1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Βελτιωση κινητήρα αυτός ο γνωστός - άγνωστος

Συζήτηση στο φόρουμ 'Μοντέλα - Κριτικές - Βελτιώσεις' που ξεκίνησε από το μέλος duke200, στις 5 Ιουλίου 2019.

  1. duke200

    duke200 new member

    Μηνύματα:
    286
    Όνομα:
    Alex
    Πριν ξεκινήσω, θα γράψω κάποια συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι μηχανικοί και ιδιώτες στη βελτιωση. Τα περισσότερα τα ξέρετε;

    1. Η βελτίωση πρέπει να είναι σε καλή σχέση τιμής αξίας. Αν έχετε διάφορες προτάσεις βελτίωσης θα διαλέγετε αυτήν με τη μεγαλύτερη αναλογία κερδισμενης ιπποδύναμης ανα ευρω που ξοδεύεται για να την αποκτήσετε. Στην αναλογία αυτή ΠΑΝΤΑ, εξετάζεται και η αγορά δυνατότερου κινητήρα ή ακόμα και οχήματος. Για παράδειγμα δεν ρίχνουμε 5.000 ευρω σε παπί για να το κάνουμε να πηγαίνει σαν ninja 300. Παίρνουμε ενα ninja 300 και ησυχάζουμε.
    2. Να ξέρετε ότι πάντα θα υπάρξει κάποιος που θα μας περασει, οποτε δεν μας πιάνει άγχος συνέχεια με το ποια θα είναι η επόμενη βελτίωση. Βάζουμε λοιπόν πάντα πλαφόν στο τι θέλουμε να κάνουμε. Βελτιώνουμε κάτι για να διασκεδάζουμε και όχι για να γίνουμε άρρωστοι κοντρακηδες.
    3. Η ελεύθερη εξάτμιση σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ελάχιστα πράγματα δίνει σε απόδοση που σχεδόν δεν είναι αντιληπτά (η πιο καλοσχεδιασμένη εξάτμιση, ζήτημα να δίνει 5%). Τα φιλτροκουτια, όσο carbon πανάκριβα και hi-tech να είναι δεν δίνουν πανω απο 5% επίσης. Ενα ταπεινό DNA φίλτρο (ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΛΙΠΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΔΙ Η ΛΑΔΙ ΨΙΛΟ 10ΑΡΑΚΙ-πχ ATF) με ενα τρύπιο εργοστασιακό φιλτροκουτι που έχει όμως καλή τροφοδοσία φρέσκου αέρα έχει εφαμιλλα αποτελέσματα με ενα high-tech carbon και δε συμμαζεύεται φιλτροκουτι.
    4. Δυστυχώς τα εργοσταδιακά συστήματα ψεκασμού ΔΕΝ έχουν ικανότητα να διαχειριστούν ακόμα και μικρές αλλαγές στην εισερχόμενη μάζα αέρα με αποτέλεσμα συνήθως όταν απελευθερώνουμε πολυ την εισαγωγή και εξαγωγή μονο θόρυβο παράγουμε, παρα αποδοση. Η δύναμη κρύβεται σε αλλά πράγματα στον κινητήρα.
    5. ΠΑΝΤΑ πριν προβούμε σε βελτίωση κάνουμε έρευνα αγοράς σε βέλτιωτες, στο Ιντερνετ, παντού, ρωτάμε πάντα όσους έχουν χρόνια ασχοληθεί με το αντικείμενο και έχουμε δει ικανοποιημένους πελάτες τους και όχι τον κουμπάρο που "ξέρει απο αυτα". Είναι προτιμότερο να αξιοποιήσουμε την εμπειρία ατόμων που έχουν ήδη δοκιμάσει κάποια πράγματα και όχι να πάμε απο την αρχή μόνοι μας στα ψαχτα.
    6. Εφόσον είμαστε άρρωστοι με τη βελτίωση, ξεκινάμε την έρευνα πριν καν αγοράσουμε οχημα, εξετάζουμε δηλαδη τα μελλοντικά οχηματα με βάση τη βελτιωσιμοτητα τους σε σχέση τιμής αξίας. Για παράδειγμα αν θέλουμε να φτιάξουμε drag μοτοσυκλέτα, θα πάρουμε κάποια που έχει εργοστασιακή τουρμπίνα ή που γίνεται χαμός στην αγορά με turbo kit. (Φυσικά καταλαβαίνετε για ποιες μιλάω).
    7. Μεγάλο λάθος είναι η υπερβολή στους εκκεντροφορους, νιτρα, μεθανολες, βενζίνες με 140 οκτανια, κλπ, ενώ με την κατάλληλη επιλογή τουρμπινας έχουμε την ίδια απόδοση χωρίς όλα αυτά τα παρασανταλα. Αυτά είναι μονο για drag καταστάσεις και δεν ενδείκνυνται για οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο.
    8. Όσοι θέλουν να ασχοληθούν με το επίσημο drag να ξέρουν ότι μια ζωή θα είναι με το χέρι στην τσέπη και ούτε χρηματικά έπαθλα δεν δίνονται. To drag είναι ένας χώρος που λυμενεται απο χαραμοφάηδες που εκμεταλλεύονται το μεράκι ορισμενων.
    9. Η βελτίωση όπως λέει και η λέξη δεν αφορά ότι ήδη απο τον κατασκευαστή είναι καλο, ειδικά όσον αφορά εξαρτήματα του κινητήρα, δοκιμασμενης αντοχής. Πχ για μετατροπές της τάξης του +20% ενα καλο εργοστασιακό πιστονι με nicasil είναι κρίμα να αλλαχθεί, άντε το πολυ να μπούνε καινούργια ελατήρια και να γίνει κεραμική στο πιστονι και τις βαλβίδες εξαγωγής. Το ίδιο ισχύει και για μια καλή, χοντρή, εργοστασιακή μπιελα.
    10. Όπου μπορεί να αποφευχθεί το ρεκτιφιε, να αποφεύγεται.
    11. Δε ξεκινάμε "βαρεια" βελτίωση, πριν να έχουμε λύσει το θεμα της αλλαγής χαρτογράφησης καυσίμου και προπορειας ανάφλεξης.

    Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
     
    maik900, LAndreas, DimDrk and 11 others like this.
  2. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Σε μηχανάκι και μιλώντας για ατμόσφαιρα, να προσθέσω τα εξής.
    Στο παλιό TENERE που είχα φορούσε απο πριν τελικό της sebring ,και είπα να ασχοληθω χωρίς να γνωρίζω.
    Πήρα δυο ελεύθερα φίλτρα Κ Ν για το φιλτροκουτι,το αποτέλεσμα στην αρχή ηταν δραματικό.
    Ενω χαμηλά ήταν πολύ ποιο δυνατό, είχε καλύτερο αρπαγμα, απο τις μεσαίες και πάνω γονάτιζε,ειδικα στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού.
    Οποτε δυο ηταν οι λύσεις.
    Η επαναφορά σε μαμά κατάσταση.
    Η βελτίωση παραπάνω.
    Προτίμησα την δεύτερη επιλογή.
    Το μοτέρ ανοίχτηκε και καθαριστηκαν - μεγάλωσαν οι αυλοί εισαγωγής - εξαγωγής.
    Και άρχισε το ψάξιμο σε ζιγκλέρ για τα καρμπ. ( σε ιντζεξιον είναι ποιο εύκολο πιστεύω αυτό ,και θα εξηγήσω παρακάτω)
    Αφού βρήκαμε το κατάλληλο σεταρισμα στα καρμπ ήρθε η ωρα της δοκιμής και του δυναμομετρου.
    Το δυναμομετρο είναι αδιαψευστος κριτής οποιασδήποτε ενέργειας θέλουμε να κάνουμε.
    Όπως είπε και ο duke μπορεί ο ήχος και μονο να μας μπερδεύει και να νομοζουμε οτι πηραμε εναν σταύλο άλογα και ροπή απο caterpilar.
    Συγκρίνοντας τα δυο διαγράμματα του δυναμομετρου ,φάνηκε ξεκάθαρα η διαφορά.
    Αυτό ηταν βελτίωση πρώτου σταδίου σε ατμόσφαιρα.
    Ρωτώντας μετα για κάτι παραπάνω, δηλαδή για 2ο στάδιο κλπ,οι λύσεις υπήρχαν αλλά έπρεπε να ζυγισω την κατάσταση αν άξιζε γιατί έπρεπε να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
     
    LAndreas, giamar, notakos600 and 3 others like this.
  3. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Και λέγοντας βαθιά εννοώ, μηχανουργείο κατέβασμα κεφαλής για αύξηση συμπίεσης ,αγριεμα εκκεντροφόρου και άλλο σεταρισμα σε καρμπ κλπ.
    Αυτό είναι και το 2ο στάδιο
    Ενω το 3ο περιλαμβάνει άνοιγμα μοτέρ και αλλαγή κινουμένων μετάλλων ( στρόφαλο, μπιελες,Πιστόνια περαιτέρω κατέβασμα κεφαλής για αύξηση συμπίεσης άλλα καρμπ
    Κλπ.
    Ζυγίζοντας όλα αυτά εκατσα στα αβγά μού...
     
    Last edited: 5 Ιουλίου 2019
    LAndreas, giamar and notakos600 like this.
  4. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Στην Ρένα ηταν ποιο απλα τα πράγματα ελέω ιντζεξιον.
    Μετα την αλλαγή λαιμων και τελικών ,πήγε για πρόγραμμα .
    Επιλέχτηκε power commander ( ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει περισότερα, αλλά το power commander ,δουλεύει σαν παράλληλος εγκέφαλος δίνοντας εντολές η παρακάμπτοντας τον πρώτο,τον μαμά εγκέφαλο.
    Και εκεί η διαφορά ήταν εμφανής και στον δρόμο και στο δυναμομετρο,για περαιτέρω ισχυει οτι σχεδόν και ποιο πάνω, για 2ο στάδιο ,3ο στάδιο κλπ.
    Με την διαφορά οτι ένας καλός προγραμματιστής είναι απαραίτητος για να παντρέψει όλα αυτά και να τα κανει να δουλεύουν σωστά.
     
    LAndreas, giamar and notakos600 like this.
  5. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Σε αυτοκίνητο που ασχολήθηκα ποιο πολύ
    Peugeot 106 rallye.
    Πέρασα όλα τα στάδια
    Εφτασα μέχρι αγραφο εγκέφαλο ,και αυτό γιατί ο μαμά δεν μπορούσε να διαχειριστεί τα δεδομένα που ειχαμε βάλει.
    Έμβολα, στρόφαλο ,κεφαλή ,μπέκ ( ναι μπεκ,είχαν μπει μεγαλύτερα)
    Εκεί ξεχνάμε την πολιτισμένη λειτουργία, δούλεμα τρακτέρ ακανόνιστο ρελαντί κλπ κλπ.
    Εδώ να επισημανω οτι όταν φτασει η ωρα του αποχωρισμού, κανείς σχεδόν δεν πρόκειται να πληρώσει οτι μπλιμπλικι θα βάλουμε πανω στην καλη μάς.
    Οπότε οτι κάνουμε το κάνουμε για εμάς.
     
  6. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Σε turbo κατάσταση ,και αυτό αφορα περισότερο αυτοκίνητα μιας και τουρμπατα μηχανάκια παραγωγής είναι ενα δύο.
    Ενα πρόγραμμα σε συνδυασμό με φίλτρο και τελικό φέρνει το επιθυμητό.
    Στο impreza που είχα με αυτά τα ολίγα πήρα σχεδόν 40 άλογα .
    Για περισότερα ισχύει οτι και παραπάνω.
     
    LAndreas, giamar and notakos600 like this.
  7. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    8.497
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Και για ποση διαφορα μιλαμε Δημητρη?
     
    giamar likes this.
  8. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Εδώ να πω οτι σωστα είπε ο duke για έρευνα αγοράς, και να προσθέσω οτι προτιμάμε άτομα του χώρου που έχουν εξειδίκευση στην μάρκα που έχουμε και προτιμάμε επώνυμα και δοκιμασμένα αξεσουάρ και εξαρτήματα.
    Βέβαια σήμερα μπορεί να έχουν ριξει τον πήχη των τιμών σε προϊόντα βελτίωσης όπως καο στις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και το χρήμα στις τσέπες μας έχει λιγοστέψει
     
    giamar and duke200 like this.
  9. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ


    Αν και έχουν περάσει χρόνια, για σχεδον 5 άλογα ,με πολύ καλύτερη ροπή, η οποία φαινόταν στο δρόμο σε άνοιγμα και τελικές

    Αν σκεφτεί κανείς οτι στο αυτοκίνητο ( 106 rallye) για να πάρω 40 άλογα ( απο τα 120/122 μαμά, εφτασα στα 163 και κάτι ψιλά)
    Είχα ακουμπήσει σχεδόν άλλο ενα αμάξι ίσης αξίας για να το φτιαξω.
    Και επίσης για να είναι συνολική ή βελτίωση, σε τέτοια επίπεδα, προχώρησαν σε αναβάθμιση φρένων, μετάδοσης κλπ κλπ κλπ
     
    Last edited: 5 Ιουλίου 2019
    giamar likes this.
  10. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    8.497
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Aξιζε τον κοπο ρε Δημητρη?
     
  11. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ

    Στο TENERE ηταν λιγα αυτά που δαπάνησα.
    Και η ανταμοιβή με ικανοποίησε.
    Ήξερα τι ήθελα και που είναι τα όρια μου και της μηχανής.
    Αν γενικά αξίζει τον κόπο η βελτίωση ,αυτό έγκειται στα γούστα του καθενός.
    Αλλά να πω οτι για να πουλησω μετα το rallye ίδρωσα...
    Αναγκάστηκα να τα βγάλω σχεδόν όλα απο πανω και να τα πουλησω σαν spare parts
     
    giamar, cube, duke200 and 1 other person like this.
  12. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    10.492
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    παντα η βελτιωση (;) εχει να κανει με το τι ζητάς .........και με το εάν πραγματικά το εχεις ανάγκη.....
     
    cube and SHOOTER045 like this.
  13. cube

    cube new member

    Μηνύματα:
    159
    Μοτοσυκλέτα:
    Cb500x
    Όνομα:
    Γιωργος
    Πλέον υπάρχει και πιο φτηνή λύση από το power commader V και λέγεται fuel controler. Από την ίδια εταιρία.

    Η διαφορά τους ειναι ότι το πρώτο μπορεί να προσθέσεις quick shifter και άλλα έχω στο δεύτερο μόνο διαχείριση χαρτών.

    Οπότε αν κάποιος θέλει μια μικρή βελτίωση το κόστος περίπου είναι : 260€ το ,fuel controler, 70€ περίπου ένα φίλτρο dna και όσο κοστίσει ένα τελικό. Πχ 300€. Οπότε το σύνολο είναι 620€ χωρίς τον προγραμματισμό του fuel controler.

    Να βάλουμε άλλο ένα 200€ για την ρύθμιση πάμε στα 820€.
     
    LAndreas, giamar, angelthing and 3 others like this.
  14. notakos600

    notakos600 well know member

    Μηνύματα:
    2.086
    Μοτοσυκλέτα:
    HONDA C50
    Όνομα:
    Παναγιώτης
    Περιοχή:
    Δυτική Αττική
    abcd
    Όμορφο θέμα!
     
    giamar, SHOOTER045 and Pan-dvs like this.
  15. LAndreas

    LAndreas member

    Μηνύματα:
    868
    Όνομα:
    Λειβαδιτης Ανδρεας
    Υπάρχουν δύο πλευρές....... αυτή του μάστορα και αυτή του ιδιοκτήτη


    Ο μάστορας θα κάνει όσα μπορεί και του πληρώσει ο ιδιοκτήτης και ανάλογα τις γνώσεις του θα φανεί στο τελικό αποτέλεσμα αν αξιζε τον κόπο ( 40 χρόνια δεν το έκανα και ούτε πρόκειται νά τό κάνω)

    Ο ιδιοκτήτης από την άλλη μεριά μπορεί να έχει γνώσεις και άποψη για το τι θέλει να κάνει και να το κάνει (υπό μορφήν ψυχοθεραπείας)
    Όλα πάντως ξκινανε από το πορτοφόλι και πρέπει να σταματάνε όταν το τελικό αποτέλεσμα πλησιάζει στο
    The ''art of pointless'' όπως σωστά έχει οριοθετηθεί από τον φίλο Peter F

    Το γιατί και το πώς είναι κάτι
     
  16. duke200

    duke200 new member

    Μηνύματα:
    286
    Όνομα:
    Alex
    Ωραία τα λετε και πανω κάτω το έχουμε πιάσει το νόημα, οποτε ας αρχίσουμε με κάποιες βασικές αρχές. Θα τα λέω και Αγγλικά για να γκουγκλαρετε για πληροφορίες

    Το πιο σημαντικό για τη μέγιστη απόδοση, ειδικά σε βαριές μετατροπές είναι στο τέρμα γκαζι (maximum load) να έχουμε αναλογία 12,5-13,5 μέρη αέρα για κάθε μέρος βενζίνης σε όλες τις στροφές (air fuel ratio-AFR). Οι κινητήρες με υπερτροφοδοτηση (turbo, nitro) μπορούν να έχουν και λίγο χαμηλότερο AFR της τάξης του 12, αλλά όχι κάτω απο 11.5, ενώ οι ατμοσφαιρικοι μπορούν να δουλεύουν και πιο φτωχοί, ακόμα και στο 13.5 για ελαφρές μηχανές. Το AFR είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ για το αν έχει γίνει σωστή δουλειά στον ψεκασμό καυσίμου ή στην επιλογή κεντρικού ζιγκλερ (main jet) απο αυτόν που θα το ρυθμίσει, με όποιον τροπο και αν αυτο ρυθμίζεται (θα το δούμε παρακάτω αυτό). Το AFR μετράται έμμεσα απο τον εργοστασιακό λάμδα με διάφορους τρόπους ή με πυρομετρο (με όχι μεγάλη ακρίβεια) και άμεσα με εξωτερικό λάμδα τύπου wideband. Επειδή λοιπόν είναι τεράστιας σημασίας η μέτρηση του AFR, στο επόμενο post θα περιγράψω όλους τους τρόπους που αυτο μπορεί να γίνει. Για παράδειγμα κινητήρας με ατμοσφαιρική μετατροπή με εκκεντροφορους (ονομαστικά +10% HP) και αυξημένη συμπίεση ενα βαθμό (κάθε βαθμός είναι περίπου +4% max) που κανονικά πρέπει να αποδώσει συνολικα περίπου +15% HP, με ΛΑΘΟΣ AFR, θα αποδώσει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ακόμα και μονο +5%, ίσως στις χαμηλομεσαιες στροφές να ΧΑΣΕΙ κι όλας. Λάθος AFR σε turbo κινητήρα (πχ 13.5:1) μπορεί οδηγήσει σε θερμοκρασία καυσαερίων πανω απο 1100 βαθμούς και αρα σε λιώσιμο των πιστονιων, ακόμα και αν έχουμε βάλει τα πιο γερά και (ακριβά) σφυρηλατα πιστονια. Τόσο μεγάλη σημασία έχει το AFR.

    Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
     
    Last edited: 5 Ιουλίου 2019
    karellen, LAndreas, giamar and 4 others like this.
  17. cube

    cube new member

    Μηνύματα:
    159
    Μοτοσυκλέτα:
    Cb500x
    Όνομα:
    Γιωργος
    Δείγμα AFR

    [​IMG]
     
    LAndreas, giamar, angelthing and 2 others like this.
  18. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    7.944
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ


    Αυτό δεν είναι που μετριέται με hal meter ,η κάνω λάθος ?
     
    giamar likes this.
  19. cube

    cube new member

    Μηνύματα:
    159
    Μοτοσυκλέτα:
    Cb500x
    Όνομα:
    Γιωργος
    Hallmeter είναι το οργανακι.

    Εδώ νομίζω έχει χώσει στην εξάτμιση καυσαναλυτη για να το βγάλει το αποτέλεσμα.
     
    giamar and SHOOTER045 like this.
  20. duke200

    duke200 new member

    Μηνύματα:
    286
    Όνομα:
    Alex
    Το διάγραμμα που ανεβασατε είναι ότι πρέπει για να εξηγήσω αυτά που ήθελα. Με τη μπλε γραμμή είναι η δυναμομετρηση που έγινε με πιο φτωχό μείγμα γύρω στο 13.7 περίπου μέσο όρο σε όλες τις στροφές. Με το κοκκινο βλέπουμε πιο σωστό AFR (πιο κοντά στο 13:1 που θεωρείται πιο σωστό για ατμοσφαιρικούς κινητήρες (Natural Aspirated -N/A). Αν μετα τις 7500 είχαμε πετύχει ακόμα χαμηλότερο AFR, περίπου στο 13, τότε θα βλέπαμε ακόμα καλύτερη δύναμη, της τάξης του +5% της μεγίστης της κόκκινης γραμμής. Αν όμως μετα τις 7500 πεφταμε αρκετά κάτω απο το 12,5 το διάγραμμα θα ήταν αρκετά χειρότερο απο την κόκκινη γραμμή.

    Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
     
    Last edited: 5 Ιουλίου 2019
    LAndreas, giamar, angelthing and 2 others like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα