1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Αναρτήσεις .....

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τεχνικά θέματα - Προβλήματα & Λύσεις - Συντήρηση' που ξεκίνησε από το μέλος ekos, στις 14 Αυγούστου 2018.

  1. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Και έρχομαι ο εγκάθετος να θέσω έναν σοβαρό προβληματισμό ...
    Τελευταία ακούμε αρκετά για κουνήματα ή ελάφρωμα του μπροστινού, σε μεγάλο εύρος μηχανών.

    Εσάς ποια η γνώμη σας, τι ευθύνεται για αυτά;

    Το βάρος;
    Η αύξηση των ίππων που πλέον δεν προλαβαίνουν οι αναρτήσεις να το διαχειρηστουν;
    Η προσπάθεια να κρατήσουν το κόστος χαμηλά, με αποτέλεσμα να μην βάζουν καλύτερες αναρτήσεις;
    Η μήπως πρέπει να πάμε σε πιο εξελιγμένες - προηγμένες αναρτήσεις άλλα δεν υπάρχουν λεφτά για την εξέλιξη τους;
     
  2. Jimakos

    Jimakos member

    Μηνύματα:
    582
    Σε ότι ανέφερες έχεις απόλυτο δίκιο ,προσωπική μου άποψη το κόστος !


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    esel likes this.
  3. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    13.027
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Βασικά το πρόβλημα έγκειται στο marketing η τελευταία μόδα επιβαλει τα adve, all around, sport touring etc. με όλα τα συνακόλουθα τους, δηλαδή την θέση οδήγησης ,το στήσιμο κλπ.
    Μέχρις εδώ καλά, τι γίνεται όμως όταν το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει στηριχθεί σε κάποιο αλλο για αλλη χρηση πχ. γυμνο street fighter η ss , φυσικά για λόγους οικονομίας η να παρουν κάποια χαρακτηριστικά των γεννοσημων τους;
    Εκεί αρχιζουν τα προβλήματα, δεν γινεται να είσαι ξυράφι στα πολυ σφιχτα στροφιλικια και να εχεις την απαιτηση να είσαι ακλόνητος στα 200+ η δεν γινεται με όρθια θέση οδήγησης και με 1400 μεταξονιο να είσαι ακλόνητος στα 200+.
    Όποιες εταιριες το κατάλαβαν ( οχι οτι δεν το ήξεραν από πριν τι θα συνέβαινε,αλλά τους βγηκε εμπορικά) επενέβησαν στα σημεία που πρέπει το έσωσαν(καπου έχασαν και καπου κέρδισαν ως προς τα χαρακτηριστικά των μηχανών τους) οι άλλες θα χαντακωσουν μόνες τους τα ιδια τα μοντέλα τους.....
     
  4. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Μάνο και σε γυμνά, και σε street και σε ss εμφανίζεται, σε όλους, αλλού λίγο αλλού περισσότερο
     
    apache likes this.
  5. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.087
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    προσωπικά πιστευω οτι ειναι ενας συνδυασμός απ αυτά που γραφει ο Μανώλης με την συνεχόμενη αυξηση ιππων και ροπής που πλεον "λειωνουν τα σιδερα".... αν βαλετε και το κυνήγι της πρωτοποριας μεσα απο τις εταιρείες ...νομίζω δένει το γλυκάκι....
     
  6. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    13.027
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Σε αυτα που εμφανίζονται ενώ δεν έπρεπε είναι καθαρά θέμα οικονομίας, φτωχές αναρτήσεις, κακές ζαντες που συνήθως με μια περιφερειακη αναβάθμιση εξαφανίζονται.
     
  7. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    10.254
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Oι εταιρειες βρηκαν εναν πολυ ωραιο τροπο να μετακυλησουν το κοστος στον πελατη.Κανουν μιση δουλεια,ετσι ωστε ο μεσος αναβατης να ειναι ικανοποιημενος και οποιος εχει απαιτησεις βαζει οτι εξτρα θελει απο την τσεπουλα του.

    Η ιπποδυναμη ειναι κατι που μπορει να αυξηθει με μικρο κοστος.Δεν συμβαινει ομως το ιδιο και για τα περιφεριακα που θα υποστηριξουν την ιπποδυναμη.Σου βαζει 170 αλογα σε ενα σασι μου μετα βιας αντεχει τα 100 και κοψε εσυ το κεφαλι σου.

    Οι αναρτησεις ειναι πολυ πιο καλυτερες απο παλια.οχι ομως τοσο για να αντεξουν αυτην την καταπονηση.Φυσικα κανουμε και εμεις τα λαθη μας,βαζοντας εξτρα που δεν τα ειχε υπολογισει ο κατασκευαστης.Περιμενουμε τριβαλιτσοι να παμε με 180 και να μην κουναει.Αλλαζουμε μανετες η αντιβαρα αγνοωντας οτι απο ενα σημειο και μετα ακομη και το ενα γραμμαριο μπορει να κανει την διαφορα.
     
  8. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    13.027
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Μόνο σχαρα να βάλεις πίσω πχ 4 κιλά θέλεις άλλη προφορτιση....Για να μην μιλήσουμε για top cases,paniers etc...
     
    kalampokas, Pan-dvs and SHOOTER045 like this.
  9. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Θεωρητικά, οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις έπρεπε να έχουν λύσει το πρόβλημα
    Μήπως όμως το έχουν εντείνει;
    Μήπως δεν εξελίσσουν αναρτήσεις περιμένοντας τα ηλεκτρονικά να δώσουν λύση;
     
    apache likes this.
  10. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    13.027
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις είναι τροπος ρυθμισης οχι ποιότητας νομίζω...
     
    SHOOTER045 likes this.
  11. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Θεωρητικά ρυθμίζουν συνεχώς την ανάρτηση άρα θα έπρεπε να είναι καλύτερες ποιοτικά
     
    apache likes this.
  12. giamar

    giamar Mod "Αφραπόγιαννος" Staff Member

    Μηνύματα:
    7.673
    Μοτοσυκλέτα:
    ασπρουλα
    Grand100 σε πλέέ
    Όνομα:
    Γιαννης
    Περιοχή:
    Pieria
    Γιαυτο παρτε ΚαΤεΜ να ησυχαστε.
    Και ιπποδυναμη και περιφερειακα κορυφαια.
    Εχετε ακουσει τελευταια τιποτα;
    Οι υπολοιπες εταιριες ειναι για τον μ π ουτσο.
     
    christos ktm R and duke200 like this.
  13. Pan-dvs

    Pan-dvs Administrator

    Μηνύματα:
    10.254
    Μοτοσυκλέτα:
    tiger 955i
    Όνομα:
    Πανος
    Περιοχή:
    Ιωαννινα
    Το αμορτισερ δεν εχει πλεον πολλα περιθωρια να βελτιωθει.Για να εχουμε καλυτερο αποτελεμα η πρεπει να αυηθουν οι διαστασεις του,κατι σχεδον αδυνατο ,η να του προσθεσουμε βοηθηματα τα οποια θα εχουν μεγαλο κοστος.
    Σε μια εποχη που ολοι προσπαθουν να το μειωσουν,μην περιμενεις και πολλα.
     
  14. ekos

    ekos well know member

    Μηνύματα:
    2.767
    Όνομα:
    Δημοσθενης
    Και αυτό έχει θέματα

    Στάλθηκε χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
    giamar likes this.
  15. duke200

    duke200 new member

    Μηνύματα:
    352
    Όνομα:
    Alex
    Πιστεύω ότι στην τιμή που πωλούνται πολλά μηχανάκια έπρεπε να έχουν όλα ρυθμιζόμενα μπροστινά και πίσω αμορτισέρ (και σκληρότητα και επαναφορά), έτσι ώστε να το ρυθμίζει ο καθένας όπως θέλει. Σε όσα εχουν, μπορεί ο καθένας να τα ρυθμίσει όπως του αρέσει και όχι όπως αρέσει στον κατασκευαστή για λόγους και μάρκετινγκ.
     
    Ωmega, kalampokas and esel like this.
  16. LAndreas

    LAndreas member

    Μηνύματα:
    1.228
    Όνομα:
    Λειβαδιτης Ανδρεας
    Τον ξερετε τον τυπο ;;;Ριξτε μια ματια και τα ξαναλεμε
     
  17. doryforos

    doryforos new member

    Μηνύματα:
    301
    Μοτοσυκλέτα:
    Piaggio Liberty i Get 125 abs
    Honda Cb 500x
    Όνομα:
    Νίκος
    Χωρίς πολλές γνώσεις και χωρίς πολλά δίκυκλα χιλιόμετρα στην πλάτη μου , αλλά με πολλά Test Rides θα καταθέσω την απόλυτα προσωπική άποψη ( ημιμαθής) .
    Οι εταιρίες μάλλον έχουν γράψει στα παπάκια τους το θέμα αναρτήσεις.Η τεχνολογία είναι αυτή που είναι τα υλικά είναι γνωστά εδω και χρόνια
    οποτε χρειάζεται ο σωστός συνδυασμός όλων .Αν έφτιαχναν το δίκυκλο με προοπτική ο ιδιοκτήτης του να το κρατήσει 15+ χρόνια , όπως το έφτιαχναν κάποτε
    θα είχαμε καλύτερες αναρτήσεις , επειδή όμως σου λέει ποοοοοσο θα το κρατήσει? Αμα το κρατήσει πολύ θα την βρεί την άκρη.Βάζουν λοιπόν τις στοιχειωδώς απαραίτητες αναρτήσεις ωστε να κινούμαστε με σχετική ασφάλεια κι εεεχει ο γιαραμπής. Το πόσο στα παπάκια τους έχουν γράψει το θέμα αναρτήσεις οι κατασκευαστές το εμπέδωσα πλήρως στην αναζήτηση σκουτερ. όπου οοοοοοολοι σου λένε για τις μικρές διαδρομές , για το αυξημένο βάρος που έχει να αντιμετωπίσει η ανάρτηση και άλλα τέτοια χαριτωμένα .Και ξάφνου οδηγείς το Suzuki address όπου η πίσω ανάρτηση ειναι κορυφαία και που είναι φτιαγμένη με τα ιδια απλά
    υλικά που είναι κι όλες οι άλλες κι έχουν να αντιμετωπίσουν την ίδια μικρή διαδρομή.Εκει πως κατάφεραν κι έκαναν άνετο σκουτερ; Μάλλον ασχολήθηκαν .Κάτι που δεν κάνουν οι υπόλοιποι. Στο προηγούμενο πρι πρι έβαλα after market Πισω ανάρτηση και βρήκα την υγειά μου.γιατι οι After market είναι καλύτερες ενω είναι ΚΑΙ αυτές απο τα ιδια υλικά ; Οσο για τις επόμενες? Πιθανότερο είναι να φτιαχτούν απο Ελληνικά χέρια γιατί και φίλος που πήγε την δική του εκεί μιλάει με τα καλύτερα λόγια
     
    SHOOTER045 and giamar like this.
  18. maik900

    maik900 Administrator

    Μηνύματα:
    4.051
    Μοτοσυκλέτα:
    KAWASAKI ΖΧR 900 1999
    MODENAS X CITE 135 2009
    Όνομα:
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
    Περιοχή:
    ΑΓΡΙΝΙΟ
  19. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.205
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ


    Η για τους κοντρακηδες
     
    panostsi and maik900 like this.
  20. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.205
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Κάτι αντίστοιχο έχουν τα ΜΧ ,οπου συμπιέζοντας την εμπρός ανάρτηση <κλειδώνουν > τα καλάμια ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή εκκίνηση, και στο πρωτο φρένο απεμπλεκεται ο μηχανισμός και η ανάρτηση δουλεύει κανονικά
     
    kalampokas and panostsi like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα