Νέο Triumph Tiger 900

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Δεν ξέρω φιλαράκι. Και ο τετρακύλινδρος του bandit μια χαρα μου φάνηκε και στα λίγα και στα πολλά. Yes
Όλα έχουν να κάνουν με την χαρτογράφηση.
Πόσα τετρακύλινδρα αποδείχτηκαν άψυχα στα χαμηλά, άπειρα!Όντως ο χάρτης έχει μεγάλη σημασία,όχι όμως τόση όσο ο αριθμός κυλίνδρων.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πόσα τετρακύλινδρα αποδείχτηκαν άψυχα στα χαμηλά, άπειρα!Όντως ο χάρτης έχει μεγάλη σημασία,όχι όμως τόση όσο ο αριθμός κυλίνδρων.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ε ναι. Εγώ το είπα πρώτος. Στο fazer είναι σαν να οδηγάς δύο διαφορετικά μηχανάκια απο τα χαμηλά ως τα ψηλά.
Αλλά δεν νομίζω πως ο τρικύλινδρος είναι η χρυσή τομή.

Ενας δικύλινδρος σε σειρά μου φαίνεται η καλύτερη λύση για ομαλή διανομή δύναμης στο φάσμα όλων των στροφών.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Έχοντας στη κατοχή μου μονάχα μονοκύλινδρα - δικύλινδρα - τρικύλιδρα (4κ όχι ακόμα)
θα έλεγα ότι σαν το 3κ δεν υπάρχει... εκτός κι αν θες να πας χώμα.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Έχοντας στην κατοχή μου μονοκύλινδρο - δικύλινδρο και τετρακυλινδρο περίπου στα ίδια κυβικά.... Σαν το τετρακυλινδρο δεν έχει για τουριστική χρήση. Σαν το δικύλινδρο δεν έχει για αστική και εκδρομικη χρήση. Σαν το μονοκύλινδρο δεν έχει για ορεινό αργό παωπαντου ρυθμό. Το τρικυλινδρο είναι κάπου ανάμεσα στο "τα κάνω όλα" για τουριστικοεκδρομικοαστικο.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Πόσα τετρακύλινδρα αποδείχτηκαν άψυχα στα χαμηλά, άπειρα!Όντως ο χάρτης έχει μεγάλη σημασία,όχι όμως τόση όσο ο αριθμός κυλίνδρων.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λογικό μου ακούγεται οταν στην πλειοψηφία των μηχανών αυτών οι αγοραστές θέλουν να αγοράσουν όσο πιο πολλά άλογα μπορούν με τα ίδια χρήματα στα ίδια κυβικά.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Ε ναι. Εγώ το είπα πρώτος. Στο fazer είναι σαν να οδηγάς δύο διαφορετικά μηχανάκια απο τα χαμηλά ως τα ψηλά.
Αλλά δεν νομίζω πως ο τρικύλινδρος είναι η χρυσή τομή.

Ενας δικύλινδρος σε σειρά μου φαίνεται η καλύτερη λύση για ομαλή διανομή δύναμης στο φάσμα όλων των στροφών.
Καλά το fazer είναι σαν να οδηγας crypton x στα χαμηλά, gtr 150 στα μεσαία και στα ψηλά ξυπνάει και γίνεται όντως μηχανή.

Για ανοιχτό δρόμο το τετρακυλινδρο δεν έχει αντίπαλο. Για πιο κλειστό, λιγοστεύουν και οι κύλινδροι...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μετα τον ραφιναρισμενο και τελεια ζυγισμενο εξακυλινδρο εν σειρα κινητηρα ολοι οι αλλοι ειναι ..... συμπληρωματα .....! Βεβαια για μοτερ αυτοκινητου ειναι τελειος ......!Middle finger dancing banana
Οταν ομως τα γερμανικα 2κυλινδρα αποδεδειγμενα επικρατουν κατα κρατος στα τουρισταδικα και οταν τα ...... ιταλικα δικυλινδρα ειχαν αξιοπρεπεστατη εμφανιση στα SBKs ...... γιατι αλλο ψαχνουμε περαν των δυο κυλινδρων ?....... δεν συζηταμε για αξιοπιστια ευρωπαικη , αυτο ειναι casus belli ......!abcdefgh
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Και το 1ο ελληνικό τεστ της έκδοσης GT
Προσωπικές απόψεις:
1) ποιοτικό αλλά ακριβό. Κάποια αξεσουάρ στις πλούσιες εκδόσεις (GT PRO - Rally PRO)
θα μπορούσαν να μείνουν ως έξτρα για να είναι ανταγωνιστικές οι τιμές (βλέπε θερμαινόμενες σέλες, προβολείς ομίχλης).
2) αχρωματοψία έχουν εκεί στη Triumph? Μόνο το πράσινο/γκρι του Rally Pro μου αρέσει, τα άλλα είναι επιεικός βαρετά.
3) δεν βλέπω στο συγκεκριμένο τεστ να αναφέρονται στους συντονισμούς που παρουσιαζόταν στο τιμόνι με επακόλουθο το
μούδιασμα των χεριών σε ταχύτητες ταξιδίου (130-150). Αν παραμένει για εμένα είναι deal-breaker...
 

galanakop

new member
Δημοσιεύσεις
57
Ηλικία
53
Και το 1ο ελληνικό τεστ της έκδοσης GT
Προσωπικές απόψεις:
1) ποιοτικό αλλά ακριβό. Κάποια αξεσουάρ στις πλούσιες εκδόσεις (GT PRO - Rally PRO)
θα μπορούσαν να μείνουν ως έξτρα για να είναι ανταγωνιστικές οι τιμές (βλέπε θερμαινόμενες σέλες, προβολείς ομίχλης).
2) αχρωματοψία έχουν εκεί στη Triumph? Μόνο το πράσινο/γκρι του Rally Pro μου αρέσει, τα άλλα είναι επιεικός βαρετά.
3) δεν βλέπω στο συγκεκριμένο τεστ να αναφέρονται στους συντονισμούς που παρουσιαζόταν στο τιμόνι με επακόλουθο το
μούδιασμα των χεριών σε ταχύτητες ταξιδίου (130-150). Αν παραμένει για εμένα είναι deal-breaker...
Τι εννοείς συντινισμους???


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Τρέμουλο σε πολύ χαμηλή συχνότητα που προκαλεί μούδιασμα
(άλλους τους ενοχλεί περισσότερο, άλλους λιγότερο)
 

galanakop

new member
Δημοσιεύσεις
57
Ηλικία
53
Τρέμουλο σε πολύ χαμηλή συχνότητα που προκαλεί μούδιασμα
(άλλους τους ενοχλεί περισσότερο, άλλους λιγότερο)
Ήταν από τα μοντέλα που τα έκανα test ride. Δεν θυμάμαι να είχα τέτοιους είδους κραδασμούς ή τρέμουλο η αλήθεια είναι αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος μίας και στο μισάωρο και μέσα στην Αθήνα δεν το πολυκαταταλαβαινεις και καλά αυτό το φαινόμενο όπως το περιγράφεις. Αυτό που μου έκανε όμως αρνητική εντύπωση ήταν ότι το τιμόνι ήταν αρκετά μπροστά από τον κορμό μου με αποτελέσματα να πιάνονται τα χέρια μου αρκετά στο μισάωρο που το οδήγησα.
1.81 είναι το ύψος μου.
Το αμέσως επόμενο αρνητικό ήταν ο θερμός αέρας που βγάζει στα γόνατα. Απλά ότι χειρότερο για καλοκαιρινές καταστάσεις σε πόλη κυρίως.
Από την άλλη όμορφη στιβαρή μοτοσυκλέτα με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολλά μα πολλά έξτρα σαν εξοπλισμός στην rally Pro edition.


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Ήταν από τα μοντέλα που τα έκανα test ride. Δεν θυμάμαι να είχα τέτοιους είδους κραδασμούς ή τρέμουλο η αλήθεια είναι αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος μίας και στο μισάωρο και μέσα στην Αθήνα δεν το πολυκαταταλαβαινεις και καλά αυτό το φαινόμενο όπως το περιγράφεις. Αυτό που μου έκανε όμως αρνητική εντύπωση ήταν ότι το τιμόνι ήταν αρκετά μπροστά από τον κορμό μου με αποτελέσματα να πιάνονται τα χέρια μου αρκετά στο μισάωρο που το οδήγησα.
1.81 είναι το ύψος μου.
Το αμέσως επόμενο αρνητικό ήταν ο θερμός αέρας που βγάζει στα γόνατα. Απλά ότι χειρότερο για καλοκαιρινές καταστάσεις σε πόλη κυρίως.
Από την άλλη όμορφη στιβαρή μοτοσυκλέτα με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολλά μα πολλά έξτρα σαν εξοπλισμός στην rally Pro edition.


Nikos Note 20 ultra snapdragon
Από ότι λένε οι κραδασμοί εμφανίζονται πάνω από τις 5.000 - 6.000 σαλ. και οι περισσότεροι λένε μετά τις 6.000 με 6η (κάπου στα 120km/h και πάνω)
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Σχετικά με τους ''κραδασμούς'', ήδη γίνονται συζητήσεις στο Αγγλικό forum απο Αγγλάκια που το έχουν πάρει, γίνονται αισθητοί στα χλμ που λέει ο Βασίλης, 120-140 μετά μειώνονται αρκετά
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Εγω παντως ...το εχω δει το τρεμουλο ....και οντως ειναι εκει τριγύρω στα 140χλμ....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

galanakop

new member
Δημοσιεύσεις
57
Ηλικία
53
Εγω παντως ...το εχω δει το τρεμουλο ....και οντως ειναι εκει τριγύρω στα 140χλμ....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτά διαβάζω και στα φόρουμ τα αγγλικά.


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εγω παντως ...το εχω δει το τρεμουλο ....και οντως ειναι εκει τριγύρω στα 140χλμ....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κρίμα .
Το 800 xcx δεν τα είχε αυτά ,τέρμα ηλεκτρικό ήταν .


Οπότε ένα βήμα μπροστά ,2 πίσω στο 900
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Tiger 900 Rally Pro “Bond edition”​

Θα παραχθεί σε 250 αντίτυπα​

triumph-tiger-900-bond-edition-2022-00007.jpg
Γιορτάζοντας τη συνεργασία δυο βρετανικών εμβλημάτων, η Triumph παρουσίασε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Tiger 900 Rally Pro, που πρωταγωνιστεί σε εκπληκτικές stunt σκηνές στην νέα ταινία του James Bond “No Time To Die”.
Θυμίζουμε, για όσους δεν γνωρίζουν, πως η Triumph παρείχε στην stunt ομάδα της νέας ταινίας του James Bond ένα στόλο από Tiger 900 και Scrambler 1200.
triumph-tiger-900-bond-edition-2022-00013.jpg
Ο Lee Morrison, επικεφαλής της ομάδας των stuntmen του No Time To Die αναφέρει τα εξής: “Η Tiger 900 σε γεμίζει εμπιστοσύνη, και σε βοηθά να σπρώξεις τα όρια όσο μακριά θέλεις και να το παρακάνεις δίχως παρατράγουδα. Drift με τρίτη στο κιβώτιο, αργές τεχνικές σούζες, slides σε supermoto στιλ… ειλικρινά πιστεύω πως είναι μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που έχω οδηγήσει ποτέ, είναι φανταστική!”
Η Tiger 900 Bond Edition θα παραχθεί σε μόλις 250 αντίτυπα, με κάθε μοτοσυκλέτα να έρχεται αριθμημένη και με πιστοποιητικό γνησιότητας.
triumph-tiger-900-bond-edition-2022-00016.jpg
Η μοτοσυκλέτα έρχεται βαμμένη σε Matt Sapphire Black χρώμα, και με γραφικά 007, ενώ παράλληλα διαθέτει billet τιμονόπλακα με τον αύξοντα αριθμό της.
Τέλος, η Tiger 900 Bond Edition εξοπλίζεται με κορυφαία μαύρα εξαρτήματα, όπως το πλαίσιο, τη μάσκα του προβολέα, τα πλαϊνά πλαστικά, την προστατευτική ποδιά, τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, τα προβολάκια και τα μανιτάρια του κινητήρα.
Στα όργανα έχουμε ένα animation του 007, ενώ η μοτοσυκλέτα έρχεται κομπλέ με θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα, με γραφικά Bond Edition.
triumph-tiger-900-bond-edition-2022-00024.jpg
Πέρα από τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (Bridgestone Battlax), κάθε μοτοσυκλέτα θα διατίθεται και με ένα έξτρα ζευγάρι ελαστικά για off-road οδήγηση, και συγκεκριμένα τα Michelin Anakee Wild, αλλά και με ένα τελικό εξάτμισης Arrow.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΒΕΛΤΙΩΣΗ TRIUMPH TIGER 900cc​


Το Triumph Tiger, ένα ιστορικό μοντέλο της Triumph, με φανατικό κοινό και με πολύ δυνατούς αντιπάλους στην κατηγορία του. Το Tiger 900 μπορεί να δεχθεί βελτίωση και όπως θα δείτε και στο βίντεο, πρόκειται για την καλύτερη πρόταση βελτίωσης που προσφέρει η iracing greece, με έδρα στο βοτανικό. Έγινε ροϊκή εξέλιξη στην κεφαλή η οποία αναγέννησε τον κινητήρα του Tiger 900cc.

https://www.iracing.gr

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2103460072.


1686068677404.png
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Tiger 900 2024 - Εκτενείς βελτιώσεις και αύξηση στα 108 άλογα​

















Ισχυρότερο, πιο οικονομικό και με πολλές ακόμα αλλαγές, το Triumph Tiger 900 του 2024 θέλει να ανεβάσει τον πήχη, όπως λέει και η ίδια η Triumph.
Η Triumph παρουσίασε επίσημα, την νέα γκάμα Tiger 900 2024. Το μοντέλο έχει σημαντικές αλλαγές, οι κυριότερες από τις οποίες είναι η αύξηση της ισχύος στους 108 ίππους, αλλά και η προσθήκη νέων τεχνολογιών υπέρ της ασφάλειας του αναβάτη. Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις: GT, GT Pro και Rally Pro.

Ο κινητήρας 3 κυλίνδρων σε σειρά, έχει αυξημένη ισχύ κατά 13% ώστε να φτάσει τους 108 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή έχει επίσης αυξηθεί, στα 9,2 kgm. Ο κινητήρας διατηρεί την διάταξη στροφάλου T-plane, ενώ είναι πλέον πιο ελαστικός στις χαμηλές στροφές, όπως διατείνεται η εταιρεία. Παράλληλα, υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης κατά 9%.

Αξιοσημείωτες είναι οι αλλαγές στην εργονομία. Η σέλα αναφέρεται ως πιο επίπεδη και μεγαλύτερη, ενώ στις εκδόσεις Pro είναι θερμαινόμενη στον βασικό εξοπλισμό -είναι παράλληλα ρυθμιζόμενη σε ύψος, κατά 20 χιλιοστά, σε όλα τα μοντέλα, ενώ διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και ως «χαμηλή», για συνολικά 40 χιλιοστά χαμηλώματος.

Το τιμόνι έχει νέες ελαστικές βάσεις για μεγαλύτερη άνεση, ενώ για την έκδοση Rally Pro, έχει αλλάξει θέση και βρίσκεται 15 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη, επιτρέποντας «μια πιο ευέλικτη οδήγηση σε καθιστή ή όρθια στάση». Αναθεωρημένο είναι και το σχήμα του ρεζερβουάρ των 20 λίτρων.Επιπλέον, νέα είναι η οθόνη TFT των 7 ιντσών, με δυνατότητα συνδεσιμότητας με Bluetooth «My Triumph» σε όλα τα μοντέλα, ενώ προστίθεται και θύρα παροχής ρεύματος USB στο κόκπιτ.

Στις εκδόσεις GT και GT Pro, μιλάμε για χυτούς αλουμινένιους τροχούς 19 και 17 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ η έκδοση Rally Pro φέρει ακτινωτούς τροχούς 21 και 17 ιντσών, με ελαστικά Tubeless.

Η Triumph βελτίωσε τις ικανότητες φρεναρίσματος των Tiger 900 2024, με όλα τα μοντέλα της γκάμας να έχουν δαγκάνες Brembo Stylema. Στα ηλεκτρονικά περιλαμβάνεται σύστημα ενεργοποίησης των αλάρμ σε πέδηση έκτακτης ανάγκης, αυτόματα, ενώ νέα φώτα θέσης αυξάνουν την ορατότητα του μοντέλου και αναδεικνύουν καλύτερα την εμφάνιση του.

Μιλώντας για σχεδίαση, τα Triumph Tiger 900 2024 είναι ανασχεδιασμένα εν μέρει, όπως στα πλαστικά γύρω από το «κόκπιτ», το ράμφος και τα πλαϊνά, για μεγαλύτερη επιθετικότητα στο look. Έχουμε επίσης, νέα γραφικά και χρώματα.
Στον εξοπλισμό, τα Tiger 900 2024 περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
  • Cornering ABS και Traction Control με μονάδα IMU
  • Μέχρι και 6 χαρτογραφήσεις λειτουργίας, ανάλογα την έκδοση
  • Full LED φωτισμό και φωτιζόμενους διακόπτες
  • Θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, στις Pro εκδόσεις
  • Quickshifter στις Pro εκδόσεις
  • Σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών, στις Pro εκδόσεις
  • Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi στις εκδόσεις GT και GT Pro, με την τελευταία να έχει ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και διαδρομές 180 και 170 χιλιοστά, εμπρός και πίσω αντίστοιχα
  • Στην έκδοση Rally Pro, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa με διαδρομές 240 και 230 χιλιοστά εμπρός και πίσω, για πιο έντονη off-road χρήση
  • Ρυθμιζόμενη σελατίνα σε εύρος 50 χιλιοστών
Η μοτοσυκλέτα θα συνοδεύεται και από μία εκτενή γκάμα επίσημων αξεσουάρ, μεταξύ των οποίων εξάτμιση τιτανίου Akrapovic, που σηματοδοτεί μια νέα συνεργασία μεταξύ της Triumph και της σλοβενικής εταιρείας εξατμίσεων.
Τα μοντέλα θα γίνουν διαθέσιμα νωρίς το 2024, ενώ πληροφορίες για την τιμή τους στην αγορά μας αναμένονται.

Κινητήρας και μετάδοση
Tiger 900 GTTiger 900 GT Pro Tiger 900 Rally Pro
ΤύποςΥγρόψυκτος, 12βάλβιδος, 3κύλινδρος 2ΕΕΚ
Κυβισμός888 cc
Διάμετρος78.0 mm
Διαδρομή61.9 mm
Σχέση συμπίεσης13.0:1
Μέγιστη ισχύς108 PS / 106.5 bhp
(79.5 kW) @ 9,500 rpm
Μέγιστη ροπή90 Nm (66 ft lb) @ 6,850 rpm
Σύστημα καυσίμουΗλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
ΕξάτμισηΑνοξείδωτη 3-σε-1 με τελικό στην δεξιά πλευρά
Τελική μετάδοσηΑλυσίδα O-Ring
ΣυμπλέκτηςΥγρού τύπου, πολύδισκος, ολίσθησης/υποβοήθησης
Κιβώτιο ταχυτήτων6τάχυτο

Tiger 900 GTTiger 900 GT Pro Tiger 900 Rally Pro
ΠλαίσιοΑτσάλινο σωληνωτό τύπου Trellis, αλουμινένιο υποπλαίσιο βιδωτό
ΨαλίδιΧυτό αλουμινένιο δύο μπράτσων
Εμπρός τροχόςΧυτός αλουμινένιος, 19 x 2.5 inΑκτινωτός tubeless, 21 x 2.15 in
Πίσω τροχόςΧυτός αλουμινένιος, 17 x 4.25 inΑκτινωτός tubeless, 17 x 4.25 in
Εμπρός ελαστικόMetzeler TouranceTM Next, 100/90-19Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21
Πίσω ελαστικόMetzeler TouranceTM Next, 150/70R17Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17
Εμπρός ανάρτησηMarzocchi 45mm ανεστραμμένο πιρούνι, χειροκίνητες ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή 180 χιλιοστάShowa 45mm ανεστραμμένο πιρούνι, πλήρως ρυθμιζόμενο, 240mm διαδρομή
Πίσω ανάρτησηMarzocchi αμορτισέρ, ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, χειροκίνηταMarzocchi αμορτισέρ, ρυθμίσεις προφόρτισης (ηλεκτρονικά) και απόσβεσης επαναφοράς, χειροκίνηταShowa αμορτισέρ, χειροκίνητη ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς
170mm wheel travel170mm wheel travel230mm διαδρομή
Εμπρός φρέναΔύο πλευστοί δίσκοι 320mm, δαγκάνες Brembo Stylema ακτινικές, ακτινική τρόμπα, Cornering ABS
Πίσω φρέναΔίσκος 255mm disc, πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου, Cornering ABS
ΌργαναΟθόνη έγχρωμη TFT 7 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο My Triumph
Διαστάσεις και βάρη
Tiger 900 GTTiger 900 GT Pro Tiger 900 Rally Pro
Μήκος2305 mm2317 mm
Πλάτος (στο τιμόνι)930 mm935 mm
Ύψος, χωρίς καθρέφτες1410 mm -1460 mm
1452 mm - 1502 mm
Ύψος σέλας820-840 mm860-880 mm
Μεταξόνιο1556 mm1551 mm
Γωνία κάστερ24.6°24.4°
ΊχνοςTBCTBC
Βάρος, πλήρες υγρών219 kg 222 kg228 kg
Ρεζερβουάρ20 litres

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom