοράσουν 400 κυβικά μπαίνουν στα φορούμ και ρωτάνε αν θα μπορουν να βγουν απο την πόλη.
 
Top Bottom