1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Εταιρείες που «έκλεισαν»

Συζήτηση στο φόρουμ 'Classic Ιστορίες' που ξεκίνησε από το μέλος maik900, στις 2 Οκτωβρίου 2019.

  1. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    karad-geo, dikoukos, thanosgp and 6 others like this.
  2. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    CZ 360 Side Pipe 1969 δίχρονος κινητήρας 360cc αναλογία συμπίεσης 10:1 34 ίππους στις 6400 σ.α.λ.

    Η CZ ιδρύθηκε στη Strakonice της Τσεχοσλοβακίας το 1919 ως κατασκευαστής όπλων. Στην πραγματικότητα, το ακρωνύμιο CZ αντιπροσωπεύει την Ceska Zbrojowka, η οποία μεταφράζεται ως Τσεχοσλοβακικό Εργοστάσιο Όπλων. το 1932 η CZ ξεκίνησε να κατασκευάζει μοτοσικλέτες, η πρώτη ήταν μια μηχανή 76cc που ονομάζεται Cactus. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, Η CZ θα κατασκευάσει μοτοσυκλέτες δρόμου και για αγώνες δρόμου, αλλά και σε μοτοκρός όπου άνθιζαν την εποχή εκείνη.
    Ο ανατολικογερμανός Paul Friedrichs κέρδισε τρία συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα Motocross 500cc (1966-1968) με ένα CZ 360, η μηχανή παραγωγής της CZ περιλάμβανε προβληματικές περιοχές όπως η ανάφλεξη παρόλο που ήταν με δυο μπουζί το ρεύμα παρουσίαζε αναπήδηση εύκολα, το καρμπυρατέρ Jikov που και αυτό πλημμύριζε εύκολα, έχοντας και την τάση προς έντονους κραδασμούς. Ακόμη και με τα ελαττώματά της, η CZ 360 ήταν μια δυνατή και γρήγορη μοτοσυκλέτα αυτό φαινόταν ιδίως όταν έπεφτε σε ικανά χέρια όπως αυτά του Paul Friedrichs ή του Brad Lackey.
    Ο Joel Robert, ο Paul Friedrichs, ο Guennady Moisseev, ο Jaroslav Falta, ο Sylvain Geboers, ο Roger DeCoster, ο Dave Bickers, ο Zdenek Velky, ο Vlastimil Valek, ο Jiri Stodulka, ο Tony DiStefano και ο Brad Lackey. Με καινοτόμες δίχρονες μηχανές της CZ άλλαξαν την αθλητική εικόνα της και κέρδισαν επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα Motocross. Δυστυχώς γι 'αυτούς, η τεχνολογία της CZ έπαυσε κάτω από τον κομμουνισμό, και η CZ αποσύρθηκε από τον ανταγωνισμό μοτοκρός στο τέλος της εποχής του 1983. Σήμερα, τα εργοστάσια της CZ παράγουν κιβώτια ταχυτήτων για αυτοκίνητα Skoda, αλυσίδες μοτοσικλετών και όπλα.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
    karad-geo, dikoukos, thanosgp and 3 others like this.
  3. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    14.243
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Μεγάλο κρίμα...
     
  4. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Victoria Bergmeister 1953 V 35 347 cc 21hp / 6350rpm

    Το Victoria Bergmeister είναι ουσιαστικά μια κατασκευή του Richard Küchen (15 Μαρτίου 1898 – 5 Οκτωβρίου 1974), ο οποίος ήταν γνωστός ιδιαίτερα ως κατασκευαστής κινητήρων. Χαρακτηριστικό γι 'αυτόν είναι τα ομαλά περιβλήματα των κινητήρων του και ο άξονας μετάδοσης, και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά σχεδιασμού, υλοποιούνται επίσης στο Victoria Bergmeister.
    Έκανε μοτοσικλέτες από το 1901 μέχρι το 1966. Δεν πρέπει να συγχέεται με μια λιγότερο γνωστή και άσχετη τη Victoria Motorcycle Company στη Γλασκώβη της Σκωτίας που έκανε μοτοσικλέτες μεταξύ του 1902 και του 1928.
    Στις αρχές της δεκαετίες η Βικτώρια στη Νυρεμβέργη κατασκεύασε δικούς της κινητήρες που αγοράστηκαν από διάφορους κατασκευαστές όπως οι Fafnir , FN , Minerva και Zédel .
    Το 1958 η Βικτώρια συγχωνεύθηκε με την DKW και την εταιρεία Express Werke AG , αποτελώντας πλέον την ένωση Zweirad, η οποία συνέχισε το όνομα Victoria για μοτοσυκλέτες όπως και τα μοτοποδήλατα τα βίκυ.
    Το 1966 η δαπανηρή παραγωγή του Hercules υποχρέωσε την ένωση Zweirad να τερματίσει την παραγωγή της Βικτώριας.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    14.243
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Να υπογραμμίσω ότι τα μηχανάκια που υπάρχουν έχουν μεγάλη αξία για τους συλλέκτες...
     
    dikoukos, maik900 and thanosgp like this.
  6. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Matchless G85CS 1966 498cc συμπίεση 12:1 42hp/7000rpm 118km/h

    Η πρώτη Μονοκύλινδρος μοτοσικλέτα Matchless κατασκευάστηκε το 1901. Το 1905 η Matchless άρχισε να κατασκευάζει μοτοσικλέτες με κινητήρες JA Prestwich V και το 1912 παράγει την πρώτη της ολοκληρωμένη μηχανή.
    Το 1931 η Matchless αγόρασε την AJS και έγινε εργοστάσιο παραγωγής βρετανικών μοτοσυκλετών. Το 1965 η G85CS σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί τη νέα γενιά ελαφρών δίχρονων μοτοσυκλετών μοτοκρός από την Τσεχία, την Husqvarna, την Bultaco και την Greeves, αλλά είχε ελάχιστες πιθανότητες να το κάνει με το βάρος των 144 κιλών. Δημιουργήθηκαν λιγότερες από 150 μοτοσυκλέτες και οι Vic Eastwood, Chris Horsfield και Dave Nicol υπέγραψαν για τις οδηγήσουν σε αγώνες. Δυστυχώς, αυτό ήταν το τελευταίο έτος των μοτοσικλετών Matchless. Η G85CS θα αποτελούσε πλήρη αποτυχία τόσο στις πωλήσεις όσο και στους αγώνες μοτοκρός GP. !" Μέχρι το τέλος του 1966, η Matchless έπεσε σε εκκαθάριση και κατέληξε να απορροφάται από τη βρετανική κυβέρνηση που χρηματοδότησε την ομάδα Norton-Villiers-Triumph (NVT). Η ομάδα Norton-Villiers-Triumph πτώχευσε το 1974.

    c05ef7adf14c373f7157ad618dd4409f.jpg r383-1966-matchless-g85cs-10-of-15-1540831879838@2x.jpg CLASSICMATCHALESSENGINE.jpg 1966 Matchless G85CS motor.JPG 1966 Matchless G85CS carb.JPG
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: 20 Απριλίου 2020
    karad-geo, thanosgp, dikoukos and 4 others like this.
  7. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Bridgestone GTR 350 1967-1971 6-speed 37hp /7500rpm 154km/h
    Το Bridgestone 350 GTR ήταν μία από τις πιο εξελιγμένες ιαπωνικές μοτοσικλέτες της δεκαετίας του '60, που χαρακτηριζόταν από τον δικύλινδρο δίχρονο κινητήρα των 345 cc με δυο περιστροφικές βαλβίδες δίσκου εισαγωγής καυσίμου και δυο Mikuni 26mm ένα για κάθε κύλινδρο, και γενικά μια υψηλής ποιότητας κατασκευή, εντυπωσιάζοντας με την απόλυτη απόδοση και τον αξιόπιστο χειρισμό.
    Λίγα χρόνια μετά την απομάκρυνση της παραγωγής της μοτοσυκλέτας από το εργοστάσιο το 1967, η Bridgestone όχι μόνο έπαψε να παράγει το GTR, αλλά παραιτήθηκε από την παραγωγή των μοτοσικλετών και επικεντρώθηκε στα ελαστικά της, για τα οποία η ιαπωνική εταιρεία εξακολουθεί να είναι πολύ γνωστή ως Bridgestone.
    Οι περισσότεροι μοτοσικλετιστές δεν ήταν πεπεισμένοι για την ελκυστικότητα της σχετικώς ελάχιστα γνωστής ιαπωνικής εταιρείας και της δίχρονης μηχανής της, γιατί το μικρό δίχρονο ήταν ακριβό, κόστιζε όσο και ένα Triumph Bonneville σε ορισμένες αγορές, με αποτέλεσμα να πωληθεί σχετικά μικρός αριθμός GTR πριν από την παραγωγή που έληξε το 1971.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    karad-geo, apache, thanosgp and 5 others like this.
  8. zissimo

    zissimo new member

    Μηνύματα:
    397
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R 1150 R
    Όνομα:
    Ζήσιμος
    Περιοχή:
    Πατρα
    Είχα διαβάσει σε Αγγλικό μοτο περιοδικό ότι , όποιος έχει ακούσει αυτό το μοτέρ να δουλεύει , θα του μείνει αξέχαστο .
     
  9. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    ESO 500cc Moto-Cross (1959) 499cc(88x82) 1 dellOrto 35mm 40hp/6500rpm 4-speed

    Η Eso ήταν ένα τσεχικό εργοστάσιο μοτοσυκλετών που παράγει μόνο αγωνιστικές μοτοσυκλέτες από το 1949 έως το 1964
    Ιδρύθηκε από τον τσεχοσλοβάκο οδηγό αγώνων Jaroslav Simandl ( 1907-1987 ) που είχε μεταφέρει το εργαστήριο με τα εργαλεία του από τη συνοριακή περιοχή στο Divišov (Τσεχία)το 1948. Άρχισε να κατασκευάζει στο συνεργείο του ανταλλακτικά για τον κινητήρα JAP. Η μεγάλη ζήτηση για αυτά τα εξαρτήματα έστρεψε το ενδιαφέρον του Jaroslav Simandl να κατασκευάσει τον πλήρη κινητήρα JAP.
    παράλληλα με τις μοτοσυκλέτες ταχύτητας. στο Divišov κατασκευάστηκαν και μοτοσικλέτες για μοτοκρός
    Ο πρώτος κινητήρας βασισμένος στον ίδιο σχεδιασμό κατασκευάστηκε το 1950, ήταν ένα γρήγορο μοντέλο το S 45 που αργότερα ονομάστηκε ESO και φτιάχτηκαν μοτοσυκλέτες σε 250, 350 και 500 cc, κυρίως για ταχύτητα και για αγώνες μοτοκρός, κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους οι κινητήρες προέρχονταν από την JAP και στη συνέχεια ακολούθησε ο δικός της κινητήρας της ESO μετά το 1950, που αντιγράφτηκε από τη JAP
    Οι Eso ήταν πάντα περιορισμένες μηχανές παραγωγής που κατέληξαν στα χέρια των καλύτερων αθλητών και αναβατών GP. Πιο ψηλή, μακρύτερη και λίγο βαριά σε σύγκριση με τις βρετανικές τετράχρονες, η ESO ήταν γρήγορη!
    Ο κινητήρας, το αριστούργημα της ESO, ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή του από την άποψη της μηχανικής. Η κατασκευή ενός στροφαλοφόρου άξονα που γυρίζει προς τα πίσω είναι μεταξύ των μοναδικών χαρακτηριστικών της ESO.
    Το σασί ήταν περισσότερο εξελιγμένο από το Goldstar και άλλα δημοφιλή τετράχρονα.
    Το 1963, το εργοστάσιο στο Divišov ενσωματώθηκε στην επιχείρηση JAWA Týnec nad Sázavou.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    karad-geo, zissimo, thanosgp and 4 others like this.
  10. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Marusho ST 500 (1965) Κινητήρας boxer 2-κυλίνδρων 500cc OHV Συμπίεση 9,6:1 40hp/7000rpm 188 κιλά. 128km/h
    Ένας ελάχιστα γνωστός ιαπωνικός κατασκευαστής, Ο Masashi Itō ξεκίνησε την Marusho στο Χαμαμάτσου της Ιαπωνίας το 1948 αφού ήταν μαθητευόμενος απο τον Soichiro Honda . Η εταιρεία παρήγαγε μοντέλα με άξονα, όπως το Lilac, και παρουσίασε την τεχνική της αντοχή στον κόσμο στον αγώνα Mount Asama Volcano Race, ανταγωνιζόμενη καλά τις ισάξιες των Honda , Meguro , Yamaha και Suzuki , η Marusho (η οποία έφτιαξε μοτοσυκλέτες με το όνομα Lilac) μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '50, αν και χρεοκόπησε το 1962, μετά από μια συμφωνία με τη Mitsubishi μέσα σε ένα χρόνο ανέστησαν την εταιρία με ένα σχέδιο στοχεύοντας ειδικά στην αμερικανική αγορά με έναν κινητήρα boxer 500cc - μια αρκετά μεγάλη σε κυβισμό για τις ιαπωνικές επιχειρήσεις εκείνη την εποχή.
    Το ST ('Sport Touring') ήταν κομψό, Ο κινητήρας φαίνεται να είναι ένα ακριβές αντίγραφο της BMW R69S, αλλά στην πραγματικότητα μόνο μερικά εξωτερικά μέρη ήταν πιστά αντίγραφα.
    Πρόσεχε για να μην παραβιάσει τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της BMW, χρησιμοποίησε εντελώς διαφορετικές συσκευές ανάφλεξης και ηλεκτρικών συστημάτων και χρησιμοποίησε το δικό της στυλ μετάδοσης και συμπλέκτη. Μια θυρίδα ελέγχου της χρονικής στιγμής της ανάφλεξης ήταν μια από τις καινοτομίες της.
    Ενώ άλλες εταιρείες έχουν γελοιοποιηθεί για την αντιγραφή δυτικού στυλ, κυρίως η BIM και η DSK, που είχαν αντιγράψει ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα της BMW πιστά. Ήταν παράδοση στην Ιαπωνία την εποχή εκείνη να μιμούνται τους πρωτοπόρους, και οι πρωτοπόροι ήταν οι Ευρωπαίοι.
    Το ST παρήχθη σε μαύρο χρώμα με ασημί προβολέα και πίσω φτερό, και σε κόκκινο κατά παραγγελία. 600 μοτοσυκλέτες παρήχθησαν για το έτος 1965, αλλά τα προβλήματα εμφανίστηκαν σε 3 βασικούς τομείς: γεννήτριες ελατήρια συμπίεσης και κουζινέτα (που κατασκευάστηκαν στη Σουηδία), αυτό κόλλησε την παραγωγή του Marusho. Μια λύση που λειτούργησε για τον μηχανισμό προώθησης ήταν να τα αντικαταστήσει με τμήματα της BMW, με κόστος $ 35 για κάθε μοτέρ. Παρά το αξιόλογο προϊόν, η παραγωγή της μειώθηκε κάθε χρόνο και το εργοστάσιο τελικά έπαυσε την παραγωγή μοτοσυκλετών κάποια στιγμή γύρω στο 1967.
    Ο ιδρυτής της εταιρείας Masashi Itō πέθανε το 2005 στην ηλικία των 92 ετών

    Marusho-Magnum-500-Cafe-Racer-Front-Left.jpg unnamed.jpg Marusho-Magnum-500-Cafe-Racer-Engine-Timing.jpg image.jpg 8601526150_7825cf985f_b.jpg
     
    Last edited: 20 Απριλίου 2020
    karad-geo, thanosgp, dikoukos and 3 others like this.
  11. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    MITCHELL 1959 50cc 4 κύλινδροι 5hp/ 7000rpm

    Η μοτοσικλέτα σχεδιάστηκε από τον Eric Fity-Hugh και κατασκευάστηκε από τον Duncan Mitchell του Stevenage, Ηνωμένο Βασίλειο..ο μόνος δίχρονος τετρακύλινδρος κινητήρας στον κόσμο 50cc 12cc ανά κύλινδρο με 25,3 διάμετρο Χ 25mm διαδρομή, και αναλογία συμπίεσης 10,1 : 1 και μέγιστη ισχύ 5hp στις 7000 στροφές χρησιμοποιώντας 4 Amal καρμπυρατέρ των 10mm
    Η μοτοσυκλέτα δεν αγωνίστηκε ποτέ λόγω οικονομικών προβλημάτων

    91747958_1501620269999363_7809683843434151936_o.jpg 46344372_1969866823107268_8155004556971868160_o.jpg 91930989_1501619909999399_7850505841135321088_o.jpg 92146109_1501620116666045_246393383189217280_n.jpg
     
    karad-geo, thanosgp, dikoukos and 2 others like this.
  12. Kuklinski

    Kuklinski member

    Μηνύματα:
    1.660
    Μοτοσυκλέτα:
    Brough Superior ss100
    Όνομα:
    Ακης
    Περιοχή:
    Brooklyn NY
    Αρκετοι αξιολογοι κατασκευαστες (κυριως ευρωπαϊκής προέλευσης) οπως cz, eso, victoria κατασκευασαν διαμαντακια με μηχανολογικές λυσεις πολυ πρωτοποριακες...

    Ίσως κάποιοι να τις θυμούνται για τα παρωχημένα φθηνα δίχρονα του '80, αλλα πολλα απο τα μηχανακια τους του '50 λειτουργουν ακόμη χάριν στην υψηλή ποιότητα κατασκευής τους...και τα ποιοτικά μερη τους...
     
  13. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.697
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα


    Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
  14. thanosgp

    thanosgp Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.697
    Μοτοσυκλέτα:
    Tiger Sport 1050 2017 , XR 250R 1999 , BEVERLY 350 ST 2019
    Όνομα:
    Θάνος
    Περιοχή:
    Τρίκαλα


    Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
  15. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    HOFFMANN GOUVERNEUR (1951-1954) 250CC 4 speed 11hp/4500rpm 105km/h 130kg

    Η Hoffmann Motorcycle Company ξεκίνησε την παραγωγή το 1949 κατασκευάζοντας το Ιταλικό Vespa Scooter με άδεια για τη Γερμανία και επιπλέον παρήγαγαν δίχρονες μοτοσυκλέτες με μηχανές Sachs και Ilo. Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, ο Richard Kuchen, ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές μοτοσικλετών της Γερμανίας, δημιούργησε ένα πανέμορφο, 246cc boxer κινητήρα με βαλβίδες επί κεφαλής. Η κίνηση μεταφερόταν στον πίσω τροχό μέσω ενός άξονα, είχε άριστη σχεδίαση, δίνοντας στη μοτοσυκλέτα καθαρές και κομψές γραμμές.
    Το μοντέλο ονομάστηκε Hoffmann Gouverneur και χρησιμοποίησε τηλεσκοπικά μπροστινά πιρούνια και οπίσθια ανάρτηση με διάταξη εμβόλου, φέρνοντάς το στην κορυφή της τεχνολογίας την εποχή εκείνη για τη μοτοσικλέτα. Διατέθηκε με ένα κινητήρα 250cc που ονομάζεται MP 250-2 και τελικά το 1953 ανανεώθηκε ξανά σε ένα 300cc μοντέλο που ονομάζεται S300, με 14,5hp 4800rpm 120km/h. Δυστυχώς, παρά τις αναβαθμίσεις, η εταιρία έκλεισε το 1954 λόγω του υψηλού κόστους κατασκευής και της αδύναμης εγχώριας αγοράς, αλλά και λόγω νομικής διένεξης με τη Vespa σχετικά με τη συμφωνία αδειοδότησης.
    Είναι κρίμα τα πράγματα που έληξαν με αυτόν τον τρόπο, καθώς οι μηχανές μικρής χωρητικότητας Hoffmann Gouverneur είναι κατασκευασμένες με εκπληκτικά υψηλά πρότυπα. Παρόλο το μικρό κυβισμό κατέκτησαν την κορυφή για την κατασκευή στην εποχή τους

    92562448_1510643465763710_6458408349527441408_n.jpg 93166728_1510643449097045_8570879368295874560_o.jpg 92812245_1510643605763696_1117454472130330624_n.jpg 92871930_1510643562430367_5507450354800787456_n.jpg 93044639_1510643612430362_5736503932813836288_n.jpg 92571804_1510643645763692_3605536890788249600_n.jpg 92375651_1510643365763720_3169818531692806144_n.jpg 92358005_1510643742430349_8368283871157944320_n.jpg
     
  16. angelthing

    angelthing member

    Μηνύματα:
    684
    Μοτοσυκλέτα:
    K1300s, F650(twin) GS, Street Triple 675
    Όνομα:
    Angelos
    Ω ναι φίλε ..... έχοντας ζήσει τόσα χρόνια Αγγλία μπορώ να το επιβεβαιώσω αυτό ......
    Από μια χρονική φάση και μετά έμενε αξέχαστο και στον ιδιοκτήτη να (ξανα)ακούσει να δουλεύει το μοτέρ γιατί άρχιζαν να διαλύονται ......
     
    zissimo, thanosgp, giamar and 2 others like this.
  17. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Puch SGS scrambler 250 και Puch Allstate. (1953-1969) 250SR
    248cc 16ΗΡ hp/ 5,400rpm 110/km/h

    Οι μοτοσικλέτες Puch διατέθηκαν στο εμπόριο στις ΗΠΑ από την Sears, Roebuck & Co. από το 1953 έως το 1969 υπό την ετικέτα Allstate.
    Η Puch250 SGS (Schwing-Gabel-Sport)και η Allstate ήταν δυο μοτοσικλέτες που κατασκευάστηκαν από τον αυστριακό Puch της Steyr Daimler Puch AG στο Thondorf κοντά στο Γκρατς. Η Puch δημιούργησε πρωτοποριακούς δίχρονους κινητήρες που αποτελούνταν από ένα ένα ζευγάρι εμβόλων σε δύο κυλίνδρους που κάνουν τη λειτουργία όπως ένα έμβολο σε έναν κύλινδρο, τα εμβολα είναι τοποθετημένα το ένα πίσω από το άλλο στην ίδια ευθεία οι μπιέλες έχουν τοποθετηθεί στο ίδιο μάγουλο περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα, αλλά όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία, η μηχανική είναι πολύ πιο περίπλοκη!
    Τα έμβολα μοιράζονται έναν θάλαμο καύσης!!. Στην πραγματικότητα στον σχεδιασμό twingle (Ο όρος twingleχρησιμοποιείται επίσης μερικές φορές για να περιγράψει παράλληλους ή V-Twin τετράχρονους κινητήρες) το κάθε έμβολο χρησιμοποιείται για διαφορετικές λειτουργίες. Το πρώτο φέρνει νωπό καύσιμο στο θάλαμο καύσης από το στροφαλοθάλαμο, ενώ το άλλο αποβάλλει τα καυσαέρια από την εξάτμιση. Αυτή η ασυνήθιστη διάταξη τους επέτρεψε να χρησιμοποιήσουν ασύμμετρο χρονοδιάγραμμα θυρών, που βελτίωσε την ισχύ του κινητήρα. Διάμετρος Χ διαδρομή 45mm x 78mm 248cc 16ΗΡ hp στις 5,400rpm με 32αρι καρμπυρατέρ τοποθετημένο στα πλάγια! και τέσσερις ταχύτητες, η τελική ταχύτητα της έφτανε τα 110 χιλ /ώρα.. Ο σχεδιασμός έχει πολλές παραλλαγές και είναι πάνω από 100 χρόνια, με τα σχέδια του αυστριακού κατασκευαστή Puch χρονολογώντας το 1923.
    Οι μοτοσικλέτες Puch 250 SGS παρήχθησαν Συνολικά 38.584 μεταξύ της έναρξης της 1ης Οκτωβρίου 1953 και της λήξης της κατασκευής το 1969.

    92908868_1513721985455858_8582854394247118848_o.jpg 92951386_1513722005455856_8909608943416770560_o.jpg 92799046_1513722285455828_1568420884249575424_o.jpg 93013503_1513722542122469_8703270859021746176_n.jpg 93116129_1513722375455819_1631884021094940672_o.jpg 93323029_1513722128789177_1767602135790256128_o.jpg 93409556_1513722325455824_5379056477900111872_o.jpg 93569438_1513722188789171_4268068650264559616_o.jpg 92966750_1513722438789146_7924840201631825920_n.jpg
     
  18. zissimo

    zissimo new member

    Μηνύματα:
    397
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R 1150 R
    Όνομα:
    Ζήσιμος
    Περιοχή:
    Πατρα
    Rolling
     
    thanosgp, giamar and maik900 like this.
  19. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
    Lito - MOTOCROSS RACER διάμετρος 80 mm με διαδρομή 99mm 4-STROKE 500CC 4speed 35 ίπποι (1958-1965)

    Η ιστορία της Lito είναι πολύ μικρή. Η Lito, υπήρχε μόνο από το 1958 έως το 1965. Ωστόσο, ο αντίκτυπός της ήταν τεράστιος. Η μικροσκοπική εταιρεία Lito ιδρύθηκε από έναν νέο σουηδό μοτοσυκλετιστή, τον Kaj Bornebusch. Ήταν ο γιος ενός λιθογράφου που υποστήριζε την προσπάθεια να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τη δική του μοτοσυκλέτα αγώνων.
    Στα τέλη της δεκαετίας του 1950 ο Nils Hedlund εργάστηκε πρώτα στο εργοστάσιο της Monark και αργότερα με την Lito για να ξεκινήσει την κατασκευή της μηχανής motocross 500cc. Ωστόσο, η ιστορία της είναι πραγματικά η ιστορία τριών σουηδικών σημάτων μοτοσικλετών –( Monark, Lito και Husqvarna), κατασκεύασε χειροποίητα μια μοτοσυκλέτα 498cc (βάρους 128kg) με κινητήρα Albin, πρώτα με κιβώτιο BSA κι έπειτα AMC, παίρνοντας Πρωτάθλημα το 1959 με την οδήγηση του Sten Lundin (και ήρθε 2ος το επόμενο έτος) - και στη συνέχεια αποσύρθηκε μετά τον απροσδόκητο θάνατο του διευθυντή της ομάδας του, Lennart Varborn. Το 1961,
    Μόνο 35 Lito. περίπου μοτοσυκλέτες με κιβώτιο ταχυτήτων BSA κατάφεραν να κατασκευάσουν.

    97260554_1543137775847612_1188655009739309056_n.jpg 97975680_1543137725847617_5822190480284188672_o.jpg 97571393_1543138049180918_3038282680056676352_o.jpg 98294103_1543137985847591_7177192515450175488_o.jpg 98453726_1543137925847597_984468575110561792_o.jpg 99111944_1543137975847592_41836945717854208_o.jpg 98183931_1543139102514146_7421863676883238912_o.jpg
     
    thanosgp, Dionysis78, giamar and 2 others like this.
  20. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.722
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ

Μοιραστείτε τη σελίδα