1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Νέες προδιαγραφές για κράνη!!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Εξοπλισμός Αναβάτη & Συνεπιβάτη' που ξεκίνησε από το μέλος Beast, στις 19 Μαρτίου 2020.

  1. Beast

    Beast Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.977
    Μοτοσυκλέτα:
    SUZUKI GSF 1250 !!!
    Όνομα:
    Κυριακος
    Περιοχή:
    Nεα. Σμυρνη
    https://www.mototriti.gr/data/news/...ai-oi-nees-prodiagrafes-ECER-22-06_128636.asp


    Αλλάζουν όλα όσα ξέραμε για τα κράνη: Νέες και αυστηρότερες προδιαγραφές έρχονται σύντομα, μετά από πάνω από 20 χρόνια! Δείτε περισσότερα…

    Ξέρετε το γνωστό αυτοκόλλητο «ECER 22.05» που βρίσκεται στο πίσω μέρος των κρανών. Σίγουρα το ξέρετε, αφού το βλέπουμε για… 20 ολόκληρα χρόνια: αναφέρονται στις παγκόσμιες προδιαγραφές των Ηνωμένων Εθνών, που καθορίζουν τις απαιτήσεις προστασίας και κατασκευής για τα κράνη. Μέσα στα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη στις τεχνολογίες ασφαλείας σε οχήματα όπως τα αυτοκίνητα, έχουν κάνει άλματα, αλλά πολλοί παραπονιούνται ότι τα κράνη έχουν μείνει πίσω. Αυτό αναμένεται να αλλάξει και μάλιστα σύντομα!

    Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με διεθνείς πηγές, από τον Ιούνιο οι νέες προδιαγραφές κρανών ECER 22.06 θα ενεργοποιηθούν. Οι προδιαγραφές αυτές θα έχουν νέους τρόπους δοκιμών στα κράνη προκειμένου αυτά να πιστοποιηθούν, δοκιμές οι οποίες σκοπεύουν στο να καταστήσουν τα κράνη ακόμα ασφαλέστερα.

    Αναγνωρίζοντας την δυναμική φύση μιας πτώσης ή ενός ατυχήματος με μοτοσυκλέτα, οι προδιαγραφές ECER 22.06 αλλάζουν πρώτα και κυριότερα τον τρόπο εξέτασης ενός κράνους σε κρούσεις. Αντί για την ρίψη του κράνους σε συγκεκριμένη ταχύτητα, πάνω σε συγκεκριμένη επίπεδη επιφάνεια, οι νέες δοκιμές θα «εκτοξεύουν» τα κράνη σε πολλές ταχύτητες αλλά και σε πολλές και διάφορες επιφάνειες κρούσης. Οι τελευταίες, δεν θα είναι μόνο επίπεδες αλλά θα έχουν και κλίσεις.

    Ακόμη, τα πλάισια μετρήσεων για τις προδιαγραφές ECER 22.06 θα μετρούν πλέον και στρεπτικές δυνάμεις στο κράνος, όχι μόνο κρουστικές: έχει αποδειχθεί ότι πολλοί τραυματισμοί στο κεφάλι έχουν προκληθεί από περιστροφή του κράνους κατά το ατύχημα, και μάλιστα χωρίς εμφανή εξωτερικά σημάδια τραυματισμού.

    Κάτι άλλο πολύ σημαντικό που θεσμοθετείται επίσης, είναι οι εκτεταμένες δοκιμές όλων των συστημάτων αξεσουάρ που μπορεί να φέρει ένα κράνος: Δηλαδή, εσωτερικά γυαλιά ηλίου, ανοιγόμενο υποσιαγώνιο (για τα αντίστοιχα κράνη) και οποιοδήποτε αξεσουάρ που ο κατασκευαστής παρέχει για το κράνος π.χ. συστήματα ενδοεπικοινωνίας. Με αυτό τον τρόπο οι νέες προδιαγραφές στοχεύουν στην εξέταση διαφόρων σεναρίων που μπορούν να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητα του κράνους.

    Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, με την εφαρμογή των νέων προδιαγραφών 22.06, τα κράνη πιστοποιημένα με ECER 22.05 θα μπορούν να διατεθούν τα επόμενα 2 χρόνια κανονικά στην αγορά, μέχρι η εφαρμογή των νέων προδιαγραφών να γίνει καθολική. Πως σας φαίνεται η αλλαγή αυτή; Είναι τελικά καιρός να πάμε τα κράνη
     
  2. stelios62

    stelios62 member

    Μηνύματα:
    871
    Μοτοσυκλέτα:
    Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbf 250
    Όνομα:
    Στελιος
    Περιοχή:
    Κερατσινι
    .... ξερω , επαναλαμβανω τα ιδια .... ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ .... και ειδικα σε αυτα που ανηκουν στα απολυτα PPE ... θα βαλουν επιτελους ή θα κανουμε τον Καλχα ? .....!Bcdef
     
    thanosgp, esel, apache and 3 others like this.
  3. Coyote

    Coyote new member

    Μηνύματα:
    424
    Μοτοσυκλέτα:
    Varadero το καλό, :p
    Όνομα:
    Τάσος
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Σιγά μη βάλουν, αν βάλουν θα πέφτει η τιμή τους κάθε μήνα.
     
    thanosgp, apache, Beast and 2 others like this.
  4. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Άρα περιμένουμε να πάρουμε με τις νέες προδιαγραφές


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    VKon and thanosgp like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα