Η γωνιά της πάπιας! Ιστορίες, ερωτήσεις και καγκουροχρονικά.

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Στα 1600 ευρώ εγώ θα κοιτούσα μόνο μεταχειρισμένα CBF250 και YBR 250 σαν βημα μετά το παπί. Δεν θα πήγαινα σε παλιότερα.
Απο ον οφ που να είναι με αυτά τα λεφτά και για A2 μόνο πολύ παλιά μοντέλα πριν το 2000 μου έρχονται στο μυαλό και δεν θέλω να τα προτείνω. Σκοπός είναι να το οδηγάς, όχι να το έχεις συνέχεια στο συνεργείο. Τα παλιά μηχανάκια είναι πολύ ωραίο σπορ για κάποιον που έχει ακόμη ένα για να κινείται. Στα 400 ειδικά που δεν εισήχθησαν και επίσημα όπως transalp 400, KLE 400, bros 400 και γενικά σχεδόν όλα τα 400αρια θα έχεις θέμα με ανταλλακτικά. Κοίτα μηχανάκια που να έχουν εισαχθεί επίσημα Ελλάδα.

Να ξέρεις, στατιστικά πάντα, απο όσο έχω παρατηρήσει, σε όλα τα μοντέλα και όλες τις μάρκες στην Ελλάδα στα ίδια κυβικά και ίδια χρονιά, ένα οφ θα είναι συνήθως:
- πιο ακριβό απο το στρητ
- πιο ταλαιπωρημένο απο το στρητ
- πιο ακριβό σε συντήρηση και επισκευές απο το στρητ

Υπάρχουν εξαιρέσεις φυσικά, αλλά αυτό είναι ο κανόνας.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
KLE500 έχει ένας γνωστός μου. Την είχε αγοράσει ο πατέρας του κουτί το 1999 μου είπε. Πέρα απο μπουκωμένα καρμπυρατέρ δεν έχει βγάλει κάτι άλλο μου είπε. Με αυτήν ο πατέρας του μου λέει έχει κάνει Ελλάδα - Αυστρία για ταξίδι. Σκυλιά αλλά τα KLE/Anhelo είναι πολύ παλιά...

CBF250 ναι. Είναι ωραίο μηχανάκι, αρκετά παραπάνω γκάζι απο το 125 προφανώς, οικονομικό σαν παπί παράλληλα απο όσο ξέρω και πολύ αξιόπιστο. Το YBR250 ίδια ακριβώς γκάζια με το CBFακι αλλά έχει το θετικό οτι έχει ψεκασμό που το βάζω στα + του. Ανταλλακτικά υπάρχουνε για CBF/YBR 250?
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Παναγιώτη διακρίνω ένα άνευ λογου χλευασμό – επιθετικότητα στα γραφτα μου. Έγραψα κάτι που είδα με τα μάτια μου, και μου πετάς μια φωτογραφία. Αυτά και άλλα πολλά. Γιατί.
Μέσα στα άλλα πολλά είναι και μπράβο όταν κάνεις κάτι μάγκικο ,τα άλλα είναι (και αυτό λόγω συμπάθειας) για να περιόριζες τις κατά καιρούς παπάτζες.
Τα χουμε πει και αλλού αλλά μάλλον ξεχνάς.
Φυσικά αν θέλεις να κόψω το χιούμορ, άμεσα
Cool
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Τάσο όσο πιο καινούριο τόσο πιο καλό κατά μεγάλο μέρος, όχι ότι παλιά μηχανάκια δεν βρίσκεις καθαρά, αλλά μπορεί να ψάχνεις καιρό μέχρι να βρεθεί κάτι!
Και το inazuma που είχαμε αναφέρει σαν πιο καινούρια επιλογη είναι μια καλή λύση!
Γενικά εγώ θα ήμουν της άποψης για δικύλινδρο μηχανάκι. Τα μονοκύλινδρα θα κουράσουν σε ταξίδια και δεν θα έχουν και την ευστροφια στα ψηλά των δικύλινδρων !!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Για αρχή ας βγάλω το Α2 σαν προθάλαμο να το πω στην μηχανή. Μετά ανάλογα την τσέπη μου. Μπορεί και μικρό μονοκύλινδρο μπορεί και δικύλινδρο ανάλογα. Το Inazuma είναι πράγματι μια πολύ καλή περίπτωση αλλά βρίσκω πάνω απο 2000€ που δεν μπορώ να δώσω τόσα...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ανταλλακτικά υπάρχουνε για CBF/YBR 250?
Τα πάντα όλα.
15ετίας μηχανάκια που και εισήχθησαν επίσημα, αλλά και κυκλοφόρησαν πολύ. Σε αυτό το θέμα μην φοβάσαι καθόλου.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτό είναι καλό πάντως. Απο αυτά τα 2 ποιο είναι καλύτερη επιλογή να το πω; Βγάζει κάποια συγκεκριμένη βλάβη το καθένα;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αυτό είναι καλό πάντως. Απο αυτά τα 2 ποιο είναι καλύτερη επιλογή να το πω; Βγάζει κάποια συγκεκριμένη βλάβη το καθένα;
Ιδια αξιοπιστία πάνω κάτω. Δεν έχω ακούσει για περίεργα προβλήματα. Το Honda περπάτησε παραπάνω εμπορικά. Εγώ θα έπαιρνα το Yamaha επειδή το βλέπω πιο όμορφο.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Λοιπόν πουλάκια μου σας έχω νέα!

Πήγα ρώτησα στην σχολή μου για Α2 ξανά. Το κόστος είναι πράγματι 250€ για να κάνω επέκταση το Α1 σε Α2 με όλα τα παρελκόμενα μέσα. Και μιας και είναι και οικογενειακός μας φίλος μου είπε οτι αν θέλω μπορώ να πχ να τα δώσω και με δόσεις (100 τον μήνα πχ). Το πήρα απόφαση λοιπόν να μαζέψω λεφτά μετά το νεό έτος (new year, new me και έτσι) και να δώσω το Α2. Τώρα...για μηχανή...μιας και πλέον τα οικονομικά μου βελτιώθηκαν κάπως σκέφτομαι προς το καλοκαίρι να μαζέψω κάποια λεφτά και να κάνω τα εξής: να δώσω το Address να βάλω την διαφορά να πάρω την μηχανή και στην συνέχεια να βρω και ένα 50αρι μόνο φρένα και φώτα να έχει για την δουλειά μου.

Σε μηχανές είμαι ανάμεσα στις εξής τελικά...
1) Honda CBF250
2) Yamaha YBR250
3) Kawasaki Anhelo 250
4) Yamaha XT500E

Το budget μου όπως είπα και πριν είναι πράγματι περιορισμένο, εξάλλου πρώτη μηχανή θα είναι την θέλω απλά για την εισαγωγή μου στα μεγαλύτερα κυβικά. Προφανώς και δεν θα είναι και η πρώτη και τελευταία μηχανή που θα πάρω...θα ακολουθήσει με το καλό και κάτι καλύτερο και πιο καινούριο μετά απο χρόνια αλλά για αρχή ένα ένα τα βήματα.

Καλά τα CBF και τα YBR αλλά και τα on-off τα ταξιδιάρικα κάπως να το πω μου αρέσουνε πολύ. Για το Anhelo ξέρω οτι είναι μια πολύ αξιόπιστη μηχανή με αλεξίσφαιρο κινητήρα κυριολεκτικά ωστόσο δουλεύει στα ψηλά και...προφανώς δεν είναι και το πιο οικονομικό. Το ΧΤ500Ε αξίζει; Τυπικά έχω βρει στο car και με 1200 και με 1400€ μοντέλα 1998-2000 περίπου. Σαν μηχανή βγήκε καλό το ΧΤ500? Suzuki GS500 όσο και να θέλω απο Βόλο ή Λάρισα δεν βρίσκω...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Απο την στιγμή που ανέβηκες κατηγορία και σκέφτεσαι και 500άρια το ΧΤ500 είναι μια πολύ καλή λύση. Μην νομίζεις πως έχει τρελή διαφορά απο το 600άρι σε απόδοση. Το ίδιο ψόφια είναι και τα δύο.

To GS 500 το προτιμώ όμως. Πιο "μηχανή"¨σε απόδοση.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Κατ' αρχήν με το καλό να πάρεις να το δίπλωμα :)
Κατά δεύτερον εδώ που το θέτεις το ερώτημα, χάνεται και πολύ πιθανόν να μη πάρεις πολλές απαντήσεις -πληροφορίες , θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις καινούριο θέμα στα "μοντέλα".
Προσωπικά, σε τόσο αρχαία όσο το Anhelo δεν θα πήγαινα... Πες μας 5 πράγματα για το τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, (άσφαλτο / χώμα, μονός / δικάβαλος κ.λ.π) και πόσα χρήματα σκοπεύεις να διαθέσεις.
Υπάρχουν πολλές επιλογές για Α2 (Δίπλωμα Α2: Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg) => Μοντέλα που οδηγούνται με δίπλωμα Α2 (σίγουρα υπάρχουν κι άλλα)
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Budget παίδες είναι 1500€. Βρίσκεις αρκετά τίμια μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά απο όσο βλέπω. Όσο για το 50αρι που έλεγα ίσως και να βρεθεί απο φίλο ένα παλιό Τ50 που δεν το θέλει άλλο και κάθεται. Για εργάτης το Town Mate είναι οτι πρέπει άρα δεν με αγχώνει αυτό.

Η χρήση που θα κάνω στην μηχανή είναι καθαρά βολτάδικη. Δικάβαλος αρκετές φορές κυρίως με την κοπέλα μου ή και με κάναν κολλητό. Πιο πολύ άσφαλτο θα πατάει. Χώμα δεν σκοπεύω να κάνω τρελές διαδρομές. Αν ήτανε μόνο για χώμα θα κοίταγα αμέσως κάνα Suzuki DR που είναι εξαιρετικά για χωμάτινες διαδρομές. Ταξιδάκια θα γίνουνε επίσης αρκετά (όπου μου καρφωθεί η ιδέα να πάω δηλαδή).

Δηλαδή θα είναι μια καθαρά βολτάδικη μηχανή. Street δεν θέλω γιατί δεν θα βολέψει καθόλου σε δικάβαλο (επίσης γιατί να κοζάρουνε οι γύρω τον ποπό της κοπελιάς?) είναι γενικά κουραστικές σε μακρινές βόλτες. Naked απο όσο ξέρω στο στήσιμο είναι περίπου σαν street αλλά με πιο "παπίσια" σέλα να το πω και πιο ψηλό τιμόνι. Λίγο πιο άνετες δηλαδή. Τα on-off γενικά στο μυαλό μου τα έχω συνδέσει με την βόλτα για κάποιο λόγο είναι αυτό που λέμε "ταξιδιάρικες μηχανές". Μέχρι 1500€ λοιπόν το budget μου. Σε αυτά τα λεφτά βρίσκω μέχρι στιγμής Anhelo (αν και απο όσο ακούω απο γνώμες, nope), XT500E (600αρι απο Βόλο και εδω κοντά δεν βρίσκω προς το παρόν), CBF250 και GS500 αλλά απο πολύ μακριά. Επίσης η Suzuki έχει κάποιο μοντέλο σε αυτά τα λεφτά με Α2; Δεν βλέπω κάτι η αλήθεια είναι πέρα απο κάτι πανπάλαια DR και GN (δεν θέλω τσόπερ...εντάξει είμαι μεταλάς ακούω Alice in Chains και WASP αλλά όχι και στις μηχανές...).

Αυτά λοιπόν...και αύριο αν είναι θα ανοίξω ένα θέμα στην κατηγορία Μοντέλα γιατί τώρα δεν παίζει κάτι τέτοιο. Και θα θέσω περισσότερα ερωτήματα που έχω αν είναι για μηχανές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Λοιπόν πουλάκια μου σας έχω νέα!
Σε μηχανές είμαι ανάμεσα στις εξής τελικά...
1) Honda CBF250
2) Yamaha YBR250
3) Kawasaki Anhelo 250
4) Yamaha XT500E
Λοιπόν πουλάκι μας σου έχω νέα!

Σε μηχανές είΣαι ανάμεσα στις εξής τελικά...
1) Honda CBF250
2) Yamaha YBR250
3) Kawasaki Anhelo 250
4) Yamaha XT500E
5)Honda FMX650

Κοίτα το εξαιρετικό FMX της honda που θα σου πάει γάντι,τοσο σε δύναμη όσο και σε τεχνολογία κι εμφάνιση.37hp έχει.
Σύγχρονο,αξιόπιστο,μουράτο και μέσα στο. Budget σου.

Ένα τέτοιο μηχανάκι θα σε βελτιώσει γρηγορότερα σαν οδηγό.
Αυτή είναι η γνώμη μου.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Budget παίδες είναι 1500€. Βρίσκεις αρκετά τίμια μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά απο όσο βλέπω. Όσο για το 50αρι που έλεγα ίσως και να βρεθεί απο φίλο ένα παλιό Τ50 που δεν το θέλει άλλο και κάθεται. Για εργάτης το Town Mate είναι οτι πρέπει άρα δεν με αγχώνει αυτό.

Η χρήση που θα κάνω στην μηχανή είναι καθαρά βολτάδικη. Δικάβαλος αρκετές φορές κυρίως με την κοπέλα μου ή και με κάναν κολλητό. Πιο πολύ άσφαλτο θα πατάει. Χώμα δεν σκοπεύω να κάνω τρελές διαδρομές. Αν ήτανε μόνο για χώμα θα κοίταγα αμέσως κάνα Suzuki DR που είναι εξαιρετικά για χωμάτινες διαδρομές. Ταξιδάκια θα γίνουνε επίσης αρκετά (όπου μου καρφωθεί η ιδέα να πάω δηλαδή).

Δηλαδή θα είναι μια καθαρά βολτάδικη μηχανή. Street δεν θέλω γιατί δεν θα βολέψει καθόλου σε δικάβαλο (επίσης γιατί να κοζάρουνε οι γύρω τον ποπό της κοπελιάς?) είναι γενικά κουραστικές σε μακρινές βόλτες. Naked απο όσο ξέρω στο στήσιμο είναι περίπου σαν street αλλά με πιο "παπίσια" σέλα να το πω και πιο ψηλό τιμόνι. Λίγο πιο άνετες δηλαδή. Τα on-off γενικά στο μυαλό μου τα έχω συνδέσει με την βόλτα για κάποιο λόγο είναι αυτό που λέμε "ταξιδιάρικες μηχανές". Μέχρι 1500€ λοιπόν το budget μου. Σε αυτά τα λεφτά βρίσκω μέχρι στιγμής Anhelo (αν και απο όσο ακούω απο γνώμες, nope), XT500E (600αρι απο Βόλο και εδω κοντά δεν βρίσκω προς το παρόν), CBF250 και GS500 αλλά απο πολύ μακριά. Επίσης η Suzuki έχει κάποιο μοντέλο σε αυτά τα λεφτά με Α2; Δεν βλέπω κάτι η αλήθεια είναι πέρα απο κάτι πανπάλαια DR και GN (δεν θέλω τσόπερ...εντάξει είμαι μεταλάς ακούω Alice in Chains και WASP αλλά όχι και στις μηχανές...).

Αυτά λοιπόν...και αύριο αν είναι θα ανοίξω ένα θέμα στην κατηγορία Μοντέλα γιατί τώρα δεν παίζει κάτι τέτοιο. Και θα θέσω περισσότερα ερωτήματα που έχω αν είναι για μηχανές.

Mάλλον μπερδεύεις τις Street με τις SuperSport. Για τη δουλειά που θες, το καλύτερο θα ήταν κάποιο on/off ή Street ή Naked (με αυτή τη σειρά προτίμησης με βάση τα γούστα σου). Τι σου προτείνω να δεις:
1. Kawasaki KLE 500, στο οποίο όμως δύσκολα θα βρεις στα λεφτά που δίνεις το facelift (με τη μούρη του Ζ750) που είναι αυτό που καλύπτεται από το A2.
2. Yamaha XT500E-XT600E, Ηonda NX 650 Dominator & FMX 650, Kawasaki KLR 650, το δύσκολο σε αυτά θα είναι να βρεις κάποιο "καθαρό" ...
3. Suzuki GS500F, πολύ ωραίο μηχανάκι, υπομονή να βρεις κάποιο κοντά σου.
4. Kawasaki ER-5, ο κινητήρας του KLE σε naked, απλοϊκό αλλά αξιολογότατο.
5. Honda CBF 250 & Yamaha YBR250, μηχανές πόλης κατά βάση, με το Υamaha να υπερτερεί λίγο κυρίως χάρη στο injection που διαθέτει, με μεγάλο προτέρημα τους τα χαμηλά κόστη χρήσης.

Κάτι ΚLE 250, KLR 250, KLX 250, DR 250 & 350, AX-1 250,XR250, NX 250, ΧΤ 250,TTR 250 , όλα τα παραεισαγωγής 400άρια, και ίσως να ξεχνάω κανένα ακόμα δεν θα στα πρότεινα για κανένα λόγο με βάση τα θέλω σου και την εικόνα που έχει πλέον η πλειοψηφία εξ αυτών.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κοιτάς τις τιμές του kle και λες γιατί έτσι;;;; σαν πολλά δεν είναι;;;

KLE του 97, 1850 ευρώ!
KLE του 05 , 2200 ευρώ!!
KLE του 08, 3000 ευρώ!!!Samurai suicide

KLEω! abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk


Αν πας σε KLE πετάξου Κατερίνη και δες αυτό.
https://www.car.gr/23931773-kawasaki-kle-500-moto-harris-kle-500

Νορμάλ τιμή και φαίνεται καθαρό μηχανάκι. Το είχα σταμπάρει κι εγώ όταν δεν είχα αποφασίσει ακόμη για τι μοντέλο ψάχνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
KLE του 97, 1850 ευρώ!
KLE του 05 , 2200 ευρώ!!
KLE του 08, 3000 ευρώ!!!Samurai suicide

KLEω! abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk


Αν πας σε KLE πετάξου Κατερίνη και δες αυτό.
https://www.car.gr/23931773-kawasaki-kle-500-moto-harris-kle-500

Νορμάλ τιμή και φαίνεται καθαρό μηχανάκι. Το είχα σταμπάρει κι εγώ όταν δεν είχα αποφασίσει ακόμη για τι μοντέλο ψάχνω.
Πραγματικά ο καθένας πουλάει(?) όσο του κατέβει...
Το κακό Αποστόλη είναι πως το προ-Facelift ΔΕΝ καλύπτεται από τους περιορισμούς του Α2 όσο το έψαξα, πρέπει να πάει στο facelift με το μπροστά φανάρι του Z...
 
Top Bottom