1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Κατοστάρα…πεταμένα λεφτά!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τεχνικά θέματα - Προβλήματα & Λύσεις - Συντήρηση' που ξεκίνησε από το μέλος Pan-dvs, στις 26 Ιανουαρίου 2018.

  1. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    9.795
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Ο Konstantinos Schinas το ανεβασε στο φατσοβιβλιο μας το μεταφερω και εδω.


    Κατοστάρα…πεταμένα λεφτά!

    Η «κατοστάρα» ή premium βενζίνη, όπως αλλιώς λέγεται, μπορεί να φαίνεται ως κάτι καλύτερο για πολλούς αναβάτες και όχι μόνο, ως επιλογή στην αντλία. Όμως, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που την καθιστούν υπερβολή για τις περισσότερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν! Και όμως, παρά αυτό το γεγονός, πολλοί αναβάτες πιστεύουν ότι βάζοντας τέτοια βενζίνη, κερδίζουν και σε οικονομία, και σε απόδοση. Κανένα από αυτά τα δύο δεν ισχύει!

    Με τα ίδια λεφτά, απλά βάζεις λιγότερο καύσιμο

    Αλήθεια, πόσοι από εμάς πηγαίνουμε στο πρατήριο και βάζουμε βενζίνη με το λίτρο και όχι με τα ευρώ; Σχεδόν κανένας. Αρα, με την διαφορά τιμής που οι δύο βενζίνες έχουν στην αντλία, βάζοντας την ακριβή 100άρα, απλά χάνεις τα χρήματά σου. Με τις σημερινές κατά προσέγγιση τιμές για λόγους απλούστευσης -1.50 ευρώ το λίτρο για την απλή, 1.80 το λίτρο για την 100άρα- μιλάμε ότι για οποιοδήποτε ποσόν, βάζεις περίπου 17% λιγότερη βενζίνη αν επιλέξεις να πληρώσεις την κατοστάρα. Και, ότι και να σου λένε για «περισσότερο οικονομική οδήγηση» και «περισσότερα χιλιόμετρα» από την καλή βενζίνη, σε καμία περίπτωση μόνο το καύσιμο δεν θα σου επιφέρει 17% μείωση κατανάλωσης!

    ΔΕΝ κερδίζεις σε δύναμη, ότι και να πιστεύεις

    Η συζήτηση σχετικά με το κατά πόσο συμμετέχει η βενζίνη στην ισχύ που παράγει ο κινητήρας μπορεί να γίνει τεράστια, δυσκατανόητη για τους περισσότερους αναβάτες. Με πολύ απλά λόγια, εμείς θα σας πούμε ότι τα οκτάνια δεν βελτιώνουν το πόσο καλή για την δύναμη είναι μια βενζίνη, αλλά πόσο δύσκολα αυταναφλέγεται. Αν μια βενζίνη έχει μικρό αριθμό οκτανίων, όταν συμπιεστεί μέσα στον κινητήρα πάνω από ένα σημείο, θα «βαρέσει πειράκια», μια κατάσταση επικίνδυνη για τον κινητήρα. Οι σημερινοί κινητήρες έχουν υψηλές συμπιέσεις σε σχέση με το παρελθόν, αλλά σπάνια απαιτούν πραγματικά την χρήση κατοστάρας βενζίνης για να λειτουργήσουν. Μόνο σε μοτοσυκλέτες που ξεπερνούν το 13:1 συμπίεση, μπορεί να χρειάζεται η 100άρα και αυτό όχι για να βγαίνει περισσότερη ισχύς, αλλά για να εξασφαλιστεί ότι το μοτέρ δεν θα χτυπήσει πειράκια. Τώρα, οι περισσότερες καθημερινές μοτοσυκλέτες και ακόμα περισσότερο τα scooters και τα παπιά, δεν κερδίζουν καθόλου σε ισχύ με την 100άρα. Μην ξεχνάμε ότι η ισχύς ενός κινητήρα εξαρτάται άμεσα από την σχέση συμπίεσής του –η οποία δεν θα αλλάξει, ότι καύσιμο και να του βάλουμε!

    Σου λένε ότι έχει μέσα «βελτιωτικά πρόσθετα». Το ξέρεις;

    Ας μιλήσουμε ωμά και αληθινά. Εγώ και εσύ, ο καθένας καθημερινός αναβάτης μοτοσυκλέτας, πρακτικά δεν γνωρίζει την σύνθεση του καυσίμου που βάζει στο δίκυκλό του. Οι περισσότερες 100άρες βενζίνες διαφημίζονται ότι περιέχουν «καθαριστικά» και «βελτιωτικά» πρόσθετα για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Αρα, αν αυτό ισχύει, αγοράζεις ακόμα λιγότερο καθαρό καύσιμο από όσο εξηγήσαμε και παραπάνω! Πέρα από αυτό, πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι οι ισχυρισμοί ισχύουν, αν δεν τεστάρεις το καύσιμο στο εργαστήριο; Και όμως, είναι πολλοί οι αναβάτες και οι οδηγοί αυτοκινήτων, που πέφτουν σε αυτή την παγίδα, πιστεύοντας ότι θα καθαρίσει εσωτερικά ο κινητήρας τους… Πράγμα το οποίο για να το διαπιστώσεις αμετάκλητα, πρέπει να τον λύσεις στα εξ ων συνετέθη!

    Εσύ ξέρεις τι βενζίνη χρησιμοποιεί η μοτοσυκλέτα σου;

    Σας ακούμε ήδη να απαντάτε: «Έλα τώρα Moto Τρίτη, τι ερώτηση είναι αυτή;» Και όμως, έχει βάση. Συγκεκριμένα, έχετε διαβάσει το manual οδηγιών, στο σημείο που ο κατασκευαστής συνιστά τον τύπο καυσίμου που πρέπει να χρησιμοποιείται; Εκεί βρίσκεται και η «επίσημη απάντηση» στο τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιείται στον κινητήρα της μοτό σας. Απλά, αν το εργοστάσιο δεν συνιστά κάτι άλλο, εκτός από την γνωστή μας 95άρα, τα καύσιμα που ξεπερνούν αυτό τον αριθμό οκτανίων είναι «πεταμένα χρήματα» -δεδομένου και της οικονομικής κατάστασης της εποχής μας. Μην πιάνεστε λοιπόν θύματα!

    Πηγη:https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Katostara-petamena-lefta_119418.asp

    Eπισης μεταφερω και την απαντηση του Vaggelis Kontaxakis που φαινεται οτι γνωριζει το αντικειμενο:

    Η βενζίνη όσο περισσότερα οκτάνια έχει τόσο περισσότερη ΄΄αντοχή΄΄ έχει στα πυράκια (κρουστική καύση). Τί είναι τα πειράκια? Τα πειράκια είναι η πρώιμη ανάφλεξη του καύσιμου μείγματος προτού το έμβολο φτάσει στο άνω νεκρό σημείο. Εν ολίγοις, κάθε κινητήρας λειτουργεί με ένα αβάνς(προπορεία ανάφλεξης). Αυτό τί σημαίνει? Σημαίνει πως το καύσιμο ψεκάζεται στον κύλινδρο και δίνεται ο σπινθήρας λίγο πριν το έμβολο φτάσει στο ΑΝΣ. Αυτή η προπορεία ρυθμίζεται σε μοίρες. Πόσες μοίρες στροφάλου δηλαδή (γωνιακή μετατόπιση θα μπορούσαμε να πούμε) πριν το ΑΝΣ γίνεται ο ψεκασμός. Στα ΄΄μαμά΄΄ μοτέρ και ειδικά τα πιο αδύμανα-πολιτικά το αβάνς είναι έτσι ρυθμισμένο ωστε ο κινητήρας να είναι προστατευμένος απο τα πειράκια 100% και κάτι παραπάνω! Όσο ανεβαίνουν οι συμπιέσεις και οι αποδόσεις τόσο ανεβαίνει η ανάγκη για ΄΄καλό΄΄ καύσιμο ωστε να αντέχει το καύσιμο όσο πρέπει πριν γίνει η καύση. Ένας προγραμματιστής που θα αλλάξει τον χάρτη ανάφλεξης σε ένα μοτέρ θα επέμβει κατα βαση στο αβανς. Φέρνουν το αβάνς πιο νωρίς Γι αυτό και όσο πιο επιθετική κάνει την χαρτογράφηση μπορεί να φτάσει στο σημείο να απαιτεί 100% κατοστάρα αλλιώς θα έχεις ατελείωτα πειράκια. Εν τέλει για μένα σε ένα πολιτικό μαμά μοτέρ χαμηλής-μεσαίας απόδοσης είναι άσκοπο να βάζεις 100στάρα γιατί απλά πληρώνεις μια ιδιότητα της βενζίνης που δεν χρειάζεσαι. την αντοχή στα πειράκια! Δεν παίρνεις βενζίνη με μεγαλύτερη ας πούμε θερμική απόδοση, απλά μια βενζίνη που είναι πιο θωρακισμένη στην κρουστική καύση. Θες να ΄΄βελτιώσεις΄΄ το μοτέρ ή έχεις ένα μοτέρ πουσαρισμένο πολύ απο το εργοστάσιο (SS μηχανές ας πούμε) εκεί έχει μια λογική και θετικά να βάλεις κατοστάρα στην Ελλάδα τουλάχιστον που τα πραγματικά οκτάνια είναι αντικείμενο αμφισβήτησης..
     
  2. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.195
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Ορθοτατα
    Καλύτερα κάπου κάπου να κανει κανείς ενα γέμισμα με απλή βενζίνη και βελτιωτικό οκτανίων που εκείνα όντως ανεβάζουν τα οκτανια και έχουν καθαριστικά πρόσθετα μέσα
     
  3. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.487
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia caponord abs
    Όνομα:
    Μανωλης
    υπαρχουν στην πιατσα πια αρκετα μηχανακια με πανω απο 13 πιεση..εκει ειναι μονοδρομος...
     
    SHOOTER045, User K and esel like this.
  4. User K

    User K new member

    Μηνύματα:
    0
    Άστονα μωρε να λέει ότι θέλει το μοτοτρίτη. Για τα κλικ γράφει μόνο.
     
    SHOOTER045 likes this.
  5. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    9.795
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Νικολα που διαφωνεις?
     
  6. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.195
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ

    Φαντάζομαι στην χρησιμότητα της 100αρας.



    Πριν καιρό είχα διαβασει ενα τεστ που είχε γίνει στο silverstone για να είναι αντικειμενικό καθώς σε κίνηση σε πόλη η αυτοκινητόδρομο οι συνθήκες αλλάζουν.
    Εκεί δοκίμασαν διάφορες βενζινες και απλές και plus και 100αρες .
    Σε συμβατικά και πουσαρισμενα.
    Τα αποτελέσματα ποίκιλαν.
    Σε ενα συμβατικό μοτέρ οι διαφορές ηταν τέτοιες που δεν δικαιολογουσαν το κόστος, πέρα της καλύτερης καύσης και της μείωσης καταλοίπων.
    Σε ενα μοτέρ αυξημένης συμπίεσης ( όπως είπε και ο πυξίδας παραπάνω) μονο καλό θα κάνει.
    Οι δοκιμές γίνονταν και στον δρόμο και στο δυναμομετρο.
    Απ όσο γνωρίζω έχουν σταματήσει να έρχονται απευθείας οι 100αρες απ εξω όπως τουλαχιστον είχα ακούσει οτι γινόταν κάποτε.
    Αρα για το ελλαντα που η απάτη και οι απατεωνιες πάνε σύννεφο, δεν ξέρω αν κατα πόσο αξίζει να πληρωνεις 100αρα όταν δεν είσαι σίγουρος οτι είναι 100αρα.
    Εντάξει
    Τον βενζινά μπορεί να τον ξέρεις αλλά πριν καταλήξει η βενζίνη σε αυτον και στο ντεπόζιτο σου τι γίνεται???
    Και για να γίνω ποιο συγκεκριμένος.
    Πριν κάποια χρόνια είχα ενα PEUGEOT 106/RALLYE.
    Πουσαρσμενο ( συμπιέσεις, κεφαλή, έμβολα,πρόγραμμα κλπ)
    Δούλευε ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ με 100αρα.
    Αλλιως τα Πειραιά και η πτώση απόδοσης ηταν εμφανής.
    Ε υπήρχαν φορές που εβαζα 100αρα και χτυπούσε .
    Στο R1 που είχα εβαζα συχνα όχι παντα 100αρα.
    Και η αίσθηση (/δεν το είχα βάλει δυναμομετρο) ηταν οτι το τράβηγμα με 100αρα ηταν καλύτερο, ποιο άμεσο και απο ποιο χαμηλά.
    Ειδικα όταν πηγαινα μακριά εβαζα 100αρα,η απλή βάζοντας πρόσθετα οκτανίων.
    Πλεον αυτό κάνω και στο αυτοκίνητο.
    Ειδικα όταν είμαι για μακριά.
    Γεμιζω και ρίχνω ενα μπουκαλάκι πρόσθετο μέσα.
     
    User K likes this.
  7. Zatara

    Zatara member

    Μηνύματα:
    1.375
    Μοτοσυκλέτα:
    Daytona DY 125RS EFI '17
    SYM Symphony 200i ST ABS
    Όνομα:
    Επαμεινώνδας Άμπουρας

    [​IMG]


    Έκλαψα abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk






    Με 100άρα βλέπω και 30 χλμ παραπάνω αυτονομία, μετρημένη με το fuel buddy στην πάπια, ανά 12 μέρες που βάζω βενζίνη :D:cool:
     
    Kuklinski, User K and SHOOTER045 like this.
  8. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    9.795
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Εγω φανταζομαι οτι γκρινιαζει γιατι ειναι γεροπαραξενος.:D


    Δεν ξερω τι λενε τα τεστ και οι μελετες,αλλα η εμπειρια μου μου εχει δειξει ενα πραγμα.Η κατοσταρα ειναι ενα μεγαλο παραμυθι.

    Δεν ξερω τι κανει σε κινητηρες με μεγαλη συμπιεση,δεν ξερω αν μου λενε οτι βαζουνε κατοσταρα και μου βαζουνε μαζουτ,αλλα εγω δεν ειδα καμμια διαφορα.Φυσικα μιλαω γι αυτα που μπορω να δω.Αν δινει ζωη στον κινητηρα,η αν η απλη τον τρωει σιγα σιγα.δεν μπορω να το δω.

    Στο Βandit ενα και το αυτο.Τι βαλω την μια,τι την αλλη,καμμια διαφορα.
     
    ΜΟΥΡΙΚΗΣ and Zatara like this.
  9. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    9.795
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Αμα μπει ο Νακος και πει για τα παπακια που πετανε με την κατοσταρα θα abcdefghabcdefghabcdefgh
     
    SHOOTER045 likes this.
  10. Zatara

    Zatara member

    Μηνύματα:
    1.375
    Μοτοσυκλέτα:
    Daytona DY 125RS EFI '17
    SYM Symphony 200i ST ABS
    Όνομα:
    Επαμεινώνδας Άμπουρας
    Ξεκίνα να κοπανιέσαι :p πετάνε με 100άρα τα παπιά :D
     
  11. Beast

    Beast Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.447
    Μοτοσυκλέτα:
    SUZUKI GSF 1250 ... ΠΙΣΤΟΛΙ!!
    Όνομα:
    Κυριακος
    Περιοχή:
    Nεα. Σμυρνη
    Διαφορα ειδα με 100αρα στο αυτοκινητο που ειχε τουρμπινα!
    Αρπαγμα πιο καλο, και μεγαλυτερη αυτονομια! Μαλιστα θυμαμαι, το ειχα συζητησει τοτε και με αλλους που οδηγουσαν τουρμπατα,κι ολοι συμφωνουσαμε στα παραπανω!!
    Στο μοτο τιποτα!!!!!!!!
     
    User K and SHOOTER045 like this.
  12. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    12.227
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Αυτό που λέει το άρθρο για καλύτερη απόδωση με την 100στάρα καλά το λέει, δεν τίθεται θέμα καλύτερης θερμικής απόδωσης παρά μόνο παίζει ρόλο η αντικροτικότητα, σε παλιότερους κινητήρες ο κατασκευαστής ζητούσε 92+ RON στα πιό συγχρονα μηχανάκια ζητάει 95+ RON με τι ψυχή κάποιος θα βάλει απλή; Αλήθεια στην Ελλάδα τα βενζινάδικα γιατί δεν μας λένε και τις τιμές της βενζίνης MON που είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν έτσι ωστε να αποφασίσουμε ασφαλέστερα ποιά βενζίνη θα βάλουμε;
     
  13. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    9.795
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Η κατοσταρα παιζει περα απο αυτα που λεμε για την αποδοση να εχει καποια αλλα χρησιμα χαρακτηριστικα;πχ καλυτερη λιπανση;
     
  14. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.195
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ

    Λόγω καλύτερης καύσης δεν αφήνει επικαθίσεις σε έμβολα,βαλβίδες κλπ.
     
    Pan-dvs and User K like this.
  15. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.487
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia caponord abs
    Όνομα:
    Μανωλης
    πρωτον δεν υπαρχει κατοσταρα...εδω τη βαφτισαμε..
    ολος ο υπολοιπος πλανητης την εχει 98αρα....
    και ενα τεστακι...
    φιλτρα βενζινας στο 990 ειχαν παρει δρομο..εγω σε βολτακι..
    του ριχνω 100αρα και με γυρισε σπιτι πρωτη- δευτερα..
    ξερω ενα σωρο μηχανακια πανω απο 13 συμπιεση που τη χρειαζονται οτι και να λεμε....

    και για την γνησια 98αρα οπου υπαρχει αυτη...ναι βγαζει τρελη αυτονομια....αλλα στο εξωτερικο...εκει την εχω μετρησει και 50-60χλμ παραπανω......ακομη και στη βοσνια
     
    Pan-dvs, User K and SHOOTER045 like this.
  16. StepaS

    StepaS Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.714
    Μοτοσυκλέτα:
    KTM 1290 Super Adventure S
    Όνομα:
    Vagelis
    Μιας και τώρα βρίσκομαι στη Μελβούρνη θα σας μεταφέρω τα εδώ πράγματα...

    Ο αδερφός μου εχει ένα αυτοκίνητο πενταετίας (jeep 3500 κυβικά) και το manual λέει να βάζει αποκλειστικά βενζίνη με 91 οκτάνια. Αυτή είναι και η απλή αμόλυβδη που βρίσκεις στα βενζινάδικα. 100αρα δεν υπάρχει καν.
    Υπαρχει και 95αρα και το μαξ είναι τα 98 οκτάνια. Στους δρόμους έχω δει πολλές ferrari, lotus, lamborgini και άλλα... Οι περισσοτεροι βαζουν την απλη (91) και καποιοι βαζουν την 95αρα. Ελάχιστοι την 98αρα.

    Φαντάζομαι πως οι 100αρες αν ήταν αληθινές προφανώς θα ήταν υπερβολή για τα αυτοκίνητα μας.
    Εγώ πλέον δεν τα πολύ-πιστεύω αυτα με τα οκτανια. Όσο για τα καθαριστικά κτλ... απλά οπότε βρίσκω σε προσφορά την shell V-power την προτιμώ χωρίς όμως να περιμένω τίποτα θαυματα...

    Διάφορα έχω δει μόνο με βενζίνες του εξωτερικού. Που και εκεί πάλι τις 95αρες προτιμώ αλλά έχω δει μέχρι και 1lit/100km διαφορά σε κατανάλωση. Οπότε συμφωνώ στο ότι σημασία δεν παίζουν μόνο τα οκτανια.

    Προφανώς είναι πολλά αυτά που δεν ξέρουμε.
     
    Pan-dvs, esel and SHOOTER045 like this.
  17. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.195
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Αν ποτε σας δωθεί η ευκαιρία πάντως και βρείτε αγωνιστική βενζίνη ( είχα κονομησει καποτε μισο βαρελάκι elf σε μια ανάβαση Πορταριάς)
    Θα εκπλαγειτε.
    Βέβαια το κόστος είναι απαγορευτικό ,ακόμα και τότε που δεναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα ηταν ακριβή
     
    User K and esel like this.
  18. User K

    User K new member

    Μηνύματα:
    0

    Κατ αρχήν μου τη σπάνε οι τίτλοι που έχουν σκοπό να προσελκύσουν κλικ.

    Είναι λέει πεταμένα λεφτά και από κάτω διορθώνει αν είναι για παπί άααασε ρε ξύπνιεεε...
    Παμ παρακάτω...
    Στο μότο γκούτσι λαριο 650cc V2 4v 55hp με κατοστάρα λειτουργούσε πολύ πιο ομαλά το μοτέρ. Δεν έσβησε, δεν έβηχε και δε βάραγε. Το άκουγες και με το αυτί αυτό. (να υποθέσω και και στα μπόξερ και στα χάρλει θα είναι το ίδιο)
    Ούτε 13/1 είχε συμπίεση ούτε 250 άλογα ξέρω γω.
    Γιατί αυτό αδερφια?

    Στο ZZR 1100 δεν το κουβεντιάζω καν. Ιταλική -Ελληνική βενζίνη.

    Και πάμε στο ΧΤ 600. Μετρημένο από μένα στην ίδια διαδρομή κάθε μέρα, με τον ίδιο αναβάτη με την βε πάουερ την απλή (που όπωs λέει έχει λιγότερη βενζίνη μέσα) βγάζει 10 15% πιο πολλά χιλιόμετρα.
    Γεμίζω κάθε Τρίτη που την έχει σε προσφορά. (1.500 το λίτρο) και βλέπω 250χλμ (δεν είναι ακριβές τ' όργανο λόγω μοτάρντ) όταν με τις απλές βλέπω 210

    Τ άλλα τα είπε ο Σούτερ.

    Δεν μ αρέσει καθόλου, μα καθόλου η δημοσιογραφία των εντυπώσεων και των κλικ.
    Δεν μ αρέσει καθόλου και η θεωρητική κουβέντα.
    Πάρε 3 4 μηχανάκια ΜΕΤΡΑ και άσε τις παπαριές που αντέγραψες δεξιά κι αριστέρα.



    υγ γεροπαράξενος είμαι :cool:
     
    Pan-dvs, NEK1000 and SHOOTER045 like this.
  19. StepaS

    StepaS Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    2.714
    Μοτοσυκλέτα:
    KTM 1290 Super Adventure S
    Όνομα:
    Vagelis
    Ή κατοσταρα στην Ελλάδα δεν είναι 100 οκτανίων. Γι'αυτό πλέον την ονομάζουν ultimate, racing, plus και πάει λέγοντας. Μπορεί σε κάποιες αντλίες να έχουν μείνει οι παλιές ταμπέλες και να γράφει το "100" παρόλα αυτά. Αν θυμάστε είχε γίνει ένα τέτοιο θέμα στη χώρα μας και από τότε ξεκίνησαν τα διάφορα ονόματα.

    Παρόλα αυτά δεν νομίζω πως υποστήριξε κάνεις πως απλή αμόλυβδη και ultimate, racing κτλ είναι το ένα και το αυτό. Απλά αν κάποιος τη βάζει για 100 οκτάνια πετάει τα λεφτά του.
    Την αγοράζεις για τα ενισχυτικά που βάζουν... περίπου ένα μπουκάλι ενός λίτρου ανά κυβικό, τη στιγμή που φεύγει από τα διυλιστήρια. Στη διάρκεια της διυλυσης δεν βγάζουν racing, ultimate κτλ...
     
    Pan-dvs, NEK1000 and SHOOTER045 like this.
  20. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    12.227
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Tην απορία μου δεν μου την έλυσε κανείς, γιατί δεν μας λένε και τα ΜΟΝ έτσι ώστε να μπορούμε να κάνουμε αξιολόγηση της βενζίνας;
     
    esel likes this.

Μοιραστείτε τη σελίδα